- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dopravnimu podniku bych udelil v radu nekolika MELOUNU pokutu a k bezpecnosti v doprave by se ale i v jinych mestech chovali jinak. Draha pro ridice ma byt zabezpecena tak, aby k podobnemu "omylu" ze strany ridice nemohlo dojit. Ten mlady hoch mohl klidne odpovidat cestujicimu na dotaz...... ZODPOVEDNOU LUZU Z DOPRVNIHO PODNIKU PRED SOUD!!!
takovi nemaji co delat v cele podniku,at jdou k lopate,uvidime...zmetkove
Stejna nehoda byla loni i v Brne a taky za to nikdo nemohl
viz
Vždyť to je logické, kdyby přiznali byť jen morální vinu, bylo by na ně pohlíženo jako na víniky, že se nestarali dřív atd.Je to tragické, ale 99% lidi by se zachovalo stejně.Kdo se v podobné situaci někdy ocitl tak mi to potvrdí, každý bude hajít sebe!
Vedení je v civilizované společnosti odpovědné za chyby a nehody, ke kterým v rámci podnikání firmy dochází. A to jak za nehody způsobené technickými nedostatky vzniklé nedostatečnými investicemi do údržby, tak za nehody způsobené zaměstnanci, zapříčiněné např. jejich nedostatečným školením.
Pokud na inkriminované trati byly zaznamenány bezpečnostní incidenty a přesto nebyly řešeny, vedení neprokázalo dostatečnou péči o bezpečnost a mělo by nést trestní odpovědnost. Nelze omezovat odpovědnost na soulad či nesoulad s normami.
Moje slova. Všechno by nejraději hodili na toho kluka, hajzlové. Při tom bezpečnostní systém se tam už měl dát při modernizaci tratě a vozového parku, protože ty staré tramvaje nedosahovaly zdaleka takové rychlosti co dnešní.
Ale jestliže jsou nastavená určitá pravidla-ačkoli můžou být pochybná-tak je na zaměstnanci aby je dodržoval. Zaměstnání není hospoda aby si každý dělal co chce. Může za to Hroch. Druhá strana mince je, že DPO by určitě měl tu trať zdokonalit aby to zaměstnancům ulehčil, ale to nemění nic na tom, že pravidla porušil Hroch a né DPO. DPO trať provozoval v souladu s právními předpisy. Takže pokud by už za to měl být zodpovědný někdo jiný tak ten, kdo tuhle trať povolil, repsektive vydal předpis( zákon) že to tak může být.
Takže vlastně říkáš - proč utrácet peníze za zabezpečení, stačí lidem přesně vysvětlit pravidla, ano?
To vás ve škole neučili?
-
Totiž on ostarvský dopravce je s největší pravděpodobností akciovou společností a jako takový jen těžko může něco cítit. Jen stěží si představit, že krom vřelých citů by měl dle vašeho vyjádření mít jakési povědomí o tom co je morální či není. Jak by toho docílil při absenci svědomí?
-
"Tvrdí, že z pohledu Dopravního podniku Ostrava se nejednalo o mimořádné události, a proto nikdo necítil potřebu něco hlásit." ... jasně.
autobusový spoj zrušily že prý je na prda pak kdyby netajily podobné nehody na této trati mohlo už tam být namontované bezpečnostní zařízení a nemuselo dojít k takové tragédii.DPO nese vinu i kdyby čert na koze jel
Cíti snad vinu pan prezident v jehož kuponové privatizaci byli vytunelované podniky? Kolik lidí zahynulo v důsledku bezpráví které vládne v této zemi? O pravdu a lásku se stará celý novodobý Sanops a jiní lidé nemalí na léky.Jím však nehrozí že je někdo neznámý požívajíci ochranu naší policie přepadne .Vám to ale může změnit celý život,stane se z vás troska která nebude mít na léky.Vedení Dp jsou jen malé ryby .Štiky jsou ve vládě a parlamentu. Ti nám v jménu Božím vládnou,posílají vraždit do zahraničních misii a když se nám za to někdo pomstí budou říkat my jsme to věděli.Na to že my jsme útočníci si už nikdo nevzpomene.
uf. takove sracky jsi zcela zdrav nebo je to jen provokace? kdyz si to po sobe prectes, nenaliskal by sis?