Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo si myslí o Gruzii to, co Klaus? Ambasadoři a diktátoři

Jak osamělý je český prezident Václav Klaus ve snaze ospravedlnit ruský vojenský vstup do separatistické gruzínské provincie Jižní Osetie, respektive Gruzie samotné? Značně, zdá se. Alespoň mezi úřadujícími politiky z nejasně vymezeného území, které si média zvykla označovat jako Západ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lumo

Češi jsou pro ruské řešení krize

Řeči o osamocenosti pana prezidenta jsou stupidní bláboly. Na cn.cz před okamžikem skončila anketa, zda jsou lidé pro nezávislost dvou nových zemí. 52 procent volilo Ano a jen 44 procent volilo Ne. Na Google to můžete najít v Cache, nevím, kam jinam ty výsledky zastrčí.

0/0
28.8.2008 15:26

Pilát

vy v Cesku

uvedomujete si, ze Rusko je ted v mezinarodni izolaci ?  ;-D;-D;-D

 

0/0
27.8.2008 21:35

nickless

Hodně nefér článek

Klaus se rozhodně nesnaží ospravedlnit vpád Ruska, nanejvýš opatrně zpochybnil, že by Gruzie v tomto konfliktu byla jedině obět. Četl jsem to od něj, viděl jsem ho i v televizi. A taky jsem viděl, co z toho udělají novináři.

Podle mě se Klaus neshoduje s žádnými diktátory, má svůj názor. A ten je postavený na faktech a hlubokých úvahách a ne na tom, co si myslí EU nebo USA.

0/0
27.8.2008 21:06

jack_rupnick

.

Schopní imigranti, kteří doma nemohli nic a v Americe se najednou jejich kariéry rozletěly... Co víc potřebovali Američané k tomu, aby v nich převládlo přesvědčení, že jejich systém je nadřazen ostatním a měl by být exportován (i za cenu nějakého toho násilí...)? Tak, jako německá tragédie začala přesvědčením o nadřazenosti rasy, americká přesvědčením o nadřazenosti společensko-ekonomického uspořádání (F. Fukuyama )

0/0
27.8.2008 16:52

Nobleman

Re: .

Jo jo, KONEC DĚJIN A POSLEDNÍ ČLOVĚK je jedna z nejzajímavějších knih, které jsem kdy četl.

Ovšem bezmezným obdivovatelům americké plutokracie ji nedoporučuji - mohli by dostat žaludeční vředy...

0/0
27.8.2008 18:01

Helios, god of sun

Pekně to pan Olšer napsal

Pěkně to pan Olšer napsal:" Když dva dělají totéž, nemusí to být vždycky totéž, ani jedna

celistvost zřejmě neexistuje... Když je lidový odpor v zájmu USA, jde o

osvobozenecký boj, pokud je tomu naopak, jde o terorismus."

0/0
27.8.2008 16:46

yhoyteepicin

Re: Pekně to pan Olšer napsal

Ale to místní modrý Hamass není schopen pochopit.

0/0
27.8.2008 17:11

wcbaba

Já si také myslím to co náš pan prezident Klaus !!

0/0
27.8.2008 16:42

clickman

Blahopreji AGENTU KGB REKOVI

a zasilam pozdrav

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y):-©

0/0
27.8.2008 16:39

Oldis_rab

Spatnej titulek a spatnej clanek

manipulujte si verejnosti v nejkym zinu. Rv

0/0
27.8.2008 15:56

mtis

Re: Spatnej titulek a spatnej clanek

To říká Vladimír Vladimírovič? :-):-):-)

0/0
27.8.2008 16:08

jack_rupnick

,

Výsledkem Saakašviliho vojenského dobrodružství nepochybně bude konec možnosti sjednocení Gruzie s Abcházíí a Jižní Osetií. Brutální bombardování osetinského Cchinvali gruzínskou armádou vykopalo hrob těmto nadějím. Navíc se potvrdilo, že k jakémukoliv zásadnímu řešení je tu zapotřebí ruské spolupráce, což se netýká jen Gruzie ale i dalších států v kavkazské oblasti. Podle mnoha západních komentátorů to však ovlivní i globální politiku Washingtonu. Politici v této část světa viděli, že USA nebyly schopny zde vojensky zasáhnout přes všechny propagační sliby a ostrou rétoriku. A to nejenom protože je Rusko je zkrátka velká jaderná mocnost, ale poněvadž Washington potřebuje podporu Moskvy u jiných, pro něj mnohem významnějších problémů, například v otázce jaderného vyzbrojení Iránu

0/0
27.8.2008 15:55

madqwert

a ten klaus je ambasador nebo diktator?

