Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železný: O jedničce na kandidátce Libertas.cz rozhodnou Češi, ne Irové

Europoslanec Vladimír Železný v exkluzivním rozhovoru pro iDNES.cz vysvětlil, co ho vedlo k tomu, aby za zády irského podnikatele Declana Ganleyho založil Libertas.cz. Ganleyho nepotřebujeme, není na naší straně, tvrdí Železný. Se známou značkou chce uspět v evropských volbách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

okenice

pokračování

A tak mi nezbývá než doufat, že občan volič dá při volbě do EU parlamentu svůj hlas politikovi, který už za sebou zanechal kus práce, v oblasti naší integrace do EU nás posune dopředu, je bezúhonný a nebude patřit k těm, kteří zpomalují pravidla pro fungování silné Evropy a nás tak uvrhují do jisté izolace. Ona se totiž EU bez nás klidně obejde, ale my se do budoucna neobejdem bez ní. A jak ukázalo řešení válečného konfliktu Izrael - Gaza a v druhém případě plynový Rusko-Ukrajinský konflikt, platnost Lisabonské smlouvy je pro silnou Evropu klíčová.

0/0
27.1.2009 13:47

okenice

Volby do EUparlamentu

EU Z voleb do EU parlamentu začínám mít čím dál větší obavy. Na scénu přichází stále více EUkřeslochtivých zájemců. Nabídky jejich volebního programu občanovi jsou velmi mlhavé. Mají však cosi společného,a to, že je o nich už teď dost slyšet. Dalším společným znakem je vytvoření fiktivního nepřítele, před kterým chtějí českého občana chránit. Tím nepřítelem je pochopitelně EU, Lisabonská smlouva, evropský úředník, velké evropské země jako Německo, Francie, evropské předpisy a podobně. Pan Mach se netají dokonce tím, že je odhodlán usilovat o vystoupení ČR z EU, pokud by naše členství nebylo výhodné.

0/0
27.1.2009 13:47

kuckyas

LIDI bojte se!

úpíra, který vysával a dál chce sát prachy z nás. Je to v něm, nebude jinej dokud mu to dovolíme. Měl by odejít i rodinou do své země.

0/0
25.1.2009 19:26

jajaja00

Já u něj byl v TV NOVA zaměstnán.

Mohu odpovědně prohlásit, že taková svině se nepotkává často.....

0/0
25.1.2009 18:01

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Já u něj byl v TV NOVA zaměstnán.

to se máš čím chlubit;-D;-D doufám že sis to vymazal ze životopisu;-D;-D

0/0
25.1.2009 18:11

jajaja00

Re: Já u něj byl v TV NOVA zaměstnán.

Chlubit se mohu pouze tím, že jsem mu utekl...... byla to zajímavá zkušenost, zvlášť seznámení s rodinou.

0/0
25.1.2009 18:13

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Já u něj byl v TV NOVA zaměstnán.

tak Jakub Ž. je v poho bych řekl ne

0/0
25.1.2009 18:19

jajaja00

Re: Já u něj byl v TV NOVA zaměstnán.

V té době, před víc než 10 lety, tam nebyl, myslím, že tenkrát byl v GB, ale Davídek, to je panečku úchyl......

0/0
25.1.2009 18:27

jajaja00

Jsem zvědav, kolik idiotů bude toho arcizloděje volit.....

:-©

0/0
25.1.2009 17:58

godys

Re: Jsem zvědav, kolik idiotů bude toho arcizloděje volit.....

Klausovi fans.....:-)EU

0/0
25.1.2009 18:08

dan..

Zajímavá strana, ta Libertas.

Moje babička by řekla, že na každou svini se vaří voda.

