- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je-li pěkně chodíme s dětmi ven a píšeme do písku. Je-li deštivo používáme pláštěnky.
jsou pekne, na tahani penez z nasich kapes. Positivni efekt je ten, ze decka budou mit skolu, negativni je ten, ze jejich rodice dal budou prochlastavat penize a predevsim cas, za ktery to vsechno mohli udelat sami.
Cili vznika dilema, je lepsi aby z deti nebyli negramoti, ale zmeni se neco, kdyz nakonec budou stejne zit jako rodice, kteri na ne maji vliv od mala?
Muzes mi prosim popsat ten logicky pochod, ktery te dovedl k zaveru, ze rodice tech deti chlastaji? To nejak nechapu.
Jestli to s naším školstvím půjde dál jako doposud, bylo by třeba něco podobného zavést i u nás....
Co postavit za ty prachy radši ubytovnu pro bezdomovce nebo domov důchodců? Já vím, bezdomovci a důchodci nejsou tak roztomilí, na plakátu nebudí dojetí a hůř se na ně vybírá než na ty milé děti. Když nějakej bezdomovec nebo dědek chcípne někde sám a ve špíně, je mnohem jednodušší říct si "mohl si za to sám". Nakonec, už je nepotřebujeme, ne? Jsou staří, jen ať rychle chcípnou.
to já zase něco kupuju docela často. Zrovna včera jsem koupil basu piv.
m stavu. A je jich taky nedostatek. Na Ukrajině třeba uvidíte hliněné podlahy, špatné vytápění - školy nemají izolaci a tak se v mrazech nemůže učit. Prakticky nulové učební pomůcky, o počítačích nemluvě. Proč jim nikdo nepomáhá?? Proč politicky vhodné projekty se najdou jen v africe nebo Indii?
Kdyby neutracely za soudy s lovcema chrobaku, tak maj co zrat a kde se ucit.