Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aténské ulice: Zlost v očích, kameny v rukou

Atény (Od zvláštní zpravodajky MF DNES) - Prchám. Začala ostrá bitva před parlamentem. U jedné z pseudoantických budov sedí kluci v kuklách. Jsou to ti, které jsem viděla rozpoutat v Aténách největší nepokoje, ti, kteří devastovali obchody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan.Emil

Na tuhle svoloč platí jenom jediné.

Kalašnikov a ostré náboje. Do večera je klid.

0/0
14.12.2008 21:59

činčo

Již jednou bylo Řecko zachráněno demokraty před

komunisty a dokáže to znovu. A co my? Dokázali by jsme to také?:-P

0/0
13.12.2008 17:43

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: Již jednou bylo Řecko zachráněno demokraty před

inu ... spolehat se na tebe, to bychom teda skončili bídně ... skoro jako ty ...

0/0
14.12.2008 6:24

Zirkon

komunistická lůza

Vláda  by měla  tvrdě  zasáhnout. V rámci  zákona  mají určitě  dost  prostoru a   lidé by to  ocenili.

Smutné je, že   levicová opozice  chce  zneužít  situace a  rabujcí chátru podporuje.

Popravdě u nás  by tse Paroubek  asi zachoval stejně.

0/0
13.12.2008 16:31

Dle_Idnes_vulgarni_rasista

Tak mi napsal Banga

zdejší cenzor. Prej je zakázáno se divit, proč policie tu rabující zběř nerozstřílí, že prej je to vyzývání k násilí. Jsem zvědavej co bude Banga řikat, až někdo zmlátí, nebo zapálí jeho a všichni okolo budou jen nevšímavě stát, nebo prohodí "Chlapci no ták, to se přece nedělá".

0/0
13.12.2008 16:21

General Custer

Re: Tak mi napsal Banga

Banga by si taky rad vyrazil a prinesl domu nejaky DVD prehlravac pod stromecek.

0/0
13.12.2008 16:29

General Custer

7 z 10 Reku

pozaduje tvrdy zasah.

0/0
13.12.2008 16:12

phi

nevím o co tam jde

ale budí to ve mně dojem rabující lůzy. stejně jako před časem ve francii.

takovéhle problémy řeší lidé, kteří se mají relativně dobře a nemusej přemejšlet, za co koupí zítra jídlo.

nicméně jsem před časem četl knihu o všeobecném zakladním příjmu pro každého, ať už pracuje nebo ne. některé argumenty v té knize rozhodně nutily k zamyšlení.

0/0
13.12.2008 15:55

ag_

Re: nevím o co tam jde

co tam psali? to by me zajimalo

0/0
13.12.2008 16:46

fext

chudý študent

No tak tady je celkem běžný, že studenti na VŠ při studiu pracují, a nikdo tu nevytlouká žádný výlohy ani nic nepálí.

0/0
13.12.2008 15:21

Tutti

blbi novinari

Co uz konecne k te srceryvnym komentarmu pridat popis, jak se tam skutecne zije.

Oooo proboha, chudacek student, on musiii pracovat a nikdo mu neda jidlo zadarmo oooo beeee.

Blbec jeden, nakopat ho do kouli a poslat zpravovat ty vylohy co rozbil.

A ze po mnoha letech socialistu prisla pravicova vlada a musi splacet dluhy, mno to tak holt po socialistech byva. A jestli studuje ten MAAAAGOOOR ekonomii, tak by tomu snad mel rozumet, ze kdyz se dluhy delaji tak je zivotni uroven vyssi a kdyz se potom splaci, tak je nizsi.

0/0
13.12.2008 15:19

General Custer

Re: blbi novinari

Ani tam asi jenom ctou kapital.

0/0
13.12.2008 15:21

Patriot999

Doporucuju obchodnikum poridit shotguny

a behem rabovacky je pouzit. Par zdechlejch levicovejch loseru a je po rabovani...R^R^

0/0
13.12.2008 13:40

fext

Re: Doporucuju obchodnikum poridit shotguny

V Řecku je legální držení zbraní na sebeobranu ZAKÁZANÝ. Dtto je to ráj pro násilnou kriminalitu.

0/0
13.12.2008 15:25

ajtakrajtaplechytaji

no to snad ne II.

