Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté neubránili ani sebe, natož občany

Pokud budeme (policii) svou hloupou kritikou neustále kastrovat, můžeme očekávat, že příště si technaři udělají mejdan u nás v obýváku. Tak tuto větu jsem napsal před více než třemi lety v souvislosti s dnes již legendárním zásahem policie proti účastníkům CzechTeku v roce 2005.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

habit

... potíž je v tom, že před třemi lety...

... proti nim stály děti, které se přišly bavit podle svého... měli řádně pronajatý pozemek (proč si to majitel dodatečně rozmyslel, se lze jen dohadovat), nedělali větší nepořádek než je běžné na veřejných prostranstvích (v televizi ukazovali hromady odpadků z roztrhaných a rozkopaných pytlů, ale kdo ty pytle rozkopal, o to se nikdo nezajímal - a nikdo se nezamýšlel nad tím, že většina odpadu, kterým se argumentovalo, byla před zásahem v pytlích)...

... teď proti nim stáli ostří hoši, kteří přijeli s úmyslem udělat pěknej bugr a co největší škodu a znepříjemnit život pokud možno co největšímu počtu lidí...

... není to tím, že naše policie je tradičně silná a akceschopná jen proti tancujícím dětem, zatímco když na ni zadupe pár skutečných násilnických řízků, zaleze do kouta a počká, až se to přežene?

0/0
6.10.2008 15:37

noboty666

Re: ... potíž je v tom, že před třemi lety...

Napis, kde bydlis, at vime, kde poradat dalsi Dech-Tech - 96 hodin dechovky v kuse a "na plny koule".

B L B E !

0/0
7.10.2008 14:51

chroustík

Pod tento článek

se rovněž podepíšu, protože kdyby jim dali, jak jsem zde psal již ve čtvrtek: 20 ve vazbě, 50 vyhostit a ostatní by se báli říct měkké i, protože by nevěděli, odkud dostanou ránu pendrekem, tak by ochránci lidských práv z řad potomků ustašovských fašistů plakali, cože jsme to my za národ !

0/0
5.10.2008 14:13

pepe999 from Salford

Pod to bych se podepsal...

R^R^

0/0
4.10.2008 14:45

jajaja00

Místním "méněinteligentním".

Nelze srovnávat nedávný zásah na Czet-Tec s tím, co se dělo v Praze.

To první byla soukromá akce na řádně pronajatém pozemku, v určité vzdálenosti od vesnice. Dle dostupných reakcí obyvatel s účastníky problémy prakticky nebyly. Tím nechci tvrdit, že by tam neprobíhala nějaká marjánka ap. --- reakce: ULTRA TVRDÝ ZÁSAH SPECIÁLNÍCH POLICEJNÍCH JEDNOTEK

To druhé byl vandalismus v centru města "za plného provozu". Fyzické napadání obyvatel, vykřikování rasistických a jiných hesel, ničení majetku, propagace nacistických symbolů.... --- reakce: PRAKTICKY POUZE PŘIHLÍŽENÍ POLICIE, KTERÁ SI NAKONEC NECHALA DÁT PŘES HUBU

Mezi tyto dvě akce chcete dávat rovnítko???!!!

0/0
4.10.2008 11:48

pepe999 from Salford

Re: Místním "méněinteligentním".

Tyto 2 akce jsou zcela jasne. V prvnim pripade se jednalo o politickou objednavku a vysledek mohl byt zvysene preference. Ve druhem pripade se z pripadneho trrdeho zasahu nedalo politicky nic vytriskat, cili PCR si logicky nechala nabit tlamy, aby nahodou nedoslo jeste k mezinarodnimu incidentu, kdy by Chorvatsko zazalovalo CR za neprimereny zasah proti "pokojnym" fanouskum. Ve state kde te zavrou do bane za vetu o bile revoluci je dovoleno hajlovat pouze cizincum, vcetne mlaceni lidi a rozbijeni aut. PCR, nebo taky SNB je pouze nato, aby buzerovala vlastni obcany, kteri nemaji zadna prava, nebot ty, co ty prava maji(asfalti) PCR buzerovat nemuze...:-©

0/0
4.10.2008 14:50

Harry_sportsman

"Vysoce inteligentnímu" Jájínkovi:

Když  někdo po policajtech  hází láhvemi  či kamením, střílí plynovou pistolí, případně  se do nich pokouší  najet autem (to vše bylo při televizních záběrech z Czechtecu v roce 2005 prokazatelně vidět),  tak  je snad jedno, jestli šlo o soukromou akci, jestli byly dodrženy nějaké hlukové normy, atd.

Ve většině civilizovaných zemí (minimálně v USA, Anglii či Německu) by za takové jednání skončili v cele.

0/0
4.10.2008 14:51

Harry_sportsman

Naprostý souhlas

s autorem článku. Špičky české policie, zákonodárci, ale i novináři, kteří tak vehemntně odsuzovali například zákrak na CzechTechu před 3 lety, by se nad těmito myšlenkami měli pořádně zamyslet.

0/0
4.10.2008 11:36

babacek

Policisté neubránili ani sebe.

