Diskuze

Policii ubylo práce, řidiči nehlásí malé nehody

Policistům se nejspíš opravdu začíná plnit sen, že nebudou muset jezdit k banálním nehodám. Od Nového roku platí zákon, podle kterého už dopraváci nemusí řešit nehody, při nichž se nikdo nezraní a škoda nepřesáhne 100 tisíc korun. A opravdu jim mírně ubývá práce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cejkis

3. 1. 2009 20:52
Za předpokladu, že viník z místa nehody neujede

Takže když najdete 1.1. nabouraný zaparkovaný služební vůz a viník na sebe nenechá kontakt, voláte policii tak jako já.

Když někomu poškodíte auto, tak tam nechte vizitku!

0 0
možnosti

wcbaba

3. 1. 2009 15:20
Jen to začíná a už se objevují zásadní problémy

největší problém bude plnění - úhrada škody z povinného ručení, oba řidiči budou tvrdit, že nehodu nezavinili, a pokud každý z nich je pojištěn a má povinné ručení sjednané u jiné pojišťovny začíná problém. Tyto dvě konkurenční pojišťovny budou mít samozřejmě snahu aby nemuseli ze svého plnění poskytnout. A budou zbývat žaloby a soudy ..........a přitom vedle v německu i na malou odřeninu musíte volat policii a ta je namístě během 10-15 minut tam to jde u nás ne.

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

3. 1. 2009 15:24
Re: Jen to začíná a už se objevují zásadní problémy

co začíná?? čoveče tento systém funguje už několik let tak jak mohl začít fungovat když už funguje??a pak jedná se o banální nehodu kde je zdřejmé kdo co zavinil a taky si podepíšou protokoly takže pro pojištovnu je to jasné.co chceš uhádat když někomu nabereš kufr??

0 0
možnosti

radepur2

3. 1. 2009 15:08
Vlastní zkušenost... :-)

V listopadu do mne (stál jsem v Ol na okruhu na křižovatcena červené) zezadu narazil rychlý obchodní zastupce s Fobií... Rána docela slušná. Na Passatu mám tažné, takže to schytalo, nic moc vidět, ale lehce ohnuté... Víc jsme nezkoumali bylo hnusně, frajer vytáhl papíry až po doporučení, že jinak volám Policii a bude to mít dražší... V Praze jsem PU nahlásil, přijel likvidátor, který zjistil, že tažné zařízení je na výměnu a plech pod kufrem na vytažení a srovnání... Potud banalita... Jen tak zkusmo jsem zjišťoval jak to s mojí PU vypadá... A ejhle, ten frajer to nahlásil až po vánocích a vslovně napsal, že na mém vozidle nedošlo k poškození. Nyní já budu svědecky dokazovat, že mi skutečně poškodil auto... Bude to přátelé fantastické, přeji všem příjemná jednání s pojišťovnou až půjde o víc, než tažné zařízení....:-)

0 0
možnosti

xKROKODYLx

3. 1. 2009 15:23
Re: Vlastní zkušenost... :-)

Bud rad ze to tak mas, ja mam dva pripady...

1/ zezadu narazil, ja vylezl ven, on zaradil spatecku, vycouval, a odjel...  Mel zelenou prevozku za sklem takze necitelne... volal sem PCR a oni: no a myslite ze ho ted jako pojedeme honit a hledat ?

0 0
možnosti

pikin

3. 1. 2009 15:02
Policii ubylo práce, řidiči nehlásí malé nehody

Kvůli trošce trávy nebo jednomu promile a pár plechům nemá cenu otravovat policii ČR!:-©Rv

0 0
možnosti

Michael Christiani

3. 1. 2009 15:18
Re: Policii ubylo práce, řidiči nehlásí malé nehody

Sice se mi tento zakon take nelibi, protoze 100k muze byt klidne nejake male auto(takze byste ho musel cele oddelat,abyste mohl zavolat policii), ale zrovna pri podezreni na navykove latky policii volat mate..

0 0
možnosti

sprav

3. 1. 2009 13:50
Podle mého by toto měly dělat pojišťovny

Pojišťovny by měly udělat nějaké konsorcium, jejíž zaměstnanci by jezdili k DN a prováděli zjištění o DN. Dokonce mohou závazně rozhodnout, pokud se k tomu při sjednávání pojištění účastníci zaváží...

Všecko jde, když se chce ;-D

0 0
možnosti

Kei: politický vězeň

3. 1. 2009 13:19
...

Mě je to jedno, auto není moje, takže musím volat tak jako tak...

A co by se stalo, kdyby viník nehodu poté nehodu popřel? Jak se k tomu bude stavit pojišťovna?

0 0
možnosti

Manstein

3. 1. 2009 13:56
Re: ...

Nebude mit chut platit. Takze nejspis necha ucastniky, at si to sami vyridi ve spravnim rizeni.

0 0
možnosti

VLDX

3. 1. 2009 12:53
Tohle bude ráj pro pojišťovací podvody!!!

To vám říkám rovnou. Už vidím, ty mraky dotaženejch bouraček z Německa, přihlášení a následné nahlášení nehod atd. To bude pecka, pojišťovny budou vyšetřovat jak o život a stejně jim to bude prd platné. A zase to bude o pár milionářů více :-)R^

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

3. 1. 2009 12:59
Re: Tohle bude ráj pro pojišťovací podvody!!!

a zase tento systém už tady je řadu let a nic takového se nedělo no až na ty blby co daly audi na kolejový přejezd

0 0
možnosti

hnusnik

3. 1. 2009 12:43
Dislektik

Prostím tě přestaň psát, že světlo se rozbYlo! Vypadáš potom jak blb a dyslektik k tomu.

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

3. 1. 2009 12:56
Re: Dislektik

ještě že ty nevypadáš blbě

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

3. 1. 2009 12:41
opakuji tento systém už tady řadu let je a ještě jsem

nezaznamenal problém a to jsem na silnici den co den.i když ted si užívám volna:-P

0 0
možnosti

Manstein

3. 1. 2009 12:43
Re: opakuji tento systém už tady řadu let je a ještě jsem

Neco je prece jen noveho :

a) bylo to jen do 50 tisic (to je dneska praskly naraznik u lepsiho auta)

b) muselo se vysetrovat, kdyz byla zpusobena skoda treti osobe - tedy leasing, firemni auta atd.

0 0
možnosti

bezik

3. 1. 2009 12:25
Já s tímto systémem celkem souhlasím.

Jen si nedokážu představit, že mám v autě děti, auto je vymrzlé, je tma a já tam na pangejtu sepisuji Záznam o nehodě. Dost taky záleží na slušnosti druhého řidiče. Za 25 let jsem neboural(musím zaklepat) a to jezdím téměř každý den. Papíry mám na vše - od malého motocyklu až po autobus. Za ta léta jsem viděl na silnicích hrozné věci. Tak jsem zvědav. Když ubude policistů u banálních nehod, logicky se jich objeví víc jinde.

 

0 0
možnosti

Manstein

3. 1. 2009 12:40
Re: Já s tímto systémem celkem souhlasím.

Radsi vyplnovat formular, nez cekat 3 hodiny na policii.

0 0
možnosti