Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič vysadil na R4 stopařku, po nárazu druhého auta uhořel

Jeden člověk uhořel při srážce osobních aut na rychlostní silnici R4 u sjezdu na Mníšek pod Brdy ve středních Čechách. Obětí se stal řidič, který stavěl kvůli stopařce. Druhý vůz do něj narazil zezadu a začalo hořet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lagioconda

Domnívám se,

že ten muž, který zahynul, protože "špatně zastavil", nevysazoval stopařku... Měl tam schůzku. Velmi dobře jsem ho znala a tuším souvislosti. Na věci to bohužel nic nemění, tragédie - zbytečná - se stala.

0/0
31.12.2008 10:04

Ptolemaios

zä dobrotu do kytek

0/0
27.12.2008 22:24

Alfie

:-(((

Tak předně - ten řidič nezastavoval na dálnici, ale v zálivu pro autobusovou zastávku. Kde už by mělo být bezpečnější zastavit? A těžko si představit, jakým stylem muselo jet to ožralý hovado, který mi zabilo kamaráda :-(

0/0
26.12.2008 21:02

liborek

na dálnici????

Je riskantní zastavovat stopařce na dálnici!! Nehodu si způsobil sám.

0/0
24.12.2008 11:14

nekdoosmdesatyšesty

Doktor_bota

8-oDoktora_botu bych nechtěl potkat na dálnici / rychlostní silnici ;-(

0/0
22.12.2008 16:10

icmek

Re: Doktor_bota

proč? vždyť má v podstatě pravdu.. ten ohořelej udělal fatální a naprosto idiotskou a z mé strany nepochopitelnou chybu, nicméně ke střetu došlo, protože řidič felicie se nevěnoval řízení, nebo jel jako prase.

0/0
23.12.2008 18:54

icmek

Re: Doktor_bota

kromě toho filckař byl ožralej, jestli umíš číst. a je jedno, jestli měl 0,8 nebo 3,6 promile. prostě pil a pak řídil. takový maj hořet.

0/0
23.12.2008 18:56

nekdoosmdesatyšesty

Re: Doktor_bota

Toto jsou jeho slova :-):

Re: Já to vůbec nechápu

Cituj paragraf, ve kterém se zakazuje zastavení na rychlostní silnici, blbe.

21.12.2008 20:31

doktor_bota

0/0
23.12.2008 20:54

nekdoosmdesatyšesty

Re: Doktor_bota

A o kousek vedle R^ :

Re: zastavit na rychlostní komunikaci a být smeten

Hlavně přestaň žvanit nesmysly o tom, že se na rychlostní silnici nesmí zastavit, to mi bude stačit.

21.12.2008 21:18

doktor_bota

0/0
23.12.2008 20:57

mamenec

Tak ještě jednou

Stalo se to na odbočovacím pruhu pro autobus. zastávku, která dále pokračuje jako výjezd z R4 do Mníšku. Tedy mimo rychlostní silnici.

Ten ožralej pablb tam vlítnul ( mimo R4 ) a poslal toho kluka až ke středovým svodidlům, kde uhořel. Musela to být rána jak z děla. Nedal mu vůbec šanci a  stejně tak tam mohl stát autobus nebo třeba cestující.

Diskuze o tom, kdo je vinen, je v tomto případě absolutně bezpředmětná a irelevantní. Pokud tady někdo žvaní něco jiného ( např. Tomáš Nemravný ), tak kecá.

0/0
22.12.2008 14:02

nekdoosmdesatyšesty

Re: Tak ještě jednou

Na odbočovacím pruhu můžu zastavit ?

0/0
22.12.2008 15:46

icmek

stavět

kvůli stopařce na rychlostce nebo dálnici... to se mi snad zdá... to je snad ještě horší než se v autě honit se slizkym kaprem... k čertu s takovejma řidičema, veselý vánoce.

0/0
22.12.2008 11:24

Smil

Re: stavět

peklo asi měl

0/0
23.12.2008 8:59

Zapata

Tak to dopadá ...

