Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německá policie rozpustila sraz protiislámských radikálů v Kolíně

Německá policie rozpustila protiislámský kongres radikálů v Kolíně nad Rýnem. Svolali ho kvůli údajné islamizaci Evropy, vadí jim třeba stavba mešity poblíž kolínské katedrály. Sešlo se jich pár desítek, jejich odpůrců vyšly do ulic desítky tisíc. Policisté museli řešit násilné střety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ahaman

Evropa si islamizaci sama vybrala,

tak si také ponese důsledky.:-)

A pak, jsou tady Židi, tak proč by tu nemohl být celý Blízký Východ ? Třeba se budou vyvažovat mezi sebou.;-D

0/0
22.9.2008 10:44

marekW777

Re: Evropa si islamizaci sama vybrala,

este e ty o tom nerozhodujes:-)

0/0
22.9.2008 12:07

Ruger

Ještě lepší je, že v každé druhé mešitě

jsou muslimové hecováni proti západním hodnotám a proti západní civilizaci. Nějak mi chybí reakce davů na tyto "Proti západní civilizaci směřované aktiviti protizápadních muslimských radikálů" a nějak postrádám i reakci německé policie..

0/0
22.9.2008 9:48

marekW777

Re: Ještě lepší je, že v každé druhé mešitě

je to márne. Európa sa rúti do (Y) jak sledujem diskusné fora nemcké a iné mám dojem že už je neskoro na nápravné opatrenia. tzv. "lavicový intelktuáli" je narošírenešia forma sebaidetifikácie v západnej európe:-©:-©:-©

0/0
22.9.2008 10:24

Ruger

To je fór, oficiální struktury

před problémem zavírají oči a když se tématu chytne někdo jiný,  multikulti ječí jak o život.

Tak tomu říkám pštrosí logika v podání MULTIKULTI EU:-©:-©

0/0
22.9.2008 9:46

cara al sol

To se vám vrátí, multikultíci

Bycha ale pak už nedohoníte. Rv

0/0
21.9.2008 21:29

killy

Hmmmm...

Opět poznatek: V Německu je víc blbců, než jsem očekával....

0/0
21.9.2008 13:40

Pan Navratil

Mno,

jsem zvědav, jak se bude tvářit ta zrzka nad "ö" na fotce, až ji bude nějakej Turek kamenovat, nebo řezat hlavu :-P

0/0
21.9.2008 13:19

EWCZ+

Re: Mno,

To uz nebude moct rict ani to "ö" .

0/0
21.9.2008 16:01

Pan Navratil

Re: Re: Mno,

EU a evropské státy NATO se furt starají o nějaký palestince a jiný muslimáky v asii, zatímco v klidu nechávají množit a růst islám "sobě pod sukní." A bez exemplárních trestů pro ty, kteří se tu chtějí prezentovat se svými návyky.

0/0
21.9.2008 16:26

EWCZ+

Re: Re: Re: Mno,

Jo, dle navodneho hesla: "Invade world, invite world". Na jednu stranu islamce Zapad vojensky vopruzuje v jejich domovech, na stranu druhou si je (takto prednasrane) masove stehuje do domovu svych. To je na hlavu! 8-o

0/0
21.9.2008 21:21

činčo

Já se domnívám, že rasismu je povolovat muslimským

radikálum žít v Evropě!8-o

0/0
21.9.2008 13:02

belgian chocolate

bylo to 400 tisíc lidí

a protestovali proti stavbě megamešity, která má převýšit kolínskou katedrálu

0/0
21.9.2008 10:12

fext

Re: bylo to 400 tisíc lidí

V islámském městě totiž nesmí stavba vlastněná kafíry dhimmi, (čili podřízenými nevěřícími, co platí výpalné a žijí v postavení občanů druhé kategorie) převýšit stavbu muslimů. Mešita má pro muslimy velký význam. Není to jen modlitebna, označuje území ovládnuté islámem.

0/0
21.9.2008 10:21

babacek

Protiislámské aktivity nejsou extremismus.

V tisících případů ponižování a pokořovaní jiných lidí. Národ, který sám sebe s takovou chutí ozna­čuje za vyvolený, za lid boží a za pospolitost, která dokázala vybudovat velmoc (právě na jitření těchto pocitů ostatně sta­ví i celá islámská společnost). To jsme celí my. Odstrčit od sebe realitu, abychom si nemuseli dělat starosti, abychom nemuseli přemýšlet o té hrůze, která se na nás žene jako tajfun. My prostě nehodláme analyzovat realitu, nechceme s ní vstupovat do bezprostřed­ního kontaktu. Dokud se něco nesemele!

