Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednání Ústavního soudu očima odpůrců a příznivců Lisabonu

Redakce iDNES.cz oslovila tábor odpůrců i příznivců Lisabonské smlouvy, aby okomentovali dnešní jednání Ústavního soudu. Ten hledá odpověď na otázku, zda smlouva je, či není v rozporu s českou ústavou. Soud jednání, na kterém vystoupil i prezident Klaus, odročil na středu, kdy ohlásí svůj verdikt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pipi02

Lisabonská smlouva

Doufám, že jste si všichni smlouvu řádně prostudovali a že víte, o co v ní jde. Kdyby snad čirou náhodou ne, tady máte odkazy:

http://eur-lex.europa.eu/JOHtml.do?uri=OJ:C:2008:115:SOM:CS:HTML

http://europa.eu/lisbon_treaty/full_text/index_cs.htm

0/0
26.11.2008 14:22

DeadZed

Pajerová

Vypadá to že stoupenci Lisabonu jsou jen radikálové - normální lidi jsou proti

0/0
26.11.2008 11:20

sarumánek

tragédie

Způsob vyjadřování Pajerové je mnohem více tragický než nejhorší výplody Klausovy. Člověk, která v sobě nemá dostatek ani té nejzákladnější slušnosti a objektivity, aby aspoň nazval prezidenta jednoduše prezidentem a místo toho si vymýšlí krkolomné ponižující formulace jako "současný držitel prezidentského postu" nebo "posedlost jednoho muže, který je shodou okolností prezidentem", takový člověk dokonce učí na vysoké škole?!? Pak lituju její posluchače, které by vysoká škola měla naučit objektivně a nezaujatě přemýšlet.

0/0
26.11.2008 10:34

Gambri

Monika Pajerová

- to je sestra Bursíkova děvčete, Kateřiny Jacgues, že?

0/0
26.11.2008 6:58

Ladaba

Podle mě je "extremistickým subjektem"

Monika Pajerová a v žádném případě prezident Klaus. Myslím si, že jeho projev ani neslyšela nebo ho přinejmenším nebyla schopna pochopit.

0/0
26.11.2008 6:42

Flyblown

Víte, jak to nakonec dopadne?

Bude schválena LS i radar. Klasický politický handl. Tohle všechno jsou jen tanečky. Podívejte se na mapu. To si fakt myslíte, že naše republika ovlivňuje běh dějin?

LS četlo v republice asi tak pět lidí a bílá koule v lese nevadí až na pár bláznů nikomu. 

;-D

0/0
26.11.2008 1:07

ferda1

Lisabonská smlouva

Tu bylo povyku honem do EU, ale když v ní jsme tak se nám začínají ježit chlupy a dělat vše jen aby to nešlo. Zajímaví že to kolem nás státům nevadí, jenom Švejkové z Čech mají připomínky. Osobně jsem pro ratifikaci i pro Americký radar. Beru se za EVROPANA a ne za ušlápnutýho Čecha. Dejte se z komunistama dohromady a bude Vás víc.

0/0
26.11.2008 0:20

Performer

Re: Lisabonská smlouva

další kontruktivní příspěvek trotloidního paplbkovce na téma LS NENÍ v rozporu s ústavou ČR R^

0/0
26.11.2008 0:32

Jarmila 1

Re: Lisabonská smlouva

lip bych to nenapsalaR^;-D

0/0
26.11.2008 0:34

Bůh Nejvyšší (13)

Smlouva je dlouhá, nepřehledná a přestože

komunitární právo má již dnes v řadě záležitostí přednost, dále omezuje suverenitu ČR. Hlasování o přijetí dokumentů tohoto typu by mělo být výlučně v referendu, ne v kabinetní politice. V Irsku to zkusili a výsledek?

0/0
26.11.2008 1:01

nn9

Libertas ukazuje svoji pravou tvar

In other words, his plea to the Irish electorate to "vote No and we will

get a better deal" was only a political tactic to secure 'No' votes --

and it worked.

http://www.independent.ie/opinion/letters/libertas-shows-its-true-colours-1552013.html

0/0
26.11.2008 0:12

nn9

zajimave :)

http://www.independent.ie/business/european/crisis-forces-renewed-interest-in-joining-euro-1499547.html

0/0
26.11.2008 0:17

nn9

Klause uz v New Yorku prohlasuji za nemocneho cloveka

http://www.nytimes.com/2008/11/25/world/europe/25klaus.html?partner=permalink&exprod=permalink

Zavolejte uz na hrad Chocholouska.

0/0
26.11.2008 0:31

Performer

Re: Klause uz v New Yorku prohlasuji za nemocneho cloveka

hoď sem adresu, na kterém hradě bydlíš, a my ti ho zavoláme.