O vyhodach,ktere tu studenti maji se zbytku Evropy muze jen zdat..prikladem je celodenni strava zdarma. Zdarma moznost sportovnich aktivit,a to na urovni,slevy minimalne 50%-jizdny,vstupy,atd. Skolne se neplati, knihy take ne....Jak chudak student ekonomie tvrde studuje a je to vsecko hrozny..no a co, ja v Cechach taky, taky me nikdo nevydrzuje-tak mam praci!:-P Ono totiz kdyz clovek vidi,ze tihle "lide" ve svem volnem case misto neceho smysluplnyho jen nekde protestujou,hejkaj na ulicich,popripade srkaj kafe tak se neni co divit...Rv  Uznavam ze korupce tu asi bude,ale co si budem nalhavat,ta je vsude. Ale kdyz si nekdo jde za svym cilem,tak ho dosahne at uz jsou okolnosti jakekoli.... howgh!

0/0
13.12.2008 13:36

fext

Re: no to snad ne II.

Mě teda článek taky překvapil. Fakt je, že o řeckém školství mám informace jen z doslechu, ale třeba jsem se dozvěděl, že platy středoškolských profesorů jsou tam tak vysoké, že se o tom těm našim může leda zdát, učitel je tam vážený člověk. Z toho plyne, že do školství stát leje nemalé finance.  K tomu, co říká ten student - pokud budu chtít, tak popíšu nějakému cizinci situaci tady způsobem, že to vyzní ještě mnohem hůř.

Jinak: pokud je vláda špatná a zkorumpovaná, mají demonstranti proti ní mou naprostou podporu. ALE teď mluvím o pokojných demonstracích, jako tady v roce 89. Ničení města a žhářství NENÍ pokojné demonstrování. Věřím, že tady nejde o politiku, ale o drancování. A pokud se nepletu, mají tam možnost volit - tak ať dají vládě svoji nelibost najevo u voleb.

0/0
13.12.2008 15:13

ChorcheCh

Re: no to snad ne II.

Pokojná demonstrace ještě nikdy nic nevyřešila.

0/0
13.12.2008 18:04

zana

Re: no to snad ne II.

uz par rokov zijem v Atenach,mam dve skolopovinne deti,chlapca na zakladnej a dceru na strednej.Zial s tych vydod,ktore tu boli vymenovane nemame ani jednu.Sprepacenim okrem knih, ale tie sme dostavali aj na Slovensku.Ziadne obedy;len mikrovlnka,kde im zohrievaju obedy zabalene z domu.Sportove vyzitie-betonove ihrisko s dvoma basket.kosmi.V dcerinej skole ani to.Akcie,vylety,kulturne podujatia ano-vsetko platime.A poznam aj zo par ucitelov-no az na takych bohacov to nevypada!!!Hovorim o statnych skolach.Ano su aj skoly s vysokov urovnov,ale tam treba siahat hlboko-hlboko do vrecka!

0/0
13.12.2008 21:53

ajtakrajtaplechytaji

Re: no to snad ne II.

Ja mluvim o vysokych skolach..jak je to na zakladkach fakt nevim...V clanku zehra vysokoskolak,na tom je to postavene. Jinak sorry,me pripada daleko vic normalni si za skolu zaplatit,je to investice ktera se vrati...Pokud ovsem nestuduji spratci ktery maj za jediny cil vyrabovat nejaky ten obchodX 

0/0
14.12.2008 0:02

ajtakrajtaplechytaji

No to snad ne

Pani,skoro me ten clanek dojal..(Y)kdybych ovsem zrovna ted nebyla studentkou v Soluni,a nemela tim padem pohled i z jine strany. To co se tady deje, nema absolutne nic spolecneho s zadnymi idealy. Jde o sproste, hloupe,hloupe a jeste jednou hloupe radeni v ulicich,rabovani, omezovani veskereho zivota nas, normalnich rozumnych lidi..:-/ Jak autorka sama napsala, v ulicich jsou male deti ketre povazuji za desne cool neco podpalit, plus smazky ktery si pro zmenu rady neco cornou. jak se tu maj studenti spatne? NO CO JE TOHLE ZA ZVAST!!!???

0/0
13.12.2008 13:35

kodjos

Re: No to snad ne

souhlas.

