Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bém: Nejde o mě, ale o budoucnost jediné autentické pravicové strany

Už za pár dní zjistí pražský primátor a dvojka ODS Pavel Bém, jakou má podpora ve straně. "Teď opravdu nejde o mě, ale o budoucnost jediné autentické pravicové strany v zemi, která má před sebou historický úkol: čelit silnému dvojbloku ČSSD a KSČM," řekl v on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dan..

Pravicová strana u nás zatím nevznikla

a s.Bém s tím nic nenadělá, jakožto ani jiní soudruzi a úderní svazáci z ODS.

0/0
4.12.2008 17:01

dislektik-idnes si na mě zasedla

nejde o mě, ................................................

autentická pravice to je fakt dobrý ;-D;-D;-D;-D

0/0
4.12.2008 16:56

Montaigne

Ano

ne, o Pavla Everestoviče Čomolungmu jde až v první řadě!:-P

0/0
4.12.2008 16:40

ruzovy.svetr

ODS je strana středu žijící ze své podstaty

jediná pravicová strana je Národní strana.

0/0
4.12.2008 16:28

Cynyc

Re: ODS je strana středu žijící ze své podstaty

Není nad to, nadefinovat si nějaký pojem (třeba pravice) jak se mi líbí a pak tvrdit, že ho všichni ostatní používají špatně.

0/0
4.12.2008 17:14

Ruger

Kocourku, ty piješ i přes den?

Ale pravda, správný komouš kalí nonstop

0/0
4.12.2008 14:34

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

pozoruhodné

Bém, Bém ......není to takovej ten malej skřet co onehdy poskakoval v pražské Stromovce u nějaké jámy a ječel svojí fistulí něco o žalobě na neznámého pachatele a  mamince s kočárkem ???? No pokud je to tahle křivá tlama tak ODS moc gratuluji.

0/0
4.12.2008 14:06

Kocourek69

S tou KSČM už je vážně trapný.

Opak je pravdou. Kdyby nebylo KSČM která na sebe váže nějakých cca 15% levicových voličů a zároveň má nulový koaliční potenciál tak si ODS v Česku ani neškrtne neb by levice spolu se středovými stranami s přehledem vždy převálcovala možnou koalici pravice se středovými stranami. Jinými slovy kdyby KSČM nebyla a její hlasy by dostala jiná levicová strana s kterou by KDU a Zelení neodmítali uzavřít koalici tak se může jít ODS klouzat.

0/0
4.12.2008 13:36

martiXXXXXX

Re: S tou KSČM už je vážně trapný.

To je pravda. zdá se, že český národ je o něco levicovější než jiné národy a spíše komunisti, kteří jsou proti LS spoléhají na to a mají instinkt, že se jim podaří vybudovat socilaistický stát a EU jim připadá moc pravicová...

0/0
4.12.2008 13:42

hnedka_zdrapana

Re: S tou KSČM už je vážně trapný.

Coz je naprosto tragicky omyl komunistu. Ale budme za nej radi ;-D Jinak koalice KSCM a CSSD tu funguje uz nejmene od doby co nastoupil Paroubek jako premier. I po volbach predcasne hýkal, ze ma 101 hlasu.

0/0
4.12.2008 13:50

redback

ten Bém je srandista a ODS je pravicová strana.

Čím je sakra ODS pravicová? Že dává svým kamarádům podnikatelům veřejné zakázky? Že jim prodává městské pozemky? Že dostávají peníze, rozkradené ze státního rozpočtu? :-/

0/0
4.12.2008 13:32

jacek097

to co rika je sice pekne

ale je to jako zlodej krici chytte zlodeje. Kdo to otacel o 180stupnu s knihovnou na Letne pane primatore? Kdo to otocil ve sporu s umelci pane primatore?

Bem neni zadna alternativa mel by to byt nekdo nezkorumpovany sam sebou.... 

