Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se, jak uzavřený Vyšehradský tunel komplikoval dopravu v Praze

Oprava tramvajové trati na příští čtyři týdny uzavřela pro dopravu Vyšehradský tunel. Dopravní podnik proto zavedl náhradní autobusovou a lodní dopravu, řidiči musejí tunel objíždět po vyznačených trasách. Podívejte se na video, jak se cestující i řidiči s omezením vypořádali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jordan23

K žádnému posílení nedošlo!

Není pravda, že by linka 150 byla poísílena. Jezdí ve stejných intervalech jako dřív. A některé další spoje jezdí s 5-ti minutovým zpožděním.

Mizerné služby dopravního podniku!

Rv

0/0
4.11.2008 9:22

samout

4 PES na cesneku

Můžu tě ujistit, že málo čtvrtí je tak moc Praha jako Podolí.

0/0
3.11.2008 17:45

Veska

No a?

Je to Praha..tam vám to přeju:D

OSTRAVA 4EVER:D

0/0
3.11.2008 14:47

PES na cesneku

STOP buranům v Praze

Koho zajímá průjezd pod Vyšehradem,ano, pouze burany ze satelitů ;-D;-D;-D Za průjezd tunelem bych zavedl mýto, stejně jako bych zavedl mýto za průjezd přes nuselák, 10 kaček průjezd - pražák, 150kaček průjezd - buran ze satelitu. ;-D;-D;-D

0/0
3.11.2008 13:33

Monte Cristo

Re: STOP buranům v Praze

Pane nic proti, ale pražské reálie asi nebudou úplně Vaším šálkem čaje. Pochybuji, že někdo, kdo bydlí v satelitních městečkách projiždí vyšehradským tunelem (myslím to hromadně, že těch lidí je hodně). Tunelem jede buď ten, kdo jede z centra a nebo ten, kdo jede od Modřan, případně od Barrandova. Tím je odpověď daná, že ...

0/0
3.11.2008 13:53

masigrs

Re: STOP buranům v Praze

Barrandov??

0/0
3.11.2008 14:41

tripik

Re: STOP buranům v Praze

no nejsem z prahy...ale v modranech (samozrejme nevim jestli to jsou jeste Modrany:)) sjedes na Barrandak a pak nahoru na Barrandov nebo ne?

0/0
3.11.2008 14:45

masigrs

Re: STOP buranům v Praze

kuk na mapu. modrany (stale a furt se to tak jmenuje)->bar. most->vysehrad.

0/0
3.11.2008 14:47

tripik

Re: STOP buranům v Praze

no jsem tak trocha trouba:)

0/0
3.11.2008 15:05

denny2006

Re: STOP buranům v Praze

asi máš divnou mapu,ale z Modřan k tunelu pod Vyšehradem nepotřebuješ Barrand.most,to by si musel vzít oklikou přes Smíchov a poté se vracet po Podolském nábřeží;-)!

0/0
4.11.2008 9:32

tripik

Re: STOP buranům v Praze

presne tak.....jsem stejneho nazoru jako ty, ale z druhe strany....kolem Prahy postavime hranice.....a kazdy vyjezd prazaka bude zpoplatnen.......to ze prachy jdou pres prahu je nam burt dulezita je vyroba......kancl pro managment si postavime kdekoliv....samozrejme k vam prestaneme vyvazet jidlo...az vyhladovite...zustane Praha nam Buranum.................

0/0
3.11.2008 14:40

vaclavj1

Re: STOP buranům v Praze

Mozna jste si toho jeste nevsiml, ale existuji i mestske staty a jejich obyvatelstvo prekvapive moc nehladovi ... cim to asi bude?

