Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Plzeňská ODS podpořila Topolánka, postavil se za něj i ministr Pospíšil

Regionální sdružení ODS v Plzeňském kraji, které dnes zasedá v plzeňském Parkohotelu, podpořilo před kongresem občanských demokratů nynějšího předsedu premiéra Mirka Topolánka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papazian

Bbl blba rád podpoří, rovný rovného si hledá!

Je to logické! O to lépe se bude voličům volit v příštích volbách... vlastně je to dobrá zpráva...

0/0
25.11.2008 18:15

zberanek

Parlamentní voly

ODS se žene do zapomnění. Parlamentní volby s Topolánkem a spol. nemůže vyhrát.

0/0
25.11.2008 16:34

Zmuda

Topolánek podělal..

..na co šáhl. I ta jeho gloriola několikanásobného vítěze voleb je falešná stejně jak on sám. Volby v roce 2006 vyhrála Modrá šance jako volební program ODS, nikoliv Topolánek coby samojediný. Topolánek jako předseda partaje dostal mandát k jejímu naplnění.Jak s tímto mandátem naložil, není třeba připomínat. Topolánek raus!!

0/0
25.11.2008 9:17

Vševěd

MODROPTÁCKÁ LŮZA

Modroptácká LŮZA si naplánovala za 14 dní mikulášskou besídku,kde budou volit vrchního ptáka,který by měl občanům vysvětlit nevysvětlitelné.Tedy vysvětlit lidem, že tato sebranka mafiánů, podvodníků..a v tom lepším případě TUPOUNŮ vše co činí,činí pro blaho lidu. Ale nejde jen o persony, ale i o filozofii uvažovaní,utopii se vším všudy (ideologii).Možná by nebylo od věci, zabývat se i tím, zda není touto stranou podrýván demoratický systém,pokud tato strana ohrožuje ČR výstavbou radaru,chce umožnit cizí vojska na našem území,v rámci jánabráchismu vše podřizuje momentální vidině zisku,a to i na úkor tak citlivých záležitostí,jako je zdravotnictví...Občané,dejme jim masovými protesty najevo,ať si je vezme ČERT !Tam budou užiteční přikládáním pod kotel.Nemusíme ani mrznout na náměstích, modré ptáky lze "odstřelit" nebo aspoň zpacifikovat z pohodlí gauče.Můžeme CINKAT !Stačí denně jednou cinknout na telefonní čísla modroptáckých potentátů a zavěsit (0 Kč).Čísla lze najít přes www.google.cz

0/0
25.11.2008 8:29

mh_ringo

Re: MODROPTÁCKÁ LŮZA

pozor, Kocka je matadorem CSSD, kdyz uz blekotas neco o te mafii. Tam se strilelo. Na krtu Paroubkovy knihy.

0/0
25.11.2008 8:31

Vševěd

Re: MODROPTÁCKÁ LŮZA

A I-čko ? Dalda...? Myrek ? +Čuňas+ Burš ?..................._______________________________________________________________________________________________________________________

0/0
25.11.2008 8:36

mh_ringo

Re: MODROPTÁCKÁ LŮZA

to jsou vsechno jen takove JPP a skolacke taskarice ve srovnani se strelbou na krtu knihy nazvane Ocima socialniho demokrata;-D

0/0
25.11.2008 8:38

Vševěd

Re: MODROPTÁCKÁ LŮZA

Pokud jde o radar, jde o školáckou taškařici ? Že  z Tebe chtějí udělat "ZODPOVĚDNÉHO" občana (za komančů se říkalo uvědomělého), vlastně zodpovědného tupouna povinně platícího zdrav. pojištění,  na kterém si bude někdo rejžovat zisk ? Oni by nejraději povinné zdrav. zdravotní pojištění, soc. pojištění zrušili nebo snížili na minimum a vrátili nás do středověku. Jelikož je to ve 20. století neprůchodné, tak si z něj chtějí udělat to největší ryto, které je možné, odvádět ho povinně soukromým pojištovnám, které vyrejžují zisk, soukromé nemocnice vyrejžují zisk, povinně odvedené sociální pojištění, ze kterého máš dostat marodné, dostaneš taky lejno a to ještě chystají, že polovinu sociálního pojištění - duchodovou část, budeš muset povvinně odvádět soukromé pojišťovně jako na Slovensku (kde teď lidi davově lidi přechází ke státnímu pilíři, kde jim to Fico umožnil).