Lůzu podporuje levice -i Ppapandreu.Lůza -vysokoškoláci.S tátou to dotáhli daleko v Řecku.Olympijské hry-15 miliard ztráty-Béme..15 mld...

Během příštího roku bych jim jeden den v týdnu určil,že pudou nahrazovat svou prací škody,hulváti.Ať anarchisti z celé Evropy jim pomohou

i Tamáš a pol. a Trokavec ať jim pošle peníze.

0/0
14.12.2008 8:12

General Custer

Zivnostnici musi byt nadseni

kdyz jim ted pred prichazejici recesi rozmlati synacci z bohatych rodin jejich jedine zivobyti.

0/0
13.12.2008 12:36

General Custer

Socialismus nefunguje

Ani v Recku. Zlodej a podvodnik Papandreu jim blahobyt nezajisti.

0/0
13.12.2008 12:36

navstevak pro boj s bolsevikem

Od nasi vlady ocekavam jasny signal

ze kdyby k podobnemu radeni levicove luzy a chatry doslo u nas, tak nebude vahat s nasazenim vsech sil policie a armady a bude strilet az do upne vystrileni vsech co budou v ulicich.

0/0
13.12.2008 12:24

ChorcheCh

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

Nemá náhodou policie místo střílení do lidí je chránit ? 8-o

0/0
13.12.2008 12:32

tučňák v exilu

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

A koho má chránit? Pár stovek hazečů zápalných lahví, nebo tisíce nezúčastněných?

0/0
13.12.2008 12:34

General Custer

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

Ma chranit lidi pred temi spratky.

0/0
13.12.2008 12:37

Hrdý Budžes

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

Pokud nepovazujes samotne policitsy za lidi, kteri se musi chranit pred kamenovanim a hazenim molotovu, tak uz mne nic nenapada.

0/0
13.12.2008 12:54

Erciyes

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

Navstevak je příznivcem ODS - ti to mají trochu jinak. Musíš se na to dívat z tohoto úhlu pohledu. :-)

0/0
13.12.2008 13:02

Modrý král

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

Jsme národ přežraný knedlíky a otupělý pivem. Kdyby  v Řecku nebo Maďarsku vláda a vládní strana předvedla jen třetinu toho co tady naše imbecilní vláda a ODS, už dávno je zaženou do moře a utopí.

Prasata modrý lžou kradou, uplácejí, vydírají, korumpují ... všechno na pokraji zločinu a neděje se nic. Češi si zas dají knedlíky a pivo a budou čumět na ordinaci v růžový zahradě. :-©

0/0
13.12.2008 12:38

jirří

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

Ještě bych přidal namátkově jména:Gross(úplatek?cca 100 miliónů),Svoboda(tunel Liberty),Zgarba(zvláštní režim o navracení restituovaných pozemků),Sobotka(odpuštění daňového dluhu 5*hoteliéra v Karlových Varech-čistě náhodou tam měl Paroubek svatbu!)Ráth-Klimovičová("účetnictví" lékařského časopisu) a j.;-D

0/0
13.12.2008 12:52

fext

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

R^ je důležité být nestranný. Příznivec žádné z parlamentních stran nemá morální kredit na to vyčítat jakékoli jiné straně korupci, tunelářství a vazby na mafii. Je to prostě všechno jedna a ta samá svoloč. Nejděsnější je, že jsem se už setkal s názory, že zlodějna je zcela běžná věc na politické scéně a neměli bychom si toho všímat, protože "kradou stejně všichni". Jak pravil Šumichrást Malbohán: "GOWNO!"

0/0
13.12.2008 15:19

fext

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

Naprosto souhlasím, s tím dodatkem, že ČSSD si s ODS naprosto nezadá a v mnohém je ještě horší. Já nehodlám volit žádnou ze stran, co jsou teď v parlamentu.

0/0
13.12.2008 15:16

kodjos

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

ty lžeš jako pahýl a dryml a rath dohromady,vole jeden červenej..

0/0
14.12.2008 8:14

phi

Re: Od nasi vlady ocekavam jasny signal

to je blbost. je to luza, ale na druhou stranu luza zblbla systemem, ve kterem zijeme. kdyz to tak vemes, tak od chudeho se ceka, ze bude sedet pred televizi, kde mu ukazujou veci, ktere si nemuze dovolit a k tomu se propaguje filozofie, ze pokud tu vec nemas, tak jsi nestastnej luzr, kterej nic nedokaze. ocekavat, ze takovahle masaz zustane bez nasledku je ...  ponekud optimisticke.