0/0
25.1.2009 1:54

VilemMikula

O kandidátech by měli rozhodnout voliči 1

Za prvé: Strana Svobodných Občanů není euroskeptická, protože nepřeje EU ani nám nic zlého. Naopak, snaží se zavést více demokratických  principů do řízení  EU.  Jde  jí  především  o to,  aby političtí představitelé EU  byli  přímo voleni  občany  EU a aby jim byli svým jednámím odpovědni. (Pokud pan Železný říká, že: "To jsou myšlenky, které se v Česku nedají implantovat.", říká tím vlastně voličům: "Dejte mi váš hlas a já už si vyjednám v zákulisí politiku EU podle svých zájmů bez ohledu na vaše zájmy.")

Vilém Mikula

0/0
25.1.2009 1:31

VilemMikula

O kandidátech by měli rozhodnout voliči 2

Za druhé: Panu Železnému se bohužel podařilo si přivlasnit myšlenky

Libertas, alevypadá to, že se jimi nemíní řídit. (Ostatně to, že si

umí přivlastňovat nehmotnéideály a přeměňovat je ve hmotné statky nám

již ukázal  na příkladu TV NOVA. )Vilém Mikula

0/0
25.1.2009 1:34

VilemMikula

O kandidátech by měli rozhodnout voliči 3

Za třetí: Pokud jde panu Železnému skutečně o ty ideály, navrhuji

mu, aby při jednáních se stranami s podobným (mylně novináři označovaným euroskeptickým) zaměřením prosazoval toto: A) Strany

navrhnou na společnou kandidátku své kandidáty. B) Jejich pořadí na

kandidátce nebude určovat ani pan Ganley ani pan Železný ani pan Mach. Jejich pořadí určí voliči tím, že zašlou na jejich jméno příspěvek na volební kampaň. Více vybraných peněz od voličů = lepší místo na kandidátce. (Malé příspěvky do 100 Kč pomocí SMS, větší na účet do banky. Obama porazil Clintonovou právě díky drobným příspěvkům od voličů.) C)Peníze za hlasy od státu se rozdělí mezi strany podle podílu preferenčních hlasůjejich kandidátů. D) Moc bych se divil, kdyby pan Železný můj návrh přijal. Vilém Mikula

0/0
25.1.2009 1:50

morrissey

oej

jakto že nenarukoval při vpádu izr do gazy, copak není v záloze? alespoň se za ně pere v bruselu a čr:-)

0/0
24.1.2009 22:03

The Black One

1000

Kde se dá sehnat tak rychle litr podpisujů požadující podle zákono vznik nové strany. Má je z NEZ DEM? Nebo si stranu registruje aniž by je měl? Najal si studenty?

No každopádně, to co udělal je pro mne typ zlodějiny.

0/0
24.1.2009 20:53

cinella

Lump s hroší kůží - to je Železný!

Nikdy po něm nezbyly důkazy ani stopy. Na co sáhl, to ukradl...:-)Rv

0/0
24.1.2009 19:45

pistalin

Za Železného se jako ČECH

(v dobrém slova smuslu) musím stydět a je mi ho líto!

0/0
24.1.2009 19:00

venda44

Volby jsou na dohled

A tak se milý Vovka snaží zviditelnit. Inu imunita nade vše. Jen tak mimochodem, co vlastně v tom europarlamentu udělal? Bylo oněm slyšet něco jiného, než, že zase úspěšně proplul nějakým soudem?

0/0
24.1.2009 18:52

cinella

Re: Volby jsou na dohled

Jo, byl povoláván k soudům za ty své chucpe kšefty. Bohužel ho nezavřeli...

0/0
24.1.2009 19:28

antonio01

Re: Volby jsou na dohled

Nic, kromě toho, že pořád štval proti EU... Proč se ne vrátí na Ukrajinu?

0/0
24.1.2009 20:52

kladnyhrdina

Dobrý skutek pro vlast

Pomáhejte příživníkům! Různých drobných zlodějíčků a nemakačenků je v Čechách opravdu hodně. Ale málo z nich má opravdu evropský rozměr. Proč by měli sedět v Bruselu jen cizáci? Mějme tam i svého podvodníka!  Český eurozm rd není o nic horší, než francouzský či bulharský.

0/0
24.1.2009 17:44

kladnyhrdina

Re: Dobrý skutek pro vlast

Železný zajistí, že se bude celý národ žít tak luxusně, jako on, na úkor ostatních národů. Staňme se Železným národem!

