Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bém bude kandidovat na předsedu ODS, Topolánek jeho krok vítá

První místopředseda ODS a pražský primátor Pavel Bém se rozhodl postavit proti šéfovi občanských demokratů Mirku Topolánkovi. Na prosincovém kongresu strany chce kandidovat na funkci předsedy a Topolánka v čele ODS nahradit. Topolánek novinářům řekl, že Bémovo rozhodnutí vítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajaja00

Pokud Bém myslí, že ODS uškodilo Topolánkovo "hulvátstv"

tak mne překvapuje, že lidi mohli volit ČSSD za soudruha Zemana......

0/0
28.10.2008 18:13

babacek

MUDr. Pavel Bém - negativní, tragikomická postava

Psychiatr Pavel Bém, propagátor marihuany, se v dialogu se starostou Suché Lozi Petrem Gazdíkem ( medajlista Vesnice roku 2007 ) zcela zdiskreditoval. Chráněnec Klause, výborný horolezec, ale mizerný politik, kterého energetik Topolánek jednoznačně převyšuje ! Svému předchůdci, architektu Kaslovi, nesahá ani po kotníky ! Zbaběle odstupuje, když se nedokáže Topolánkovi postavit jako protikandidát na Kongrese ODS. Zneužívá emoce po neúspěchu ODS ve volbách, za který nese, jako prvý místopředseda, největší zodpovědnost ! Jeho výmluvy jsou neakceptovatelné. I když malé postavy - napoleonskými vlastnostmi neoplývá. Dost připomíná svého kolegu Tluchoře - oba jsou stíny, každý v závěsu jiného "Goliáše". Jejich ovoce je nápadně podobné. O jeho spojitosti s výstavištěm v Holešovicích, jak o tom hovoří ex rektor a radní Witzány, by měli novináři projevovat daleko větší zájem...

0/0
28.10.2008 14:57

jajaja00

Re: MUDr. Pavel Bém - negativní, tragikomická postava

R^R^R^

s výhradou - Tluchoře neznám

0/0
28.10.2008 18:14

babacek

Re: MUDr. Pavel Bém - negativní, tragikomická postava

To je akceptovatelné.:-)

0/0
29.10.2008 6:14

JÚLINEK.ŠÍŠAL.

Re: MUDr. Pavel Bém - negativní, tragikomická postava

inu, babáčku ... to má být nová informace, že každý odéesák krade jako straka? ...8-o

0/0
29.10.2008 6:57

babacek

Re: MUDr. Pavel Bém - negativní, tragikomická postava

A proto nejspíše vznikla tato ´´hymna ´´!:-P

HYMNA ČSSD

http://www.youtube.com/watch?v=KHbzOxaK5MU

0/0
29.10.2008 7:02

inkvizitor2005

Pavel Bém

Konečně R^V

0/0
28.10.2008 13:47

Cynyc

Re: Pavel Bém

Chápu, jste fanoušek ČSSD. To bych se taky těšil, že ODS povede slizounský populista, o kterém nikdo neví, jaké názory zastává (má-li vůbec nějaké) a místo toho se zviditelňuje tím, že leze na Everest.

0/0
28.10.2008 14:42

babacek

Re: Pavel Bém

Konečně ejakulaceR^V

Již tě bolí ruka, co?:-P;-D

0/0
28.10.2008 14:59

Qusi

spravne

Kdyz si to daji na ferovku proc ne bude to zajimave

0/0
28.10.2008 12:59

mr.Bogart Humphrey

BEHM

Přesně kopíruje slovník papátunel ČEZKlause,výrazy,slovosled,je to věrný žák svého nejjasnějšího , nejůžasnějšího ,nedotknutelného odborníka na klimatické změny.;-D;-D;-D

0/0
28.10.2008 12:12

godys

nám co ODS nevolíme je to jedno....

;-)

0/0
28.10.2008 12:04

Qusi

Re: nám co ODS nevolíme je to jedno....

vy mate dost radosti s Paroubkem a Rathe...;-D

0/0
28.10.2008 14:02

DISK

Je to věc ODS, jak si rozdělí velení, ale...

..já jsem měl za to, že pánové Bém i Bendl jsou a byli Topolánkovi místopředsedové, takže mi nějak nejde do hlavy, jak za nastalou situaci nemohou.

