Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael klade na mediální válku důraz, Palestinci sázejí na tradiční „zbraně“

Válka mezi izraelskou armádou a radikály z palestinského Hamasu zuří kromě Gazy i v médiích, včetně těch českých. Zatímco hlavní palestinskou "zbraní" jsou snímky a počty mrtvých civilistů, Izrael pojal mediální rovinu střetu komplexněji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sayonar

Z takových zpráv poněkud nevolno

Autor tohoto článku naznačuje, že fotografie pořízené Mezinárodním červeným křížem z Gazy jsou také zinscenované? Posledními inscenovanými fotkami zásoboval světová média svého času jistý Saakašvili, ale dělal to tak hloupě a nevěrohodně, že se to většinou neodvážili otisknout ani největší mediální manipulátořï. Nějak začínám mít odpor k tendenčnímu zpravodajství Mladé fronty. Něco tak prolhaného už se dá srovnávat snad jen s předlistopadovým Rudým Právem. To také udávalo ten jediný "správný" směr. Je smutné, že když chce český čtenář, ať už pravičák, levičák nebo jen ten, který sází na zdravý rozum, nezaujaté informace, musí navštívit zahraniční, nejčastěji britské nebo francouzské webové noviny. Smutné, po 20 letech od pádu bolševika :-(

0/0
9.1.2009 0:06

jon.taylor

Nikdo není v právu

Je mi celkem smutno, když vidím ubohé argumenty, kterými se tu ohánějí někteří ortogoxní zastánci Izaraele. Připadá mi, že naprostá většina lidí jen tupě přijímajá co jim předhazují masmedia a podle toho si utvářejí velmi zjednodušený obrázek na věc a pak jen slepičí to co jim někdo naservíruje místo toho, aby se na věc zkusily podívat také z druhé strany vyfiltrovat extremistické názory obou křídel a utvořit si tak vlastní názor. Hrozba terorismu je mizivá a panický strach z něj neopodstatněný a náklady vynaložené na boj s ním naprosto nepřiměřené hrozbě, kterou představují a to naprosto platí o Izraelské reakci na pár "neškodných" raketb Hammasu. Nesouhlasím s tím co Hammas dělá a s jeho praktikami, ale praktiky Izraele jsou mnohem brutálnější a navíc schválené sionistickými vládami jako je např. v USA, Británii a dalších "spojeneckých zemích" jakou je bohužel i ČR.

0/0
8.1.2009 21:17

majkl_1983

Re: Nikdo není v právu

souhlas

0/0
9.1.2009 8:46

Jan.Emil

OSN napomáhá teroristům

!

0/0
8.1.2009 19:21

GUHRE

Ať žije palestina !

Kdyby nevznikl okupantský stát s divným jménem "Izrael", nebylo by žádné války na blízkém východě. S příchodem okupantů do sváté země Palestina můžeme, taktéž poděkovat Velké Británii. Děkuji.

;-€

Smrt Okupantům !!!!

0/0
8.1.2009 14:52

Čučo

Re: Ať žije palestina !

Nemáš zač! Tak a teď se běž vyčurat a spát!

0/0
8.1.2009 20:54

Ahaman

Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

a jak se později ukázalo, neměl k tomu pádný důvod. Izraelovu lež, že ze školy střílel Hamás, vyvrátila sama OSN.

0/0
8.1.2009 12:13

romsky aktivista

Re: Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

nelzi breto. plac

0/0
8.1.2009 12:23

tučňák v exilu

Re: Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

Jak to vyvrátila? Tak, jako v roce 2008 vyvracela, že by ředitel školy UNRWA v Rafahu měl něco společného s Islámským Džihádem? ;-D

0/0
8.1.2009 12:32

Pan Navratil

Re: Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

R^;-D

0/0
8.1.2009 13:01

majkl_1983

Re: Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

Říkala to i osobně slečna Raš...

0/0
8.1.2009 14:52

sphagnum

Re: Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

slečna Raš, osobní tentononc nějaké Abú Ibn...

0/0
8.1.2009 16:11

roddie

Re: Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

Každá akce má svůj důvod. A jaký by byl asi záměr Izraele? Popudit proti sobě půlku světa, zabít hodně civilistů a dát Hamásu další důvod k boji. To má LOGIKU.

