Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za svou největší chybu považuji zdvižený prostředníček, říká premiér

Premiér Mirek Topolánek říká, že měl tři strašné noci: když zjistil, že trojkoalice nebude mít ve Sněmovně 101 hlasů, pak když vyplula na povrch kauza Tlustý – Morava a před týdnem, kdy ODS utrpěla první volební porážku. Přesto tvrdí: "Jdu znovu do boje."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papazian

Těch chyb bylo mnohem více, arogence byla jednou z nich!

Je čas udělat pá pá! Je hezké a sympatické, že aspoň zůstalo svědomí... Ja je vidět, není čisté! Očistná kůra ale ještě zdaleka neproběhla. Pan podnikatel, po kterém zůstaly dluhy je jasné, že i jako premiér dopadne podobně. Asi byl loutkou a hračkou určitých sil, mafie?

0/0
3.11.2008 9:27

seppikub

Pozde bycha honiti,

amatere...;-D

0/0
2.11.2008 15:01

Fiara.L

Chyb je spousta

Samolibost,vulgarita,křupanství,prolhanost,bezohlednost,korupce....ale hlavně zavedení totalitního vládnutí bez ohledu na voliče a znevážení demokracie.

0/0
1.11.2008 20:27

StanleyP

Moje najvětší chyba

Za svou největší chybu považuji, že jsem Topolánkovi dal kdysi svůj hlas.

0/0
30.10.2008 7:30

tipovac.leteckych.snimku

Zdvižený prostředníček?

To byla chyba? Já bláhový myslel, že nám to pan premiér vysvětlil. Že prý někomu ukazoval, že je jednička. Snad nám teď nechce tvrdit, že lhal? To bych do něj nikdy neřekl.

0/0
30.10.2008 7:24

petyo

Re: Zdvižený prostředníček?

To jsem si nemyslel, že by někdo to Topolánkovo vysvětlení, které myslel evidentně ironicky, mohl brát vážně.

0/0
30.10.2008 14:30

jajaja00

Re: Zdvižený prostředníček?

Od zjevně levicového přiblbla můžeš očekávat leccos, ale že by něco dokázal domyslet? To snad ne.....

0/0
30.10.2008 22:32

hanys66

Re: Zdvižený prostředníček?

Jestli sis nevšimnul,tak právě on to myslí ironicky ,ale to jde mimo tvůj škopek ,viď ;-D

0/0
2.11.2008 14:47

jajaja00

Re: Zdvižený prostředníček?

Tu ironii nějak nevidím.

0/0
2.11.2008 15:42

voška

Největší chyba byla jeho vstup do politiky

Když nemá člověk mezi svými vlastnostmi sebereflexi, je ztracený. Navíc, když vleze do politiky a nemá na to. Nebyl to tedy prostředníček. Bylo to například nestoudné rozbití vlastní rodiny, kterou zneužil při volbách a poté odkopl. Jeho morální vlastnosti jsou na úrovni primitiva. Nedávno zmlácený fotograf svědčí i o vážné duševní poruše. Spoléhá na to, že ho Langer nenechá trestně stíhat.  Co je to za stát, v němž si může jeden psychopat tolik dovolovat? Přijdou ještě další volby a poveze se. Takový tvor nemůže zastávat pro stát tak důsležitou funkci. Jestli nemáme lepšího, pak jsme ubožáci.

0/0
29.10.2008 16:10

Charles_Davy

Re: Největší chyba byla jeho vstup do politiky

R^ Bohužel máme to, co si zasloužíme. Bohužel do politiky vstupují většinou takovýto "splachovací" nátury bez sebereflexe.