Trvá-li „ohrožení“, je třeba pojmenovat v čem takové ohrožení spočívá a islám je ohrožení pro svět.:-(

0/0
21.9.2008 6:17

horduch

Re: Protiislámské aktivity nejsou extremismus.

podívej co oslich hlav je proti radaru

0/0
21.9.2008 21:53

babacek

Re: Re: Protiislámské aktivity nejsou extremismus.

To vím a nedivím se. 40 let lidem bylo vštěpováno, že všechno zlo pochází z USA a to se přenášelo a bohužel přenáší i na další generace. Proto považuji za paradox to, že na jedné straně tahle skupina tupohlavců brojí proti radaru a USA a na straně druhé požaduje zrušení víz do USA.

0/0
22.9.2008 5:26

EWCZ+

Re: Re: Protiislámské aktivity nejsou extremismus.

Akorat, ze radar nam pri takto stupidni imigracni politice bude platnej, jako mrtvymu zimnik, ne?

0/0
22.9.2008 14:08

Vosta Jindra

Náckové zase slzej

zase dopadli špatně. Prostě, Evropa je poučená. Máte pech, den vierten Reich gibt es nicht. A byla by na tom Evropa hodně špatně, kdyby ty "pravé evropské hodnoty" hájila vyholená, nesnášenlivá, agresivní, frustrovaná a venkoncem dementní hovada jako ta, co plánovala veliké setkání v Kolíně. A ovšem ožralá. Prostě jsou to exkrementi, kteří jsou nebezepeční a ne muslimové. Jistě i muslimové mají svá hovada. Ale my taky. Máme nácky a nevíme, co s nima. Ale to neznamená, že jsme všichni hovada jako náckové. A tak je to i s muslimy.

0/0
21.9.2008 0:29

EWCZ+

Re: Náckové zase slzej

Jasne. Vsechny pumove atentaty v Evrope maji na svedomi ti vasi nebezpecni nacci, ze...A urcite to byli nacci prevleceni za Turky, kteri malem ukopali toho nemeckyho penzistu.

0/0
21.9.2008 2:02

fext

Re: Náckové zase slzej

To si asi pleteš pojmy s dojmy. Naopak náckové právě triumfovali. Pro tvou informaci namátkou například:

http://www.dailystar.com.lb/article.asp?edition_id=10&categ_id=4&Article_id=13511

Pro ty, kdo neumějí anglicky: Březen 2005 - Mein Kampf se stal bestsellerem v Turecku, kde se prodalo během 3 měsíců 50 000 výtisků této knihy.

Další zajímavost - pákistánské ženy prostestují proti karikaturám Mohameda v Dánsku:

http://gypsyscholarship.blogspot.com/2006/02/free-expression-in-pakistan-god-bless.html

0/0
21.9.2008 9:55

Zly_Soused

Akorát jsem se nas**l

během čtení tohoto článku. Mnohem horší než ručníkáři, je novinářská chátra, která píše takový články a označuje za pravicové radikály lidi, kteří bojují za naši svobodu a kulturu. O těch smažkách z protidemonstrace nemluvě. Měl jsem si naliskat, když jsem hlasoval pro vstup do EU.;-€

0/0
21.9.2008 0:12

EWCZ+

Re: Akorát jsem se nas**l

Ano, je to smutne.

0/0
21.9.2008 0:20

EWCZ+

Zajimave.

A  Nemci nic nerikali, kdyz turecky premier Erdogan pro sve navsteve v Nemecku nazyval asimilaci tureckych pristehovalcu v Nemecku genocidou a zadal zrizeni ryze tureckych skol i univerzit tamtez...ani pip, za to jejich ovcane spolehlive vyjdou do ulic, kdyby nahodou nekdo neco mel proti pristehovalcum a jejich zvykum. No, jak tak koukam na nemeckou televizi, tak mam dojem, ze jedinej, na koho obcas zehraji jsou Cesi, ze se nechetej omluvit za odsun...teda pardon...vyhnani... Ale aktualnejsi temata, jako tureckou Parallelgessellschaft si moc nedovoli rozvijet. Aby jako nebyli za nacky, ze...

0/0
21.9.2008 0:02

kevorkian

Provokatér

Doporučuju nereagovat na diskutujícího "Čech jako poleno".

Z míry blbosti usuzuju, že se jedná o provokatéra, protože každý průměrný multikulti-budoucí muslim, obvykle vyprodukuje smysluplnější argumentaci.

Tenhle člověk se jenom baví reakcema.. ;-)

0/0
20.9.2008 22:51

Zirkon

komunističtí bijci překazili svobodnou diskusi

Komunističtí  podporovatelé islámu  překazili  svobodnou  diskusi na téma  "Ochrana  Západních  hodnot".  Jak  příznačné.