0/0
25.11.2008 8:48

mh_ringo

At je Topol jaky chce

radsi on ne z gumovy Bem. On ma gumovy i ten oblicej, staci se kouknout na mimiku. Sice znovuzvoleni Topolanka bude jakoby se vubec nic nestalo a pojede se dal. Otazkou je, jestli se zlepsi nebo ne. Spise by asi ODS prospelo, kdyby behem volby tu rukavici zvedl nekdo treti, treba Tosenovsky. Ale on se do toho beztak opet nepohrne, kdyz uvidi jakou podporu ma Topolanek zajistenou. Co se tyce Pospisila, tak uz jen kvuli nemu bude dobre, aby vlada jeste vydrzela, je to jeden z nejlepsich ministru polistopadove ery.

0/0
25.11.2008 8:14

toyotaaa

Ree

Pokud v ODS nenastane prudka zmena tak nemaji sanci vyhrat volby!!!! Vyhazet ty Tluchře,Langry,Topoly a bude lepe ale to se nestane!!! Takže Pápá ve volbach

0/0
25.11.2008 7:46

toyotaaa

Boj o koryta

Ja zapomel jeden ministr vylitne protoze Topol musi dat fleka Bendlovi,aby mu zavřel hubu,no Bendl uz otočil co jsem vcera slysel uz s Bemem nechce mit nic spolecneho a takovi spojenci to byli malem spolu chodili spat a staci Bendlovi nabidnout post a je vymalovano!!!!:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
25.11.2008 6:56

toyotaaa

Boj o koryta

Tady to vsichni vidite ..Pospišila chtel Topol vyhodit tak ,aby se zachranil tak leze Topolovi do análu no je to nechutne!!!! Dopadne to tak,že se vubec nic nestane :-©:-©:-©

0/0
25.11.2008 6:52

Zdeněk11

Boj o koryta

Vrána k vráně sedá. Chce to pouze pár schopných myslivců.Rv

0/0
25.11.2008 2:23

Zmuda

Topolánek a jeho sguadra..

..zradila volební program ODS! Žádný reparát pro "premiéra" Topolánka, ostatně ani není k čemu!

Topolánek se stal lokajem Bursíka a Čunka (prý se rozkročil) a navíc je tak zbabělý, že nevyvodil osobní odpovědnost z volebního debaklu. Posmívali jste se zde autistovi Špidlovi, výskali nad jeho pádem (já také), jenže přímo v tomto příměru je Špidla vůči Topolovi formát! Špidla při prvním zádrhelu požádal sněmovnu o důvěru a při druhém zádrhelu odstoupil.

Neschopní moraváci ve vedení ODS, to by jedem blil.

0/0
24.11.2008 23:49

kenzo

Re: Topolánek a jeho sguadra..

Je to takR^

0/0
25.11.2008 0:01

skeptický optimista

Re: Topolánek a jeho sguadra..

Jasně. Tys na to kápnul. Topolánek neměl dělat koalici s Čunkem a Bursíkem. Měl postavit jednobarevnou vládu ODS a nadiktovat všem Modrou šanci silou. :-)  Někdy mi přijdou ti antitopolánkovci jak z jiné planety. Jak to měl asi udělat s těmi mandáty co má ODS ve sněmovně? Nebo měl jít do koalice s Paroubkem? Nebo měl poslat do ulic tanky?

0/0
25.11.2008 0:20

kenzo

Re: Topolánek a jeho sguadra..

To však neznamená nechat dovést stranu pomalu k levici! Od každého něco, pořádně nic, Zmuda má pravdu!

0/0
25.11.2008 0:35

Majkyho_pupik

Re: Topolánek a jeho sguadra..

topolanek udelal samozrejme dobre ze sel do vlady v koalici. pak se to nejak zadrhlo a to hlavne diky naprostemu nedostaku jeho slusneho chovani v kombinaci s naprostou neschopnosti /ci spise neochotou/ vysvetlovat lidem, co delame a proc delame. Lidi pak meli moznost vybrat si arogantniho krypla paroubka, ktery jim nasliboval hory doly nebo arogantniho krypla Topolanka, ktery jim "sebral" 30 korun u doktora. volba byla jasna nebo ne?

0/0
25.11.2008 6:45

Aveva

V jakém to právním státě žijeme?

Majitel soukromé firmy používá veřejnou politickou moc k likvidaci konkurence svých soukromých obchodních zájmů! Nový hejtman David Rath začal se změnami a vyhodil šéfy pěti nemocnic.