 Pokud se ODS neprojeví jako demokratická strana schopná reagovat nejpozději na kongresu, je odsouzena ke ztrátě významnosti.

 Bylo by fajn, kdyby se konečně začali chovat jako zastánci pravicových hodnot, a nedělali příliš mnoho kompromisů.

 Myslím, že Topolánek je mediálně nevhodný,ale schopný se držet takovýchto zásad.

0/0
28.10.2008 11:52

Jiří Taškář

Bém je příliš velký náfuka a karierista

takže podle mě nepřichází v úvahu - Nejhorší je,že vzdělaný,skromný,bezúhonný a inteligentní člověk,se v politice neprosadí,kulivá lupičům,mafiánům a gaunerům,kteří ovládají politickou scénu.Myslím,že je vše ztraceno a zbývá jen ukončit lidskou existenci :-)

0/0
28.10.2008 11:17

DISK

Re: Bém je příliš velký náfuka a karierista

 vy budete nominován jako delegát ?

0/0
28.10.2008 11:54

Qusi

Re: Bém je příliš velký náfuka a karierista

pro zajimavost si srovnejte ty dva doktory a jestli je pan Behm nafuka tak jak by jste charakterisoval pana Ratha

0/0
28.10.2008 13:06

Jiří Taškář

Re: Bém je příliš velký náfuka a karierista

To je asi nesrovnatelné,ale potrhlého Ratha si vůbec v politice nedokážu představit :-)

0/0
28.10.2008 13:09

Qusi

Re: Bém je příliš velký náfuka a karierista

vidis a on tam je a mininalne 4 roky za ten paradni hejtmansky plat i bude...

0/0
28.10.2008 14:01

EnVidiaSeries

Jen se potvrzují min. 2 důležité věci:

a) že být v "politice" se finančně vyplácí, a ví to ï primitiv Topolánek. Každý den ve funkci je jistota pněz. Že už je vlastně nikdo nechce a nikdo po něm netouží, je věc jiná. O stát tedy tuto zemi, resp. pravicovou politiku jde až naposledy, přednost má vlastní Topolánkova kapsa.

b) čím dál tím více se ukazuje, že ODS již není stranou mladých, bezúhonných, úspěšných pravicově smýšlejících lidí, ale stranou profláknutých jmen, leckdy dokonce již veřejně napojených na osoby kontroverzní, pohybujících se na hraně či za hranou zákona. Dále lidi, jež prahnou po moci a vládě nad životy jiných a i když voliči řeknou NE, zdráhají se odejít jako soudruh Topolánek.

Ano, začít se živit "běžnou" a poctivou prací není nic pro ně, zvykli si na plné pupky a nicnedělání v domnění, že stačí jen mlet hubou..

NEDĚKUJI, ODEJDĚTE TOTPOLÁNKU!

0/0
28.10.2008 11:12

DISK

Re: NESOUHLASÍM

i když je to velmi snadné vidění příčin.

ad a) premiér není primitiv, chtění se vyjadřuje v parlamentních volbách a z něj vycházejících jednání.Oslovte svého poslance ať s tím něco udělaá.

ad b) mýlíte se. Ačkoliv nejsem členem žádné politické strany, věřím, že i v ODS je spousta pracovitých a poctivých lidí. Není zkrátka možno spravovat tolik záležitostí (od obcí po centrální vládu) bez lidí schopných a znalých. A pak taky, copak v jiných stranách nenajdete kariéristy?

 Práce matka pokroku - to už zde jedni nechávali zpívat, zatímco točili mlýnek na svých rudých panděrech.

0/0
28.10.2008 11:59

EnVidiaSeries

Re: NESOUHLASÍM

Proč dělat věci složitější, než jsou? Nevím, kam sice míříte, ale jako obhajoba Topolánka to vyznělo blbě. Ad Já: už jsem se rozhodl, a dal hlas ČSSD, ODS si ho prostě nezasloužila. O důvodech polemizovat nebudu, ale Topolánkova osoba byla pouze jedním z onech důvodů.

Pavel Bém to říká správně a jasně: hluboká sebereflexe a rozloučení s těmi, co to dovedli tam, kde to nyní je. Bez toho se ODS nehne z místa a stane se z ní nevýznamná strana.