... když mají všichni z pravidel a předpisů akorát p.del. Jeden zastavuje kde nemá, druhý jede nalitý. Oba mají rozumu jako malé děti.

0/0
22.12.2008 10:47

papazian

Proč redakce neuvádí, že ten řidič, co do něj vrazil

byl opilý? Informace je povrchní a zmatečná...

0/0
22.12.2008 9:44

Pimpil

Re: Proč redakce neuvádí, že ten řidič, co do něj vrazil

prave, vypada to, jako by tim trestnym cinem bylo nalozeni/vylozeni stoparky

ale ruku na srdce - ktera ze zprav junge fronte neni zavadejici a zmatecna ? misto trenovani inteligence se redaktorky tohoto bulvarniho platku radeji prochazeji po molu v tescu na zlicine (pritom divat se na jejich celulitidove zadky zadna slast taky neni)

0/0
22.12.2008 10:21

oracle29

povinný hasící přístroj není jen pro řidiče co hoří !

pokud bude povinný tak mu taky okolojedoucí budou schopni pomoct a nebudou na to muset jen čumět .....

0/0
22.12.2008 7:50

dislektik-2

Re: povinný hasící přístroj není jen pro řidiče co hoří !

uvažující a zodpovědný řidič ho v autě jistě má i když to nený povinné.ovšem jak to chodí v ČR na vše musí bejt zákon a hasičák v autě má logiku

0/0
22.12.2008 8:34

sedmá z devíti

Re: povinný hasící přístroj není jen pro řidiče co hoří !

Rád si ho koupím, až bude stát méně než stojí teď a hlavně bude mít delší žívotnost.

0/0
22.12.2008 8:50

tripik

Re: povinný hasící přístroj není jen pro řidiče co hoří !

jestli jedes do ciziny, tak si ho kup tam..vyjde levneji a taky jsem si ho toam koupil....i do garaze? ze to nemam ceskou ätestaci? to je burt neni to povinne tak je to je tve plusove vybaveni

0/0
22.12.2008 9:04

dislektik-2

Re: povinný hasící přístroj není jen pro řidiče co hoří !

tak si ho nekupuj pak se můžeš koukat jak ti hoří auto a než přijedou hasiči máš z toho ohořelých 500 kg železa to zas těch 700-900 kč snad zvládneš ne?

0/0
22.12.2008 9:05

Xladi

Re: povinný hasící přístroj není jen pro řidiče co hoří !

Hasicí přístroj ti je u hořícího auta k ničemu. Viděl jsem jak na parkovišti začalo hořet auto, vystříkali na něj 2 velký hasičáky a stejně ho neuhasili, povedlo se to až hasičům a stejně měli co dělat aby to uhasili cisternou.

0/0
22.12.2008 9:13

billa98

Re: povinný hasící přístroj není jen pro řidiče co hoří !

Já mam v aute alespon ten hasici spray, ale for je v tom, ze nesmi byt vystaven vice jak 50 stupnum Celsia, jinak hrozi vybuch. Tak ze ho mam pres leto v garazi....

0/0
22.12.2008 9:46

dislektik-2

Re: povinný hasící přístroj není jen pro řidiče co hoří !

když ho dáš do kufru pod nějakou hadru nemůže to prdnout

0/0
22.12.2008 9:49

_-1-_

R4 by mela být rychlostní komunikace

nemají tam chodci vstup zakázán?

0/0
22.12.2008 0:56

agu

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

jak uz jsem jednou psal - auta dohorela par metru za autobusovou zastavkou. je tedy nanejvys pravdepodobne, ze ten ridic zastavil na autobusove zastavce. rekl bych, ze tam lide mohou...:-/

0/0
22.12.2008 1:11

grinderman

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

kdo to tam nezna se muze snadno splest. Je tam znacka Mnisek p.B. doprava a hned za ni je odbocovaci pruh na zastavku autobusu, do Mnisku vede az druhy odbocovaci pruh. J estli mel nekdo nakoupeno tak ho to mohlo docela prekvapit. Nicmene ho to neomlouva. Na mapy.cz je to pekne videt.

