Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zbavte vládu Stehlíkové a Čunka, radí premiérovi čtenáři

Výsledkem "horkého" politického podzimu možná budou změny v osazenstvu Strakovy akademie. Čtenáři proto dostali šanci oznámkovat ministry a poradit premiérovi, kdo by měl jít z kola ven. Nejhorší známku dostali Džamila Stehlíková a Jiří Čunek, nejlépe dopadl Karel Schwarzenberg.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

Těžko může vyhazovat ...

... ministry z jiných stran ...

0/0
6.11.2008 10:06

madqwert- kovaný komunista

Re: Těžko může vyhazovat ...

a zodpovědnost má za ně kdo?8-o

0/0
6.11.2008 10:17

madqwert- kovaný komunista

Dobrá rada nad zlato.

0/0
6.11.2008 9:52

Bouše

Jestli to odskáče ministr spravedlnosti Pospíšil,

nejproduktivnější a nejméně konfliktní ministr, končím s podporou ODS. :-/

0/0
6.11.2008 9:49

kartan

V této zemi, může být ministrem i hotentot!

Ministryně by měla umět jazyk:kde jinde na světě, by mohli být ministry lidé, kteří neumí jazyk toho kterého státu?V ČR ano!Rv

0/0
3.11.2008 18:37

multikulturista

Karel S. a Dzamila dostali ode me jednicku,

Cunek a Topolanek petku. Pokud nechapete, mrknete jeste jednou na muj nick a prectete si obcas moje prispevky. Zjistite, ze s rasistickou luzou nekamaradim !

0/0
29.10.2008 14:54

letajici cestmir

Re: Karel S. a Dzamila dostali ode me jednicku,

Dzamila je jedna z nejvetsich rasistek, mas to nejake pomotane

0/0
29.10.2008 15:38

multikulturista

Re: Karel S. a Dzamila dostali ode me jednicku,

Flying Cestmir, nevim, jestli jsi kompetentni prave ty urcovat, kdo je a kdo neni rasistou. Tak zase odlet !

0/0
29.10.2008 15:51

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

Re: Karel S. a Dzamila dostali ode me jednicku,

Která tři zrealizovaná opatření, nebo navržené a prosazené zákony tě zaujaly natolik, že ji řadíš mezi nejlepší ministry?

0/0
3.11.2008 19:23

MychalB

přiznejte se!

kdo jste dali Džamile lepší než 5 ;-D

0/0
29.10.2008 13:04

onegin

Re: přiznejte se!

dak bych 6 ale totam nebylo :-( toje ostuda cele vlady dzamila a cunek

0/0
29.10.2008 14:20

xls

Všechno smetí

Nevím, co mají všichni proti Julínkovi, ten se aspoň snažil zavést ve zdravotnictví elementární pořádek a zmáčknout nenažraný farmaceutický firmy. Jeden z mála, který by měl zůstat.

Z ostatních může vymést skoro všechno, na 1. místě Langer, pak Říman, ....

0/0
29.10.2008 4:03

tenisovejloket

Re: Všechno smetí

R^

0/0
29.10.2008 15:41

__XXXX___

Re: Všechno smetí

A ještě ŘebíčekR^

0/0
6.11.2008 9:43

franta_straka_unban

HLAVNĚ JULÍNKA

ostatní neschopové ať si klidně zůstanouR^

0/0
28.10.2008 22:45

Panula007

Proč???

Bych měl radit našemu státu uznáváme Topolu, když bere takové nekřesťancké peníze za to (Y), co tam dělá, má x-tery výhody, lítá si kam chce a kdy chce za státní peníze, porušuje dopravní předpisy kvůli tenisu a ještě si zvedá R^.

Kde to jsme proboha???:-©:-©:-©

0/0
28.10.2008 22:04

John Coffey

Re: Proč???

Pises pekny kraviny a prede vsemi se svou nevedomosti ztrapnujes.

0/0
29.10.2008 15:49

griša

Určitě není třeba....

Naše 1. nepotřebuje RADIT , určitě by neměl zapomenout na sebe bez 1. by jsme to všechno určitě nezvládli!!!!!

