Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při přestřelce v Chomutově zemřeli policista a Vietnamec

Dva muži, z toho jeden zhruba třicetiletý policista, zemřeli ve středu při přestřelce v baru v centru Chomutova. Druhým mrtvým je muž vietnamské národnosti. Pachatele policie zadržela, uvedla policejní mluvčí ústeckého kraje Jarmila Hrubešová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

duhastrecht

Je zvykem, že

usvědčení vrazi policistů páchají "sebevraždy" - takže tenhle grázl zabíjel naposled v životě. To je jediné positivní na téhle věci.

0/0
4.9.2008 22:25

Kleki Petra

Přestřelka = střílečka nejméně mezi dvěma střílejícími.

Tohle vypadá spíš na zabíjačku, redakce.

0/0
4.9.2008 14:56

Kleki Petra

Re: Přestřelka = střílečka nejméně mezi dvěma střílejícími.

...mezi nejméně dvěma...soráček...

0/0
4.9.2008 14:56

jsem sokol

Co jste zač?

Nechápu, jak někdo může pořad podsouva debatu je o cikánech.

0/0
4.9.2008 11:15

Bonelord

Nechápu jak mohl "vyváznout s lehkým zraněním."

8-o;-€

0/0
4.9.2008 10:11

salamoscv

kriminalita

kdesi jsem se nedávno dočetl,že Chomutov patří mezi 3 nejnebezpečnější místa v zemi,ale důležité je,že s kriminalitou v pravidelných periodách válčí primátorka Řápková ikdyž jen v tisku a hlavně:budeme mít mega sportovně-kulturní centrum za 1,5 miliardy,v městě plném špíny,kriminality a nepřizpůsobivých

0/0
4.9.2008 9:56

kafy

Re: kriminalita

To by mě zajímalo, kde ses to dočetl :). Řápkovou taky nemusím, ale co máš proti kulturnímu nebo sportovnímu centru ? A ano, je tu spousta lidského póvlu, ale je tu majorita normálních pracujících slušných lidí.

0/0
4.9.2008 10:03

medved_cz

Re: Re: kriminalita

Treba pro nej je dulezitejsi aby jej neokradli na ulici nez nejaka kultura. Do toho centra nikdo neprijde, kdyz jej pri odchodu dvakrat okradou a jednou znasilni.

0/0
4.9.2008 10:14

kafy

Re: Re: Re: kriminalita

Ale no tak, Chomutov není žádnej Bronx :). Bydlím tu, a až na občasné excesy na Kadaňské je to tu v klidu. To co se stalo včera je tragédie, ale není to tu na dením pořádku.

0/0
4.9.2008 11:15

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: kriminalita

No já myslím, že i 300 případů ročně je dost.

0/0
4.9.2008 15:42

burres

zabito ve sluzbe

kolik policistu bylo zabito ve sluzbe, tj. mimo havarii, sebevrazd, neopatrnosti se zbrani atd. nebyl posledni tehda v Brne v Globusu?

0/0
4.9.2008 9:40

Nedobrota2

Re: zabito ve sluzbe

Jen 3 sundal v Karviné Bulawa ! ;-D

0/0
4.9.2008 9:48

KarlKubrt

...viz novinky.cz

...na novinkách je video z místa činu, a je tam krásně vidět...jak cikán  nerozumí slovům..zde je vstup zakázán a opuste tento prostor...nechápu, že jednu nekoupil a nešel si taky oddechnout do chládku.;-€

0/0
4.9.2008 9:38

grrrr....

Asi šel reklamovat nějaké to zboží.

A distributor k němu nebyl dost vstřícný. A ten policajt? Prostě se připletl. :-/

0/0
4.9.2008 9:14

matysek-k

Re: Asi šel reklamovat nějaké to zboží.

v baru?

0/0
4.9.2008 14:51

cizinec je našinec

napsali

by i tento titulek "Při přestřelce v Chomutově zemřeli policista a cikán(potažmo Róm)"?

0/0
4.9.2008 9:02

Nedobrota2

Re: napsali

R^;-D

Asi né !