Z obavy, že se i adekvátní zásah následně obrátí proti nim jednají laxně a dokud se jejich pravidla pro podobné zásahy nezmění bude mít vždy lump větší práva jak ochranitel. :-(

0/0
4.10.2008 7:59

MikRoman1977

OSTUDA ČESKÉ POLICIE

Máte pravdu, česká policie nedokáže ochránit ani sama sebe, ne tak nás občany, ostuda RvRvRv

0/0
4.10.2008 3:44

babacek

Re: OSTUDA ČESKÉ POLICIE

Ona by to dokázala, ale jen těžko se brání když máš svázané ruce. Rv

0/0
4.10.2008 8:01

prazdroj23

guma se pozna

jak muze nekdo srovnavat hajlujici organizovane skupiny hovad kteri se prisli porvat s jejich stejne vymastenymy protejsky a tanecni zabavu? jenom zeleny mozek.

0/0
4.10.2008 3:23

babacek

Re: guma se pozna

Taneční zábavu?8-o Tak proč následně muselo být několik těžkooděnců hospitalizováno, když šlo pouze o tančící děti?

A navíc porušením zákona je výtržnost a ublížení na zdraví stejným porušením zákona jako vniknout na cizí pozemek nebo hlukem omezovat jiné obyvatele apod. V obou případech má mít právo policie zasáhnout a využít všechny prostředky které má k dispozici.;-O

0/0
4.10.2008 8:06

Harry_sportsman

Re: Re: guma se pozna

V tomto názoru s tebou naprosto souhlasím. R^

0/0
4.10.2008 11:32

jajaja00

Re: Re: guma se pozna

Hlukem nikoho neobtěžoval, zjisti si informace a louku měli pronajatu. Mrzí mne to, ale tentokrát, babáčku, nemáš nejpřesnější informace.

0/0
4.10.2008 11:41

Harry_sportsman

Re: Re: Re: guma se pozna

Zato ty máš "jako vždy" ty nejpřesnější a jediné správné informace. ;-D To nám snad chceš namluvit, žes na tom Czechtecu byl? Vzhledem k tomu, že je ti už přes padesát, tak by to bylo docela legrační ... ;-D;-D

0/0
4.10.2008 14:39

jajaja00

guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

Autor přece nesrovnává "skupinu hovad" (s pojmenováním souhlasím) s "vymaštěnými protějšky". On srovnává dva policejní zásahy. Ten první, maximálně brutální proti neagresivním "vymaštěným protějškům" na opuštěné, legálně pronajaté soukromé louce a ten druhý (ne)zásah proti "skupině hovad", demolujících majetek napadajících lidi a všemožně porušujících zákony v ulicích města.

0/0
4.10.2008 11:40

babacek

Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

Louku ano, ale rozlezli se i na jiné pozemky a přístup také byl přes cizí pozemky, k tomu souhlas majitelé nedali. A hluk, že nebyl ? tak to jdi říkat místním obyvatelům, ale nejlépe z obrněného vozu. Já jen lituji, že zde není zákon kdy majitel pozemku může beztrestně vetřelce zastřelit tak jako je to v některých státech USA.

Ano z našeho pohledu měla policie zasáhnout tvrdě, ale otázka zní: Nenarušilo by to naše zahraniční styky ? Já již vidím ty hysterické mediální články které by takový zásah ihned označily za nepřiměřený a postavila by se na stranu gaunerů. :-(

0/0
5.10.2008 5:25

jajaja00

Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

Co se týče Czerch-Tec, o tom se evidentně neshodneme. Pro zajímavost - ke každému pozemku u nás existuje přístup, který nevede přes cizí pozemek. Jinak by to prostě nešlo, je ale téměř jisté, že toto technaři příliš nedodržovali. Také ovšem je víc než jisté, že to proběhlo těsně po instalaci Roka do pozice předsedy vlády a on, ze své dovolené s kamarádem estébákem, prostě vydal povel. Stačí si vzpomenout, jak to v počátku bez zaváhání papalášsky obhajoval a jak posléze změnil názor a vinu svaloval na všechny kolem.

Chorvatská (nejen chorvatská) policie by v opačném případě tvrdě zasáhla, to mi věř.

0/0
5.10.2008 14:37

babacek

Re: Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

Chorvatská policie by, ale nebyla následně trestána za takový zásah a to v obou případech!!!

A to je ten podstatný rozdíl.;-D

0/0
6.10.2008 6:56

jajaja00

Re: Re: Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

Pokud jde o "louku", myslím že došlo k pokusu o "potrestání těch 4 (?) zvlčilců, kteří do jednoho ležícího kopali a masírovali  jej tonfou. Jak to dopadlo nevím, padalo nějaké odvolání. Dva technaři vysoudili řádově po 20.000 Kč, které jim dáme my, ze svých daní. Jeden oblastní policejní šéf posléze měl nějaké nutkání snad dokonce i rezignovat, ale také to, myslím, vyšumělo. Božský Roko a bývalý disident (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Bublan z toho vyšli absolutně bez viny.