0/0
26.11.2008 0:35

Jarmila 1

Re: Klause uz v New Yorku prohlasuji za nemocneho cloveka

R^;-D;-D;-D

0/0
26.11.2008 0:37

Gambri

Re: Klause uz v New Yorku prohlasuji za nemocneho cloveka

R^

0/0
26.11.2008 7:36

Ladaba

Re: Klause uz v New Yorku prohlasuji za nemocneho cloveka

Oni žijí tak daleko, že můžou plácat i o tom, o čem nemají ani ponětí. Jenže m tady budeme žít!

0/0
26.11.2008 6:45

Ladaba

Re: Klause uz v New Yorku prohlasuji za nemocneho cloveka

Lžete! Článek jsem četl a je plný nenávistných citací kdekoho, mimo jiné stálého Klausova kritika Bohumila Doležala nebo agenta Stb. Opravdu "hodnotný" článek!! Mimochodem, přirovnání EU k socialistickému státu nemůžou novináři v USA pochopit, protože v socialismu nikdy nežili.

0/0
26.11.2008 7:02

Gambri

Re: Klause uz v New Yorku prohlasuji za nemocneho cloveka

Doležal je regulérní magor.

0/0
26.11.2008 7:37

Performer

Kalusovy argumenty mi připadají logické

nejsem expert na mezinárodní právo a ústavní pořádek, ale to co říká Klaus mi připadá jako logické (neřeší se přece jestli je lisabonská smlouva dobrá nebo špatná, ale jestli je v souladu s ústavou ČR), argumentace pana Vondry mi připadá zčásti nesrozumitelná jako lisabonská smlouva samotná (zřejmě moje chyba) a zčásti tak nějak na vodě....

.... podle mě má pravdu Klaus

0/0
25.11.2008 21:57

godys

Re: Kalusovy argumenty mi připadají logické

komunisté i demonstrující náckové před ÚS to říkají také.....to je fakt...;-)

0/0
25.11.2008 22:00

Performer

Re: Kalusovy argumenty mi připadají logické

no a?

0/0
25.11.2008 22:02

madqwert-liberalni komunista

Re: Kalusovy argumenty mi připadají logické

Tvrdi to i par lidovcu, co znam. Ale to jsou taky kreteni ;-D

0/0
25.11.2008 23:16

Jarmila 1

Re: Kalusovy argumenty mi připadají logické

zrejme ti, co to podepsali si strcili par milionku do sve kapsy a panackuji v NY a cele vlade USA co?;-D

0/0
26.11.2008 0:36

madqwert-liberalni komunista

9 madqwertu z 10

je pro socialistickou lisabonskou smlouvu vsemi desiti a s nimi i dalsi pitomci. Jen celtic je vyjimka - to neni pitomec, to je kreten ;-D

0/0
25.11.2008 21:23

Jarmila 1

Re: 9 madqwertu z 10

a ty mas asi patent na rozum co?8-o

0/0
26.11.2008 0:33

aBBa

... i kdyz s Vaskem vetsinou NESOUHLASIM, tentokrat po

precteni jeho stanoviska pred soudem v Brne musim s jeho pohledem naprosto souhlasit.... pane Klausi, ale myslim si, ze nebudete VYSLYSEN... vzdyt o jednotne Evrope se pise a predpovidalo mnoho desitek, ba stovek let pred nami, nez se zrodila "nejaka" LS. Vse se jaksi pomalu vyplnuje jak uz nakonec o tom muzeme cist i v knize dostupne pro nas vsechny  v Pisme - BIBLI.

0/0
25.11.2008 20:44

vlči@ce

Re: ... i kdyz s Vaskem vetsinou NESOUHLASIM, tentokrat po

aBBo, to samé jsem chtěla napsat i já, ledacos se dá oddálit, ale nakonec se stane to, co je předpovězeno v Bibli. Ten, kdo této knize rozumí, může jen pozorovat jak se plní, co je v ní napsáno. Plní se to pro ty, co nevěří v Boha či nevěří Bohu. Každý člověk dostal rozum, moudrost a svobodnou vůli a je na každém z nás jak je použijeme.:-)

0/0
25.11.2008 21:56

Performer

Re: ... i kdyz s Vaskem vetsinou NESOUHLASIM, tentokrat po

Bible je slátanina a bohové nejsou :-)

0/0
25.11.2008 21:59

krysodlak pizmovy

Re: ... i kdyz s Vaskem vetsinou NESOUHLASIM, tentokrat po

Ale ale, jeden Bůh sedí na hradě, tak jak můžeš tvrdit, že nejsou. Nerouhej se, sic tě stihne trest ;-O

0/0
25.11.2008 22:06

Performer

Re: ... i kdyz s Vaskem vetsinou NESOUHLASIM, tentokrat po

na Hradě sedí čestný předseda - Otec zakladatel. S ním se nějací imaginární bohové nemohou měřit !!!!!!!!!