0/0
22.12.2008 1:35

rudastraka

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

ja tam vidim peknou <|> ;-D

http://www.mapy.cz/#x=132708608@y=135154000@z=16@mm=F

0/0
22.12.2008 1:39

grinderman

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

mozna bys mel prostudovat anatomicky atlas (mapy) abys mel jasno jak takova pekna <I> vubec vypada.:-)

0/0
22.12.2008 1:42

rudastraka

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

nerikam ye je pekna, umim malovat hezci

ale vidim ji tam !!!

0/0
22.12.2008 1:43

grinderman

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

no jo fakt mas pravdu, funny stuff.:-)

0/0
22.12.2008 1:55

Vilém Hynek Jarmila

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

Pičín je až u Příbrami :-P

0/0
22.12.2008 3:19

Catumbelan

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

Máš pravdu, navíc tam jsou evidentně krátké připojováky, to bude taky brzy nějaký mazec!

0/0
22.12.2008 11:20

Machalu

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

Je to tak, je to tam dost blbě řešený. Nedávno jsem jel navečer do Mníšku (neznám to tam) a také jsem "blbě" odbočil na ten záliv pro autobusy. Tak jsem pak zase vyjel a odbočil hned na ten druhej, nicméně byla tma a pršelo a fakt to podle cedule vypadá, že ten záliv už je jako ten sjezd na Mníšek. Mrazí mne v zádech, když si uvědomím, že to mohl ten ožrala napálit klidně do mě.

Jestli tam ten chlap může/nemůže zastavit, protože je to pro autobus, je irelevantní. Prostě tam zastavil, ať už měl jakýkoliv důvod (stopařka, bylo mu blbě, píchnul kolo, chcíplo mu auto....).

Je to stejné jako v jednosměrce, když Vám z ní někdo vyjede zprava v protisměru. Posuzuje se tak, že jste nedal přednost zprava. Přestože Vy víte, že je to jednosměrka a že tam nikdo "nemá" vyjet, jste minimálně spoluviník, protože jste nedal přednost zprava, přestože ten kdo zprava vyjel, jel protisměrně jednosměrkou. Taktoto řekl policista s tím, že by tam třeba klidně mohla jet  sanitka nebo hasiči.

0/0
22.12.2008 14:41

neminem leadere

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

Prosim, to je zase po dlouhý době pěkná volovina, co jsme slyšel, ale beru, řekl to policista, od nich se většinou moc zajímavých věcí nedovíme...

0/0
22.12.2008 18:47

grinderman

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

sorry necetl jsem predchozi popis, je presny.

0/0
22.12.2008 1:39

kolyvanov

Jenom technicka

Lide na autobusovou zastavku muzou. Muzou tam ale i (zastavovat) auta?

0/0
22.12.2008 3:27

Vilém Hynek Jarmila

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

No problém je těsně vedle - na rychlostní komunikaci jsou běžně zastávky pro autobusy, zcela chybějí odpočívadla s WC a nájezdy a výjezdy jsou řešeny velmi nebezpečně - odbočovací i připojovací pruhy jsou buď absurdně krátké nebo neexistují vůbec (zejména R4 a R7). Tohle všechno na komunikaci, na kterou platíme dálniční známku a kamiony mýto.

Jinak nikdo tady neví, jestli ten ožrala vrazil do stojícího citroenu nebo se ten řidič, po tom co stopařku vysadil, nepodíval do zrcátka a vjel tomu ve felicii pod kola .. Ono je snadný svádět všechno na alkohol, ale co se reálně stalo, to nikdo nepíše. :-/

0/0
22.12.2008 3:26

rychloslimejs

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

neni treba cokoli resit, chlastal, je vinikem! a tak to ma byt!

