- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pak je na méístě zklutečně hovořit o kompetenci pořadatelů na regionálních soutěžích.
Následně ti starší, jedou tak, aby vozidlo zůstalo celé a jen vlastně tak pro radost.
Ti mladší se snad chtějí prosadit a z vozidly staršího ročníku a bez zkušeností dokáží lcokoli.
Hovořím toliko všeobecně.
Vzpomenu li pana Prokopa a další, pak jsou to talenti a umí.
Ještě jednou se hlásím do diskuze.
Nehlásím se k diskuzi o tom, že vozidlo bylo staršího roku výroby.
Toliko se ptám, jaká jsou dnes možná homologace?
To znamená z mého dotazu, zda vozidla starší např. 15- let již nepatří do kategorie veteránů? No jo, ale tyto rallye se spíše z komerčních důvodů spojují se současným stavem soutěží, jen snad proto, aby pořadatelé měli co největší účast a tihle ti kluci, či pánové si zazávodili.
Pokračování.
I ze strany pořadatel, byl větší pořádek, než nyní.
Nikdo ze strany přihlížejících se nesměl dostat za pásku kategoricky ohraničující nebezpečný prostor.
Domnívám se, tak, abych zkrátil můj, pro někoho nejapný příspěvek, že největší chyba na ( dnes nevím, jak se úřad pro autosport jmenuje ), že jsouzde toliko úředníci, nikoli praktici.
Zatím děkuji za vyslyšení.
Pokračování.
V těch letech jezdili páni : Hubáček, Lank, Blahna,Pavlík, Arazim, Křeček, Trajbold,
Valoušek, Michalík,Černohorský, Sivík a další.
Kdož si na ně vzpomenou si uvědomí, že nikdo z těchto pánů v podstatě nic nezavinil.
To, že nyní jsou pravidla o soutěžích naprosto zcestná, si málo kdo uvědomuje.
Omluvte, že mám k tématu následující připomínky.
Chtěl jsem jen dodat, že v minulosti cca 25 let, jsem byl účastníkem závodů rally.
Dostat se mezi elitu byl problém, jak finanční, tak talentem, tak zejména výsledky.
Počínal jsem oblastními závody, malými mistráky ČSR a teprve po získání nějakého umístění i do belkého mistráku ČSSR. Nebavím se o financích.
Jedná se o to, že vozidla byla každý rok homologována, jazdci v podstatě na přejímkách vozidel ke každímu vozidlu rovněž.
Dobrý den všem, toliko bych chtěl dodat, že jsem asi před 25-ti lety byl rovněž účastníkem soutěží v rallyech. Vzhledem k tomu, že diskuzní příspěvek je limitovaný počtem znaků, budu se snad vracet v dalších připomínkách.
V době, kdy jsem byl aktivně činným v tomto sportě, byla pravidla pro vyrůstání jezdců a zejména bezpečnosti diváků naprosto odlišná od současných.
Pamětníci si jistě vzpomenou na jména BLahna, Valoušek, Bold, Pavlík, Arazim, Pech st., Lank, Sibera, Hubáček a další, kterých bylo mnoho a mnoho, aniž by snad nějakým způsobem vylétli z trati a zranili takóvý počet diváků, jak se v několika let minulých stává.
Domnívám se, že jednak jezdci vyrůstali od nějakých oblastních soutěží, následně malé mistráky v ČSR až po velké závody v ČSSR.
Málo místa, píši v dalším příspěvku.
Na stránkách pořadatele v bezpešnosti se jasně píše, že lidi nesmějí stát před zdmi, překážkami a v únikových zónách!!! stáli tam kde neměli, divácké místo bylo vyhrazeno na vnitřní straně křižovatky, brácha to ztrhl tak,aby nenarazil do stromu, chránil tím sebe, za to že tam stáli lidi mohou pořadatelé a lidi sami!!!
Závodník si zplatí za to, že jde závdit, proto e tratě uzavírají, ty blbci co jezdí ve 120 po městě a děsně se tím baví, by jste měli odsuzovat!!!
naprosty souhlas. muzou si za to sami-stat na vnejsi strane zatacky pri rally muze jen opravdovej imbecil. -ikdyz chybama se clovek uci
Jaké IQ má asi matka co veme své dvě děti na rallye, ve kterém se několik retardů prohání ve 30 let starém Golfu? Dětí je mi líto.
SÁM SEŠ RETARDOVANEJ A TO DOCELA DOST!!!! Přečtěte si něco o RALLY VY TUPCI UBOHÝ
Jste nrmální sráči i celá tahle redakce KRADOU BEZ POŽÁDÁNÍ FOTKY Z INTERNETU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOHLE JEŠTĚ BUDE MÍT NÁSLEDKY