Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministerstvo prý tlačilo na Drážní inspekci, ta podá trestní oznámení

Drážní inspekce chystá trestní oznámení kvůli aktivitám pracovníka ministerstva dopravy. Podle mluvčího ministerstva Karla Hanzelky jde o náměstka Vojtěcha Kocourka. Pracovníkům inspekce zasílal dopisy, které interpretovali jako nátlak na vyšetřování vlakové nehody v Moravanech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bede

MD

...úřednickej šiml....na MD dělaj jen boty a serou jiným do bot a ještě by chtěli zlatý z nebe...

Bič na vás

0/0
3.10.2008 7:27

Thorough

To je tezko kdyz se namestek Vojtech Kocourek neorientuje :)

To je tezko kdyz namestek Vojtech Kocourek durazne vyzyva a pritom se neorientuje v potrebne legislative :) To musi si byt asi docela peklo se takto profesne ztrapnit :)))

0/0
3.10.2008 0:54

TommyCZ

Re: To je tezko kdyz se namestek Vojtech Kocourek neorientuje :)

Me se spis dere na mysl otazka, jestli on nekope za AZD, vyrobce toho zabezpecovaciho zarizeni...

0/0
3.10.2008 12:39

magdik

gauneři

Jak dlouho si necháte sr..at na hlavu od těchto novodobých gaunerů? Proč nezorganizujete nebo nezorganizujeme pořádnou stávku před budovou dopravy a neodpíšeme toho blba řebíčka? Co si to už dovolujou? To se už zase všichni bojíte?(Y)

0/0
2.10.2008 20:30

vágus z ODS

Praktiky ODStB

Vydírání,zastrašování-likvidace,ODStB převzala praktiky StB beze zbytku.:-P

0/0
2.10.2008 19:58

mikhail

Re: Praktiky ODStB

IDIOTE!!!!! Rv

0/0
2.10.2008 20:13

francoa

V každém případě

o takových věcech má a musí rozhodovat odborný k tomu určený orgán a ne ministerstvo!

0/0
2.10.2008 19:54

Sieg1

Jo

Ted se ukazuje propojení firem s vysokym uřednictvem.Jak to asi vypadá na regionální úrovni,tam je ticho budou volby

0/0
2.10.2008 19:49

júLinek šíšaL

souzi a soušky, vážení modří konzervátoři,

o to přece jde až na posledním místě .... mnohem podstatnější pro obě strany je, kdo bude poroučet a kdo poslouchat ...

0/0
2.10.2008 16:36

aljav

pořád nechápu o co jde

jedni obviňují písek a druzí písek a zabezpečovací zařízení. V čem je tedy problém ?

0/0
2.10.2008 15:51

Cocotus_Interruptus

Re: pořád nechápu o co jde

Evidentne v necem uplne jinem. At mi ty mistri ukazou, jak dokaze 6 kg pisku v hustem desti odizolovat vlak od kolejnic. To je proste fyzikalne nemozne.

0/0
2.10.2008 16:22

231

Re: Re: pořád nechápu o co jde

Nemusí to být nemožné. Vlhký písek nevede zas tak dobře a zabespečovací zařízení nemůže být moc citlivé, aby úsek "neobsadila" ranní rosa, která také obě kolejnice vodivě spojí.

0/0
2.10.2008 16:30

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: pořád nechápu o co jde

Coze? Ranni rosa spoji kolejnice? Tak mozna pri povodnich, ne? ;-D;-D;-D

0/0
2.10.2008 16:48

231

Re: Re: Re: Re: pořád nechápu o co jde

To jste špatně pochopil. Píšu, že zařízení nemůže být citlivé, ABY SE TO NESTALO. To bylo po "odborníky" co jsou přesvědčenI, že voda (I DEŠŤOVÁ!) je dobrý vodič.

0/0
2.10.2008 17:14

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Re: Re: pořád nechápu o co jde

Ano, evidentne jsi vubec nepochopil myslenku. To zarizeni funguje tak, ze kontroluje vodive spojeni MEZI dvema kolejnicemi. Jak spoji 1435mm vzdalene kolejnice rosa, to teda fakt nechapu, ale nic, asi malo hulim. ;-D

0/0
2.10.2008 17:26

MychalB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pořád nechápu o co jde

No, možná málo nehulíš. Ale taky možná nevíš, že na 1km tratě je mezi kolejnicemi běžně svod okolo 1 S. To obsazení rosou je samozřejmě nadnesené. Ale kdo viděl detailní fotky nákolku a temene kolejnice, ten se až tak nediví ;-)

0/0
2.10.2008 17:43

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pořád nechápu o co jde

Jasne; takze proste par kilo pisku odizolovalo tak 20 naprav a vlak tim padem "zmizel" a razem byla trat volna. Tak, a ted mi muze jeste drazni inspekce povedet tu pohadku o Karkulce. ;-)

0/0
2.10.2008 17:55

231

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pořád nechápu o co jde

Proč ne? Osobáky jsou v celku lehké, písek něco vydrží a napětí kolejového obvodu je vcelku malé.

Proč by to drážní inspekce tvrdila? Aby ochránila dodavatele zařízení? To bylo také uvedeno jako příčina a DI (drážní inspekce, ne dopravní inspektorát) doporučuje jeho úpravu. Navíc se v Hulíně objevil stejný problém.

0/0
2.10.2008 18:18

MychalB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pořád nechápu o co jde

no, pár kilo písku. Kdyby jsi se obtěžoval přečíst si závěrečnou zprávu Drážní inspekce, tak bys věděl, že ta lokomotiva nechtěně pískovala už z Kostěnic. Takže při pomalé jízdě dobrž'dováním pěkně popískovala kus staniční koleje. Nebo nám chceš tvrdit, že DI lže?

0/0
2.10.2008 18:19

231

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pořád nechápu o co jde

Vodivé spojení je relativní pojem, takže při návrhu takového zařízení musí být určeno, co je ještě vodivé spojení. Pokud bude pro vás vodivé spojneí vše pod desetinu ohmu, tak nezaregsitrujete ani náladní vlak. Pokud to budou mega a gigaohmy, tak vám úsek obsadí i rosa. jestli stále nechápete co mám na mysli, tak si někdy vemte měřič izolačního odporu a zkuste si v dešti změřit odpor mezi oběma koljenicemi (pokud bude honě malý uskočetě, asi jede vlak ;-)) A aby nedošlo k nedorozmunení, zkusím příklad z čísly vycucanými z prstu.

Opor mezi kolejnicemi za sucha je 100gOhmů, za ranní rosy 50GOhmů, rohoovací úrevň pro určení vodivosti spojení je 75Gohmů. Spojí za ěchto podmínek rosa kolejnice, nebo ne?

Podivoval jste se jak vhký písek může odizovat vlak od kolejnice, tak jsem psal, že zařízení musí být dostatečně málo citlivé aby úsek neobsadila rosa (to byla nadsázka). Zkuste si ale někdy změřit izolační odpor dvou kusí železa, mezi nimiž je písek politý destilvanou(!) vodou.

0/0
2.10.2008 18:09

Sieg1

Re: pořád nechápu o co jde

Každý na svém písečku

0/0
2.10.2008 19:50





Najdete na iDNES.cz