0/0
28.10.2008 19:32

woodoo_woodoo

Vláda to není špatná, chce to jen pár změn:

Nevidím jinou alternativu. Paroubek je dobrý tak k tomu, aby si za peníze kočkomafie vydával ty svoje oslavné knihy sám o sobě;-D a Bém nestačí ani na radnici v Praze:-P

Vyměnil bych Langra(průsery s lobingem), Řebíčka(Kapsch), Parkanovou(no koment), Stehlíkovou(další pitka):-P

0/0
28.10.2008 16:57

tenisovejloket

Re: Vláda to není špatná, chce to jen pár změn:

čunka.. protože má IQ tykve

0/0
28.10.2008 19:37

voška

Kompletně všichni musí ven

Slepenec, který reprezentuje zcela pochybnou část společnosti zato se bere důsledně za své osobní zájmy, bez kvalfikovaných odborníků, zato plný bývalých mafiánů a nekomeptetních neschopů. Tím mám na mysli rovněž jejich partnery ze Zelených a z KDU. Koho to tato směska přitáhla do vlády za pochybné existence? Úplně stačí jména Řebíček (mafián non plus ultra), Parkanová (proradarová zpěvačka, řídící resort, který viděla z rychlíku), Kazazšská imigrantka (která se dosud ani nenaučila jazyk a co slovo to blábol), stítnový Langer, který zlikvidoval půlku resortu a ze státních peněz si stačil pořídil vlastní golgový klub)......................... a další možná četba na pokračování. Co ministr, to laik bez praxe a zkušeností (Liška, Pospíšil). Kam nás taková partička může přivést? ODS nemá lidi na státní funkce a přesto ji část slepých občanů volí. Oni si neumí vyhodnotit, kam ODS společnost vede, nedají si dohromady téměř 100% nesplněných slibů a lží. Proto všichni ven.    

0/0
28.10.2008 16:52

Martin Kostera

Re: Kompletně všichni musí ven

Aha. A která strana má teda ty pravé ořechové lidi s praxí na státní funkce? Nejlíp několikaletou praxi ve státní funkci. ;-D

Člověče, přemýšlíte vůbec při tom psaní? ;-D

0/0
28.10.2008 17:15

Thompson

Re: Kompletně všichni musí ven

To snad je zlý sen, "voško"!  Nebylo by lepší postavit tedy vládu specialistů dle vašeho gusta? Co třeba Gross, Zgarba, Kraus, Fencl, Svoboda, Slonková, Palas, Součková, Lachnitt, Přibyl, Irgl a další ? A třeba Doležela jako premiéra - umí hezky vyplazovat jazyk a to jenom za 5 na stole v českých.  Do celkového počtu členů vlády bych dosadil bolševiky. Je mně jedno koho, protože to už se budu stěhovat na Island, za vyššími sociálními jistotami...

0/0
29.10.2008 8:14

zeleny.ropak

Podívejte se na obrazovku(13.00)

a už se nemusíte na nic ptát. Ta Vlasta je tam úplně naprču. Ještě tam dodat Vyčítala a obraz by byl dokonalý.

0/0
28.10.2008 13:05

gourmett

Je to špatně položená otázka!

Správně by mělo zaznít: kdo tam zůstane?

No přece "VRÁTNÝ". Ten zhasne a zamkne. G.;-(;-DR^

0/0
28.10.2008 12:46

latu

džamilu ven!

je to jasný ;-D

0/0
28.10.2008 11:25

sharkezy

viktor.kudrna

Sám bych na funkci předsedy vlády v životě neměl, ale prosím držte vládu :o). Asi bych na vašem místě kandidoval znovu na post předsedy ODS a vysral se totálně na nastupující zachránce - chápu, že to nejde. Bohm je určitě skvělý horolezec  a skvělý primátor, ale je v prdeli za hrnicema prahy. Držím Vám Mirku palce, teď obsazují republiku oranžový slibotechny a já bych chtěl, aby to byli modrý (pokud možno) realisti.Přeju Vám hodně štestí do i na kongersu ODS. Zdraví Viktor

0/0
28.10.2008 11:03

voška

Re: viktor.kudrna

Je zcela jedno, jakou barvu mají slibotechny. Podpora hulvátovi v čele vlády je podpora člověka stejného ražení. Jeden z příkladů hloupého a zaostalého voliče. Právě takoví způsobili pokles našeho dobrého jména v zahraničí, kde jsem řadu let působil jako odborník a to kvalifikovaný!!!!! Naše vláda je přehlídka ambiciózních amatérů, rozkrádajících stát všemi směry. Vždy se najdou blbci, jdoucí proti proudu. V Česku nic nového. Proto zde máme takový srab.   

0/0
28.10.2008 16:58

federerr

sebereflexe ODS

Topolanek zustane v cele vlady,a 1.mistopredseda se posune na  post predsedy - :DDD gratulace

0/0
28.10.2008 9:56

papullus

Kratší by byl seznam ko má zůstat

Byl by hodně jednoduchý.Prázdný list .....

0/0
27.10.2008 22:43

Stein-X

Schwanzenberg a Vondra

OUT

0/0
27.10.2008 21:54

Martin Kostera

Black list

je jasný. Džamila, Čunek, Íčko a Řebíček. Kvůli zpackané reformě a neschopnosti komunikovat taky Jůlínek, ale snad to po něm někdo dodělá. Topolánek by si to taky zasloužil, ale není to vhodné z taktických důvodů - při změně premiéra musí nová vláda žádat o důvěru, sestavení vlády trvá dlouho a rozhodně ne všichni ministři pracují špatně.