0/0
13.12.2008 15:59

navstevak pro boj s bolsevikem

Jak psal nekdo nize

pokud se chteji mit lepe, tak at zacnou konecne MAKAT.

Lina jizanska verbez. :-©

0/0
13.12.2008 12:23

Martin Kostera

Kdy?

Kdy tam už konečně policie udělá pořádek a pozatýká rabující a ničící tupý dav?;-€

0/0
13.12.2008 12:20

navstevak pro boj s bolsevikem

Recko nazorny obrazek prace socialistu

Po 40 letech budovani svetlych zitrku je Recko se 120% dluhu k HDP nejzadluzenejsi zemi Evropy, pritom se neposunulo prakticky nikam kupredu. Diky megapodvodum socialisu se podarilo teto zemi, jez svou ekonomickou urovni i za severnimi zememi Afriky protlacit se do EU a co hur do Eurozony.

Dnesni vlada byla prvni, ktera zacalo pracovat na zmene te komunisticke ekonomiky na neco co bude schopno casem umorit ten megadluh a privezt Recko z rovnikove Afriky zpet do Evropy - a to bude skutecne bolet. Nejenom dnes, nejeneom zitra ale dalsich 30-40 let.

A ja rozhdone odmitam aby se diry po reckych komunistech splacely z prostredku EU a tedy ostatnich.

0/0
13.12.2008 12:17

Simon009

Re: Recko nazorny obrazek prace socialistu

Jenom bych Vás opravil. V Řecku nikdy nevládli komunisté, ale do druhé poloviny 70. let tam byla vojenská diktatura. A pokud je podle Vás Řecko na úrovni rovníkové Afriky, tak kde jsme my, kteří máme nižší životní úroveň než v Řecku?

Nicméně s tím ničením a rabováním také nesouhlasím. Jestli jsou nespokojení se svou vládou, měli by to řešit poklidnými demonstracemi.

0/0
13.12.2008 13:38

Dle_Idnes_vulgarni_rasista

Nekompromisnií policie?

nenechte se vysmát. Banda tatrmanů. Nekopromisní policie by ten rabující dav rozstřílela na kousíčky, tak jak by to udělala policie za naší první republiky.

0/0
13.12.2008 12:02

tučňák v exilu

Re: Nekompromisnií policie?

Policajti v Řecku mi tedy nekompromisní rozhodně nepřišli - spíš ukecaní pohodáři.

0/0
13.12.2008 12:29

ag_

recko

tento clanek je velmi objektivni a pravdivy. jsem rad, ze se shoduje s tim co jsem napsal vcera na svem blogu, aniz bych vedel ze autorka o nekterych vecech bude dnes psat.

kdo se chce dozvedet vice o problemech recka, je to zde

http://gulyas.blog.idnes.cz/c/61486/Horici-Recko.html

0/0
13.12.2008 11:57

Hrdý Budžes

Re: recko

A napadlo te aspon v koutku mysli, ze ten clanek a ty jejich vylevy nejsou ani dost malo objekltivni?

Jen tak mezi reci, kdyz se tak hovori o oekonomicke situaci a uplatnosti a tak, zajímalo by mne kdo cela desetileti v to m Recku vladl, nebo si myslis, ze vsechny jejich potize vznikly za posledni 4 roky?

0/0
13.12.2008 12:21

apokalypsa

Pracujte :-)

No a co kdyby treba zacali makat? ;-D Uprimne - jsem rad, ze jsem Cech [>-]R^

0/0
13.12.2008 11:51

EWCZ+

Re: Pracujte :-)

Ono i podle jinych pramenu je problem v tom, ze recke skolstvi produkuje dost kvalifikovanych lidi, pro ktere ale jejich ekonomika nema misto, podobne jak to rika jeden ten mladenec v clanku.

0/0
13.12.2008 12:30

General Custer

Re: Pracujte :-)

Asi maji blbou kvalifikaci.Co s takovym mnozstvim sociologu, politologu, filozofu? Bruselske urady nejsou nafukovaci.

0/0
13.12.2008 12:51





Najdete na iDNES.cz