Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muslimové chtěli mešitu v Kolové, radnice je proti

Kazašští muslimové si v obci Kolová na Karlovarsku chtěli postavit mešitu. Zdejším zastupitelům se ale nelíbily dvě plánované věžičky ani kopule s půlměsícem. Rozestavěná modlitebna má proto sedlovou střechu. Oficiálně se církevní stavba v lokalitě Za humny jmenuje kulturně společenské centrum se zázemím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jack_rupnick

,

kdy se budou rušit synagogy a kostely ??

0/0
24.1.2009 15:49

reactt

Řešení

Já nemám ani půl slova proti mešitám.. Ale proti tomu randálu co vydávají pětkrát denně.. Proto by se měl stát soustrředit na to, aby nemohli kněží hulákat z věže a aby byly mešity potichu a nesměly používat rozhlas, reproduktory, megafóny atd. Pokud se toto podaří, pak normální Muslimové budou v poho a ti extremnější sem nezavítají.. EU[>-]

0/0
23.1.2009 12:52

rybarka1111

Radní v Kolové jsou frajeři

Radním v Kolové držíme palce. Snad vydrží i do budoucna a kdyby přišly svody v podobě uplácení, tak sílu odolat.

0/0
23.1.2009 10:29

annakkk

jenom to, co je pravda.

co to je umirneny muslim? co 11.9  ulicih Kodane oslavovali smrt lidi? Nebo co zabijeji cernosske (nemuslimske) obyvatelstvo v Sudanu? (Darfur)  Ale o tom se tady nikdy nepise proto ze to provadeji musulmani. A kdyz napisu pravdu tak podnecuji k nenavisti?

0/0
23.1.2009 1:11

annakkk

proc ?

mi ten p......j cenzor vymazal prispevek? napsala jsem

0/0
23.1.2009 1:05

wandering star

Vylít na pozemek cisternu prasečí krve

a hned je to přejde.

0/0
22.1.2009 20:48

gotzur

Začne to měšitou

a pak nám budou nakazovat, co máme dělat a jak máme "správně" žít. Naše tolerance by se nám mohla v budoucnu krutě nevyplatit. Mohli bychom být nakonec hosty ve vlastní zemi. V Holandsku je jich už téměř milión.

0/0
22.1.2009 20:37

kion11111

Cože?!

To si snad představitelé Kolové dělají srandu!!!!!!!!!!!

Cožpak nevědí, jak to muslimové s nevěřícími doopravdy zamýšlejí, cožpak není dne aby se o této brutální, odporné, nenávistné, středověké ideologii něco "pozitivního" nepsalo???!!!8-o;-€!

Tisíckrát radši pravoslavné kostely, nebo židovské synagogy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pravoslaví i judaismus, jsou nám civilizačně  nepoměrně blíže, než tato sředověká, brutální teokracie, která se nijak netají tím o co jí jde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-O

0/0
22.1.2009 18:24

tappat

Re: Cože?!

;-D;-D;-D jen bych dodal, ze krestanstvi ma na rukou krev milionu lidi, coz se s islamem da snadno srovnavat. "Stredoveka brutalni teokracie" - ano, tenhle termin se hodi jak pro islam, tak pro krestanstvi (cca 100 let inkvizice, zivot bez moznosti vybrat si sam viru, cirkev mluvila panovnikum do spousty veci, monopol na vzdelani atd. atd.). Takze secteno podtrzeno: krestansky kostel je totez co muslimska mesita. Obe nabozenstvi byla a jsou silne expanzivni a vubec si nemaji co vycitat.

0/0
23.1.2009 1:06

defox

Re: Cože?!

