Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klausův spor se Sarkozym je osobní, míní opozice

Opoziční představitelé považují za osobní přestřelku mezi Nicolasem Sarkozym a jeho českým kolegou Václavem Klausem. Ten včera francouzského prezidenta zařadil mezi škůdce Evropy. Také koalice by raději mezi oběma prezidenty viděla dobré vztahy a spolupráci při vedení Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

darkshadow

Klausovy názory respektuju

Klausovy názory naprosto respektuju. Je to jeden z mála politiků, kteří se nebojí říkat pravdu. Klaus bude vždyck stát za naším národem.R^[>-] A jak něco řekne Kateřina "Au Au" Jacques, tak je to určitě pravda. Ta se ve vysoké politice opravdu vyzná. Stejně jako Martin Bursík a celá ta jejich Strana zelených.;-D Klaus měl pravdu, když mluvil o environmentalismu jako o levicové ideologii.

0/0
6.2.2009 0:17

Rokoko12

Klasuv spor se Sarkozym.

Nemohla by konecne ta tetka Jacgues, prestat krafat do vysoke politiky.Vzdyt ta jeji

pastranicka, neni take nic moc. Ona a Bursik to je dvojka k pohledani. A predevsim,

kdyz ta pani odvazna, leze nekam na demonstrace, nemela by sebou tahat male deti, jako obrany stit. Nebo se boji, ze by opet mohla dostat do nosu?

0/0
29.12.2008 12:59

zberanek

EU

Česko Evropu potřebuje, ale Evropou svobodnou. Jakékoliv centrální přerozdělovaní je pro ekonomiku špatně (vyjma oblastí sociální a ekologocké). 

0/0
27.12.2008 19:09

A.A.

Re: EU

Samozřejmě

0/0
28.12.2008 15:10

iso

Není osobní!

Francouz se dotkl i moji osoby.

Francouzovi nepřísluší takové kecy.[>-]

0/0
27.12.2008 15:55

zd_pm

Klaus nám dělá v Evropě ostudu

Možná je to spor osobní, on také podle Ústavy ČR nezodpovídá za zahraniční politiku státu, nýbrž vláda a Ministerstvo zahraničí ČR ---- ALE DĚLÁ NÁM OSTUDU, a to mi jedno není!

0/0
27.12.2008 11:58

captain cook

Re: Klaus nám dělá v Evropě ostudu

mel bys to vysvetlit Zmudovi;-D

Prezidentova prava a povinnosti v demokratickem state reguluje Ustava. Je tedy mozne rici, ze prezident musi drzet hubu a krok s Ustavou a podle ni prezentovat navenek nazory, ktere jsou shodne s politikou vlady jeho statu. Prezident neni loutka, ale musi to hrat podle Ustavy, na niz pri prevzeti uradu prisahal.

 Nejste Belorusko kde se prezident chova jako cowboy na Divokem Zapade a strili od boku na vse, co se mu nelibi. Vas prezident si to dovolit nemuze a jeho soukromy nazor NENI oficialniho stanovisko, ktere si muze prednaset podle libosti po svete. To si bude moci dovolit az pujde od valu a stane se zase soukromym obcanem. Muze pak vydat sve pameti a natrit to v nich Topolankovi, zastancum GO, nekurakum a komukoliv jinemu podle libosti.

;-D

0/0
27.12.2008 13:33

captain cook

Re: Klaus nám dělá v Evropě ostudu

...oficialni stanovisko...

0/0
27.12.2008 13:34

A.A.

Re: Klaus nám dělá v Evropě ostudu

V Ústavě není nijak stanoveno, jak má prezident vést svou zahraniční politiku. Takže prezident zcela v intencích Ústavy může své kroky činit tak, jak sám uzná za vhodné. Odvolávání se na Ústavu Vám tedy nepomůže, protože ta v této věci prezidenta nijak nezavazuje. Uvedomte si, že Ústava je ryze obecný dokument a nejsou v něm stanoveny přesné postupy k určitým jevům, věcem, záležitostem (s výjimkou obecných ustanovení o volbách apod.).

