Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka zaměněné holčičky: Cizí miluju, vlastní se učím mít ráda

Jaroslava Trojanová u brněnského soudu popsala, co cítí k dětem, které jí zaměnila třebíčská nemocnice. Stále miluje Nikolku, kterou původně vychovávala a kojila, ale patří manželům Čermákovým. Vlastní dceru Veroniku se učí mít ráda. Podobně jsou na tom i ostatní rodiče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wendolene

Cele je to velky cirkus a humbuk

Nepopiram, ze to, co se stalo, je strasne. Ale neverim, ze prosli takovou ujmou, jakou popisuji. Chteji proste na tomhle co nejvice vydelat, nechteji do konce zivota pracovat. Jak moc jim zalezi na detem,kdyz je nechaji fotografovat, jezdi do TV na ruzne porady, atd. atd. Ty deti by meli mnohem klidnejsi detstvi bez tohoho medialniho cirkusu. Dulezite je, ze se na to prislo vcas, ta mimina si to nebudou pamatovat, pokud drazi rodicove nebudou jezdit po soudech jeste za deset let a vymahat odskodne. Deti jsou zdrave, to je k nezaplaceni. Obe dve. PRedstavte si, ze jedno by bylo vazne nemocne a oni by si museli prohodit zdrave s nemocnym...

Rodicovstvo ma nacvicenou rec od pravnika, nepusobi prirozene. Ten druhy par se nehodla nekdy vzit? Penize chteji, ale dite nema rodice, kteri jsou manzele? To zrejme nikomu nevadi. Kdyby se panovi nesmali v hospode, tak se na to vubec neprijde a zivot jde dal....

0/0
17.9.2008 19:40

DarebakJimbo

Re: Cele je to velky cirkus a humbuk

Nevis poradne, co pises... mas sice castecne pravdu, ale miminka maji v sobe ulozeno vse, co prozila uz i behem tehotenstvi. A pocit, ze ho v porodnici hodili k nekomu jinemu - naprosto cizimu, je dost hnusny, nemyslis? V dospelosti si to vedome pamatovat nebudou, ale je to v nich. A navzdy bude. A logicky je to i ovlivni. Kdyby nebylo lemplu v nemocnici a kdyby se nemocnice snazila ty rodiny poradne odskodnit hned, nebyl by ani zadny cirkus. Takhle to akorat zlehcovali a dospelo to - bohuzel - az ke zbytecnemu soudu, ktery doufam nemocnice projede.

0/0
17.9.2008 21:38

Wendolene

Re: Re: Cele je to velky cirkus a humbuk

Kdyby nebylo lemplu v nemocnici? Nemyslite, ze je to castecne i vina rodicu? Deti meli rozdil pul kila a to je dost znatelny rozdil u novorozence, kazda matka si svoje dite prohlizi, vsechny detaily a zkouma ho. Pozna ho lehce mezi ostatnimi, takze trosku se nabizi otazka, je to vazne jenom a jenom vina nemocnice a personalu? Je to trosku pritazene za vlasy. A nevykladejte mi prosim zase, ze jim zavidim, takove argumenty me nici. Typicky ubohy argument. Reknu, nelibi se mi Lucie V a vsichni hned, ty ji zavidis, ty jsi hnusna!

Ne, jim neni co zavidet, kdy uz to pochopite?

0/0
17.9.2008 23:09

captain cook

Re: Re: Cele je to velky cirkus a humbuk

Nevim kam chodis na rozumy, ale placas hlouposti s tim "polozenim k nekomu jinemu"...a to ti to rikam slusne. Jestli budes mit prilezitost, promluv si nekdy s paediatrem.