Za "fotbalový" případ by policie potrestat zasloužila, ale za nečinnost. Neposoudím, nakolik se na ní podepsala aktuální, paratetně probíhající personální výměna šéfa a navíc i podivná reakce Béma.

0/0
6.10.2008 7:12

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

To co se následně dělo před MV a na Strahově kde ti samé tančící děti nakupovali bez placení,rozbíjeli a ničili bohužel jen již bez zásahu policie. Mnozí si totiž neuvědomují, že Svoboda jedince končí tak kde začíná svoboda jiného.

A v tom záběru něco chybělo a to hozená láhev směrem na policisty. Být to v jiné části světa tak by tento mladík neskončil pouze na zemi z několika ranami.

Dokud se policie bude obávat zasáhnout aby následně nebyla viněna nezmění se nic. :-/

0/0
6.10.2008 7:20

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle sch

Já přece vím, že na policajta se sáhnout nesmí. Udělej to v USA a mohou ti psát parte a nenaděláš NIC. Lahve tam samozřejmě létaly, ale objektivně musíš uznat, že něčím to začalo. Jistě, pokud tě policajt odněkud vykazuje neoprávněně (a tehdy to neoprávněné bylo, byla pouze politická objednávka - ukázat tvrdou bolševickou pěst nového předsedy vlády), tak jej prostě poslechnout musíš. Pak si můžeš stěžovat, jde o to, jaká je naděje na úspěch. Je to však iluzorní postup v případě množství mladých, většinou přiožralých a někdy zfetovaných technařů. To je snad jasné. Já si myslím, že tato akce byla promyšlena perfektně, Roko prostě potřebovala hned v počátku demonstrovat silnou ruku. A na nějaká demokratická pravidla ap. se on nikdy neohlížel, o tom hovoří jeho aktivní služba pro KSČ, která stále trvá. Teď jakoby malinko od věci - kdo po volbách říkal "JÁ mám 100 hlasů" ? On prostě nemaskované bolševiky od těch nyní dočasně zrůžovělých nerozlišuje a občas mu to veřejně ujede.

0/0
6.10.2008 7:48

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

Ještě - o tebou zmiňovaných negativech na Strahově a před MV nic nevím, z mého pohledu to proběhlo pokojně. A to, jak jistě už víš, jsem starší pán.

0/0
6.10.2008 7:52

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

Tak, že dvě podaná TO na neoprávněný vstup na pozemek byla snad lež, nebo opravňovala policii zasáhnout?8-o

Koukám, že si pamatuješ tak jen co se ti zrovna hodí.;-D

0/0
6.10.2008 8:11

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

TO policii k neopravňuje k žádnému zásahu. Nota bene nemohu pochopit, jak by, prakticky ve stejný čas, moha být podána TO a bojová pohotovost na místě. To je přece nesmysl....

0/0
6.10.2008 8:25

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: guma se opravdu pozná, třeba dle schopnosti pochopit text

Bojová pohotovost?;-D

Proč je ta bojová pohotovost i u jiných akcí a to dokonce legálních? Používej hlavu, nemáš jí jen aby ti nepršelo do krku.:-)

Tak, že když přijdu na policii nebo zavolám, že mám na svém pozemku vetřelce tak policie nesmí konat, tak si to představuješ?8-o

0/0
6.10.2008 14:56

jajaja00

Definitivně naposled.

jak mohl ing. J. Roko Paroubek v předstihu vědět, kolik tam bude lidí a že šlápnou i na vedlejší, nepronajatý, pozemek? Někdo mu to oznámil předem, když tam ti obrněnci přišli prakticky zároveň s účastníky? Byla to prostě politická akce a šmytec. Odmítám o tom dál diskutovat.

0/0
6.10.2008 15:04

babacek

Re: Definitivně naposled.

S tím nemá Paroubek co společného. Tohle je prevence a rozhoduje o tom příslušné ministerstvo eventuelně policejní správa v dané oblasti. Ta akce nebyla úřady povolená, tedy byla nelegální proto ty kordony policistů. XXX

0/0
6.10.2008 15:15

jajaja00

Re: Re: Definitivně naposled.

Je mi líto, nechtěj, abych psal, co jsem si teď začal myslet. Akci na MÉM pozemku nemusí žádný úřad povolovat. Prostě stále pleteš jablka s hruškama a teď do toho ještě začínáš přimíchávat i ořechy a mrkev.

0/0
6.10.2008 15:20

babacek

Re: Re: Re: Definitivně naposled.

Tak to se pleteš, takto velkou akci musí schválit např. hygienik a další. Musí být zajištěna zdravotnická služba a další a další. Zde nešlo o rodinou sešlost!

Takže si mysli co chceš, ale tvá pořadatelská zkušenost je asi jako moje ze stavbou JE.:-)

0/0
6.10.2008 15:35

mr_iks

kdyby je strcili do basy

kdyby kazdeho vytrznika strcili do basy a na fotbal by se ani nepodival, pak by to melo nejaky smysl, ale jeslize zkontroluji obcanku a zase je pusti.... to je vazne k smichu...

0/0
4.10.2008 3:12





Najdete na iDNES.cz