0/0
4.9.2008 9:07

EnVidiaSeries

Otázkou je, kde byla Městská Policie

přímo z Chomutova? Starali se o vlastní radárky, chytračili, koho za 53 km*hod-1 sejmou a koho ne??? Vlastně je dobře, že u zásahu nebyli, možná by těch mrtvých bylo na místě ještě víc..

Policisty je mi líto, ale je to důsledek nejen přiblblých zákonů tohoto Čunkystánu (příšerná práce termitů, kdyby někdo pátral potom, kde se stala chyba) a pak naprostého selhání minitra Lanegera z ODS.

To, že situace u Policie se vymyká normálu, to čtu každý den z raportu samotných policistů.. Páni kolegové, je to bohužel tak: Langerovi na vás nezáleží - policista sem, poliicsta tam, stačí se podívat, co jeho "reforma" produkuje za "rychlokvašky"..

Poslední případ kolegyně z Vlašimi jen dokazuje, že chyba je v nadřízených, nikoliv samotných policistech..

ODS už dokázala, že to nedokáže. K čertu s ní. :-©Rv

0/0
4.9.2008 8:34

freak2

Re: Otázkou je, kde byla Městská Policie

R^

0/0
4.9.2008 8:41

MartyKO

Re: Otázkou je, kde byla Městská Policie

Nejakej kreten vytahne bouchacku a muze za to Langer a ODS. Neni to chvilema nudny videt ten svet tak cernobile? Vlastne se zakalem rudy... Rv

0/0
4.9.2008 9:02

Smil

Re: Re: Otázkou je, kde byla Městská Policie

Langer opravdu muže za celý rozpad policie, jestli mohu poradit kriminálníkům, tak teď mohou začít jednat, policie je na dně a horší to snad už být ani nemůže.

0/0
4.9.2008 10:52

artN

Re: Otázkou je, kde byla Městská Policie

Kdybys měl mozek, tak by ti došlo, že asi volali státní, tak přijela státní. Nebo si myslíš, že na státní policii je přepojili na městskou ???? Nebo ja městská policie musí být přítomna v každém baru ? Bože můj.

0/0
4.9.2008 9:37

EnVidiaSeries

Re: Re: Otázkou je, kde byla Městská Policie

Když o tom nic nevíte, tak nepište bláboly.

Jde-li o "abnormální" tr. čin - tedy např. únos, dále např. přepadení banky s rukojmími, nebo střelba na kohokoliv a kdekoliv, avizuje se to všem v rámci integr. systému (Policii státní i městské - vzájemně - operační sdělení, dále se dává informační echo hasičům, záchrance a event. dle vyhodnocení 1. PMJ hlídky na místě i zásahové jednotce kraje).

Obecně paltí, že kdo je nejblíže, zasahuje - na území města to může být i městká policie. Jenže ta obyčejně bývá k nenalezení nebo "nepřipravená" - zkušeností máme více než dost.

A teď všeobecně: k takovým zásahům jezdí více hlídek najednou z důvodu bezpečnosti, ale před týdnem tu byla např. zpráva, že na celý okres se 120.000 obyvateli slouží 8 policistů (!) Jinými slovy tihle 2 byli chudáci, a že to špatně dopadlo je systémovým selháním - Langrovi utíkají kvalitní lidé, nebo se jich politicky zbavuje a nechává si ve vedení psychpaty nebo posílá do služby policisty žádné dostatečně nevycvičené!

0/0
4.9.2008 9:45

pasik00

trest

´dostane taky 5 let,jako dvojnasobny vrah ridic-fetak?

0/0
4.9.2008 7:55

grrrr....

Re: trest

Maximální sazba je za vícenásobnou vraždu maximálně 20 let. Když vezmu v potaz dobrého právníka tak dostane tak max. 10 a za 5 let je doma.

0/0
4.9.2008 9:16

KarlKubrt

Re: Re: trest

...max. trest je trest vyjímečný-doživotí.

0/0
4.9.2008 9:35

kozak52

ta poslední věta je perla

70 policistů se zdá jako ojedinělé

0/0
4.9.2008 7:55

pretorit

Re: ta poslední věta je perla

Skoro ta samá věta z novinek :-)

Případy, při nichž policista zemře ve službě, nejsou v Česku ojedinělé. Podle neoficiálních informací zemřelo od počátku 90. let ve službě zhruba sedm desítek policistů.