"kdyby se nemocnice snazila ty rodiny poradne odskodnit hned, nebyl by ani zadny cirkus...." -nesouhlasim. Nemocnice nabidla odskodne, rodice to neprijali. Kdyby meli zajem mit odskodne v ruce co nejrychleji, byli by to prijali. Jim nejde o rychlost a co nejrychlejsi navrat rodiny do normality, ale jen a jen o maximalni vytriskanou sumu. Proto delaji tyatry -handrkuji se jak na tureckem bazaru. BTW nejake odskodne uz dostali, od vedeni kraje, pokud si pamatuji. Doufam, ze odskodne dostanou, v primem pomeru k problemu. Jsou hodne horsi pripady nez zamena 2 zdravych deti.

Kdy se pripad konecne projedna neni na rodicich ani na nemocnici. Myslim, ze maji stesti, ze se na ceske pomery pripad dostal k soudu hodne brzo. Pokud vim o ceske justici, je notoricka hodne pomalym behem...zpozdeni 3-5 let neni vzacne.

0/0
18.9.2008 8:30

Warhead_bia :P

joo

neni nad medialni prostituci v praxi ;-)

0/0
17.9.2008 13:46

svazak1

...

Jak to tak tady ctu tak musim opet zopakovat starou pravdu: ZAVIST JE SVINSKA VLASTNOST!!!

0/0
17.9.2008 10:18

captain cook

Re: ...

zavidis takhle nekdy? Ze tak blbe kecas.

Kdyby sis posty precetl opravdu dukladne a ne jen povrchne, prisel bys na to, ze zdaleka ne vsichni co se k pripadu stavi negativne tak cini ze zavisti. Tohle neni obycejny pripad kompenzace, kde vsechno je bud cerne nebo bile. Pro toho, kdo neuvazuje je nejlehci smest vsechny namitky stranou a rici- lidi jenom zavideji. Neni to pravda!

0/0
17.9.2008 10:38

DarebakJimbo

Re: Re: ...

A co tady vetsina dela? Zavidi... vedi prd o lidske psychice, neumi se vcitit do pocitu jinych, jsou slepi k pravum lidi. Bez nadhledu, bez moralky, bez respektu - vetsinou takto se projevuji. Tenhle stat trpi tim, ze se z nej po odchodech inteligentnich lidi (uz od roku 1620) stala postupem casu smradlava zumpa... cest vyjimkam.

0/0
17.9.2008 13:20

bastianka

Re: Re: Re: ...

Tak ať jdou na terapii, peníze to nespraví.

0/0
17.9.2008 13:30

captain cook

Re: Re: Re: ...

rekl bych, ze dost lidi se tu naopak vziva do pocitu jinych a objektivne posuzuje chovani a motivy. Bohuzel vychazeji najevo detaily jeste nechutnejsi, nez bylo vloni napsano.

Domnivam se, ze jen male % by chtelo videt aby rodiny z toho vysly s nicim, protoze vetsina si uvedomuje ze se stala chyba, ktera mela nepriznive nasledky a ze nejaka kompenzace je na miste. Je ale rozdil mezi pravdou a ji odpovidajici kompenzaci a divadelnim predstavenim, predstiranim vetsi ujmy za ucelem vytriskani megamilionu. Osobne o nejake zavisti u mne nemuze byt ani reci, protoze nikomu v Cesku nemam co zavidet. Z me kapsy na to take nic nepujde, zato ale z vasi kolektivni ano. Snad nechces vasim danovym poplatnikum vzit pravo, aby se vyjadrili jak to vidi?

0/0
17.9.2008 13:43

Wendolene

Re: Re: Re: Re: ...

Jiste, meli by dostat nejake odskodne , ale ne tak prehnane vysoke. Podle me se ty vykutalene dvojice divala az na mnoho americkych filmu...

0/0
17.9.2008 19:43

DarebakJimbo

Re: Re: Re: Re: ...