Sociální jistoty na plakátě k mání pro všechny. Prosperita pouze pro mě. Změna pro kraje přichází. Buť budete chodit pouze do mého soukromého zdravotního zařízení nebo ho za tučné náhrady nechám zestátnit. K obojímu mi dala spravedlivá veřejnost důvěru. R^

:-P;-);-D

0/0
24.11.2008 23:40

Aveva

Přijdou za Bohem a ptají se:

"Bože, jak by jsi charakterizoval soudruha Paroubka?"

"Paroubka? Jako biblickou postavu. Blížící se charakteru postavy jež byla vyhnána z RaJe. Do dnes nenašel cestu zpět."

0/0
24.11.2008 23:28

Aveva

Nehorázná neúcta k hodnotě lidské práce a schopnostem!

Standa666: "Kdyz se mi v praci nelibi tak jdu delat jinam. Nediktuju majitelum firmy kolik chci penez ani nemluvim rediteli do toho co ma a co nema firma delat. Ani ho nevydiram tim, ze kdyz moje podminky nesplni, tak se s ostatnima dohodneme a do prace nepujdeme. Prijde vam to nenormalni?"

Osobně dodávám: "Pokud pracujete pro tvorbu hodnot, aby jste si mohl vážit sám sebe. Dostáváte zaplaceno za práci, za rovnou výměnu. Nemusíte si potom vypíjet zlodějské výčitky v hospodě. Můžete zdravě a svobodně nadále rozvíjet svůj potenciál."

Bývalý soudruh Štěch:" ... Přeji Vám, aby vaše idealistické představy vám vydržely po celý život." 24.11.08 15:03

Milý "bývalý komunisto", přijmout zodpovědnost za vlastní osobu je pro někoho velice ošklivý zážitek, pro jiného přirozená věc. Vaše práce však směřuje k devalvaci lidských hodnot a schopností. Proberte se ze své zaslepené ukřivděnosti za zmařený život. Poděkujte za něj komunistům. Můžete si za to především sám vlastním pochlebováním jejich moci.

0/0
24.11.2008 23:27

sageorg

Nejsou lidi!

Rv

0/0
24.11.2008 23:26

avlida

Nepochopitelné

Jak může někdo podpořit takového člověka, pokud vůbec člověkem je. No comment!!!Rv

0/0
24.11.2008 22:14

Yurek

Re: Nepochopitelné

kapři si rybník nevypustí... Tihle úředníci ODS už se neumí živit sami, tak je jim dobrý každý další den u moci. :-©

0/0
24.11.2008 22:18

vKrieg

Re: Nepochopitelné

To víš, holt Topolánek nemá sexy mozek jako tvůj fůhrer.

0/0
24.11.2008 22:52

chilis

Re: Nepochopitelné

nevím co je zač, ale hned ho napadat sexy mozkem...mi nepřijde fér. já jsem dal modrým taky hlas, ale jsem hrubě nespokojen a žádám změnu. pokud vyhraje topolánek, tak se s mým hlasem a co od svých známých vím, tak z mého okolí s hodně hlasy můžou rozloučit. topolánek je jako vyhořelé jaderné palivo. už nemá straně co dát. jen pomalu vyhasínat a to je ta nejhorší varianta Rv:-/

0/0
24.11.2008 23:01

Martin Kostera

Re: Nepochopitelné

Souhlasím, že je třeba změnu. Ale uvědomte si, že teď na to není vhodná doba. Pokud Topol prohraje, už nic neudělá. Pokud vyhraje, má šanci udělat alespoň ještě něco(viz schválené návrhy minulou středu).

A především a hlavně! Béma proboha ne! Bém není změna! A nikdo jiný zřejmě proti Topolánkovi nepůjde.

A když Topolánek s plněním slibů nepokročí? No tak je ještě čas do příštích parlamentních voleb ho vystřídat. Netřeba hned panikařit...

0/0
24.11.2008 23:07

kenzo

Re: Nepochopitelné

A co tím změníš?;-D Myslíš že ODS dostane tvář pravicovosti, kterou již nemá? Zdraví těch 20% voličů co v roce 2006 ODS volilo a tento rok raději k volbách raději už nešlo!

0/0
24.11.2008 23:22

Martin Kostera

Re: Nepochopitelné

Snad tak bude mít Topol nějakou šanci na reparát. Viz minulá středa a schválené návrhy zákonů - to mělo přijít ale sakra dřív...

Jinak jako alternativa je Bém a když srovnám tyhle dvě varianty(T nebo B) tak jednoznačně u mě vede T. No a pak? To nevím. Ptáci budou muset hodně zamakat. Hodně...