0/0
4.9.2008 9:01

Hansusi

Zemřel policista ve službě.

Úpřimnou soustrast pro paní a její dítě, kteří ztratili manžela, otce, který svým povoláním pracoval pro společnost. Toto se nemělo stát. Bude třeba ještě více cvičit policisty na situace, které díky schengenu, se budou stále zhoršovat, zřejmě budou přicházet noví pachatelé. A tím i nové nebezpečí. A pro naše zakonodárce: provést úpravu některých bezpečnostních zákonů, vč.možnosti vstupu do prostorů, kde by se mohl ukrývat pachatel.

0/0
4.9.2008 7:34

zoufalec1

Re: Zemřel policista ve službě.

Souhlasím. Naše zákony nahrávají zločinu, slušný člověk při obraně svých práv je šikanován. Zkuste se i zde vážení zákonodárci poučit v USA.

0/0
4.9.2008 8:30

Winston1984

Re: Zemřel policista ve službě.

Pracoval pro společnost ?

Jde to dohromady ? není to překlep - policista = pracoval ? Co pracoval, co je výstupem jeho "práce" - najde mi ukradené auto ? Chytí zloděje ? Nechte se vysmát , to nemá v popisu práce.

 Pracoval pro společnost ?

Není to tak, že policie je v podstatě jen nástrojem vládnoucí garnitury (ať té nebo té) k ovládání a škrcení těch co by s ní náhodou nesouhlasili či případně měli vlastní názor na věc ?  Takže pokud je společností myšlena "strana a vláda" tak jo ale pro mě jako daňovou dojnou krávu v žádném případě "nepracoval". 

0/0
4.9.2008 8:42

Mar__tanka

Re: Re: Zemřel policista ve službě.

jsi kre..tén...:-©:-©:-©

zřejmě šlo o normálního pracujícího obyčejnýho člověka, kterej přišel při práci o život - je to tragédie.

A jestli se ti nelíbí, jak se to tu vede, můžeš kandidovat, nikdo ti nebrání...

0/0
4.9.2008 9:03

Winston1984

Re: Re: Re: Zemřel policista ve službě.

Nepotřebuju kandidovat - to bych se totiž dostal na tu druhou stranu barikády.  Sorry ,že chci aby stát kecal jen do toho do čeho opravdu musí a nesral se mi do života uplně ve všem.  A chlupatý maj tu smůlu že tenhle zkur.. vy stát aktivně podporujou - proto je nemám rád. Jsou to totiž osoby bez mozku - pokud dostanou rozkaz střílet do lidí tak prostě střílet budou - a nikdo z nich se nebude ptát zda je to správně.

0/0
4.9.2008 9:15

Lebik

Re: Re: Zemřel policista ve službě.

winstne , predpokladam, ze za to muze tvuj nizky vek....ne kazdy policajt je politicky zprofanove prase.A ze pochuzkar nema v popisu prace hledat tvoje auto?covece, vis aspon neco o hierarchii v policii a jak to funguje?pises z cesty, jses mimo.de facto jses vypatlany ubozak, ktery okomentuje smrt cloveka takovymdle blitkem.vez, ze kdejaky policajt je daleko vetsim prinosem pro spolecnost, nez tvoje zhovadile byti....btw, pokud se ti to tady nelibi, chapu to, ale asi ani nemas dost sil ve svem zivote neco zmenit, nedejboze se odstehovat do zeme jenz ti vohovuje....jsi ubohy produkt vlastniho ega...(Y)

0/0
4.9.2008 15:38

Rudá_záře_nad_Kladnem

Pachatel 12 let z lochu nevyleze.

Chomutov - drogově závislý - Džamila?

0/0
4.9.2008 6:47

ChorcheCh

To by se v USA stát nemohlo

Tam jsou policajti zvyklí na to, že každej může mít u sebe zbraň. Proto nosí neprůstřelné vesty a jen tak si někam nenapochodujou R^

0/0
3.9.2008 23:46

aerkain

Re: To by se v USA stát nemohlo

Jenže tohle není USA - naštěstí.