0/0
27.12.2008 17:51

captain cook

Re: Klaus nám dělá v Evropě ostudu

prezident nevede SVOU zahranicni politiku, ale statni a tu rozhoduje vlada

0/0
27.12.2008 19:11

captain cook

Re: Klaus nám dělá v Evropě ostudu

..a ocekava se od nej, ze potahne s vladou ( jejiz clenove byli primo zvoleni obcany- do Parlamentu a Senatu) za jeden provaz...ne takove vlade hazet klacky pod nohy

0/0
27.12.2008 19:19

A.A.

Re: Klaus nám dělá v Evropě ostudu

Ale to je opět výklad nad rámec Ústavy. Souhlasím, ale v Ústavě to nenajdete. Kromě toho členové vlády nejsou voleni, ale jmenováni. Člen vlády nemusí být nikým zvolen, protože nemusí být ani poslancem, ani senátorem. Člen vlády má tedy fakticky podobný mandát jako prezindent, protože obě funkce nejsou přímo voleny občany, ale jedna je volena parlamentem a druhá je jmenována prezidentem na návrh toho, kdo sestavuje vládu. Prezident má tedy vlastně silnější mandát než členové vlády, protože je aspoň volený zástupci lidu, zatímco členové vlády nikoli. Dokonce ani obsazení funkce premiéra není závislé pouze na výsledku voleb. Podrtženo a sečteno, prezident má silný mandát a může tedy vést silnou politiku. Jeho mandát by byl přirozeně ještě silnější, kdyby byl volen přímo.

0/0
28.12.2008 15:07

A.A.

Re: Klaus nám dělá v Evropě ostudu

To je ale výklad nad rámec Ústavy. Jistě, prezident reprezentuje zemi navenek a je formální hlavou státu. Vede tedy státní zahr. politiku, která je jeho politikou, protože Ústava nijak nemluví o tom, jak přesně má vypadat ta státní politika a prezident tedy musí vést svou politiku, která má být zároveň pokud možno v souladu s tou státní politikou (ale to už je výklad nad rámec Ústavy). Ale jinak souhlas. Prezident by měl vést takovou politiku, která je plně v souladu s tou státní. To je jasné.  

0/0
28.12.2008 15:02

Ptolemaios

alenka z říše divů . ale nchť , ženy mají právo

mluvit do všeho , viz Parkanovou, Katku Žako, a jiné

nechť se tedy vyjádří o Klausovi, který nás chrání před panskou nabubřelostí některých zhovadilostních parlamentářů.

Bandita nebo Bendita , vychází zo na steh¨jno

0/0
26.12.2008 23:01

kokrhelín

dost dobrý

http://www.globalpress.cz/hlavni-zpravy/sloupek/paranoici-v-evropskem-parlamentu-679.html

0/0
26.12.2008 22:31

dislektik-idnes si na mě zasedla

co je na slově KIKINA k cenzurování

???

0/0
26.12.2008 18:41

Zmuda

Re: co je na slově KIKINA k cenzurování

To není jen k cenzurování, to je na pár facek!! Spratku.

0/0
26.12.2008 18:44

MAY88

Re: co je na slově KIKINA k cenzurování

Pár facek? Souhlasím ale pro toho teplýho šmejda co se usalašil na hradě...:-©:-©:-©

0/0
26.12.2008 19:56

Zmuda

Re: co je na slově KIKINA k cenzurování

Napřed si ale utři to mlíko co ti teče po bradě, ušoune.

0/0
26.12.2008 20:01

A.A.