0/0
4.12.2008 13:24

jenicek25

Realita

Je to o tom, ze prestoze ODS dost drtive prohrala volby, jeji vedeni se stale tvari, ze se nic nestalo, nebo dokonce ze za to muze nekdo uplne jiny. A dokud nedojde k radikalni sebereflexi, ke zmene postoju, chovani a ODS nezacne poradne makat, tak nemuze pocitat, ze ji lidi budou volit.

ODS ma sice pravdu, ze volicska zakladna CR je prevazne levicova, a to urcite nejen v CR, socek bude vzdy vetsina, o to slozitejsi to ale je, presvedcit tu vetsinu. A ted se jim to evidentne nedari a navic, oni si to ani nejsou schopni priznat a misto reseni skutecnych problemy resi zabomysi valky a drzi se korytek zubynehty

0/0
4.12.2008 13:22

martiXXXXXX

Re: Realita

A ty konkrétní věci prosím?......by měly být jak podstatně jiné..velká koalice s Paroubkem (to je i opoziční smlouva či menšinová vláda)......Bém ale nadává Topolánkovi za to, že s ním chce jen mírně spolupracovat v době předsednictví EU....nové volby by znamenaly drastickou porážku ODS.....a likvidaci i těch malých reforem......a zdá se mi, že Paroubek není moc agresivní......že jsou s Bémem domluveni na nějaké možná i skryté koaliční kulišárně

0/0
4.12.2008 13:29

hnedka_zdrapana

Re: Realita

Ja Bemovi osobne taky moc neverim. Jsem euroskeptik, souhlasim s Klausem, podporuje extremne pravicovou politiku, ale Bem je pro me proste silne neduveryhodny a v minulosti uz ukazal, ze neni prilis konzistentni. Radsi bych v cele ODS videl Tlusteho nebo Zahradila.

0/0
4.12.2008 13:37

jacek097

Re: Realita

Vlastik by byl dobry, kdyby pouze mluvil, ale jiz nekonal. Jeho poradci typu Cibulka a spol. mne utvrzuji v nazoru, ze takovy clovek je naprosto bezpaterni, i kdyz jeho ekonomicka reseni jsou super! To neni predseda, ktery by mel vest slusnou politickou stranu. Zahradil neni zase vudce. Libil by se mi Tosenovsky, ten hezky mluvi a v diskusich s prasetem by podle mne obstal...

0/0
4.12.2008 16:33

jenicek25

Re: Realita

Mam pobodny pocit jako ty. On je tady taky dulezity fakt : panove politici cim dal vice zapominaji, ze lide je voli kvuli tomu, aby spravovali tuhle zemi, zatimco oni vetsinu prachu vystrili v zabomysisch valkach o nic. Dulezite veci upadaji do pozadi nebo do zapomneni.

Jak uz psal nekdo pode mnou , lepsi by bylo mit v cele ODS nekoho jako je Tlusty nebo Zahradil, i kdyz ani v pripade Tecka to asi neni uplne vyhra. Jenze to je nerealne, Topol ma velkou podporu, i kdyz vubec nechapu, kde se bere po takovem volebnim fiasku. V kazde jine kulturni zemi by predseda takove strany uz davno rezignoval.

0/0
4.12.2008 16:52

hnedka_zdrapana

Re: Realita

Problem je, ze vetsinu presvedcit NELZE, pokud ta vetsina nebude sama mit vuli si prostudovat alespon zakladni ekonomickou literaturu (tim nemyslim nejakou bichli s krivkama, ale spis neco jako Hazlittova ekonomie v jedne lekci nebo Bastiatovo "Co je a co neni videt"). V televizi v ramci diskuze nelze vysvetlit naprosto nic a je to spis o tom, kdo toho druheho prekrici a vymysli vetsi popasovku, i kdyby musel lhat.

Jediny reseni je zmenit volebni pravo, aby nemohl volit kazdej jen proto, ze je mu 18 let a je svepravnej.