0/0
4.9.2008 1:56

Augo

Re: Re: To by se v USA stát nemohlo

Tam maji pomahat a chranit hasici, ne policajti!

0/0
4.9.2008 2:55

Augo

Re: To by se v USA stát nemohlo

A ty jsi tam v USA byl? A kde? Ale mas pravdu. V kazdem state jine zakony. A policajti tam jsou nejhure placeni k pomerum na celem svete. Je to jedna mafie. A nikdy nezasahujou jen tak. Na telefonaty reagujou - ale obstavi si vsechny unikove cesty. I kdyz te nekdo uda, ze jsi otevrel lahev piva na ulici, v kazde cesticce ceka jeden, i kdyby to byl tajny. A jak zkusis utect a nejsi cernej, mas problem u soudu (pokud si nezaplatis sveho pravnika - ti zadarmo ti zpusobi zapis a nucene prace, ten placeny te z toho dostane bez zapisu jen s pokutou. Jo a pred asi 3 rokama policajt zastrelil cerneho na jeho vlastni svatbe, byly toho plne noviny. Akorat se nevi, ktery to byl.

0/0
4.9.2008 2:48

Augo

Re: To by se v USA stát nemohlo

Cernoch nervozni vytahnul doklady moc rychle. A prvni policajt ho semul a dalsi ale nelenili. Mel v sobe vice nez 30 kulek a to se nepocitaji ti, co netrefili. Ale co by clovek chtel po takovych ubozacich. Policejni akademie musi vyprodukovat jen pro samotne mesto 800 kusu rocne. Polovina odejde, protoze si najde lepe placenou praci. Komu se chce po skole bydlet ve sklepnim byte spolu s dalsima trema spolubydlicima. Jako zednik si vydela na stavbe 4 krat vic nez policajt s praxi.

0/0
4.9.2008 2:49

Augo

Re: To by se v USA stát nemohlo

A jak to vypada u nas? Policista zastreli Roma na uteku a na misto cinu pribehne horda neznamych Romu, kteri ohrozuji policistu na zivote. Neprijedou nejdrive stovky policajtu, v zavesu za nimi jeste vice hasicu a sanitek. Teprve pak tisk, rozhlas a televize. Ostatni se tam nedostanou. Jestli ano, patri mezi prvni podezdrele, protoze policie musi vzdy najit vinika ( jak uvidite nekoho volat o pomoc na zemi v meste New York, utecte!).

0/0
4.9.2008 2:54

I.T.mimozemstan

rizika

povolání policistů, hasičů a záchranářů je v současnosti mnohem více rizikové, než v armádě. A když se člověk podívá kolem sebe, koho vlastně chrání současná legislativa, divím se, že první tři jmenované profese ještě vůbec někdo dobrovolně vykonává...

0/0
3.9.2008 23:36

V.I.P. blogger Patrik Zpalmyspad

Na motorce

je to vždycky o hubu.

0/0
3.9.2008 23:31

_Aleister_

Na sever Čech jen s bouchačkou...

8-o

0/0
3.9.2008 23:31

perpartes

Re: Na sever Čech jen s bouchačkou...

slídič ip na scéně

0/0
3.9.2008 23:34

_Aleister_

Re: Re: Na sever Čech jen s bouchačkou...

mě má rád, on ví, že jsem pravdomluvný... ;-)

0/0
3.9.2008 23:46

perpartes

wer440 ještě zkouším pradunda

0/0
3.9.2008 23:29

ChorcheCh

Tož až tu budem mít muslimy

Tak to bude teprve multikulti obohacení... Ale třeba to pomůže vyléčit feministky ;-D

0/0
3.9.2008 23:25

_Aleister_

Re: Tož až tu budem mít muslimy

se křivě podíváš na jeho čubu.. a už bude kinžál venku... ;-)

0/0
3.9.2008 23:32

perpartes

Vážně se dívím tomu filtru.

Lejno prošlo i lejno 2 prošlo,ale h?o?v?n?o  neprošlo.

Přitom přísně lingvisticky je to malý prohřešek.

0/0
3.9.2008 23:23





Najdete na iDNES.cz