Klaus má pravdu

Sakrozy jen mele a mele. Nesnaží se nic dělat pro Evropu (ani nemá jak), ale snaží se zviditelnit. Je to prostě klasická francouzská "velká huba", kterých tu byla už celá řada. Kromě toho jsou S. názory více než problematické a někdy dokonce až hloupé (každý myslící ekonom se musí výrazně pozastavovat nad S. "plány"). Ale neberme to Francouzům zazlé. Oni mají už dlouhá léta celou řadu traumat, se kterými se ještě nevypořádali.

0/0
26.12.2008 18:37

mayqo_13_reinkarnace

tragedie je

ze zoufalci typu zoufalce nebo aleny maj volebni pravo, to je tak vazna chyba demokracie ze by se s tim ocividne melo neco delat, ocividne ;-D;-D;-D

0/0
26.12.2008 13:17

Alena1.

Celebrita z Hradčan

V bulvárních televizních kanálech běží Reality Show, volně do čestiny přeložená jako Jsem celebrita, dostaňte mě odtud. Kdo tuhle triviální, hloupou a inscenovanou masáž nízských lidských pudů viděl ví, že se nejedná o celebrity, nýbrž zapomenuté, zkrachovalé, zestárlé či peněz potřebné bývalé osobnosti veřejného života.

O ek. názory pana prezidenta Klause očividně v Evropě a ve světě nikdo nestojí (většinu přednášek v cizině si platí a organizuje sám, či na pozvání irských milionářů a ruských premiérů). Ani jeho odborné téze o klimatu země nepřežily dva týdny zájmu světové veřejnosti, a tak jediná možnost, jak úplně nezmizet v bezvýznamnosti Hradčan je boj s větrnými mlýny EU. Možná by se tedy taky nechal přemluvit do TV džungle, ale jejím inscenátorům se jedná hlavně sledovanost a tu by český prezident nezvednul. Spíše naopak.

Doufám jenom, že sjednocená Evropa je už natolik silná (a to byl též hlavní cíl jejího založení), aby bez větších škod přežila podobné populisty.

0/0
26.12.2008 11:11

Zmuda

Re: Celebrita z Hradčan

Máš to pěkný, děvče, ani jsem to celé nečetl...;-D

0/0
26.12.2008 11:14

zoufalec1

Re: Celebrita z Hradčan

a co jste tedy chtěl říct?

0/0
26.12.2008 11:54

zoufalec1

Re: Celebrita z Hradčan

Zoufalec to je jen nick, přezdívka, která nic neznamená a nic nedokazuje.  Prostě je to jen slovo, které mě napadlo a tak jsem je použil. Všímám si ale, že je to i jistý indikátor úrovně pisatele, který reaguje na můj příspěvek. 

Primitivnější lidé, prosťáčci s naprostým nedostatkem tvůrčí invence se docela rádi chopí této nabídky a na téma zoufalec napíší, dle svého názoru něco neotřelého, vtipného a svoji údernou myšlenku většinou podpoří pro tyto prosté duše zvlášť vytvořenými smajlíky.

Co s nimi? Některým stačí připomenout,že nick je jen obdobou příjmení,důležité že je co autor píše, jaké jsou jeho názory, znalosti, jakou má úroveň. Nikoliv jeho jméno či přezdívka. Někomu to však nestačí, tam se zdá být další debata luxusem, který si nemohu dovolit. I můj čas má svoji cenu.

0/0
26.12.2008 12:07

Zmuda

Re: Celebrita z Hradčan

A nefandíš si moc, zoufalče první...?

0/0
26.12.2008 12:30

Alena1.

Re: Celebrita z Hradčan

V tom s vámi mohu pouze souhlasit. Například já - třeba nejsem vůbec Alena1., nýbrž např. Mačo3. A bavím se tím, jak se někteří zmundové z nedostatku skutečných argumentů ihned dostávají na úroveň puberťácky uslintaných poznámek dokazujích jejich tzv. "mužskou" moudrost.