0/0
3.11.2008 14:48

tripik

Re: STOP buranům v Praze

to mate samozrejme pravdu (neberte ten text jako utok na prazaky - jen jsem si predstavi situaci obracene) - bude to asi tim, ze ty staty ziji z jine ekonomiky - hlavne fin, danove raje atd. u nas je prumysl...to znamena ze hlavne tovarny a vyroba...a snad si nemyslis..ze bychom Vám ty firmy darovali:)

0/0
3.11.2008 15:04

Hobo

Re: STOP buranům v Praze

Hle Pse nepřijel si náhodou na václavák na babetě?;-D

0/0
3.11.2008 14:51

Oběš_se_na_semaforu_u_ mostu.

Re: STOP buranům v Praze

R^R^R^R^R^R^

0/0
3.11.2008 15:35

inosh

Kdo tyto clanky pise?

Zacinam premyslet nad vysi platu redaktoru idnes. Proboha, vzdyt to je opet cely clanek o tom, jak bude jezdit socka! Ale informace pro bezneho Prazana takrka postradam. Ruku na srdce, kdo z Vas jel naposledy tramvaji (pokud nejste studenti). Je to rok, dva, kdyz jste meli vuz v servisu? Kdo z lidi s prijatelnym platem by vlezl do te spinave diry, kde se jiste povaluje jeden homeless za druhym. A autobus, kdyz vidim vozovy park DPhl.m.Phy, bepredpokladam, ze by tyto obrovske hulici a smradlave stroje nabizely jakykoliv luxus. Ma to vubec klimu? Takze bez ohledu na studenty a par delniku, kterych si pro jejich praci vazim, zkuste priste clanek o doprave napsat tak, aby I Prazan stredni tridy mel o cem cist. Zatim mam pocit, ze clanky o doprave pisete pro lidi s platem 22000 a mensim. A nemam nic proti temto lidem. Vazim si jejich prace, ale v Praze je jiste minimalne stejna skupina lidi s platem vyssim, tedy jinymi naroky. Dekuji

0/0
3.11.2008 12:47

briza

Re: Kdo tyto clanky pise?

No jestli jsi se prisel pochlubit jaky jsi borec, ze uz sis koupil auto a predvest sve povzneseni nad sockami tak dobry. R^;-D

0/0
3.11.2008 12:50

simonecek

Re: Kdo tyto clanky pise?

ty si ale frajer!!! (Y)

0/0
3.11.2008 12:52

tequiladrinker

Re: Kdo tyto příspěvky pise?

A kdo píše tyhle příspěvky??? Plat mám mnohem vyšší než-li je vámi uváděná hranice pro jízdu MHD (fakt jsem se té hranici "sociálnosti" zasmál). MHD jezdím, protože mi to připadá praktické - do práce se dostanu rychleji, pohodlněji a ekonomičteji než vlastním autem... ...ale když někoho baví každý den stát v kolonách, ráno lézt do vymrzlého auta, hledat parkování a rozčilovat se s imbecilama na silnici nechť si poslouží...:-P

0/0
3.11.2008 12:55

Mirco1

Re: Kdo tyto clanky pise?

Kupodivu, ač patřím do skupiny jíž se ve svém příspěvku zastáváte (tj nadprůměrný plat, nižší managerská pozice), do práce a z ní jezdím sockou, neboť auto ke svému způsobu života nepotřebuji, a hlavně jej nechci.

0/0
3.11.2008 13:15

sůva

Re: Kdo tyto clanky pise?

Jejda, to je správný dotaz Inoshi ! Tak já tě uklidním, ta skupina lidí, co mezi ně patříš ( a je vás fakt drtivá většina) už mají každý svou loď a po ní přepravují svá SUVéčka . Nějak jsi to prošvihl , teď už jsou lodě pro obrovský zájem vyprodané , pokud opravdu máš balík , tak k dostání jsou ještě pontonové mosty .

0/0
3.11.2008 13:25

inosh

Re: Kdo tyto clanky pise?

Tys to nepochopila, sůvo. Nejsem z žádné extrapříjmové skupiny. Tudíž si na svou první loď již druhý měsíc odkládám z kapesného a soufám, že do jara bude nejen na loď,  ale i na SUV. Sedany jsou již pase. Ale šlo mi o to, že články jsou zaměřené na lidi, co je jezdí sockou. A na nás běžné Pražany se zapomíná.