Pravo vyjadrovat se nechci nikomu brat... O vysce "kompenzace" jak pises se da ale diskutovat ruzne. Ja tu ovsem citim jen zavist. Mame doma deti (male) a vzivame se do jejich situace. A nedokazeme si predstavit, ze bysme meli neco takoveho prozivat - vzdyt to nema zadne bezchybne nebo "stastne" reseni. Ty penize nejsou samozrejme taky resenim, ale mely by byt tvrdym trestem pro nemocnici a varovani ostatnim lemplum. Pro ty rodiny pak jakymsi odskodnym... podle me nijak prehnanym. Ja bych v takove situaci pozadoval i vice, protoze podle me jde o naprosto neslychane chovani ze strany nemocnice, ktera se s nima navic snazila doslova vyje..t. Je to dalsi ukazka nedostatku respektu a slapani po obycejnych lidech v tomto state. Tady se pravo da snad jedine koupit, dovolat se ho casto jednoduse nejde...

0/0
17.9.2008 21:33

Wendolene

Re: Re: Re: Re: Re: ...

JEzisi, zase Cechacci a zavist, prosim VAs, z mojich penez to nebude, ja nejsem danovy poplatnik CR. Nezavidim jim vubec nic, v jejich situaci bych se nechtela octnout . Jen mi pripada silene nadsazena castka 12 milionu CZK. Kolik by tedy meli platit lidem, kterym dite zemre? Kterym zemre otec, hlava rodiny? JE to chamtive, ja bych se radeji chtela zamerit na svuj vlastni zivot, odstehovala se nekam jinam, snazila se vytvorit normalni rodinu misto jezdeni po tv a plakani pred kamerou.

0/0
17.9.2008 23:06

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

souhlasim.R^R^R^

nevim jak v Cesku, ale v ruznych statech se vyse kompenzace odmeruje podle precedentu a podle stupnice o vaznosti utrpene ujmy. Napr.za pripad nedbalosti, ktery zapricinil smrt ditete nebo jeho tezke dusevni/trelesne postizeni se dava podstatne vyssi kompenzace, nez za zamenu 2 zdravych deti, ktera byla zjistena v par mesicich veku. Nehadam se, ze nemocnice nemela v systemu bo*del a ze nepotrebuje nakopat, aby se z toho poucili a zavedli spolehlivy ID system.

Ale delat tyatr, jezdit do zahranici vystupovat v senzacechtivem TV programu, vsechny jine medialni vystupy, koucovani prvnikem...tady jasne nejde o co nejdrivejsi nastoleni klidu v rodine a o blaho ditete, ale jen o prachy.

0/0
18.9.2008 8:42

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

koucovani pravnikem

0/0
18.9.2008 8:45

Lenorrek

Vytřískat co se dá. . .

zkouší z toho vytřískat co nejvíc. . . chápu, že nějaké odškodné chtějí, ale pokud jim na těch dětech opravdu tak záleží netahali by je před kamery a nevystavovali by je dalšímu "stresu". Sice dítě ještě nemám, ale radši bych odkojila dítě cizí a myslím, že po návratu dítě vlastního bych neměla takové citové potíže. Je předci lepší mít dítě vlastní které nám jako rodičům je podobné. No jo, ale čím víc budou fňukat tím víc vytřískaj :-P

0/0
17.9.2008 8:40

captain cook

Re: Vytřískat co se dá. . .

z canku je jasne, ze ona rikala presne to, co mela. Z reportaze je jasne videt pravnikova priprava a nastudovani role. Nijak nepopiram, ze nedoslo ke stresu, nijak nepopiram, ze to muselo byt zvlast pro ty mamy traumaticke...ale....ceske vulgarni rceni aplikovano: cim vic se nekdo s necim maze......tim horsi a delsi nasledky.

Mne se zda, ze cela ta afera kolem prodluzovanmi casu k vymene a medialni kampan kolem byla zinscenovana kvuli jedinemu ucelu...jak z uradu, nemocnice a potazmo z vas, danovych poplatniku vytahnout maximum penez.