Stačí něco napsat, jedno co, a hned jsem si prý odskočila (nebo odskočil) od plotny, dokonce mám prý počkat, jak mě to můj starý, až se vrátí z práce spočítá. Podle sebe, posuzuj sebe - praví jedno české přísloví. Chudák jeden zmunda, tomu asi jeho přítelkyně nebo manželka dává pěkně zabrat, že se tady musí  na chatu anonymně ukájet ve svém přesvědčení, jaký je to chlapák.  

0/0
26.12.2008 13:08

mayqo_13_reinkarnace

Re: Celebrita z Hradčan

tak jste si pofoukali sve komplexy a ted hajdy vzit si prasek aby to s vama neslehlo, jak s tebou tak se zoufalcem, konomute rudej ;-D;-D;-D

0/0
26.12.2008 13:13

captain cook

Re: Celebrita z Hradčan

nebyla by to sranda, kdyby Alena byla ve skutecnosti Alen nebo macho3 = chlap, ktery se bavi tim, ze tu schvalne provokuje par mistnich vidlaku k reakcim:-P ;-D

 Primitivove ji/mu o prekot skacou na spek.;-D

0/0
27.12.2008 2:34

Zmuda

Re: Celebrita z Hradčan

Jen to, co není čtivé není hodno komentáře. Prostě Alenka si na rychlo odskočila od plotny, něco zde zažvatlala a honem zpět, přece jenom je škoda té sváteční husy, co kdyby se spálila.

0/0
26.12.2008 12:33

Cleopatra

Re: Celebrita z Hradčan

Zato ale ty sis odskočil od plotny na moc dlouho. To žrádlo co tam pečeš se už nedá hodit ani psovi. Jen počkej jak tě manželka seřve až se vrátí z kavárny.

0/0
26.12.2008 19:07

Zmuda

Re: Celebrita z Hradčan

Ale no tak, neokecávej to. Ženská se má držet pánského údu a vařečky, tomu rozumí. Teda zase, jak která. Do politiky by ovšem neměla kecat žádná.

0/0
26.12.2008 20:03

captain cook

Re: Celebrita z Hradčan

tyhle kecy vysvetluji omezenost tvych prispevku;-D;-D;-D...a jeste vic:-P

 V civilizovanych zapadnich statech dosud mnozi lide pocitaji Cesko mezi primitivni vychodoevropske staty. Jednim z dukazu jim je %zatvrzelych kuraku v Cesku a rozsirenost koureni na verejnosti, jinym vase flusani po chodnicich a sajrajt ve vlacich a dalsim je pristup ceskych vidlaku k zenam.

0/0
27.12.2008 2:28

kliiidek

Re: Celebrita z Hradčan

Tak v tom případě je asi Andalusie někde daleko za Uralem, tam se totiž hulí úplně všude. Militantní nekuřáci českého typu jsou tam.. no, prostě za blbce, což si plně zaslouží;-D

0/0
27.12.2008 19:30

captain cook

Re: Celebrita z Hradčan

je videt jak jsi vedle. Tohle nejde od nejakych "militantnich nekuraku ceskeho typu", ale od zamorskych a ruznych zapadoevropskych navstevniku.

Psal jsem par let pro jednu velkou cestovku, ktera porada zajezdy po svete a predevsim po Evrope pro zamorske i nektere evropske turisty. Nemas poneti, kolik z nich si stezovalo na koureni  a plivani ve vychodni Evrope a jak vas za to oznacovali jako primitivy sto let za opicemi..

0/0
27.12.2008 19:51

Viper1

Re: Celebrita z Hradčan

Můžete nějak dokázat své tvrzení, že o Klausovy názory v Evropě NIKDO nestojí? Já ano a tím pádem se z Vašeho příspěvk stává lež.

0/0
26.12.2008 12:23

Alena1.

Re: Celebrita z Hradčan

Aha, tak to promiňtě, o vás jsem skutečně nevěděla.