0/0
4.12.2008 13:35

martiXXXXXX

Re: Realita

A v jaké zemi na světě je ten pravý kapitalismus? Zdá se mi , že s e o to pokouší jen Česko........ale voliči jdou čím dál víc do leva......všude na světě je podíl levicových a pravocovách voličů zhruba půl na půl..přírodní zákonitost....a navíc každý má hodnoty jinde......samozřejmě pravý kapitalismus je dobrý pro ty, co jsou mladí, zdraví a vzdělaní, chtějí hromadit majetek a nezajímá jen nic jiného než počítání peněz a ekonomie....a strašně se diví, že někdo má jiné priority a nesdílí jejich ekonomický materiální pohled na svět...

0/0
4.12.2008 13:39

hnedka_zdrapana

Re: Realita

Mne staci, kdyz bude v CR. Jinak podil levicovych volicu a pravicovych je nekde 95:5. Zkus si nekde udelat pruzkum, kolik lidi by komplet zprivatizovalo zdravotnictvi a skolstvi, zrusilo statni duchodovy system, minimalni mzdy, zemedelske dotace atd. Garnatuju ti, ze to nebude 50:50. Jinak to neni o tom co je pro koho vyhodne, ale o tom, ze kapitalismus je jediny system, ktery lidem garantuje svobodu a rovna prava. Zadny jiny system lidem svobodu negarantuje.

0/0
4.12.2008 13:43

martiXXXXXX

Re: Realita

Kde je 95:5-.................8-o8-o...?

0/0
4.12.2008 13:49

hnedka_zdrapana

Re: Realita

Vsude. Zeptej se 20 lidi kolem sebe na vyse zminene otazky a sam uvidis, kolik jich bude pro. Ze nekdo podporuje snizeni dani o 2% a vyrovnany statni rozpocet z nej jeste nedela pravicaka.

0/0
4.12.2008 13:51

martiXXXXXX

Re: Realita

A rozbila sociální demokracie na západě kapitalismus?????????......byli to jen komunisti a fašisti..co rozbili standardní demokratický režim

0/0
4.12.2008 13:51

hnedka_zdrapana

Re: Realita

Nevim zda rozbila (nackove a jini na tom taky meli podil), to by byla otazka spis pro historika. Ale vsemi prostredky se snazi, aby nebyl obnoven. O demokracii nebo obecne systemu vlady to neni a mne osobne je ukradene jestli tu bude prima demokracie, soucasny system nebo treba osviceny vladce. Zajimaji me vysledky a co konkretne vlada dela.

0/0
4.12.2008 13:53

martiXXXXXX

Re: Realita

Nesmysl...sociální demokracie je součástí  demokratického systému...pak ovšem je třeba říci, že ve Švédsku vládla 40 let sociální demokracie a 40 let v Česku vládli komunisté......a že to bylo stejné. Což je jasný nesmysl..Švédsko na tom bylo leckdy lépe než země s tzv. pravicovou vládou...a my jsme vůbec nerozlišovali na západě mezi takovými formami vlády...ale rozlišili jsme třeba NDR, kde vládli komunisti a NSR, kde dlouho vládla Brandtova sociální demokracie 

0/0
4.12.2008 13:58

hnedka_zdrapana

Re: Realita

Jisteze, ale to jsou i komuniste. Co to meni na tom, ze socdem je vetsinou vice ci mene silne protikapitalisticka strana?

A ze je nekdo pravicova vlada je jedno, pokud nedela pravicovou politiku. Pokud je nekde levicovy system a vladne tam pravice a nedela zadne zmeny, tak je to jako kdyby vladla levice. Spise bych srovnal zeme, kde je dlouhodobe liberalni politika (Hongkong, Singapur) se zememi jako Francie. A hlavne bych porovnaval zmeny a ne aktualni stav. Co se tyce Svedsko, tak tam je sice hodne prerozdelovani, ale na druhou strana podporuji i volny obchod a nejsou to nejaci extra protekcionisti.  Nebo si srovnej byvaly zapadni a vychodni blok.