Jaci milujici rodice, kdyz prijdou na to, ze jejich dite bylo po porodu zameneno, odjedou do Nemecka aby tam vystupovali na televizi? Jaky milujici tata si vezme mluvciho, aby okamzite po uverejneni prvni zpravy o vymene zacal ve stejnem dechu vymahat 10 mega odskodneho? Jaci milujici rodice v takove chvili vubec pomysli na odskodne? Nemeli by zajem ze vseho nejdriv dostat sve dite zpet k nim domu, aby byl co nejdrive nastolen klid a pohoda v rodine ?

0/0
17.9.2008 8:56

_m-

Re: Re: Vytřískat co se dá. . .

No já si nemyslím, že ten tata (notabene nemilující, ale podezírající) si vzal mluvčího., Já to vidím tak, že mluvčí si vzal toho tatu (a později ostatní) jako rukojmí.

0/0
17.9.2008 9:26

Wendolene

Re: Re: Vytřískat co se dá. . .

Captain cook  , tomu rikam rozumny nazor. Ano, kdyz jim tak moc jde o vraceni se do normalu, proc se nesnazi zit normalne? Bez novin, tv kamer a pravniku?

Chudaci deti.

0/0
17.9.2008 19:42

captain cook

Re: Re: Re: Vytřískat co se dá. . .

at to dopadne jak to dopadne, nejvetsi chidaci z toho vyjdou deti. Pokud se rodiny neodstehuji nekam, kde je nikdo nebude znat, dovedes si predstavit, jake peklo udelaji holcickam spoluzaci az zacnou chodit do skoly??? A cim vic tyatru ted, tim vic si to lide budou pamatovat a tim vic dramatu az holcicky pujdou do skoly.

0/0
18.9.2008 8:48

captain cook

trvaly ucinek na deti? Zadny!

"...psycholog a právník řekli, že musíme jet s naší vlastní dcerou

Verunkou. Po návratu ke mně Nikolka nechtěla jít a brečela, ale nakonec

si na mě zase zvykla...." Z toho je jasne, ze stacilo par dni nepritomnosti kdy Broza se slecnou Trojanovou odjeli do Nemecka delat rozhovor pro televizi, aby se Nikolka zacala citit v pohode a "doma" u svych vlastnich rodicu. Tim ze se musela jeste na cas vratit zpatky k Trojanove a Brozovi po jejich navratu z Nemecka se vlastne pretrhaly prvni vztahy, ktere si dite zacalo tvorit k vlastnim rodicum.

Cim mene scen kolem, cim mene pozovani pro media, tim lepe a klidneji by se odehral navrat k vlastnim rodicum pro obe holcicky!

0/0
17.9.2008 8:20

(@)

Re: trvaly ucinek na deti? Zadny!

R^ souhlas

0/0
17.9.2008 8:26

LAPD

muj nazor

Ten kdo tvrdi, ze pehanej, tak nema deti. Pred narozenim nasi dcery, jsem si rikal, ze prehanej, ted po pul roce, uz jen pomysleni na to, ze by jsme byli ve stejne situaci, z te myslenky mi neni moc dobre, takova uzkost, dost dobre si dokazu predstavit, co prozivaji. Btw. s manzelkou mame uplne stejny pocit, pred i ted... :-/

0/0
17.9.2008 7:12

(@)

Re: muj nazor

Jenže vy jste zřejmě opravdu citliví a zřejmě i rozumní a chytří rodiče a vy byste si evidentně ty děti nenechali zaměnit! Já byl (nejednou) u porodu svých dětí a byl jsem si poté na 99,..% jist, že naše dítě pozná a u matky je to 100%! Tyhle rodiče, to musí být jak se říká iq-tykve, že si nechali ty děti prohodit a ani údajné půlkilové rozdíly neřešili - sakra, své dítě si musím hlídat skoro až do plnoletosti a to platí hned v porodnici!!