0/0
8.1.2009 12:40

mtis

Re: Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

Mediálně, hehehe, a co ty prudké reakce z RB OSN? ;-D;-D;-D

0/0
8.1.2009 12:42

Jan.Emil

Re: Izrael tu válku mediálně prohrává- útočil na školu OSN

Vyhrát válku je třeba vojensky a nikoli mediálně.

V Gaze nesmí zůstat ani jeden terorista a je třeba jednat rychle.

Srovnat Gazu se zemí.

Tanky třeba přesunout k Libanonu.

0/0
8.1.2009 19:20

Kachně

Všichni na fotce

mají docela slušné oblečení, to mi nějak nekoresponduje s tím, jak někteří tvrdí, jací to jsou chudáci :-/

0/0
8.1.2009 12:13

Čučo

Re: Všichni na fotce

No dyť to říkám.Normální fotka z Turecka,jak valej ráno z dýzy,no!

0/0
8.1.2009 12:21

Pan Navratil

Re: Všichni na fotce

R^;-D

0/0
8.1.2009 13:02

TomášM

Ten na fotce

má zdravou barvu, tomu nic moc nebude, možná tak prostřelená noha.

0/0
8.1.2009 11:49

Čučo

Re: Ten na fotce

Prostřelená noha? To ne,to by stříkala krev až na pana fotografa. a mimochodem,taky to mohl když už nafotit pořádně,teda. S tou prostřelenou nohou.Dyť to mohli polejt třeba kečupem,ne?

0/0
8.1.2009 11:52

Kacenkin1

nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

válku začal Hamas raketovým útokem... a Izrael odpověděl protiúderem.

Tedy Hamas chtěl boj a teď ho má ... tak vo co go ?

0/0
8.1.2009 11:48

majkl_1983

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

Podle mě to začal Izrael, když zablokoval dodávky humanitární pomoci a střílením na rybářské lodě, ještě předtím. Hamás na protest začal odstřelovat rakety, které nezabily jdiného člověka...

0/0
8.1.2009 11:53

mtis

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

Humanitární dodávky byly zablokovány jako odveta za soustavné ostřelování raketami, které neustalo nikdy a rybářskými bárkami myslíš dodavatele ovoce a plynových bomb ze Sýrii a Íránu?

0/0
8.1.2009 11:56

majkl_1983

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

já tady nechci podporovat činy Hamásu, ale to jak to řeší Izrael ho staví do stejné, ne-li horší roviny...

0/0
8.1.2009 12:03

roddie

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

Ber to tak, že když nepomůže ani mírová smlouva, domlouvání, humatární pomoc, tak je asi chyba v komunikaci a je třeba začít hovořit řečí, které rozumí.

0/0
8.1.2009 12:42

majkl_1983

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

To je jasný, jenom bych se na to nedíval tak černobíle, jako někteří tady...

0/0
8.1.2009 14:39

mtis

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

To není ta správná války, ta správná války je tak, kdy střílí a jásá Hamas a Izrael nedělá nic.

0/0
8.1.2009 11:54

Pan Navratil

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

I ty filuto ;-) Souhlas.

0/0
8.1.2009 13:03

GUHRE

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

Co to kecáš ! Palestina patří Palestincům ! A ne židovským okupantům, kteří od roku 1947 znásilňují Palestinu ! ;-€

0/0
8.1.2009 14:55

Jan.Emil

Re: nerozumím tomu , vždyť je to normální válka...

Oni rozumí jenom tankům.

0/0
8.1.2009 19:23

majkl_1983

fůůůj

Myslím, že tento člátek ten konflikt odporně zlehčuje...:-©

0/0
8.1.2009 11:44

Čučo

Re: fůůůj

A ty těm fotkám vážně věříš?

0/0
8.1.2009 11:49

majkl_1983

Re: fůůůj

ty fotky jsou mně úplně ukradený, důležitý jsou čísla: 130 DĚTÍ mimojiné....

0/0
8.1.2009 11:51

Čučo

Re: fůůůj

Ono je tohle strašně jednoduchý.Vždycky tohle zastírat přez děti.To přece každýho musí chytit za srdíčko,pokud se jedná o děti.Nemyslíš,že tohle je jen Hamázká propaganda? Proč třeba ve válečným konfliktu běhaj jen tak hala bala děti po ulicícha aještě ke všemu choděj do školy?