Pane Černý, dejte na Entropu Českou republiku, zhotovenou ze starého rezavého Železa. Váš Klaus je uboze osobní. Volte to, co je pro Česko opravdu typické!!!

0/0
24.1.2009 17:49

kakulaid

Tohle Železný s Klausem, zdá se, překombinovali!

 ...... Železný měl být lakmusový papírek pro Klause, jestli přes Libertas.CZ  vést své další protibruselské aktivity proti zájmům poctivých občanů Česka, ale ..........

PS ....... zdá se, naštěstí, že občané již české "nezištné vlastenecké", tzv. "euroskeptiky" typu Klause a Železného, začínají mít správně přečtené!Rv;-D  

0/0
24.1.2009 17:42

kladnyhrdina

Re: Tohle Železný s Klausem, zdá se, překombinovali!

Co má společného Klaus se Železným? Když nebudou mít Rath a slabomyslný vojín Čilpan rádi mrkev, tak je zařadíte do společné skupiny mrkvoskeptiků?

0/0
24.1.2009 17:58

kakulaid

Re: Tohle Železný s Klausem, zdá se, překombinovali!

Profesor pomáhal jako ministr financí a premiér Vovkovi v jeho ředitelských začátcích na Nově a Vovka mu nezůstal dlužen - Nova se s Klausem mimosoudně vyrovnala za žalobu o 100 milionů v českých za údajnou "urážku na cti" - takové "kamarádství" se nezapomíná........

PS ...... natož, když nám naše české Klausovské "pořádky", chtějí ohrožovat nepřející bruselští "byrokrati", Joudo!Rv;-D 

0/0
24.1.2009 18:06

ferdapytlik

tuto větu jsem nějak nepochopil

"naštěstí, že občané již ................ začínají mít správně přečtené"

.

a na jaké konkrétní činy českých občanů se odkazuješ?

0/0
24.1.2009 18:12

kakulaid

Re: tuto větu jsem nějak nepochopil

......... neodkazuji se na činy, nýbrž mám na mysli pouhý pocit z této diskuze!R^:-)

0/0
24.1.2009 18:24

jack_rupnick

,

železný by měl kandidovat leda tak za israel je náš domov ;-D

0/0
24.1.2009 16:55

morrissey

Re: ,

všaak kandiduje nee?? alle za "náš domov je všude ale izrael je jenom náš":-)

0/0
24.1.2009 17:16

jack_rupnick

Re: ,

recht, nic cizího jim není cizí ;-D

0/0
24.1.2009 17:42

elverano

a

Problem těchto nověvzniklých euroskeptických stran bude, že se pobijí mezi sebou. Další věc je, že si těžko dokážu představit fungování strany, jejíž voličstvo bude dost nesourodé a jediným styčným bodem bude odpor proti LS nebo celé EU. Politika není jen EU a já jako volič bych si teda dost rozmyslel volit takovou stranu, od které nevím, co čekat. (ne že by to u našich současných stran bylo lepší, ale přeci nějaký programový základ tu existuje).

0/0
24.1.2009 16:18

kladnyhrdina

Re: a

Kovošrotova (Železného) komediální dezinformační strana nemá s euroskepitcizmem nic společného. Od Libertasu si Kovošrot vypůjčil (ukradl) kulisy a vývěsní štít pro další pokračování své nedůstojné kariéry. Politickou kulturu a manipulaci s méně chápavými občany má osvojenou stejně dobře, jako P-R-D(Paroubek-Rath-Dryml)

0/0
24.1.2009 17:32

The Black One

Re: a

www.neocz.cz

0/0
24.1.2009 20:55

axamut

Chocholoušek:

ten člověk patří do blázince!

0/0
24.1.2009 15:43

65c02

Libertas budu volit!

R^

Z té bídy, která se nabízí, to vypadá na momentálně nejméně špatnou volbu.

0/0
24.1.2009 15:04

redback

Re: Libertas budu volit!