Takže porovnávat své přístupy, s přístupy těch, kteří teď své největší "city" a "vášně" obrátili k vysouzení bakšiše, nelze porovnávat.

0/0
17.9.2008 8:23

(@)

jo tak oni se doma hádají...

8-o - a chtějí za to miliony? ;-D ;-D R^ Tak to budeme doma přemýšlet, kvůli čemu bychom se také mohli pohádat, aby to ale bylo dost lukrativní!:-)

0/0
17.9.2008 1:59

pavla40

Re: jo tak oni se doma hádají...

asi až dostanou ty miliony tak se přestanou hádat a začnou svoje děti milovat.

až si ty jejich děti v dospělosti přečtou všechno co se napsalo v novinách tak je taky přestanou milovat  /ledaže by je vychovali k obrazu svému/Rv

0/0
17.9.2008 7:28

(@)

Re: Re: jo tak oni se doma hádají...

R^ to je přesně ono. Divím se, při té publicitě, že nějakého novináře nenapadlo se jich zeptat, zda jim to teď za to stojí, veřejně vyhlašovat, jak si doma nadávají du k..ev při vědomí, že si to ty děti dříve nebo později přečtou (pilní spolužáci nejpozději cca ve 2. třídě donesou a budou si z nich za to dělat (Y)..)

Tak doufám, že soudce bude moudrý a pěkně jim to sečte a připomene, že teď svým dětem svévolně škodí 1000x více, než jim uškodila samotná záměna.

0/0
17.9.2008 8:17

_m-

Re: Re: Re: jo tak oni se doma hádají...

Pokud jsem to pochopila tak oni odpovídají na otázky soudu. To se musí. Na vaši připomínku, že k soudu nemuseli, podotýkám, že máte pravdu. Ale Broža je zřejmě zcela pod vlivem  svého (dle jeho mínění zřejmě geniálního) švagra (což bylo vidět od začátku kauzy), Trojanová zcela ve vleku Broži - a Čermákovi se nechali strhnout představou, že Broža něco vysoudí a oni ne.

Krom toho - maminkám to trauma věřím. Vztah k dítěti vytvořený během prvních měsíců je nenahraditelný - to potvrdí všichni, kdo o tuhle možnost přišli.

0/0
17.9.2008 9:24

DarebakJimbo

Re: Re: Re: Re: jo tak oni se doma hádají...

Omlouvam se - to patrilo cloveku (@)

0/0
17.9.2008 13:23

(@)

Re: Re: Re: Re: Re: jo tak oni se doma hádají...

Jsi nějaký zmatený. Zkus si konečně také poprvé v životě napsat e-mail a zjistíš, co znamená znak @ ;-)

0/0
17.9.2008 19:16

DarebakJimbo

Re: Re: Re: jo tak oni se doma hádají...

Tvuj nick vypada jako lejno... a podle cteni tvych prispevku mam pocit, ze jedno takove mas i mezi usima ;-)

0/0
17.9.2008 13:22

captain cook

Re: Re: Re: Re: jo tak oni se doma hádají...

asi nemas deti a nevis jak se nekteri mali "sebastianove" (kolokvialni anglicky nazev pro "bastards"' cili parchanti) umi chovat s maximalnim umyslem druhemu diteti ublizit. Nekdy to vyjde od nich samych, ale nekdy tomu daji podnet jejich rodice kdyz svym detem prozradi neco o tech druhych. V tomto pripade muzes mit 100% jistotu, ze pokud se rodiny neodstehuji nekam kde je nikdo nezna, deti to holcickam ve skole vyridi...zvast te, jejiz tata, babicka, dedecek nazyvali mamu kuou.Rv

0/0
17.9.2008 13:51

maticetuhosti

nemocnice prijde o vsechno =

  =5 melounu co maj no a zbylejch 7melounu???? ..........pocitam ze

budou muset prodat par decek a nahradit je oholenejma stenatama ...