V. Klausovi z toho musí být smutno (!)

0/0
28.10.2008 12:04

DISK

Re: NESOUHLASÍM

Neobhajuji Topolánka, jak jsem psal, jsem volič, ne člen některé politické strany.

 Pro mě je příčina celé štvanice v nové příležitosti "squadry pragensis" vyhnat nezvaného hosta. President Klaus se u mě velmi shodil, čekal jsem více odstupu, i když je od dob causy Kaplicekého knihovny jasné, že tahá za nitky. Pokud jde o pana Béma, považuji jeho lišáckou strategii za podraz a neloajálnost vůči Topolánkovi.

 Vaši volbu nebudu komentovat, jsem rád, že si můžeme užít právo svobodné volby, a také tak činím.  Osobně mě nejvíce mrzí nade vše zřejmý fakt, že pravicová strana v této zemi není žádná, což však je logický důsledek tolerance komunistických method napříč politickýcm spektrem.

0/0
28.10.2008 12:16

Qusi

Re: NESOUHLASÍM

Predstava ze ti nevadi lide jako Rath a Paroubek tak nevim kdo si kde c a co zaslouzi..prominte ale tyto osobnosti jsou jeste horsi nez pan Topolanek nebo Behm

0/0
28.10.2008 13:04

hadesxx

Re: NESOUHLASÍM

A nejhorší je Fritzl. Plyne z toho, že Topol nebo Bém mohou být jen o trochu lepší než on?

0/0
28.10.2008 13:52

Bohata socka

Bém versus Topolánek

Kdybych si musel vybrat mezi Topolánkem a Bémem jako kolegou na pracovišti, raději by to byl Topolánek. Raději vztyčené prostředníky, kopání do aut, impulzivní chování. S cholerikem se dá vyjít, i když často přestřelí. Ale co nemůžu vystát - je zbabělý, vyčůraný patolízal, bezcharakterní, úlisný, slizký, křivý podrazáček. To je pro mě Bém.

0/0
28.10.2008 10:50

Cynyc

Re: Bém versus Topolánek

Naprosto přesné. R^

0/0
28.10.2008 14:44

horduch

a není tam

někdo ,kdo nemá doma ve skříni mrtvolu?

0/0
28.10.2008 8:48

Zmuda

Já bych byl proto...

...aby se šéfem ODS stal Paroubek ! Co vy na to,sochcani ?

0/0
28.10.2008 8:38

DISK

Re: Já bych byl proto...

;-D něco jako remake oblíbené show Výmena manželek ?

0/0
28.10.2008 12:00

Erciyes

Re: Já bych byl proto...

Fans ODS si chtějí od konkurence půjčit úspěšného politika, který byl pro ně ještě před týdnem věčně druhým vítězem a věčným loserem? :-)

0/0
28.10.2008 14:16

federerr

si delaji srandu-sasci

predseda ODS zustane predsedou vlady

a 1.mistopredseda bude predseda ODS

:DDD

0/0
28.10.2008 7:46

woodoo_woodoo

Re: si delaji srandu-sasci

takže dle tvého myšlení vlastně byli socky z KSČSSD taky šašci a dělali si srandu, když po několikerých těžce prohraných volbách 3x měnili předsedu a vlády se nevzdali;-D;-DRv

0/0
28.10.2008 8:26

fleret1

majstro Bem je nejakej namornik,nebo co ---

vecne upozornuje na diry v trupu,stale se para v podpalubi a permanentne mu tece do lodi - nebo na makovici ? 8-o

0/0
28.10.2008 7:19

TurboFrank

S deště pod okap.

Hlavně aby byl čestný spokojen. Opravdu si někdo myslí, že šašek Bém je lepší než sprostý Valach? Tak hodně štěstí.

0/0
28.10.2008 7:17

DISK

Re: S deště pod okap.

zatím si to myslí pan místopředseda strany Bém, člen grémia v době Topolánkova předsednictví  :-)

0/0
28.10.2008 12:01

jurgen

alegorie

Je kouzelne, ze pro dokresleni situace pouzil pan Bem alegorii s lodi a posadkou, co si zvoli kapitana behem plavby. Takova situace existovala jen na piratskych lodich. No asi "mlady" kormidelnik vi, o cem mluvi......:-P

0/0
28.10.2008 3:09

haha222

arogantní Tupoljanek

p.Topolanku,prosím neponižujte se a důstojně odejděte jako správný chlap s gulama,Přece vidíte, že vás 80% Národa ČR nechce.Jste arogantní pokrytec,který ve Vládě nemá co dělat!!!!!!!!!!!!

