- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, moc mě těší, že cestující, kteří v Ostravě nastoupili po nás do výše zmíněného letadla, sice s jedním motorem, ale přesto v pořádku, dorazili v první fázi své cesty na dovolenou na letiště v Ruzyni.
Nevím, jak to bylo s tím ptákem, který prý způsobil nefunkčnost motoru, ale faktem je, že levý motor letadla lehce rachotil (něco jakoby kovového tam cinkalo) už ráno v Hurghadě. Letištní personál tomu zjevně nevěnoval pozornost (nejsem expert na technický stav letadel), proto jsme v klidu nastoupili na palubu letadla a nechali se dopravit domů z dovolené. Nedovedu si představit, co by se dělo, kdyby motor vynechal někde nad Středozemním mořem.
MoUdri sociopate, tunelari, defraudanti, privatiSSeri a zRADARi v dreSSu ODS se jiz ale zakousli do nejvice prosperujicich aerolinii ve Stredni a Vychodni EUrope.
'
Najimaji jiz mj. drahnou dobu letusky na outsource a nuti je "trzne" a "dobrovolne" prekracovat povolene letove hodiny resp. se "trzne" a "dobrovolne" vzdavat zakonneho odpocinku. Prof. Big Toonnel z Hradu by pravil, ze jsou konecne svepravne a dospele a ne svazane "predpisy"
'
CSL je take pripravena na privatiSSaci do rukou sponSSoru sociopatu v dreSSu ODS. Cesti "pravicove smyslejici bulici" maji, co pred volbami chteli. Vitejte v trznim prostredi bez privlastku. Pokud mechanici slouzi za stejnych "trznich" a "dobrovolne" antisocialnich podminek, tak PanBuh s nami a nasimi lety s CSA, ovladanymi klikou sociopatu v dreSSu ODS
Když zde čtu příspěvky, tak opravdu chápu že češi jsou banda ignorantu a nepřejících debilu. Já jsem totiž v tom letadle byla a názor,že dělají z komára velblouda se mě docela dotýká. V tom přetlaku jsme letěli asi 10min, nebyl vzduch, nikdo nic neslyšel,je to jako když Vám ve filmu vypnou zvuk když je nějaké drama, viděla jsem jen vystrašené a ubrečené oči, všichni automaticky byli nalepení na sedačce v předklonu a nikdo ani nedutal. Musím se přiznat,že když jsem tam tak seděla v naprostém tichu,tak mě jen napadlo- a tohle je konec??? Ani letušky v první chvíli nechodily a asi byli někde přikurtované.Ano když už pak chodili a pilot začal mluvit,tak se nám ulevilo.Ano,pak jsme asi 20 min kroužili, poté pilot vytáhl podvozek abychom rychleji vyčerpali palivo,poté jsme přistáli. Bylo tam teplo a nedalo se dýchat. Takže to jen tak trošku pro informaci, jak koupáci jeli z dovči
ty letusky mi pripominaji muj jediny dvoulet Praha-Toronto a zpet, uz pri odletu nikdo nevedel kdy letadlo odleti, odletali jsme o 6 hodin pozdeji a nikdo nic nerekl, dale mi nedrzelo sedadlo, ale letadlo bylo plne obsazeno, 10 hodin v predklonu des, na Toronto jsme nalitavali trikrat, po letuskach ci nejakem hlaseni ani vidu ani slechu, a to memu nynejsimu manzelovi csa pred 14 lety ztratily dceru, kdyz letela za babickou
překlad nadpisu, v části pro cestující došlo k mírnému poklesu tlaku, jednomu pasažérovy se spustila krev z nosu a to je zpráva dne na hlavní straně, týpkovy v letadle tekla krev z nosu
Jo je to sranda když jseš na zemi. Ale něco jiného je být na palubě. To bych strach měl, dokud letadlo není bezpečně na zemi. V tu chvíli nemůžeš tušit jestli je to vážná závada nebo prkotina, protože piloti cestují neinformují podrobně. Někdy to ani oni nemohou dopředu tušit. Ale jinak budeš asi statečnej kluk, když tak statečně ťukáš do klávesnice .
Jo jo, lítání je čím dál bezpečnější, čím je stroj starší tím je lepší, jako víno :-) A brzy začnou padat jak špunty :-). Ale co, to je prostě "bizzzznis", jednou za čas to pár stovek lidí vykoupí...
furt jen se jim casto stava, ze CSA prodalo vic letenek nez je mist a tak proste sorr letis pozdeji ci s prestupama oklikou
Jak se tahle blbka dostala na svou pozici, když je schopná říct, že "letoun sestoupal do bezpečné hladiny". Snad klesl nebo sestoupil, ne? Nebo někdo ze zdejším pisálků neumí psát?
sestoupit a sestoupat ma trochu jinej vyznam ty blbku
To má zase korektor dovolenou, nebo snad žádného nemáte?
Problémy překvapily - co je na tom špatně?
Dopravní letadlo je složitý mechanismus, závada s přetlakem se může stát. Není běžná, ani u ČSA, které mají výborné technické zázemí. Prostě se to může stát komukoliv kdykoliv.
Žádné letadlo ČSA (ATR42/72, Airbus 310, Airbus řady 320, Boeing řady 737) nemá vypouštění paliva za letu. Kvůli splnění maximální přistávací hmotnosti musejí tato letadla v případě nutnosti nadbytečné palivo vylítat.
A malá poznámka mé někdejší kolegyni Daniele Hupákové: Sestoupat je výraz pro sklesání? Danielo, Danielo... Takhle mluví vzdělaná žena??
s cas jsem letela jednou toronto praha a zpet - dekuji nikdy vice, nedrzelo sedadlo, a.............. proste nikdy