Ano, to, co piste, je pravda. Jak krestane, tak muslimove se dopousteli velkych bestialit v zajmu viry. Jen s velkym detailem. Krestanstvi se se svou minulosti vyrovnalo, stalo se moderni cirkvi, ktera vice pomaha nez skodi. Muslimove (islam) nkoliv. Souhlasite, ze jste snad neslysel, aby krestan mel ve svem planu neustale brojit proto muslimum, vyzyvat k jejich zniceni apod.? Ale, co muslimove, co imani?? Ti maji na dennim poradku (a v popisu prace) neustale odsuzovat tu "zkazenou" zapadni civilizaci (ze ktere ale pokrytecky tezi), potazmo krestanstvi. Aby predstavitel jednoho statu (ten blb prezident v Iranu) otevrene propagoval myslenku vymazani Izraele z mapy sveta? Co vy na to? Jde o to, co je dnes a ne co bylo vcera. Takze souhlasim s prispevkem nahore: islam, je "sředověká, brutální teokracie" a nepatri do moderni Evropy. Ale to uz je pozde, protoze muslimove jsou tady rozlezli a nikdo je zatim z Evropy nedostane...

0/0
23.1.2009 6:40

_Pixie

Re: Cože?!

Zejména katolická církev je neskutečně moderní (mohu souhlasit jen s tím, že protestanti se s minulostí vyrovnali). Nedávno pronesl papež, že homosexualita ničí naši planetu více než přírodní katastrofy. Tomu vy říkáte moderní církev?

A mimochodem, v ČR žije 2 000 nábožensky aktivních muslimů...

0/0
23.1.2009 12:59

fo_cz

Bacha na hluk!

Chtel bych jen mistni upozornit, ze se kazde rano v 5:00 ozyva z kazde motlitebny volani Allah Akbar task, ze nemuzete spat. A to jeste pouzivaji velmi vykonne zesilovace. Zkuste je pak zakazat pro ruseni nocniho klidu a v odpovedi bude nabozenska svoboda. Tak tedy je treba obezretnosti.[>-]

0/0
22.1.2009 17:02

Ahaman

No co, synagogy jsou po ČR rozsety

jak podpapíráky po lese. Tak proč by nemohli růst i mešity ?:-) Když už tu má být Asie, tak s celou parádou.:-P

0/0
22.1.2009 12:31

VentreSaintGrisII

Největší problém je

že stavby mešit v Evropě od Bosny po Londýn financuje wahábistická pakáž především z SA a ta na oplátku může po infiltrovaných musulmanech v ČR něco chtít...

0/0
22.1.2009 12:20

chenile

radnice neni proti mesite

radnice je proti stavbe budovy ktera se nehodi do okolni zastavby... stejne jako nekteri byli proti knihovne... stejne jako ve vesnicce sestavene z rodinnych domku vas nenechaji postavit petipatrovou prosklenou budovu... nelze stavet v Kolove stavby ktere svoji vyskou prevysuji veskere stavby v okoli... to je prece uplne normalni...

Jsou vesnice kde vas nenechaji postavit ani odlisnou barvu strechy.. natoz takovyhle dve veze...

0/0
22.1.2009 12:16

Vasut

?

VYpraskat odkud prisli is jejich mdlitebnickou

0/0
22.1.2009 8:33

fext

nebo

Nebo výcvikové centrum pro slepecké psy?

0/0
21.1.2009 18:28

fext

vhodnější využití

Nešlo by ještě budovu zrekolaudovat na útulek pro psy?

0/0
21.1.2009 18:26

pikin

Je rok 2009 ! ! ! !

Netahejte nám sem středověk! !Děkujeme ! ! Jo a platí to pro všechny...! !(Y)

0/0
21.1.2009 17:39

ppdedek

jen si zvykejte

tihle muslimove si stejne driv cci pozdeji koupi kohokoliv. Jak se rika "Za penize v Praze dum ve Vidni dva"

0/0
21.1.2009 17:35

Pilát

vystavba mesity

v Kolove by mela byt povolena az po referendu  :-)

 

0/0
21.1.2009 15:45

dragon1

Re: vystavba mesity

žadné referendum nějake mešity ani muslimové sem nepatří

0/0
21.1.2009 17:56

Zly_Soused

Problém je,

že pokud se jím to zakáže, tak si stejně koupí, nebo postaví nějakej barák, akorát ho nenazvou mešita a budou se tam scházet. Jediné řešení je zákaz islámu. Paragrafy na to máme.

