- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je drzá, hlupá, cynická a neuctivá! A je taková už tři tisíce let.
Mladým, kteří se chovají normálně, tzn. v souladu s běžnými společenskými normami, tato společnost poskytuje možností a výhod několik habadějů. Mluví-li se o problémech s mládeží, myslí se tím pochopitelně to procento mladých (a ještě mladších), které uznávání norem nikdo nenaučil a nebo jsou nemocní a naučit se nemohou, ale ve většině případu je to to první. Nepřekrucujte pojmy, vážená redakce.
Já vím ti mladí jsou grázlové a jsou děsně drzí na učitelé a tenhle svět už je vážně tak digitalizovaný a já bych řekla řekla i moderní a děcka jsou čím dál tím víc drzejší a a a a a už nevím . Ale jako mučit děti NEale dobrý a slušný tučný trest stojí za to. Mám na mysli domácí tresty.
kožený opasek zvlhčený ve vodě je dostatečný ukázňující prostředek. Zakázat počítač, TV, kapesné a když nic nepomůže tak řezat, řezat a řezat, nic jiného na ty rozmazlený a drzý pacholky neplatí.
ktere by si dite melo odnest ze skoly, je vtah mezi vinou a trestem. Tezko ho ziska v soucasnem systemu, kdy drzej pubertalni spratek muze vsechno a ucitel skoro nic. To neznamena, ze vsechny dnesni deti jsou mizerni hajzlikove (prave naopak), ale to ze i ty relativne bezproblemove vidi, ze tem zmetkum vsechno beztrestne projde, jim zadny kladny priklad do zivota neda
Ze základky jsem vyšel před třiceti lety. Byli jsme grázlíci, nijak jsme se nelišili od dnešních náctiletých, jenom "způsob provedení" se částečně liší, což je dáno podmínkami.
Když si učitelky nevěděli rady, tak zavolali tělocvikáře, přišel skoro dvoumetrový chlap s dřevěnou skoro půlmetrovou plochou plácačku. Pak už jen předklonit a následoval švih. Já jako jeden z hodnějších jsem za dobu těchto výchovných metod (6. až 9. třída) dostal jenom jednou a pamatuju si to do dneška. I ti největší grázlové si dávali takový pozor, že aplikace prostředku byla omezena maximálně na dvě rány za pololetí.
Nenašel se nikdo (ani z rodičů), kdo by účinnost tohoto prostředku zpochybňoval.
Nejsem příznivcem mlácení dětí, ale jsou situace, kdy se jedná o jedniné fungující řešení.
Když jsem před pár lety potkal vysokého šedovlasého pána, tak jsem se k němu přihlásil a poděkoval.
Ty výlupku jeden, měl jsem tě nechat propadnout z fyziky a řezat víc dřevěným kružítkem!
nejlépe to popsal někdejší trenér žáků hokejového Kladna (mj. Patera, Procházka, Jágr), když za ním přišli, jestli by ještě nešel znovu trénovat děti (dělal tehdy někde školníka). Jeho odpověď je památná: "Heleďte se, už ne, ne že by ty děti byly jiný, ale rodiče se změnili..." Adios
to je pravda. Muj otec mi napsal do "zakovky", at ho neotravuji s poznamkami a srovnaji mne rovnou ve skole, ze on je take neotravujes tim co jsem provedl doma
na te fotce z roku 1972 bych klidne mohl byt ja i s tou cigaretou nicmene trvam na to, ze autorita ucitele a jeho padna ruka (dej mu panbuh vecnou slavu) jsou jednou z hlavnich pricin toho, ze ze mne vyrostl relativne sporadanej clovek mimo skolu at si kluci delaji co chteji, ale ve skole se musi naucit dodrzovat urcitej rezim a kdyz ucitel(ka) zaveli, tak zavrit klapacky a kdyz neposlechnou, tak proste musi dostat v tu chvili a bez odkladu, stejne jako pes, s laskou ale dusledne. BTW bez ohledu na nejaky kecy or ovnych prilezitostech by kazdej ucitel mel ve skole dostat pridano uz jen z toho duvodu ze je chlap a ma zcela prirozenou autoritu a dovede ty kluky postavit do late, kdyz je potreba. Ovsem pokud je to takovej blb, ze si necha nasadit kos na hlavu, tak ho z ty skoly vykopat
Přál bych autorovi článku, aby šel na měsíc učit do libovolné základní školy na II. stupeň a hovořil by jinak !
Doufejme, že by to byl perspektivní pedagog, který by neječel na žáky, nemlátil je a nechodil do výuky posilněn alkoholem...
Opravdu veledůležitá zaměstnání.......