0/0
3.11.2008 13:29

Dolorez

Re: Kdo tyto clanky pise?

Socka jsi sám. Způsob myšlení Tě identifikoval jako duševní socku. A věř tomu, že k většině nepatříš. Jen ke spodině.

0/0
4.11.2008 9:37

briza

Re: Kdo tyto clanky pise?

R^;-D;-D

0/0
3.11.2008 13:43

inosh

Re: Kdo tyto clanky pise?

Nikomu se nevysmivam, o nikom nerikam, ze je socka. A tech 22000 jsem strelil od boku. Nejde mi o to vytvaret predel ve spolecnosti. Ale kdyz se rano probudim a chci si precist noviny, neocekavam clanek informacne zamereny na jednu skupinu obyvatel.  A pokud ma nekdo zajem vytrpet si kazdy den desetiminutovku a partou lidi, kterou si nevybral, misto toho, aby stravil (sice o 15-20 min. delsi) cas ve svem soukromi s kelimkem vonave kavy (pripadne croissantem) pri poslechu oblibene hudby, pak klobouk dolu, mucednici.

0/0
3.11.2008 13:26

etrusk

Re: Kdo tyto clanky pise?

Smardalavá jsou leda tak auta, ty mimozemšťane :-)

0/0
3.11.2008 13:53

doktor_bota

Re: Kdo tyto clanky pise?

Nejblbější příspěvek dne, gratuluji.

A pro informaci - jezdím tramvají pravidelně jednu trasu, mám zjištěno, že je to o 15-20 minut rychlejší, než autem.

0/0
3.11.2008 13:29

Tomas_1983

Re: Kdo tyto clanky pise?

Sám o sobě si myslím, že mám přijatelný plat.....co se týče Pražské MHD, nemyslím si, že je tak špatná jak popijuješ? Autobusy už tolik nesmrdí, dovolil bych si říct, že jsou docela čisté, metro jezdí na čas, je čisté, dokonce už skoro vůbec nejezdí staré vozy metra......

Nějak nechápu co jsi svým příspěvkem chtěl říct, že ten co jezdí MHD je socka, která nemá plat vyšší než 22 000,- .........

Až Ti zakážou vjezd do centra Prahy autem, možná za tu socku budeš ještě vdečný;-)

0/0
3.11.2008 13:32

01jirka

Re: Kdo tyto clanky pise?

Do centra jezdím zásadně MHD a to nejsem podle vašeho kritéria "socka". Je to pohodlnější a nemusí se člověk stresovat kde zaparkovat, v jaké koloně zase bude stát apod. Pro většinu lidí je důležitý i čas strávený na cestě a tak v případě cesty do centra převažuje mhd. Proč myslíte, že jsou dopravní prostředky pořád plné lidí? podle Vás, protože je Praha plná "socek".

0/0
3.11.2008 14:57

jgeo

Re: Kdo tyto clanky pise?

NO A CO? Ja treba nepohrdam MHD jako Ty, a mam plat 22000 a vyssi (nekolikanasobne). Ale to mi nebrani, abych se zacal chovat jako namyslene hovadko a na parkovacim miste v kanclu parkuju kolo a to i v desti. Kdyby jsi nekdy taky vystrcil nos do jinych zemi, tak treba v NL to tak dela opravdu hodne lidi i z kategorie manazeru.

Nekdy za stydim za to ze jsem vubec cechem, kdyz tu ctu ty prispevky. Nikde ve svete neni tolik namyslenych lidi a nikde si nikdo na nic tolik nehraje jako tady.

0/0
3.11.2008 14:59

Makovec8

Re: Kdo tyto clanky pise?

plat mám daleko vyšší :-)

garáž jak v práci tak doma

sednu do auta v práci jsem za hodku 30min jen na magistrale

sockou to mam v pohode i s prectenyma novinama za 25min.

takze kombinace smradlava tramvaj metro mne vyhovuje.