0/0
21.1.2009 15:44

JanSlanina

Napřed

malou mešitku a potom velký teroristický útoček ;-D

0/0
21.1.2009 14:56

Leporelo z lepenky

A já zase chci mistrovství světa

0/0
21.1.2009 14:30

Peter Schlemihls

mešitu povolíme

výměnou za létající koberec a alladinovu lampu

0/0
21.1.2009 14:14

Lombardo666

Nic takovýho, nebudu o tom vůbec diskutovat!!!

Žádná mešita nebude a tečka. Nechápu co tady pořád řešíte. Fakt je ale ten, že dnes musí mít každý názor na všechno. Tak si tady povídejte, ale jedné věci věřte - mešita nebude!

0/0
21.1.2009 14:01

1255

Když chtějí mešitu, ať se vrátí domů nebo jdou jinam.

Museli přece vědět, že jsme kresťanská země. Pokud ne, tak jsou na špatné adrese a hybaj s muslimy pryč. Stejně se tu až moc rozlézají.

0/0
21.1.2009 12:45

mpscz

Re: Když chtějí mešitu, ať se vrátí domů nebo jdou jinam.

Nevím, kde jsi vzal tu křesťanskou zemi...

0/0
21.1.2009 13:45

Zawgat_Mohammed

Re: Když chtějí mešitu, ať se vrátí domů nebo jdou jinam.

Krestane taky chodi do muslimskych zemi a stavi si tam kostely, tak proc by to nemohlo byt naopak?

0/0
21.1.2009 14:09

xmalas

Re: Když chtějí mešitu, ať se vrátí domů nebo jdou jinam.

Můžete mi sdělit, kolik kostelů je v tuto chvíli rozestavěno např. v Iráku, Afghánistánu nebo Saudské Arábii?

0/0
21.1.2009 20:39

Dennys

Re: Když chtějí mešitu, ať se vrátí domů nebo jdou jinam.

V Saudske Arabii jsou stavby krestanskych kostelu a vlastnictvi Bible zakazany. Take jsem zvedav, s cim se Muhammad vytasi.

0/0
21.1.2009 20:46

fext

Re: Když chtějí mešitu, ať se vrátí domů nebo jdou jinam.

Nejsmě žádná křesťanská země, ale nebudem ani muslimská, jakože je Bůh nademnou. Krleš, krleš, krleš.

0/0
21.1.2009 18:29

Dennys

Re: Když chtějí mešitu, ať se vrátí domů nebo jdou jinam.

Asi tady hromadne dobrovolne pomuslimstovani nikdy nenastane. Diky Bohu.:-)

0/0
21.1.2009 20:48

pragmatik/realista

TAK VÁS POTĚŠ PÁN BŮH,

to je zřetelná infiltrace teroristických struktur do tolerantního prostředí ČR.Máte odpovědnost nejen za svoji obec,ale i za svou vlast.Malé palestiny pokud tu zakotví,jednou budeme mít  ČR plnou strachu a boje.Máte odpovědnost za příštích 100 let.  

0/0
20.1.2009 23:09

M10

Re: TAK VÁS POTĚŠ PÁN BŮH,

Tolerantní prostředí ČR???Jsi magor?Asi žijeme každý v jiném státě.

0/0
21.1.2009 0:05

ephemeroptera

Re: TAK VÁS POTĚŠ PÁN BŮH,

Jo no... Praha je o něčem jiném, to se snad ani k ČR snad nepočítá... :-)

0/0
21.1.2009 8:17

pskoda

Dělají dobře

Povolí jednou -> budou muset povolit i další...."ještě není pozdě"...