0/0
29.10.2008 17:11

mmmm1

Re: Největší chyba byla jeho vstup do politiky

/ta podoba/ nevím okom teď píšeš o Paroubkovi nebo o Topolánkovi, omlouvám,  projev velkého října, projev manželky, že je Jirka hodnej kluk a následné stoudné rozbití rodiny a nejsem vyloženě jeho zastánce, ale slušnost fotografa by byla kdyby požádal o fotku, pokud by mně někdo strčil palici do kočárku tak rána pěstí by bylo to nejmenší co bych udělal... s tím naprosto souhlasím s Tupohlavem. Jestli je psychopat politik, nebo bulvární fotograf je škoda slov...:-)

0/0
31.10.2008 12:14

Padrn

Re: Největší chyba byla jeho vstup do politiky

Proč ten obecný konec úvahy? To přece vidí i malé dítě, jaké alternativy se nabízejí. Opravdu považuješ některou z nich za podstatně lepší? Možná někteří z významných politiků nejsou poznamenýni vulgárními gesty, ale opravdu, je tady někdo, kdo hodnotí některé osoby ve vyšší politice za morální? (Mimochodem, odpověď: "pak jsme tedy ubožáci" považuji za útěk z položené otázky.)

0/0
31.10.2008 15:52

čombák

Stejně si myslím, že mYrek měl v kočárku

gumovou panenku, a vše si "domluvil předem"!;-€ Jak je blbý,  tak si myslel, ž emu to něajk pomůže ...:-©:-©:-©

0/0
29.10.2008 13:44

superprasák

a

A co ten levý hák, Mirku???

0/0
29.10.2008 13:14

Kozouš

Neplnění předvolebních slibů

Prostředníček mě netankuje, nejhorší je neplnění předvolebních slibů:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101801

Ale to ne/dělají všechny strany.

Heslo zní: ať zvolím jakoukoli stranu, stejně volím komunisty !

0/0
29.10.2008 13:13

StanleyP

Se zdviženým prostředníčkem

Se zdviženým prostředníčkem se špatně boxuje.

0/0
29.10.2008 9:48

Dědeček Vševěd

Né a néééééééé, NEODSTOUPÍM !

Né a néééééééé, NEODSTOUPÍM ! ČÍM BYCH SE ŽIVIL ?! Co na tom, že mě 80 % národa nechce? Všem těmto posílám vzkaz - vztyčený prostředníček ! (Y)

0/0
29.10.2008 9:17

Páťa

Svoboda....

Je smutno v této zemi, když svoboda odchází díky závislým na někom či na něčem.

0/0
28.10.2008 21:25

norton

jednu radu

vám napsat musím. Dejte se na politiku profesionálně, řečněte na náměstích, sežeňte si voliče a jděte do parlamentu , nebo do senátu , něco dělejte. Tady jsou to jenom blábolíte.R^

0/0
28.10.2008 20:59

Picolik

Re: jednu radu

Ten dělá to a ten zas tohle. Tvá rada je fakt dost hloupá. Takže pokud si koupíš v krámu hnusnej buřt řešíš to tak že začnech chovat prasata založíš jatka a udírnu? Nebo prostě jdeš do jiného krámu?

0/0
30.10.2008 15:37

norton

s tím

kočárem? Blbá hra.;-DTaková jednoduchá. No Mirek.:-©

0/0
28.10.2008 20:30

norton

jen to, jmenovat se Mirek. Proč ne Pepa?  Podepisovat se Mirek je něco nenormálního. Nebo divného. No asi bodrý chlapec.;-D

0/0
28.10.2008 20:27

bluespirit

Re: Už

Údajně rodiče nynějšího premiéra Vladimír, podle Lenina. Byla to taková komunistická family. Pak si to zkrátil na Mirka. Jestlipak nám Mirek ukáže rodný list?

0/0
29.10.2008 15:46

useknutahlava

topolankova nejvetsi chyba - zdvizeny prostrednicek

paroubkova nejvetsi chyyba - narodil se

0/0
28.10.2008 13:30

Páťa

Re: topolankova nejvetsi chyba - zdvizeny prostrednicek

Malinký Hitler, co sie chtěl dotknout Evropy.

0/0
28.10.2008 21:27

fixaman

Co na tom, jakou dělá politiku..

Šílené je, že je to agresivní blbeček inklinující k nácistům.. Takový člověk přeci nemůže vést naši vládu.

0/0
28.10.2008 13:17

SZYslak3

no comment

Mirku, to neni o poplatcich a pseudoreformach, je to o tom, ze jsi namysleny chuy ;-)

0/0
28.10.2008 2:57

qoknu

Kolik

asi hlupáků těm jeho žvástům uvěří?

0/0
27.10.2008 19:33

lhota27

Re: Kolik

zato z představy, kdy nám tu velí ČSSD, nehorázně cákám...