0/0
25.11.2008 22:21

vlči@ce

Re: ... i kdyz s Vaskem vetsinou NESOUHLASIM, tentokrat po

Musím s tebou souhlasit, bohové nejsou.Je ale jen jeden Bůh, a v Pánu Ježíši Kristu se představil lidem. Je vidět, že patříš k těm co neumí používat rozum a jen slepičí to co ho naučili komunosté a světové náboženství.

0/0
25.11.2008 22:21

Performer

Re: ... i kdyz s Vaskem vetsinou NESOUHLASIM, tentokrat po

není ani jeden - fakt ne ;-)

0/0
25.11.2008 22:22

Bůh Nejvyšší (13)

Bůh je militantní ateista!

0/0
26.11.2008 0:45

Diskutervas

V současnosti bych asi hlasoval proti LS

Chápu, že trvat na jednomyslné shodě při 27 členských státech by bylo nepružné, ale současný model je příliš výhodný pro velké země. Ta kvalifikovaná většina 55% států je příliš měkká na takové těleso jako je EU. Mělo by to být aspoň 80%.

0/0
25.11.2008 19:58

Jarmila 1

Re: V současnosti bych asi hlasoval proti LS

mas uplnou pravdu, vsichni ti "mudrlanti" co tady ventiluji sve nazory proti Klausovi, by si ji meli "dukladne precist" a pak kecat, to dovede kazdyRv, kdyby se casem vynorily problemy, tak by zase ti sami kecali, ze on byl prece na poste, kdy mel zasahnout8-o

0/0
26.11.2008 0:40

barbudo

LS je protiústavní ...

... bez ohledu na to, co k tomu řekne jaký soud ...

0/0
25.11.2008 19:43

godys

Re: LS je protiústavní ...

však naše ústava také není žádná bible....časy se mění soudruhu....v 25 zemích EU už to pochopili...;-)

0/0
25.11.2008 19:49

Merk

Re: LS je protiústavní ...

Ano, v 25 zemích EU už to soudruzi pochopili. Teď ještě zbývá, aby to pochopili i naši soudruzi. :-/

0/0
25.11.2008 19:55

barbudo

Re: LS je protiústavní ...

... není Bible, ale platí ...

... je třeba ji změnit a pak je možno ČR prodat ...

... dřív ne ...

0/0
25.11.2008 20:02

barbudo

Re: LS je protiústavní ...

... v které zemi to lidé pochopili?

0/0
25.11.2008 20:03

papullus

ona bible taky nic moc

celtiku,hlavně novej zákon .... a taky  přes veškeré moderní poznatky ji nikdo není ochotnej měnit.

0/0
25.11.2008 20:08

papullus

A navrch,ty jelito

v jediný zemi kde o tom rozhodovali lidi přímo šla do kytek.A v těch ostatních zemích o tom rozhodovali politici ...

0/0
25.11.2008 20:09

mikaf

Re: LS je protiústavní ...

Lidé???? V jediné zemi bylo umožněno aby se k smlouvě vyjádřili občané referendem a v té taky NEPROŠLA!!!;-O

0/0
25.11.2008 23:00

godys

zítra si to tady povíme, ano....?

;-)

0/0
25.11.2008 19:36

godys

jsem pro LS a integraci EU....

R^;-)

0/0
25.11.2008 19:30

Blbec z Xenemunde

<>

LIsabon nikdo nečetl stejně jako Chartu 77 ale všichni se vyjadřujou :-©

0/0
25.11.2008 19:16

Merk

Re: <>

Je pravda, že oba dokumenty mají i velice podobnou (ne)dostupnost. Ale když už se člověku zadaří, dá se Charta 77 přečíst. O LS to neplatí ani náhodou. Jsem přesvědčen o tom, že neexistuje jediný člověk, který by ji přečetl. A pokud ano, pak ji rozhodně nepochopil. LS je bianko šek, který dává orgánům EU prakticky absolutní moc resp. veškerou moc, kterou kdy budou chtít. A to já nechci. Jinak je EU fajn projekt, ale toho sociálního inženýrství, mediální manipulace a podrazů je už hodně přes můj vkus.

0/0
25.11.2008 19:21

Lemaxik

Re: <>

Nebrec sneku, LS bude jako radarek.R^R^A tak to ma byt.R^

0/0
25.11.2008 19:24

Performer

Re: <>

sneku?

0/0
25.11.2008 22:18





Najdete na iDNES.cz