vono se to v tom nasem zdravotnickym bordelu nejak ztrati ;-€ pokud nekoho nenapadne delat testy DNA a nebude chtit stenata zpatky .........mozna to vypada  ze melu uplny nesmysly a ze  jsem magor, ale ja bych se tomu ani moc nedivil kdyby realita byla jeste silenejsi protoze ceske zdravotnictvi to je takovej ceskej  bermudskej trojuhelnik kde se dejou sileny veci co by nikoho ani ve snu nenapadli a mizej tam sileny prachy .............jestli mi nedate za pravdu dnes tak si par dni pockejte vona se  zase nejaka silenost obevi a nejaky prachy zase zmizi;-);-)

0/0
17.9.2008 1:33

captain cook

Re: nemocnice prijde o vsechno =

A nemocnice asi budet platit to odskodneni z ceho???? Z vasich vlastnich kapes danovych poplatniku, protoze vsechny prachy na nemocnice jdou od vas!

A jestli dojde k nejhorsimu jak by si prali zalobci a "nemocnice" bude nucena zaplatit tucne odskodne? Privede ji to k bankrupci...budete spokojeni? Zase to slo z vaseho a navic jeste nemocnice byla donucena z financnich duvodu zavrit dvere s hodne vaznymi nasledky pro obyvatele z celeho regionu. Prast jako uhod, danovy poplatnik a tedy vy vsichni budete o to chudsi.

0/0
17.9.2008 8:26

koga

Ty miliony

by měl zaplatit ten idiot, který si nechal udělat testy DNA.

0/0
16.9.2008 22:44

DarebakJimbo

Re: Ty miliony

jo? A nebo taky ty.... cretinoRv

0/0
16.9.2008 22:53

ferdapytlik

Tato vyjádření v tisku zrovna v době, kdy má

soud rozhodnout o výši náhrady ............. :-/  Rv

0/0
16.9.2008 22:26

Execute

Re: Tato vyjádření v tisku zrovna v době, kdy má

Kdyby se nemocnice dohodla mimosoudne, byl by klid. Ted to je jejich konec. Hold maji neschopneho pravnika. Ted nemocnice prijde o vsechno.R^

0/0
16.9.2008 22:40

veselabublinka

trochu pokory!!!

Výměna dětí je trauma určitě na celý život,ale mám pocit když lékaři zapříčiní trvalé následky po léčení nebo smrt,  pozůstalí dostávají pár tisíc!!!A oni mají přeci zravé holčičky tak ať děkují,že to nedopadlo hůře a jsou skromější!!!:-/

0/0
16.9.2008 22:14

Execute

Re: trochu pokory!!!

A kdypak nastupujes trest. Trochu pokory ty zdravko! Kdyby se to stalo v USA, tak jdes pod injekci za dvojnasobny unos! Tak bud rada za to dozivoti, co dostanes! A nebud zavistiva, Cesko!!! Spravne se to dela tak, ze nemocnice nabidne kazdemu 24 000 000 USD (= kazdemu!). Ale rodiny si reknou o dvojnasobek automaticky. Soud udela bu bu bu! a vetsinou se mimosoudne dohodnou na 20 000 000 USD pro kazdeho a nedozvi se to tisk, rozhlas ani televize. Ale tady, jak vidim, dochazi k ohrozeni zavistivymi klany vyberacu vypalneho. Meli by zmenit jmeno a bydliste! Jak dostanou tu almuznu za to - co uz bylo, budou v ohrozeni. Nehlede na to, ze jeste bude mnoho soudnich procesu za to, co bude. Kdyby nemocnice nabidla ted mimosoudne kazdemu tech obycejnych 12 000 000 Kc, uz by v bydoucnu na zadne odskodneni nemeli narok. Proste pravnik hajici nemocnici ji podrezal vetev.