0/0
4.12.2008 14:03

martiXXXXXX

Re: Realita

Mě se mezdá, že by sociální demokracie u nás byla nějak protikapitalistická. Museli privatizovat banky, protože Klaus popdoroval bankovní socilaismus a přerozdělování např. Možná chtějí větší daně, vyšší sociální dávky.....ale o nějakém znárodňování a zavírání hranic jsem neslyšel.......to se bojím spíše Klause a jeho xenofobních nálad

0/0
4.12.2008 14:06

hnedka_zdrapana

Re: Realita

Banky se privatizovaly proto, ze nebylo jine vychodisko a system zkrachoval. CSSD by nenapadlo zprivatizovat statni system jen proto, ze by verili, ze to trh dokaze lepe. Ano, CSSD zprivatizovala par velkych firem, ale tipuju spis proto, ze jim neco uvizlo za prsty (vit kauza Unipetrol a mnohe dalsi) nebo ze ze ziskanych penez mohli kupovat volice pomoci davek. Antikapitalisticnost CSSD spociva v tom, ze chce zvysovat dane (nerikam ze vsem), chce zavadet nove regulace a je proti jakekoli privatizaci zdravotnictvi, nerkuli skolstvi a dalsich statnich sektoru.

0/0
4.12.2008 14:17

hnedka_zdrapana

Re: Realita

Spis mi zda, ze si pletes kapitalismus a demokracii. To jsou dve odlisne urovne. Jedna uroven je zpusob vlady - a tady muzeme mit na jedne strane diktaturu jednoho ci par lidi, na druhe strane anarchii a nekde uprostred demokracii. Druha uroven je usporadani ekonomickeho systemu - a zde muzeme mit cisty kapitalismus, cisty socialismus nebo neco mezi (coz mame ted).

0/0
4.12.2008 14:05

martiXXXXXX

Re: Realita

To mezi je o hodně výš než čistý socialismus..za socilaismu tady nebylo žádné povolené podnikání..žádná svoboda slova.......žádná svoboda cestování..nevím, že by socdem chtěla znárodňovat, zavírat hranice, potlačit svobodu slova a svobodný obchod

0/0
4.12.2008 14:08

hnedka_zdrapana

Re: Realita

To neni jenom o znarodnovani. Sebrat nekomu majetek/firmu je ciste socialisticke reseni. Ale to same se da skryt za rousku regulaci, ktere vyrazne omezuji, co si kdo se svym majetkem muze delat.  A ve spouste dulezitych oblasti dnes stale mame cisty socialismus - zdravotnictvi, skolstvi, duchodovy system, dopravni infrastruktura, menovy system a par dalsich veci.

0/0
4.12.2008 14:15

martiXXXXXX

hmmm

Bém chce menšinovou vládu. Ale to je přece velká koalice s ČSSD (nechce lidovce a zelené). A přitom říká, že na rozdíl od Topolánka s Paroubkem spolupracovat nechce. 8-o

0/0
4.12.2008 13:13

martiXXXXXX

Re: hmmm

A jak odvrátí LS, když ostatní kromě komunistů jsou pro ní. Přikáže odeesákům z nichž většina je pro aby byli proti???  8-o 

0/0
4.12.2008 13:15

hnedka_zdrapana

Re: hmmm

Dobra otazka. Doufam, ze nas podrzi Irsko.

0/0
4.12.2008 13:47

gagaryn

***

:-/Takže Bém má obě ruce levý.

0/0
4.12.2008 13:12

martiXXXXXX

hmmm

Stále jsem nepochopil, co chce Bém dělat konkrétně jinak než Topolánek? Prosím o informaci od těch, co ho podporují. Nebo je to jen kvůli Klausově nenávisti vůči LS?

0/0
4.12.2008 13:11

millo11

Pavlík

si hrabe v Praze na velkou hromadu, je to bezpáteřní had, který sleduje jen svůj prospěch. Doufám, že ho po sjezdu odstřelí ze všech funkcí aby už nemohl škodit. Tváří se jako debílek, ale přitom .... v kolika společnostech dělá tichého společníka

0/0
4.12.2008 13:01

chytry chlap

To jsem blázen...