0/0
28.10.2008 3:00

DISK

Re: arogantní Tupoljanek

NEVZDÁVAT !

Národ je jen stádo, které stejně neví co chce, jen remcá a povídá o tom, co nechce.

99% téhož národa se účastnilo voleb za komunistů, kteří byli legálně doneseni k puči v roce 1948.

 Pane premiére, občas to přeženete, ale vůbec se Vám nedivím.

0/0
28.10.2008 12:06

Erciyes

já bych se nebál...

Já bych se nebál radikálního řezu a do čela bych postavil Libunku Benešovou. :-) Prvním místopředsedou by byl Peťa Tluchořovic - to je sympaťák a má našlápnuto k velký kariéře - a do vedení bych ještě vyslal Moravu (který se osvědčil, byť chytit se při tom taky nemusel nechat chytit, ale spolehlivej je a práci pro stranu zastane) a Jančíka, Sehnala a Venclíka. Vivat ODS!

0/0
28.10.2008 1:24

aJFa against censorship terror

Re: já bych se nebál...

;-D;-DR^

0/0
28.10.2008 1:46

modryidnes

Bem dalsi sasek

Bem? To uz se zapomelo jak si udelal reklamni kampan na svuj vylet do hor. Jaky je to arogantni vepr jako topol, proc si kazdej doktor mediciny mysli, ze muze delat cokoliv, ze ma patent na rozum. :-©:-©:-©:-©

0/0
28.10.2008 0:38

traktorista operator

kdu spadla nekam do hnoje

se divim...8-o

0/0
28.10.2008 0:36

Zmuda

Re: kdu spadla nekam do hnoje

..jestli to nebude tím,že Celtic hrozně rád všechny sere.

0/0
28.10.2008 7:59

godys

Bém nemá šanci....

naštěstí....;-)

0/0
27.10.2008 23:53

o.kostal

Re: Bém nemá šanci....

To je otazka. Pro populisty typu Bem neni problem ulovit ceskyho volice.

0/0
28.10.2008 0:12

pracovitacikorka

Re: Bém nemá šanci....

ODS nema sanci ;-D

0/0
28.10.2008 0:34

Barbar

za 2 roky Hungary

Zdravím všechny. Trochu obecněji(a předesílám ve zkratce bez úvah jestli je někdo socka nebo straka.). S výsledkem současných voleb nejsem spokojen.Pořád jsem si říkal, že ta ČSSD nemůže být přece o tolik lepší.Ale nevěděl jsem pořád proč.Dnes mi to docvaklo.Náhodou jsem zachytil na TA3 rozhovor s maďarským ekonomem.Při odpovědi na otázku, proč se řítí HU do průseru kromě vlivu ekon. krize,briskně vyjmenoval všechny současné Paroubkovy priority, které tam dělali již od r.2002. V roce 2006 byl nucen premiér přiznat, že HU vláda ve všem lhala a došlo tam k nepokojům. No a krize je dorazila.Takže máme se na co těšit.:-/

0/0
27.10.2008 23:44

o.kostal

Re: za 2 roky Hungary

jenomze Topolanek zatim neudelal nic jineho! Proto vyhrala CSSD! Ne proto, ze by byla CSSD lepsi, ale proto, ze ODS je horsi nez CSSD. Proste obe jsou spatne, ale ODS jeste horsi a lide zase voli mensi zlo. A za 4 roky zase.

Jedinou zmenou je volit jine strany! Ale to lide jeste nepochopili pri zadnych volbach.

0/0
28.10.2008 0:14

Barbar

Re: za 2 roky Hungary

Myslím, že i Topolánek něco udělal pozitivního, jenom to neumí prodat. Proč má ČSSD každou chvíli tiskovku a vtlouká neustále své neomylnosti po způsobu bývalého ministra financí Sobotky, který si vystačil vždy s jednou větou 100x opakovanou. Jiné strany taky nejsou řešení. Dřív nebo později tu budou jen 2 (doufám, že ta třetí, rudá taky vymizí mapy ČR)

0/0
28.10.2008 0:31





Najdete na iDNES.cz