0/0
20.1.2009 20:57

Vyletnik04

Dobrý tip

Přečtěte si Válku s mloky - tam to všechno psáno je.

0/0
20.1.2009 19:24

Zly_Soused

Výborně

Radní v Kolové mají rozum. Proč povolovat stavbu, kde se bude kázat nenávist k hostiteli?

0/0
20.1.2009 16:40

Zawgat_Mohammed

Re: Výborně

Proc by mela kazat jakoukoli nenavist?

0/0
21.1.2009 14:10

Zly_Soused

Re: Výborně

Protože je to obecným zvykem v mešitách v Evropě a v podstatě propgramovým cílem. Ono ani člověk nemusí chodit do mešity, stačí si přečíst diskuze evropských muslimů, jak opovrhují západní společností a těší se na islamizaci. České muslimské sestry mají největší strach, aby se jejich děcka moc nekamarádili s normálníma českýma děckama. A tak by se dalo pokračovat dál. 

0/0
21.1.2009 15:41

Jannynov

to f 66 a tak dále

To, co si mnoho lidí představuje

pod pojmem Bůh,

díky Bohu neexistuje.

(Karl Rahner)

http://www.vira.cz/glosar/index1.php?sel_id=10

0/0
20.1.2009 16:27

provitan

Manifastace za dostavění

Jistě nebude dlouho trvat a ta skupina " takzvaně  " mírumilovných muslimů z Brna si udělá výlet do Kolový za účelem uspořádání manifestace za nutnost její dostavby. ;-€ .  Přeju tamější radnici pevné nervy, když si budou takto stát za svým rozhodnutím..R^

0/0
20.1.2009 16:22

činčo

Bože, chraň nás před cizáky všemi!

:-P

0/0
20.1.2009 16:04

zdeseny obcan

priklad tolerantnosti muslimu

Pred mesicem se v Kahire Koptove (puvodni obyvatele, zadni cizaci) pokusili ze stare autodilny udelat motlitebnu. Tisice mistnich muslimu nasledne na Kopty usporadaly pogrom:

http://www.asianews.it/index.php?l=en&art=13869

A to je Egypt prosim pekne povazovan za umirnenou zemi kde nevladnou nabozensti fanatici jako jinde.

Uz jsem sem ten odkaz jednou daval ale mistni cenzor ho smazal. Bravo cenzore, tak se to dela - realna fakta odporujici ideologii se musi potlacit za kazdou cenu.

0/0
20.1.2009 15:32

Zawgat_Mohammed

Re: priklad tolerantnosti muslimu

Nektere servery mazou prispevky s odkazy na cizi stranky, taky se mi to jednou stalo.

Egypt se snazi dosahnout co nejvetsiho sekularismu. Jsou zakazany nabozenske strany (takova KDUCSL by si tam ani neskrtla). Muslimky nosici satek maji tezkosti s hledanim prace.

0/0
21.1.2009 14:25

Dennys

Dobry krok

Snad nebudeme opakovat chyby Nemecka, Holandska ci Anglie. Proc si Kazasi nevybrali nektery z islamskych raju ??? Treba Iran ci Saudskou Arabii - tam je stavba krestanskych kostelu zakazana a pouhe vlastnictvi Bible je trestnym cinem.  Tam by si mohli postavit minaret do nebe. Kolova R^R^R^

0/0
20.1.2009 12:43

e-mann

Re: Dobry krok

souhlas! Podívejte jaké problémy ve Francii mají. Myslíte, že by nám povolili kostel u nich, v islámské zemi?

0/0
20.1.2009 14:01

pragmatik/realista

Re: Dobry krok

TAK TO JE DĚS,Paříž těžce bojovala s muslimskými přistěhovalci.Teď je klid před bouří.Opět bude hořet periferie,nic se nemění.Rv

0/0
20.1.2009 23:15





Najdete na iDNES.cz