0/0
16.9.2008 22:32

DarebakJimbo

Re: Re: trochu pokory!!!

souhlas... je to tu prohnila zeme a plno divnych necitlivych lidi, kteri akorat zavidi...

0/0
16.9.2008 22:52

francoa

Re: Re: Re: trochu pokory!!!

Nerozčiluj se, platíš to taky ze svých daní. Tak jim svůj díl dones osobně, ať se ušetří na poplatcích na bankách;-D, myslím že to dělá něco přes 1 Kč, dej jim radši 3 Kč, cikáni a šlapky neplatěj daně.;-D

0/0
16.9.2008 23:21

DarebakJimbo

Re: Re: Re: Re: trochu pokory!!!

Lidem, kteri to zpusobili, by mel propadnout majetek... a na zbytek se klidne slozime, ne? ;-) Dam i 5Kc, kdyz to prispeje k tomu, aby se v budoucnu takova vec neopakovala. Prijd si pro tech par kacek vecer po setmeni, pridam ti i par facek, ze to zlehcujes...

0/0
17.9.2008 13:26

Zlý výrostek Hugo

Re: Re: trochu pokory!!!

Vy byste z toho jejich neštěstí udělal uplně životní úspěch nakonec...Rv

0/0
17.9.2008 0:12

bastianka

Re: Re: trochu pokory!!!

Kdy mas vychazky?

0/0
17.9.2008 13:43

klaraw

Re: trochu pokory!!!

můj názor je ten, že by měli být rádi, že mají své děti a že ty děti jsou zdravé. Nechápu, jak může matka říct, že se teprve učí mít ráda to svoje dítě! Vždyť to tak chtěli a mají je, tak teď je jasné, že jim jde jen o prachy (hlavně tomu jednomu!).

0/0
17.9.2008 7:57

_m-

Re: Re: trochu pokory!!!

Ony - matky - to tak nechtěly. Zkuste si v těch článcích přečíst i něco jiného než číslovky.

0/0
17.9.2008 9:27

DarebakJimbo

Všem

kteří si myslí, že jde o chamtivé rodiče, bych rád vzkázal, že ví velké hov.o o pocitech lidí v takové situaci a ať tedy raději drží své sprosté "tlamičky". Nedokážete pochopit, co za pocity oni mají, poněvadž jste necitlivé hovada. Tak zmlkněte a běžte raději komentovat Hanychovou, Sámera nebo stupidní seriály. (Y)

0/0
16.9.2008 21:20

grrrr....

Re: Všem

Vážená, zkuste se před tím soudem raději zamyslet např. nad tím, že byste náhodou vykonávala např. práci chirurga v této nemocnici, která by skončila díky chybě několika hlupáků. Takže by díky tomu přišlo o práci spoustu lidí co za to nemohou. Navíc by pacienti přišli o péči zdejších lékařů. Je až z podivem jak rychle dokázali ocenit svou situaci. A všichni tvrdí, že jim to ničím nenahradí... A co kdyby ty děti např. lékaři omylem upálili v nemocnici dečkami (jako se to stalo). To je třeba lepší situace? Na kolik by to pak ohodnotili? Na deset miliard?

0/0
16.9.2008 21:48

DarebakJimbo

Re: Re: Všem

Kdyby mi upalili dceru v nemocnici, nechtel bych nic... sel bych a podriznul bych je jako podsvincata. A ktem predchozim argumentum... bylo by mi uplne jedno, jestli nejaky Franta Vomacka (at uz chirurg nebo uklizec ci kuchar) z nemocnice prijde o praci... me by sakra akorat zajimalo, ze kdyz mi nekdo svou blbosti takto drsne zasahne do zivota, tak za to chci nejakou nahradu!! I s vedomim, ze cas to stejne nevrati... a jeste jednou k tomu upaleni - kdybych snad mel i neco chtit, tak i klidne deset miliard. At se z toho ti lempli klidne pose..u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
16.9.2008 22:48





Najdete na iDNES.cz