...už jsem cca 8x narazil na to, že jsem se dané osoby chtěl na něco zeptat, ale ani jednou se mi nepodařilo se do diskuse přihlásit. Vždy na mě čekala věta typu "Litujeme, ale zadávání otázek bylo možné pouze do 4.12.2008 do 11:13. Nyní osobnost odpovídá na již položené otázky." a to přesto, že v jeden okamžik článek ještě nebyl a za minutu už ale bylo pozdě...

Nevím kde dělám chybu...

(jen dodávám, že toto píšu s opravdu velkým zpožděním...)

0/0
4.12.2008 11:59

marte

Re: To jsem blázen...

Já si otázky připravím v word ap a jakmile začne možnost je poslat, tak je posílám, ale s pavlíkem je to možná jinak. ;-DR^V[>-]EU

0/0
4.12.2008 12:59

pružinskij

Výborně Pavle

Výborně, výborně Pavlíku, diskusi jsi zvládl za jedna, mm, stav se večer ať něco vymyslíme spolu na toho falešného a prázdného topola.

Posílám velkou, ale velkou pusu / ty víš kam.../ Tvůj Velký Učitel R^

0/0
4.12.2008 11:55

kill7

..Pavel Bém diskutuje se čtenáři

jak diskutuje, já myslel, že jen odpovídá na otázky

0/0
4.12.2008 11:47

Zmuda

Topolánkova "rozkročená"..

0/0
4.12.2008 11:31

Hecht

Re: Topolánkova "rozkročená"..

A rozkročí prý ji ještě víc. Na iHNed je vyvěšena analýza prohry ODS, kterou si Topol nechal udělat u nějakých pravdoláskovských sociologů. Bude se jí ohánět i na kongresu. Vyplývá z ní, že prý se ODS musí daleko více ucházet o nestálé středové voliče a má prý se vybodnout na pravičáky.:-)

0/0
4.12.2008 11:35

Zmuda

Re: Topolánkova "rozkročená"..

..jako na pravičáky se již Topolánek vybodl! No tak ať ho volí pravdaaláska, mě osobně už nezajímá. A ať se "rozkračuje" jak chce. Je to sketa, která nedrží slovo a lže.

0/0
4.12.2008 11:41

JTR1

Re: Topolánkova "rozkročená"..

a co tohle: Mobilizacééééé!! Nalevo nebo s Klausem!!!!

a pak dosazení levice ke korytu!!! Která sketa to jen provedla??? :-P:-P

0/0
4.12.2008 11:49

Zmuda

Re: Topolánkova "rozkročená"..

Přečti si analýzu OPOsmlouvy od Pečinky, tam se píše o vícero sketách. Klaus byla ta nejmenší!!

0/0
4.12.2008 11:53

JTR1

Re: Topolánkova "rozkročená"..

čím se pozná malá sketa od velké?? Jaká lež je povolená?? Neuznávám tuto argumentaci: oni kradou, lžou víc a proto my jsme lepší!!! To je myšlení komouše!!! :-©:-©

0/0
4.12.2008 11:56

czechian

Re: Topolánkova "rozkročená"..

Ono slibovat pravicovou politiku a nezacházet k extremismu ve státě, kde většina slyší na drobné u pastelkovného a jiných dávek je dosti kontraproduktivní. Rv

0/0
4.12.2008 11:49

JTR1

Re: Topolánkova "rozkročená"..

jo ono po tom co zde předvedla pseudopravicová ods v minulosti již jen blbec může přistoupit na nějaké utahování opasků!!! :-P

0/0
4.12.2008 11:51

Hecht

Re: Topolánkova "rozkročená"..

To je zvláštní, že na začátku 90. let to Klaus dokázal lidem vysvětlit tak, že za ním šli, i když si ten opasek utáhli. A utáhli daleko víc, než teď. Chce to prostě sestoupit na zem a znovu začít lidi učit kapitalismu.

0/0
4.12.2008 11:56





Najdete na iDNES.cz