A policie  to řešila dodatečným zákazem povolené akce  místo aby nekopromisně  zasáhla  proti  komunistickým bijcům.

Škoda, že té  rozmazlené  Německé mládeži nelze  dopřát   "blaho" komunistického nebo  Islámského režimu. Alespoň an   dva  týdny. !

0/0
20.9.2008 22:34

EWCZ+

Re: komunističtí bijci překazili svobodnou diskusi

Jak tak ctu, "demokraticti" protestujici zmydlili i zidovskeho clena hnuti "Pro Deutschland" jmenem Michael Kucherov, ktery chtel vystoupit na tiskove konferenci spolu s cleny hnuti Pro Koeln.

http://gatesofvienna.blogspot.com/2008/09/more-violence-against-pro-kln.html

0/0
21.9.2008 2:15

Čech jako poleno

levicovi demonstranti dnes zachranili Nemecko

Tzv. "levicovi radikalove" dneska zachranili povest sve zeme tim, ze skazili meeting tech neonacistickych hajzlu. Schovavaji se za jakousi ochranu pred islamisty, pritom to neni nic jineho nez samy skinheadsky hajzl. Takova demonstrace nemela byt nikdy povolena.

0/0
20.9.2008 21:44

Zirkon

Re: levicovi demonstranti dnes zachranili Nemecko

Já myslel, že  zákazy  jsou doménou   nacistů !?

Pardon, já  zapomněl na  komunisty a    muslimy !:-)

0/0
20.9.2008 22:27

babacek

Re: levicovi demonstranti dnes zachranili Nemecko

Potlačovat a vystupovat proti zlu je správné a je naprosto irelevantní kdo proti němu vystupuje! Islám zlo je, neb hlásat ´´víru ´´ mečem v 21 století je jako ještě svítit loučí.Rv

Mohamed prorok by byl dle dnešních zákonů civilizované společnosti stíhán jako pedofil. Víc snad není co dodávat.:-©

0/0
21.9.2008 6:31

kevorkian

Největší paradox

Největší paradox je to, že 40 000 "liberálů", kteří přišli protestovat proti "Islamofobům", mává transparentem s nápisem: "COPAK JSME SE Z NACIZMU NEPOUČILI ???" Ten transparent by však měli otočit a číst ho a číst ho a číst ho....!!!Aby se konečně poučili, protože to oni jsou ve své naivitě podobni německým masám, masivně ve třicátých letech podporujících Hitlera.  A ta hrstka "volajících na poušti", co dnes ukazuje na islámské nebezpečí jsou spíš podobni těm nemnohým, kteří ve třicátých letech byli schopni rozeznat, co Nacizmus Německu v konečném důsledku přinese.

0/0
20.9.2008 21:18

Kuttlirz

Re: Největší paradox

R^ Přesně.

0/0
20.9.2008 21:21

duhastrecht

Re: Největší paradox

R^R^R^

A nejen v Německu, západnní Evropa se zbláznila...

0/0
20.9.2008 21:22

Ccecil

Re: Největší paradox

R^ výstižné. Kdo to ale pochopí v dnešním světě postaveném na hlavu?

0/0
20.9.2008 21:22

Čech jako poleno

Re: Největší paradox

Ses hnup chlape. To co jsi napsal je vrchol drzosti! Srovnavat ty nacisticke vyholene kebule s protinacistickycm odbojem, to je nevim jestli vic na par facek, ktere by ti nekdo mel ustedrit, anebo rovnou na Bohnice.

0/0
20.9.2008 21:47

Zirkon

Re: Re: Největší paradox

Já jsem tedy vyholené kebule neviděl.

Za to jsem viděl zcela  zběsilé komunistické bojůvky. To byli  zastánci demokracie naslouchající  odlišným názorům ?

0/0
20.9.2008 22:39

kevorkian

Re: Re: Největší paradox

1) V Kolíně žádné vyholené kebule nedemonstrovaly. Demonstrovali tam zodpovědní Němci, kteří jsou schopni dohlédnout dál než na špičku nosu a vidí nebezpečí plynoucí z pozvolné Islamofašizace Německa.

2) Chápu že jednodušší lidé vnímají jen ty vnější znaky.  Proto uvažují takhle: "Hitler brojil proti neněmcům - tihle brojí proti neněmcům ... Tak jsou to asi  náckové. Vy budete asi patřit mezi ty, kteří vnímají tuto povrchní podobnost. Já zas mezi ty, kteří vnímají, že masy tehdejší, stejně jako masy dnešní, naivně podporují sociální experiment, který tehdy stejně jako dnes skončí potoky krve.  Kdysi se masy Němců nadšeně vrhaly do tenat národního socializmu. Masy dnešních Němců se zas "pokrokově" vrhají do tenat multikulturalizmu --> Islámu.  A jejich vnuci budou zase překvapeně kvičet: "Jak to ti naši předci mohli jenom dopustit! Takový kulturní národ!" A jako probíhala denacifikace, tak bude probíhat deislamizace.  Více pravděpodobné ovšem je, že bude probíhat "dechristianizace".