Takže doufám ve výměnu těchto 5 individuí a v najmutí pořádné PR agentury v ODS. Zatím se nechali jen masírovat nesmysly od kamaráda mafiánů...

0/0
27.10.2008 18:41

j@ck

Re: Black list

Nezapominej na tu ludru Necase

0/0
27.10.2008 18:49

Martin Kostera

Re: Black list

Ten udělal špatně co, ludro?

0/0
27.10.2008 19:06

j@ck

Re: Black list

Jednak je v politice prilis dlouho, jednak je to neprijemny a agresivni clovek, jednak ma prilis silne vazby na narcise.

0/0
27.10.2008 19:08

Martin Kostera

Re: Black list

To mám chápat jako argumenty? 8-o

Napište, co udělal špatně. To jediné mě zajímá...

0/0
27.10.2008 19:10

j@ck

Re: Black list

Mne ale nezajima co vas zajima. Ja tam Necase nechci a to mi jako duvod vic nez staci ;-D

0/0
27.10.2008 19:27

Martin Kostera

Re: Black list

Takovému postoji rozumím, ale mě zase nezajímají nějaké osobní animozity...

0/0
27.10.2008 19:29

R@VI

Re: Black list

tak dobre, Necase bych vyhodil za to, ze protlacil zakon,ktery snizuje nemocenskou a chce ji zrusit uplne ... pokud jsem nemocny, nemuze lekar, politik ci nekdo jiny ocekavat, ze mam nasetreno a ze me ty tri dny treba nesnizi plat o tri tisice a ja se tak dostanu do platebni neschopnosti ... proc soucasna vlada za slovo "regulace" schovala plosne omezeni povinosti statu vuci ovcanum, jak je vubec mozne, ze ja musim platit zdravotni pojisteni kazdy den jinak na me poslou exekutora, ale oni mi nejsou povini toto pojisteni platit zpet, ba co dokonce,oni nejsou ani povinni me osetrit, kdyz nemam 90 kc, jen mi reknou at dojedu tam a tam a ze nejsem akutni pripad ... jak to ti lekari tak dobre poznaj, kdyz me ani nevysetrili??

0/0
27.10.2008 21:42

Martin Kostera

Re: Black list

Já to naopak vítám. Hodit se marod na pátek, případně i na čtvrtek, odjet na prodloužený víkend na chalupu a parazitovat na systému se mi prostě nelíbí.

Navíc nevím, proč byste si neměl udělat železnou zásobu na takové příležitosti, jako je viróza. Snažte se o sebe postarat. Jste sám za sebe zodpovědný. Nečekejte od ostatních, aby za Vás takové triviální problémy řešili.

A ano, chtějte dobrovolné zdravotní pojištění. Pak Vám do toho stát nebude kecat už vůbec...

0/0
27.10.2008 21:50

noneno

Re: Black list

Vy to ale nějak znáte. Já tedy nemarodím. Vůbec nechodím k lékaři - mimo zubaře. Ale štve mne, že by ode měl případně nějaký doktor chtít 30Kč, když platím takové zdravotní pojištění a dle Vás jsme všichni trestáni za pár parazitů? to se mi nelíbí a hlavně proto, že ty poplatky nejdou zpět do systému pojištění a co je vrchol: těm, kdo na poplatcích a všech těch nesmyslech zaplatí více jak 5000 Kč, tak tomu se to bude hradit ze systému. Tedy - nejen, že jsme trestáni za parazity, ale ještě navíc nám ze systému bude odebíráno to, co druzí za to trestání zaplatí. Tedy budeme potrestáni 2x. To je vrchol!

0/0
27.10.2008 22:09

Martin Kostera

Re: Black list

Ubezpečuji Vás, že z vlastní zkušenosti nikoli(pro mne je to krajně nevýhodné). Ale nejsem slepý.

Je mi jasné, že Vás to štve. Mě taky. Ale máte návrh, jak jinak regulovat flákače, hypochondry a podvodníky? Já ne.

Nejsem si tím jist, ale shruba o ty poplatky dostanou lékarníci a lékaři míň. Nebo ne?

To o tom limitu jsme moc nepochopil. Vždyť o tom to celé je. Chronicky nemocní, kteří vydávají ohromné částky na léčbu, jsou tak zvýhodněni. Je to špatně? Nebo se máme vrátit k rathovštině a nemocné s roztroušenou sklerózou nechat, aby si hledali sponzory, aby si mohli koupit účinné léky? Nebo pořád dělat sbírky na kdejakou operaci, kterou zde nikdo neproplácí? Dnes jsou konečně zdravotnické účty stabilizované. Konečně takových rathovštin nebude třeba.