0/0
3.11.2008 15:14

sedlak.cupera

fuuuuj Spartě

!

0/0
3.11.2008 12:24

proximo

čekám co zas

bude článků, vzpoměl sem si na lanový most 1 -213  ;-D

0/0
3.11.2008 12:22

sůva

Hlavně že to bude tak strašně rychle hotový,

určitě vybrali firmu , která bude makat na tři směny ve dne v noci , a má to určitě za těch pět let plánování perfektně připravené. Pevně věřím , že už teď desítky strojů a stovky dělníků pilně pracují,takže bych to tam od rána ani nepoznal . 300 metrů to je opravdu hodně , pokud to opravdu stihnou ( a pevně věřím že ano,jinak bude penále jako Brno) - tak všechna čest , jak se o nás starají abychom dlouho netrpěli . To taqková pitomá transamazonská dálnice měří jen 3500 km a stavěla se dva roky a 9 měsíců. Až ta firma dokončí ten tunel , tak by mohla opravit tu dálnici , bratru by jí to trvalo 1200 let.

0/0
3.11.2008 11:59

astrix

Re: Hlavně že to bude tak strašně rychle hotový,

To je úvaha ve stylu: jedno vajíčko se uvaří za 7 minut, tak deset vajec se uvaří za 70 minut. Ta dálnice se stavěla dva roky, protože se paralelně pracovalo na mnoha místech dlouhého úseku, ty předpokládáš čistě sériový postup. Pak ti vycházejí taková bizarní numera.

0/0
3.11.2008 12:10

sůva

Re: Hlavně že to bude tak strašně rychle hotový,

Tak aasi potrefená firma se ozvala ? Byl jsi tam dnes ? Nikde nic, nikde nikdo - jeden den v háji. Navíc přesně tak by se to dalo dělat , nejprve z obou stran k tunelu věci pod vozovkou ( určitě není vedení pod tramvajovým tělesem) jedním pruhem, pak druhým pruhem , pak těleso dráhy a na záver 15 metrů tunelu na týden zavřít. Ale asi je to takhle lepší , i termín - před vánocemi tolik lidi nikam nechodí.

0/0
3.11.2008 12:15

astrix

Re: Hlavně že to bude tak strašně rychle hotový,

Asi nechápeš, na co reaguju. Já vůbec nepíšu o tom, jestli firma pracuje rychle, nebo pomalu a nehodlám o tom vůbec polemizovat, ani o technologii apod. Jen napadám ten výpočet, který vede k číslu 1200 let.

0/0
3.11.2008 12:22

sůva

Re: Hlavně že to bude tak strašně rychle hotový,

No ale já to chápu,taky jsem to myslel v nadsázce , to zase pochopte vy.Ale určitě se shodneme , že magistrát ,DP,a vůbec všichni nám sloužící úředníci co je zaměstnáváme z našich daní, mají na mysli především naše blaho a tak to má být

0/0
3.11.2008 13:20

bludvik

Re: Hlavně že to bude tak strašně rychle hotový,

Infrastruktura je vedena pod celým drážním tělesem - ono to tak nějak plyne z logiky věci, protože pod Vyšehradskou skálou jinudy, než pod tunelem, rozvody vést nemohou. Věřím, že i Vy, jak evidentně špičkopvý stavební expert, byste to řešil stejně a neprokopával se s rozvody masivní skálou - i když jak Vás tak čtu, no nevím nevím, třeba se platu :-))

0/0
3.11.2008 13:53

sůva

Re: Hlavně že to bude tak strašně rychle hotový,

Plateš se , nejsem špičkový odborník , proto to určitě platu .Ale nevadí , věřím odborníkům , určitě to nejde jinak a když vidím jak v celé ČR se staví účelně,rychle,ekologicky bez bláta a prachu,levně a bez úplatků , tak se sám nad sebou pohoršuji jak jsem mohl mít výhrady k takové velestavbě . Tak za měsíc se tu můžeme sejít , to už bude vše hotové a dobře a vy se mi budete smát , nic jiného nezasloužím...