To jo, šmejdi kolem Železnýho, to je fakt bída. :-)

0/0
24.1.2009 15:26

morrissey

Re: Libertas budu volit!

no jasně, libertas budeme volit všichniR^;-D povině:-)

0/0
24.1.2009 16:51

Jen Aby

ano, rozhodnou o tom Češi

ne Železný :-)

0/0
24.1.2009 15:02

barby

Zelezny?! Jen se podivejte!

http://www.youtube.com/watch?v=4YdlcSUjfJU&feature=related:-P

0/0
24.1.2009 14:20

cinella

Re: Zelezny?! Jen se podivejte!

R^:-)

0/0
24.1.2009 19:34

doktor_bota_2

Arbitráž nebyla kvůli Železnému, ale kvůli selhání ČR.

To je jen malá informace pro některé zaostalé diskutující.

A ČR prohrála jen proto, že se někteří úředníci tehdejší vlády (ČSSD) nechali podplatit.

0/0
24.1.2009 13:47

morrissey

Re: Arbitráž nebyla kvůli Železnému, ale kvůli selhání ČR.

sedlhání čr a nekalé umysly železnýho se přece vzájemně nevylučují. to že čr a její "úředníci pochybili" nijak nezbavuje železnýho viny za podvod kterej díky tomu pochybení mohl po domluvě s dalším judou lódrem provést. ni? :-) 

0/0
24.1.2009 13:53

doktor_bota_2

Re: Arbitráž nebyla kvůli Železnému, ale kvůli selhání ČR.

Ni. Šlo o to, že Železný "svoje" arbitráže vyhrál a až po té, co se do toho zamotal stát, došlo k explozi. Prostě a jednoduše, kdyby nebylo podplacených úředníků, ČR by nestála prohraná arbitráž ani korunu.

0/0
24.1.2009 13:59

redback

Re: Arbitráž nebyla kvůli Železnému, ale kvůli selhání ČR.

Takže podvod, který u soudu darebákovi projde je podle tebe OK. ;-D

0/0
24.1.2009 15:28

kladnyhrdina

Re: Arbitráž nebyla kvůli Železnému, ale kvůli selhání ČR.

Jasně, kdyby se úředníci nechali podplatit jen jednou, tak patří Nova Zkorodovancovi a čestní úředníci by kromě zvýšení své životní úrovně pomohli i dobré věci a čestnému člověku, který zbohatnul vlastní prací. A má tak rád umění!

Ale že se úředníci nechali podplatit podruhé proti Zkorodovancovi, to už je fak nemorální.

0/0
24.1.2009 17:38

kakulaid

Re: Arbitráž nebyla kvůli Železnému, ale kvůli selhání ČR.

........ selhání ČR je, že Vova Železný místo na Borech, sedí v Bruselu!Rv:-/

0/0
24.1.2009 15:30

morrissey

Tak jaká??

bude z toho zase arbitáž za kterou čr vyplajzne 10mrd,...

že se někam ajzenštajn porád tlačí chápu, kope za sebe a svůj tým (tím týmem není čr jak by se jeho fans mohli domnívat) , ale proč má takovou mediální podporu??...to vlastně chápu taky...ach jo. žiju v židovským státě:-/

0/0
24.1.2009 13:43

Divak

Blazni a podvodnici

Cesi vzdy meli slabost pro iracionalitu. Nyni toho sikovne vyuziva chytry ukrajinsky Zid. Ackoliv ten pan stal kazdeho ceskeho blazna vc. batolat 11.000 Kc, blazni ho voli a davaji mu prostor v mediich. Soudce uplati, takze i vsechny spory vyhraje. Nebyl by po Klausovi dobry president? Strasne dobre by ztelesnoval ceske kvality.V

0/0
24.1.2009 13:33

ferdapytlik

Re: Blazni a podvodnici

nejdříve říkáš ukrajinský Žid  ... a pak tvrdíš, že ztělesňuje české kvality    8-o

0/0
24.1.2009 16:21





Najdete na iDNES.cz