0/0
20.9.2008 22:45

Kuttlirz

Už jen pár desítek lidí z 80-ti milionového národa

si zachovává zdravý rozum a pud sebezáchovy. Většina jako stádo ovcí jdoucí na jatka jim nadává do extremistů.

0/0
20.9.2008 21:16

Ccecil

Nezlobte se na mě.

Ale to je nehorázná dezinformace. Pochybná individua házící kameny a hlásící náboženskou "snášenlivost", je paradoxem, že se jedná zvyčajně o ateisty, jsou vydávána za jediné oprávněné mluvčí toho, co se ve skutečnosti stalo.

.

 Já osobně jsem také proti stavění jakýchkoliv mešit. Minimálně do té chvíle, dokud si islamisté nepřipustí postavit na svém území alespoň jeden kostel. A věřte mi, že to je z kategorie sci-fi. Prostě a jednoduše, proč bychom my jim měli otevírat naše ložnice, když oni nejsou ochotni nás pustit ani ....

0/0
20.9.2008 21:16

blastula

jen tak dál

a zá pár let se budeme schovávat  pod burkama.Nic proti přátelství a toleranci, ale multikulti  společnost je šílený nesmyslný hazard.Každá kultura hezky ve svém regionu.

0/0
20.9.2008 20:54

pepe999 from Salford

Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

zvraci sracky, aniz by vubec vedely, co melou. Sraz protiislamskych radikalu...na aktualne.cz dokonce oznacen za sraz islamobijcu. Nejlepsi na tom je, ze kazdej solo muslim je sam vsechnokromeislamubijec a vsechnokromeislamufob a nezridka to dokladaji impozantnimi vybuchy, jako treba ted v Pakistanu, kde maji ty zrudy svoji zakladnu, nebot pod svicnem je nejvetsi tma. Pakistanci jsou navic nejvic nenavideni muslimove v UK, domorodci moc dobre vi, proc je nenavidi..:-©:-©

0/0
20.9.2008 19:57

P@vel_Novotny

Re: Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

Ty jsi nejaky chytry..halvne, ze ty vis co meles..Byl jsi nekdy v Pakistanu nebo v GB,teda mimo skolniho vyletu? Fascinuje me, ze tu tvrdis, jak tomu nikdo nerozumi, ale vsadil bych se, ze toho nevis o mnoho vic.

0/0
20.9.2008 20:27

vokoun6

Re: Re: Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

"Byl jsi nekdy v Pakistanu nebo v GB"

Ono už to vyjde skoro nastejno, že?

Sami Angličané s trpkým pousmáním říkají že dvě přímé linky denně do Pakistánu co odlétají z Manchesteru (a jedna z Leedsu) je možné považovat víceméně za vnitrostátní...

0/0
20.9.2008 21:14

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

JJ, humus co si tam Anglani necheli nastehovat..:-©

0/0
20.9.2008 21:21

EWCZ+

Re: Re: Re: Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

Jsme pred dvema lety navstivili zname v Britanii. Oni jsou takovi tolerantni k mensinam a tak. Nicmene kdyz jsme zasli do nakupniho centra, proti nam kracela skupinka tri machometanek zahalenych od hlavy k pate do cerneho, jen oci jim koukaly. A nase hostitelka vyjekla zdesene: "Oh my God, tohle jsme tu loni jeste nemeli!" Jo, to jsou okamziky pravdy...

0/0
21.9.2008 0:19

pepe999 from Salford

Re: Re: Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

Ne, v GB jsem nikdy nebyl, ale zato delam uz 3 roky v UK..;-D;-D:-©

0/0
20.9.2008 21:20

Pan Navratil

Re: Re: Re: Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

Jo, skladníka.;-D

0/0
21.9.2008 13:29

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: Re: Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

Mas problem s poctivou praci??8-o8-o

0/0
21.9.2008 13:35

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Me se libi, jak zdejsi ruda prasata

Určitě ne.

0/0
21.9.2008 14:09

QWERTOP

Mohamedáni

to jednou levičákům vrátí i s úroky. Bohužel se s nimi svezeme i my. Místo toho, aby jsme bránili tradiční evropské hodnoty, budeme si hrát na humanismus a až bude utěrek v Evropě většina, tak nás povraždí. Levičáci budou konvertovat k islámu a Evropa se vrátí do středověku. EU nám byl čert ( Aláh) dlužen.

0/0
20.9.2008 19:52





Najdete na iDNES.cz