0/0
3.11.2008 14:42

Hobo

Re: Hlavně že to bude tak strašně rychle hotový,

Transamazonská dálnice má zpevněný povrch v délce 120km a stavěli ji skoro 8 let a STÁLE JI STAVÍ. Tak si nejdřív něco prohlédni než začneš plácat blbosti;-)

0/0
3.11.2008 14:11

Nedobrota2

A ledoborec pražáci máte ?

Co když začnou tuhý mrazy !?  ;-D

0/0
3.11.2008 11:59

harkonnen

Re: A ledoborec pražáci máte ?

Když zamrzne Vltava tak to bude ideální, bude se to objíždět po ledu jako Ladožské jezero za velké vlastenecké války. Na to náš velemoudrý magistrát také myslel ;-)

0/0
3.11.2008 12:01

u.boat

Re: A ledoborec pražáci máte ?

Jo, dokonce se zvažovalo vytvoření umělé ledové plochy. Ale někdo ukrad měděné trubky od chlaďáku :-)

0/0
3.11.2008 13:42

Tomi480

Re: A ledoborec pražáci máte ?

To by musely ale být opravdu tuhé mrazy. Naposledy to bylo někdy v roce 1978, školáci měly uhelné prázdniny, bruslilo se v háfnech a ti odvážnější se vydali i na Vltavu pod železniční most. Ale jen při břehu, přes řeku si přeci jen nikdo netroufnul.

Jinak pro případ mrazů má DP připraveno 135 párů rychlešněrovacích bruslí a domluvu se Sáblíkovou, že cestující bude tahat po ledě v rámci tréninku.

0/0
4.11.2008 2:23

jordan23

Re: A ledoborec pražáci máte ?

Pochybuji :-)

Ale cestující nafasují brusle a pofrčí po svých...

0/0
4.11.2008 9:26

jiho3

Moudré rozhodnutí magistrátu

Velice moudré rozhodnutí, na to, že se ta oprava plánuje tak 5 let. Proč to dělat v červenci - srpnu, když je provoz minimální, projet se ráno lodí docela příjemné a jít ten km pešky taky. Mnohem lepší je zvolit termín listopad/prosinec. Acho jo :-/

0/0
3.11.2008 10:45

topič elektrárenský

Re: Moudré rozhodnutí magistrátu

Když ono v létě už bylo tolik výluk, že zřejmě na další práce by nebyli ani lidi ani technika a možná ani dostatek autobusů náhradní dopravy. Zřejmě by nebylo ani jednoduché najmout lodě od soukromé společnosti, která má v létě vrchol sezóny. A minimální provoz v létě - to už dávno neplatí, o co je méně školních dětí, o to je víc turistů a návštěvníků. Vyšehradský tunel měl být původně opravován letos na konci léta, ale kvůli souběhu s dalšími uzavírkami k tomu nakonec nedošlo. Jednou za 26 let to musíme ten měsíc nějak vydržet.

0/0
3.11.2008 10:59

astrix

Re: Moudré rozhodnutí magistrátu

Rozhodně je provoz v létě menší - to platí pořád. Stačí si porovnat řídké prázdninové jízdní řády celé MHD s těmi běžnými. Jezdí prostě o poznání méně spojů, intervaly jsou delší. A o automobilech snad polemizovat netřeba. Že je hustší pěší provoz na Karlově mostě a vůbec v centru, je sice pravda, ale to zde nehraje roli.

0/0
3.11.2008 11:29

jiho3

Re: Moudré rozhodnutí magistrátu

Přesně tak, konkrétně skrz Vyšehrad je prázdninový provoz rozhodně znát., jak v autech tak v MHD. Jasně že je spousta požadavků na opravy a nutnost priorit, ale není v Praze moc míst, které nelze vůbec objíždět jako je zrovna Vyšehradský tunel a kde by se musely nasazovat lodě...

0/0
3.11.2008 11:34





Najdete na iDNES.cz