0/0
28.10.2008 12:23

norton

skoro

převrhnul Nikolu i s kočárem.;-D

0/0
27.10.2008 19:08

Marold3

Jak být jednou prospěšný?

Konečně jít k čertu ...

0/0
27.10.2008 18:53

TigerM

Jste uz jak politici...

Panove a damy, jak tu posledni dobou citam prispevky, tak se nestacim divit... vzdyt uz se chovate jak ti politici... nadavky, urazky, nesmyslne prevraceni politickych smeru a ideologii, handrkovani se o tom co ktery politik ukradl a zda vic z CSSD nebo ODS... to uz se neda temer cist...

Domaci ukoly: Prevazne si zopakovat, co je to "Pravice" a co je "Levice" potazmo co je tedy "bolsevik, lampasak a soudruh" a kam to patri a v kterych stranach se tak stale oslovuji!, zopakovat si politicke smery, "konzervatismus, liberalismus, socialismus, komunismus a fasismus" v tom mate slusny "bordel"....

Lidi nenechavejte se manipulovat chovanim a stylem vyjadrovani politiku, vetsina se tak snazi spis urazet toho druheho a vnucovat mu neco co neni jen aby to volici bastili.

PS: Omlouvam se za cestinu.

0/0
27.10.2008 17:27

Peca87

Re: Jste uz jak politici...

naprostý souhlas, sám bych to nenapsal líp :-)

0/0
28.10.2008 23:06

hlupák

Re: Jste uz jak politici...

a to jako ty seš etalon správnosti ? či co nám sděluješ ?

0/0
29.10.2008 15:55

Popin Corado

Re: Jste uz jak politici...

;-DR^

0/0
29.10.2008 8:13

nepouziva

Re: Jste uz jak politici...

Vulgarita je nakažlivá nemoc.. Začal s tím Zeman a v moderní medicíně se tomu říká Rathová choroba. Paroubek se ze začátku choval stejně, ale poradci ho pravidelným cvičením trochu usměrnili.

0/0
30.10.2008 19:19

rohatey

Tož skutečné reformy

si představuji trošku jinak, tedy dodržet ty sliby snižovat razantně byrokracii a zjednodušovat stát.

Což takhle ustoupit od toho podvodu s nějakým "pojištěním" když se o žádné pojištění nejedná, pojištění jak známo se platí dle míry rizika, daně ta se platí podle výše příjmu. Skutečná reforma a zjednodušení státu  by byl tady návrat k tomu poctivému názvu jak byl za bolševiků, tohle všechno dohromady se nazývalo důchodová daň , vybírala,  kontrolovala a přerozdělovala to spolu s daní z příjmů jedna instituce a to býl stát.

Dneska to vybírá a přerozděluje cca institucí 10, každé se samostatně musí posílat peníze, přehledy, každá si to samostatně chce kontrolovat. To by bylo v tu ránu nezaměstnaných z těch 10 ti institucí a dále i nezaměstnaných z firem kde by nemuseli dělat tu naprosto šílenou byrokracii, to by bylo peněz ušetřených do státního rozpočtu. :-/

0/0
27.10.2008 17:24

rohatey

Re: Tož skutečné reformy

a hlavně by takovéhle skutečné reformy oproti těm virtuálním měly tu výhodu že by popudili jen ty ouředníky co by takto přišli o práci, což by bylo z hlediska voleb zcela zanedbatelné.

0/0
27.10.2008 18:23

TigerM

Re: Ma pravdu!

Ano v tomto ma pravdu, ale i tak si myslim, ze tech 30,-, 60,-, 90,- Kc az tak nevadi lidem, ale kdyz jim to nekdo predhodi jako zvyseni dani a ze si plati pojisteni, spravnym tonem hlasu apod. leckdo si rekne ma pravdu.

Ale tato reforma zdravotnictvi ma spoustu jinych dulezitejsich chyb.

0/0
27.10.2008 17:31

Tondach

Re: Ma pravdu!

těch 30,- by nevadilo, kdyby se to ( všechno ) nenazývalo regulací a kdybych hned v lékárně nevypláznul další čtyři stovky !