0/0
27.10.2008 22:17

R@VI

Re: Black list

nj tohle je mysleni soucasne vlady,vzit extremni pripad a postihnout tim vsechny ovcany a nejlepe tak,aby z toho neco kaplo...ne nesouhlasim s reformnimi kroky,vlada mela nejdriv zacit s vydaji,ale ne tech ovcanu, ale ministerstev financi,ministerstva silnic a dalnic, ministra zemedelstvi, atd. vsude tu utikaji miliardy a je zatim neco videt?? Ano,kdyz onemocnim a nebudu mit penize ani praci, budu muset do ordinace pro socialne slabe, ale uredni papir si musim nejdriv vybehat na uradech ... NEMOCNY?!?Ano,kdyz pujdu k dokrotovi nebo do lekarny musim mu zaplatit baksis...stat chce davat ovcanum cim dal tim mene,ale bere cim dal tim vic a vysledky? Chlubi se projekty, ktere se za jejich vlady dokoncili, ale nezacali je ani prilis neprispeli na jejich realizaci, proste si jich nevsimali,coz prospelo projektu na tolik, ze mohl byt dokoncen ... jine projekty,ktere nezacali,ale snazi se dokoncit krachuji a konci arbitrazemi ... no vlada Topolanka a jeho fajchmajstru nas bude jeste neco stat.

0/0
27.10.2008 23:10

Majkyho_pupik

Re: Black list

vlada Topolanka a jeho fachmajstru nas bude stat zcela jiste mene nez povolebni pripadna vlada socialistu...pokud budou, nedejboze, chtit splnit to co jiz ted slibili, bude to pro statni rozpocet opravdova katastrofa. Ale vyhoda jejich volicu je v tom, ze nejsou schopni pochopit, ze katastrofa pro statni rozpocet znamena s nekolika letym zpozdenim katastrofu pro jejich vlastni penezenky

0/0
27.10.2008 23:20

Martin Kostera

Re: Black list

Jak praxe ukazuje, funguje to. Není to exemplární případ, ale nejčastější případ zneužívání. A nic lepšího nemáme. Až něco vymyslíte, dejte nám vědět. Do té doby je lepší toto, než znovu tunelované dávky...

S těmi výdaji samozřejmě souhlasím. Zatím žádná vláda nesplnila to, co v tomto ohledu slibovala. Holt vysocí úředníci tu pořád ve skutečnosti vládnou...

Každá vláda se chlubí projekty, které započala vláda předešlá, ať už to byla vláda jakákoli. To není argument.

Arbitráže? Nespletl jste se? To byste měl spíše jít si stěžovat za kamarádem mafiánů. Ten teď velí straně, která je zodpovědná za největší arbitráže...Rv

0/0
27.10.2008 23:42

papullus

Re: Black list

Nemocenska nejní sociální dávka,je to plnění pojišťovny vůči pojištěnci v případě,že nastane pojistná událost - tedy nemoc,zabraňující pojištěnci pracovat.Nestane -li tato pojistná událost,nastane jižod prvního dne nemoci,nikoliv až od čtvrtého.Takto rozhodl ústavní soud.Každý zaměstnanec je zákonem donucen toto pojištění platit.Proto musí být pojistné plnění vyplaceno za celou dobu pojistné události.

0/0
27.10.2008 22:42

Martin Kostera

Re: Black list

Toto je známá věc. Nicméně - znáte tedy nějaké jiné řešení?

0/0
27.10.2008 22:45

papullus

Re: Black list

oddělit toto pojištění od státního rozpočtu aby jeho přebytek nelepil jiné díry ....a hlavně neobcházet rozhodnutí ústavního soudu.

0/0
27.10.2008 22:47

Martin Kostera

Re: Black list

A jakpak toto bude řešit výše zmiňovaný problém? Nijak.

Takže znova - jaké máte řešení, aby nedocházelo ke zneužívání? A přestaňte to konečně okecávat.

0/0
27.10.2008 22:53

R@VI

Re: Black list

Kdo mluvi o socialni davce? Jsem pojisten? ...  jsem ... mam papir od doktora podplaceneho 30Kc? .. mam, takze proc nedostavam nemocenskou v plne vyssi at jsem nemocny tri nebo tricet dni? Protoze Necas a par miliard k dobru, ktere se pak daji ukazat ovcanum jako obrovsky uspech reforem ... plytvani je uplne v jine sfere, ale to si nejdriv nekteri politici budou muset pripustit to, ze kazde volebni obdobi urednici nebo celnove komise premysleji komu ze to tu zajimavou verejnou zakazku museji dat, aby neprisli o praci ...

0/0
27.10.2008 23:16





Najdete na iDNES.cz