Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile dal bance údaje klientů legálně, řekl úřad. Někteří nesouhlasí

Poskytnutí osobních údajů zákazníků T-Mobilu Komerční bance nebylo protizákonné. Řekl to předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů Igor Němec. Úřad případ řešil kvůli stížnostem lidí, kterým banka nabízela kreditní karty a volala jim na soukromé telefony. Někteří klienti ale s verdiktem nesouhlasí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

p8ja

Taky se mě ptali

jak jsem spokojen s báječnou nabídkou, řekl jsem, že o ní rozhodně nemám zájem a že se mi nelíbí, že moje údaje dali komerčce. Jenža ta paní na druhý straně si mě stejně jen odškrtne, příště prostě budu líp číst co podepisuju, jenže bylo by pak možný vůbec u nějakýho operátora být s čistým svědomím???[>-]

0/0
24.9.2008 16:31

Qíteček

Re: Taky se mě ptali

Zlatej Twist...

0/0
24.9.2008 22:56

Pepan 1

Němec je gauner!!!!!

Němec je gauner jako všichni ostatní, jenže jim musí jít na ruku, jinak by byl odejit!Rv(Y)Rv(Y)

0/0
24.9.2008 16:28

Karel K.

Pěkná lež?

Když jim T-Mobile dal jen věk a "spotřebitelské chování," jak mohla Komerčka posílat nějaké karty?

Umíte si někdo představit, že půjdete na poštu a podáte balík s adresou: "50 let, měsíčné účet za mobil přes 2500 Kč"? Asi ne, že?

PS: navíc i na kartě zaslané musí být jméno, že...

;-O

Udělat mi tohle Vodafone, tak se na něj okamžitě vydlábnu bez ohledu na to, co jsem mu kdy podepsal.... Smlouvu s operátorem podepisuji proto, abych mohl psát a volat. Ne proto, aby někdo poskytoval moje údaje a už vůbec ne proto, aby mi volala nějaká pipka z banky.

0/0
24.9.2008 15:49

futon

bananova republika

stat se tohle nekde na zapad od nas tak se z toho tymobajl po.s.e.r.e

a nebo jeste lepe – vubec by na to ani nepomyslel tohle zkouset :-©

0/0
24.9.2008 15:19

J i ř í

Porovnání

Bylo by zajímavé zveřejnit porovnání všech tří operátorů, jak se liší jejich smluvní podmínky z tohoto hlediska.

0/0
24.9.2008 15:12

Karel K.

Re: Porovnání

To vůbec není špatný nápad!

Obávám se ale, že na to si iDnes netroufne :-/

0/0
24.9.2008 15:50

kotatkoxxl

Re: Porovnání

úplně stejně, podepisuješ souhlas u jakékoliv společnosti nejen u operátora. Jen si toho nevšimneš a ani to nepostřehneš :-P

0/0
24.9.2008 17:14

Honyschek

Re: Porovnání

No minimalne drive u Eurotelu to byvalo uplne stejne. Delal jsem jeste na vysce brigadu, kde se vesele navolavali eurotelem vytipovani klienti z jejich databaze a nabizela se jim kreditka Citybank...

0/0
25.9.2008 9:21

pepapijavka

Pozor na neomezená inkasa o společnosti O2.

Neprozřetelně jsem si ho zřídil a O2 mi vyluxovala účet.

O2 přiznává, že inkaso mi vyslala neoprávněně, ale k vracení peněz se nemá. Operátorky O2 jsou v roce 2008 schopny pracovat pouze s papírovými výpisy, podle nich je standardní doba v ČR na reklamace 30 dní, neznají vyhlášku ČNB o opravném účtování atd.

A především, operátorky O2 nemusí znát ani VOP či reklamační řád vlastní společnosti. Dožadoval jsem se do vyřešení reklamace pozastavení všech mých plateb O2, ale operátorka mi to s arogancí a tupostí sobě vlastní zamítla.

0/0
24.9.2008 15:11

Tomáš Nemravný

Re: Pozor na neomezená inkasa o společnosti O2.

Pokud si zřídíš neomezené inkaso, tak bys měl být s poznámkami o tuposti dost obezřetný :-P.

0/0
24.9.2008 15:33

pepapijavka

Re: Re: Pozor na neomezená inkasa o společnosti O2.

U dosti společností funguje spolehlivě.

0/0
24.9.2008 16:16





Najdete na iDNES.cz