0/0
8.1.2009 11:55

majkl_1983

Re: fůůůj

nemyslím, že teď chodí do školy. Izrael Garu vůbec nevaroval, prostě jeden všední den začal nálety bez varování. A ty lidi se ve škole jenom skovávají, protože si asi naivně myslí, ře je Izrael ušetří, kam by ses schoval(a) ty?

0/0
8.1.2009 11:59

Čučo

Re: fůůůj

Já? Do sklípku k bečičce.Určitě bych se šel schovat do školy.To ví přece každej magor,že všichni teroristi se půjdou schovat do školy,protože si budou myslet,že díky tomu na ně nikdo nezaútočí.A každej dělostřelec ví,že škola je strategický místo,protože si každej myslí,že zrovna tam střílet nebudou.

0/0
8.1.2009 12:09

Čučo

Ta fotka

není z Gazy,ale z Turecka. Nějaký bouřlivý oslavy,prej.;-D

0/0
8.1.2009 11:35

PanePávekJáNechciKTurkovi

Re: Ta fotka

jojo, galatasaray vyhral ligu :-)

0/0
8.1.2009 11:53

Čučo

Ten na tý fotce

Ten je teda pěkně zhulákanej!:-) Takhle jsem vypadal po Silvestru já a táhli mne domů zrovínka taky tak;-D;-D

0/0
8.1.2009 11:20

General Custer v.2

Re: Ten na tý fotce

Prenaseji rekvizitu na dalsi misto nataceni.

0/0
8.1.2009 11:31

Čučo

Re: Ten na tý fotce

R^

0/0
8.1.2009 11:33

majkl_1983

Chirurgická válka

Zajímal by mě hlavní důvod proč Izrael (který je vojensky jeden z nejvyspělejších na světě) vede válku kde jsou stovky mrtvých civilistů. Používá kazetové bomby - které jsou v konfliktech  na území s civilisty naprosto nevhodné a odsouzeníhodé. Použití ostřelovačů, termovizí, zbraní které střílejí za roh, speciálních jednotek pro boj v zastavěném území... Nerozumím - vysvětlit...

0/0
8.1.2009 11:13

majkl_1983

Re: Chirurgická válka

spíš si myslím, že Izrael má zájem zabít co nejvíc civilů...

0/0
8.1.2009 11:15

Queribus

A to ti řekl kdo,

že používají kazetové bomby? Ono stejně v Gaze mnoho civilistů není a ti co tam jsou používá Hamás jako štít.

0/0
8.1.2009 11:21

majkl_1983

Re: A to ti řekl kdo,

To že hamás je používá jako štít je podle mě dost přehnané, Izrael zablokoval hranice a nikoho nepouští ven ani dovnitř. A vžijme se do role hamásu, kdy mají pár kalašnikovů a pár granátů. Oni jsou mezi civilisty a v otevřeném boji nemají žádnou šanci. Izrael by mohl ven pustit aspoň ženy a děti, ale on se raději bude skovávat za myšlenku, že hamás je používá jako živé štíty. Jak jsem říkal, Izrael tak technicky vyspělý by měl maximálně využít možnosti techniky. Když dělá to co dělá, jak se potom odlišuje od Hamásu???

0/0
8.1.2009 11:31

IgorAlelujev

Re: A to ti řekl kdo,

ani tvuj vek neni omluvou pro takove debilni vyvody. predpokladam, ze zijes v civilizovanych koncinach a mas moznost se informovat, pokud chces. takze jediny zaver je, ze tvuj mozecek na to nestaci. smutne .... :-©

0/0
8.1.2009 11:44

majkl_1983

Re: A to ti řekl kdo,

no je mi tě docela líto, když už ti nezbývá nic než jenom urážky...

0/0
8.1.2009 11:46

Yurek

Re: A to ti řekl kdo,

Izrael zablokoval hranice s Egyptem? Zkus se kouknout na mapu naivko.

0/0
8.1.2009 13:02

majkl_1983

Re: A to ti řekl kdo,

Kdo tady mluví o Egyptu torubo???

0/0
9.1.2009 8:44

roddie

Re: Chirurgická válka

Kazetové bomby? Jsi vtipný. Kdyby je používal, tak zapomeň na 500 mrtvých a počítej minimálně v tisících. Kazetová munice je v tomto případě k ničemu a proto ji také nepoužívají.

0/0
8.1.2009 11:27





Najdete na iDNES.cz