0/0
22.12.2008 9:11

Korejs

Re: R4 by mela být rychlostní komunikace

Nejsem obhájcem chlastu za volantem, ale s takovýmto kategorickým tvrzením nemohu souhlasit. Existuje plno případů, kdy viníkem nehody není ten, co před jízdou pil. Jeho přestupek je jízda pod vlivem, což neznamená, že ten druhý řidič a viník celé nehody (např. nedal přednost autu na hlavní), odejde bez trestu. U něj se normálně řeší přestupek, maximálně tam mohou být nějaké polehčující okolnosti, když se mu podaří "prokázat", že kdyby ten druhý nepil, tak že mohly být následky např. méně závažné. Tzn. když nepiju, tak to neznamená, že se při řízení nemusím u o nic starat ...

0/0
22.12.2008 9:59

cejkis

A pořád nejsou povinné hasičáky

Když už je další mrtvola, dostane se to konečně do vyhlášky ?

0/0
22.12.2008 0:45

Lacim

Re: A pořád nejsou povinné hasičáky

Chtěl bych tě vidět, když ti začne hořet auto, jak lezeš do kufru a hledáš hasičák. V té panice budeš rád, když z auta vylezeš ...

0/0
22.12.2008 0:48

blekkal

Re: A pořád nejsou povinné hasičáky

Myslíš že by mu ten hasičák uvnitř auta nějak pomohl tu situaci dostat pod kontrolu? Proč ne třeba katapultovací sedačku?

0/0
22.12.2008 0:53

tripik

Re: A pořád nejsou povinné hasičáky

ne, ale ty zastavis a uhasis ohen.....o tom to je

0/0
22.12.2008 8:53

rudastraka

Re: A pořád nejsou povinné hasičáky

ja hasicak vozim, dokonce ve dverich aby byl po ruce, ale pochybuju ze bych s nim neco uhasil

je to opravdu jen prirucni 400ml, takze spis jen na useni cigarety

0/0
22.12.2008 1:47

kolyvanov

Re: A pořád nejsou povinné hasičáky

Jako vezmes malej hasicak a jdes hasit auto, ktery stejnak asi neuhasis a soucasne muze bouchnout? Tak jestli tohle bude povinne, tak asi ubyde dost ridicu:)

0/0
22.12.2008 3:14

Zapata

Re: A pořád nejsou povinné hasičáky

To bych chtěl vidět ten hasičák co by tohle zvládnul. Možná tak, když ti hoří kábl od elektriky, ale to bude tak asi všechno.

0/0
22.12.2008 10:57

Zapata

Re: A pořád nejsou povinné hasičáky

Možná by místo hasičáku stačilo jenom zastavovat tam kde se má, a nechlastat když řídím.

0/0
22.12.2008 10:59

chataricek

K příspěvkům níže

Jestli mohl - či neměl zastavit je jedna věc. Druhá - a horší - že někdo sedne za volat s alkoholem v krvi ... Jednoznačně - řidič musí reagovat na vzniklou situaci. A je-li naměřen alkohol - krom jiného doživotně odebrat řidičský průkaz. Dále - posuzovat jako zabití. Bůh nás ochraňuj dalších blbců - alkoholiků za volantem ...

0/0
22.12.2008 0:07

agu

tak to rozseknu

stalo se to v miste, kde je autobusova zastavka. tedy ta auta dohorela par metru za ni... tam zrejme doletela setrvacnosti. takze ten clovek zrejme stal na miste k tomu urcenem... navic ta zastavka je oddelena zatravnenym pasem. nanestesti tam je o par metru dal exit do mnisku pod brdy. ten ozrala si mozna spletl odbocku do zastavky s exitem do mnisku a nestesti bylo hotove... odpovidalo by tomu i to, ze obe auta horela v rychlem pruhu... nejak se tam dostat musela... mozna jak se snazl to dostat zpatky doleva... na to misto se da kouknout na fotomape... kdo to nezna.

0/0
21.12.2008 23:49





Najdete na iDNES.cz