Ale jako pozorný čtenář jste si jistě všimnul použití slova "očividně", které určité rozmezí definice pojmu "nikdo" připouští. Ale máte pravdu, i ten největší blázen a pošuk nějakého toho svého posluchače najde, i kdyby to měl nakonec být pouze jeho lékař.

   

0/0
26.12.2008 12:59

Viper1

Re: Celebrita z Hradčan

Jste očividně mimo realitu ;-D

0/0
26.12.2008 13:13

mayqo_13_reinkarnace

Re: Celebrita z Hradčan

paneboze, tohle je kvintesence sosanske demence, jak souvisi "ocividne" s jakoukoli kvantifikaci?? Aleno, nedelej ze sebe vetsiho KO*/KO/*TA nez jsi z titulu sveho sosanstvi ;-D;-D;-D

0/0
26.12.2008 13:15

denny2006

Re: Celebrita z Hradčan

Álo,tak mu to teda nandej,nandej mu to, ale až se vrátí tvůj starej z putyky,tak tě tyhle fantasmagorie přejdou:-/!

0/0
26.12.2008 12:55

Cocotus_Interruptus

Re: Celebrita z Hradčan

V Bruselu nemate padla ani na vanoce, ty pako jedno eurokraticky? ;-D(Y)Rv

0/0
26.12.2008 13:27

A.A.

Re: Celebrita z Hradčan

Blbost na druhou. ;-D Klaus není populista. Znáte vůbec význam toho slova?? Jak vidím, tak ne. Jinak V. Klaus se holt v určitých věcech nedrží mainstreamu a mnozí socialisti kvičí jak prase, že tu má někdo také odlišné názory. To je beztak základní vlastnost socialistů - všechno společně a nebo nic. Jakmile má někdo odlišný názor, hned je to zrádce, škudce, radikál apod. Prostě socialisté... Co dodat.

0/0
26.12.2008 18:40

captain cook

Re: Celebrita z Hradčan

kdyby Klausovi oponenti byli jenom z rad "socialistu" jak tvrdis, pak by to bylo jednoduche. Klause podporuji hlavne prostomyslni obcane, kvuli kterym musel take zpomalit svuj vanocni prijev, aby jim dal cas na porozumeni co rika. Jeho oponenti jsou ale z cele politicke skaly, vcetne konzervativneji zalozenych lidi a lidi schopnych uvazovat inteligentne a nezavisle na prostem davu.

Mel/a by ses prestat domnivat, ze svet je prisne rozdeleny na cerna a bila pole jak sachovnice.

0/0
27.12.2008 3:06

mobilis in mobili

Re: Celebrita z Hradčan

V tom případě je ale mezi naší populací přes 60% prostomyslných. Což je docela smutný :-/

0/0
27.12.2008 3:27

captain cook

Re: Celebrita z Hradčan

;-([>-];-(

0/0
27.12.2008 3:52

A.A.

Re: Celebrita z Hradčan

Z mého příspěvku rozhodně nevyplývá, že Klausovi oponenti jsou pouze z tábora socialistů. Já se však věnoval socialistům, protože je to skupina nejvíce kritizující a k tomu je to popsatelná skupina, je to určitý sociální útvar, který je možno si představit.

0/0
27.12.2008 17:44

11111117

Re: Celebrita z Hradčan

Napsalas to hezky Alenko.R^

0/0
27.12.2008 4:12

trhni si, sosane

Klaus je proste nekompromisni demokrat

a to sosany po cele evrope hooooodne nasira, jen tak dal ;-D;-D;-D

0/0
26.12.2008 11:07

zoufalec1

Re: Klaus je proste nekompromisni demokrat

zkuste definovat co je, podle vás "sosan"

0/0
26.12.2008 11:57

trhni si, sosane

Re: Klaus je proste nekompromisni demokrat

levicacke tele ;-D

0/0
26.12.2008 11:58





Najdete na iDNES.cz