0/0
29.10.2008 7:48

mann

tag

es komm der Tag jak pan Tupolánek psal at si nese následky jako chlap:-P:-);-D

0/0
27.10.2008 17:02

rohatey

Tož by mě tak zajímalo modří svazáci

myslíte že jsou hloupější lidé které  "socky" zovete protože odmítli jít volit modré soudruhy kteří udělali ten úžasný "reformní" daňový přesun vybraných daní k hrstce vybraných menéžerů a toto uhradili ze zvýšení daně pro ostatní u potravin, bydlení, energie, vody atd.  nebo jste hloupější vy protože se domníváte zcela naivně že ty "socky" by mohli být tak hloupé a v této situaci volit a podporovat ODS??8-o

0/0
27.10.2008 16:23

Ulrich

Ladislav Jakl

pokud je tedy členem ODS. A dobrý by byl i Miroslav Macek, ale toho už média stihla zlikvidovat. Takže ten Jakl.

0/0
27.10.2008 16:14

rohatey

Re: Ladislav Jakl

Jo Macek ten "čestný" muž co vytuneloval Knižní velkoobchod a potom mu došly prachy tak vzal od ČS drobnou provizi cca 10 MEGA za nějaké úžasné a geniální poradenství při privatizace, to je ten co rovněž statečně jako Topol jako ta "rozzuřená lvice" hájí své blízké a rozdává záhlavce za urážky své restituentky a poté se jde někde válet s děvkama,  ten by určitě zvedl preference ODS zásadně nahoru, to by byl neskutečně dobrý kůň, já jsem mrtvý smíchy to snad je nějaký humor nebo nadsázka?8-o8-o;-D. To snad chceš dostat ODS zcela z politického života ??

0/0
27.10.2008 16:32

diviznaT

Re: Ladislav Jakl

Pokud máš na mysli toho kaskadéra, co nedávno porodil, souhlasím R^

0/0
27.10.2008 16:37

Divak

Ma pravdu

Jedine, co lze bez vyhrady potvrdit je to, ze byli (a jsou) politicky nezkuseni. Hloupy narod to bohuzel pred volbami nepostrehl a zvolil je. ODS ma program a politiku, kterou nema zadna politicka strana na svete, a to zlepsit podminky pro 10-15% volicu a zhorsit je pro zbytek. S tim se volby nedaji vyhrat. Mozna tato primitivni pravda p. Topolankovi a jeho ODS dojde. Navic mu mozna dojde, ze jeho chovani a hromada jeho cinu byla i na slovanske pomery prilis nechutna.

0/0
27.10.2008 16:12

rohatey

Jediný noblesní politik byl Špidla

tomu skutečně nešlo jen a jen o tu nechutnou touhu po moci za každou cenu, ale o službu státu. Když se dostal do stejné situace propadu volebních preferencí tak dal svým spolustraníkům nůž na krk, tedy že ho buď jednoznačně podpoří nebo skládá funkce, nepodpořili ho tak jim to složil.

Zajímavé že ten Špidla neměl žádné problémy s novináři, neměl žádného poradce typu Dalíka, nepoužíval žádné fotbalové praktiky s nákupem poslanců. Rovněž neměl ani žádné tajemné financování svého majetku, žádný takový podivný Topolánkův obchod s prodejem nějakého bezcenného podílu v s.r.o. za miliony se mu nepodařil, ani manželku když se dostal k moci kupodivu nevyměnil, škoda ho. Špidla ukázal jasně že slušný politik nemá mezi touhle politickou chátrou šanci přežít, takového uklovou všichny zprava i zleva jako bíleou vránu. :-(

0/0
27.10.2008 15:58

j.sivi

Re: Jediný noblesní politik byl Špidla

Bože můj!Tenhle tvůj noblesní Špidla ,který se pakuje v Bruselu a sám navrhuje,aby lidi přes 50 let sami žádali zaměstnavatele o snížení platu,aby je nepropustili?Že si teda sám o snížení platu nezažádá?Joooo on je fakt "noblesní"!;-€

0/0
27.10.2008 16:03

norton

Re: Jediný noblesní politik byl Špidla

Proč mne voláš? Co žádáš?:-)

0/0
27.10.2008 19:10





Najdete na iDNES.cz