0/0
24.11.2008 23:27

kenzo

Re: Nepochopitelné

Bém je podržtažka Klause, Tupolonek dovedl ODS příliš doleva! Dnes je ODS tak široce rozkročena (sama slova Tupolánka), že nezaujme! Návrhy zákonů o kterých píšeš jsou sice fajn, ale projdou? A jak dlouho vydrží? Již dnes ODS ve spolupráci s ČSSD na krajské úrovni nemá problém se zrušením poplatků u lékařů! Jak pravicově zásadovéR^(Y)

0/0
24.11.2008 23:36

Martin Kostera

Re: Nepochopitelné

Tohle rozporovat nebudu. Nejde to. :-/

Ale pořád si myslím, že raději Topolánka, než Béma...

0/0
24.11.2008 23:40

vKrieg

Re: Nepochopitelné

Takové starosti jako ty bychchtěl mít, řešit kdo koho napadá na internetu R^

0/0
24.11.2008 23:56

Martin Kostera

Re: Nepochopitelné

Kdo je aktuálně alternativou? Bém. No tak to raději dát ještě poslední šanci Topolánkovi...

0/0
24.11.2008 23:08

kenzo

Re: Nepochopitelné

Správně, Tupolánka jako vnadítko pro volební debakl, a papouška Langera do čela předvolební kampaně, jako pojistku tohoto volebního debaklu!;-D

0/0
24.11.2008 23:26

kenzo

Re: Nepochopitelné

Držím palce, zelená a (ne)pravicová ODS!;-D Příště, snad již i ta ČSSD! Přidat se k těm 10% z bývalých voličů ODS !

0/0
24.11.2008 23:30

Martin Kostera

Re: Nepochopitelné

Topolánek vyhrál tuším čtvery volby, takže bych to tak jednoznačně neviděl jako záruku debaklu. Alternativou k němu je dnes jen Bém a to by byla ještě větší katastrofa, takže vybírám Topolánka. Dát mu šanci na reparát(viz minulá středa) a pokud to nezvládne, bude dost času ho před dalšími parlamentními volbami vyměnit. Ale Béma proboha ne!

Langera nebudu komentovat. Nejsem v hospodě, abych mohl užívat sprostá slova...:-©

0/0
24.11.2008 23:31

kenzo

Re: Nepochopitelné

Ano, i já jsem volil ODS! Dlouho jsem však volil s pocitem volby staré Klausovské ODS, tj. celkem jasně vyprofilované pravicové strany, byť s Tupolánkem včele. V roce 2006, ač s výhradou, jsem ještě dal hlas ODS, nikoliv však již z přesvědčení, spíše jako obranu proti Rathovi! Po dvou letech reálné moci ODS, mi však psychické problémy nepůsobí už ani ten Rath!

Kolik voleb vyhrál Tupolánek nevím, nepočítám, u reálné moci na celostátní úrovni, je tato ODS pouze dva roky, a říkám: OSM LET V OPOZICI ODS, BYLO OSM LET PROMRHANÝCH PŘÍLEŽITOSTÍ JAK SE PŘIPRAVIT NA BUDOUCÍ VLÁDU!

0/0
24.11.2008 23:46

kenzo

Re: Nepochopitelné

P.S. Nikdy jsem jinou stranu než ODS nevolil, dokonce jsem tuto stranu vždy zastupoval i ve volebních komisích , s pocitem že zastupuji něco jasného a čitelného se smyslem pro pokrok!Dnes bych již tento pocit určitě neměl!

0/0
24.11.2008 23:51

Martin Kostera

Re: Nepochopitelné

Topolánek vyhrál senátní a krajské volby, pak volby do posranecké sněmovny a senátu, pak volbu do evropského parlamentu a nakonec volbu prezidenta. To jen pro pořádek.

Ať už je dnes ODS v jakýchkoli problémech, v jednom s Vámi nemůžu souhlasit - nikdo se nechová tak odporně, jako kolaboRAnTH.Rv

0/0
25.11.2008 6:42

ijwww

FOTKY NELŽOU: VIDÍM ČLOVĚKA, CO SE OBĚTUJE PRO DRUHÉ !!!!

A TAKOVÝCH BY SI MĚLI LIDÉ VÁŽIT !!

AŽ ZASE PŘÍJDOU RUDÍ MOCICHTIVCI, CHRAŇ BŮH NAŠE POTOMKY !!

0/0
24.11.2008 21:58

Zmuda

Re: FOTKY NELŽOU: VIDÍM ČLOVĚKA, CO SE OBĚTUJE PRO DRUHÉ !!!!

Tak to jo, to si se teda trefil!! Obětuje se pro druhé, ano, ale jak pro koho.

0/0
24.11.2008 23:08





Najdete na iDNES.cz