;-D

0/0
27.8.2008 15:42

rabín Šiml z Krakova

Re: a ten klaus je ambasador nebo diktator?

Je to diktafon :-)

0/0
27.8.2008 16:47

Pilát

vy v Cesku

prestante tady v Kanade porad zadat o azyl  ;-)  nepripadate si uz jako cizopasnici ?  ;-)

 

0/0
27.8.2008 15:37

ma-jkl

Re: vy v Cesku

co ty pořád otravuješ s kanadou...?...neotravuj pořád...já tu také žiju a co...;-)

0/0
27.8.2008 15:39

Pilát

Re: Re: vy v Cesku

ja vim, tady ziji vsichni z diskuse na iDNES  ;-D;-D;-D

 

0/0
27.8.2008 15:40

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: vy v Cesku

všichni ne - ty přece v humpolci ;-)

0/0
27.8.2008 15:43

Helios, god of sun

Re: vy v Cesku

A ty cechaku si se tam dostal jak? Nebyl si ty, nebo tvi rodice taky cizopasnici...Pokud tam jses jenom na výletě, tak ti to muze byt zcela u pr...e

0/0
27.8.2008 16:50

jack_rupnick

,

Jestliže USA bez mandátu Rady bezpečnosti OSN prosadí u spojenců v NATO  tříměsíční bombardování srbsko-černohorské Jugoslávie na podporu proamerické kosovsko-albánské teroristické organizace, nebo s koalicí ochotných vojensky intervenují proti Iráku na základě lživých údajů o jeho zbraních hromadného ničení, je to rozdílná situace od alternativy vojenského zásahu proti druhé největší jaderné mocnosti světa, Rusku. To si uvědomila i Bushova administrativa a její neokonzervativní jestřábi. Washington proto Saakašviliho agresi proti Jižní Osetii vojensky přímo nijak nepodpořil a gruzínský premiér se musel spokojit pouze s ostrou kritikou na adresu Ruska. Avšak slovy se ještě nikdy žádná válka nevyhrála ;-)

0/0
27.8.2008 15:34

mtis

Re: ,

Ten web patří Straně demokratického socialismu nebo SPR-RSČ nebo je to společný projekt? :-):-):-)

0/0
27.8.2008 15:43

jack_rupnick

Re: Re: ,

to je přece z magazínu RUDÁ PĚST SIONISMU ;-)

0/0
27.8.2008 15:49

Ventre__Saint__Gris

Re: ,

Jsi směšnej v RB neprojde nic . Toto byl důsledek Jugoslávských válek od počátku 90. let. V roce  1999 už toho měla Evropa (NATO) dost, flustrovaná z neustálého obviňování, že nezasáhla už dříve (holandské jednotky u Srebrenice atd.).

Mimochodem- Srbové to klasicky posrali, kdyby se tento albánsko-srbský koflikt stal o 5 let dříve, mohlo to dopadnout jinak. V roce 2000 už etnických čistek na balkáně měli všichni plný zuby.

0/0
27.8.2008 15:45

jack_rupnick

Re: Re: ,

tak proč rusko nevybombardovalo gruzii do doby kamenné. nato dalo svými příklady rusku naprosto volnou ruku

0/0
27.8.2008 15:50

jack_rupnick

Re: Re: Re: ,

žeby ti rusáci nebyli až tak špatní ? to by jsi asi nepřežil, co ;-D

0/0
27.8.2008 15:51

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: ,

von ventra jistě věří, že do té doby dospějou gruzínští teroristé vývojem ... jako von ...:-)

0/0
27.8.2008 15:54

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: ,

Co to je za otázku. Kosovo totiž není pro tento konflikt žádný precedens. Rusák je v tomto konfliktu už 17 let jednou stranou válečného konfliktu a to tou agresivní, co se cpe na území suveréního státu s úmyslem je připojit k sobě. To už je mnohem logičtější precedens i terirotiálně sousední Čečna, kde kvůli požadavku nezávilosti vyhladil půlku obyvatelstva...

0/0
27.8.2008 15:55

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: ,

kecy, kecy, kdyby ji chtěl připojit k sobě, tak už se tak dávno stalo :))) Ale souhlasím, že srovnání pokulhává. Rusové řeší bordel u svých hranic a teď jasně zabraňovali etnickému čištění od gruzínců (možná pomsta za ten masakr před lety, ale ten na gruzíncích spáchali abcházci) a na to mají mnohem větší právo, než amíci (ne)řešit bordel  na balkáně. ;-)

0/0
27.8.2008 16:02

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: Re: Re: ,

Ano kecy, kecy. Kdyby chyby-žádný etnický masakr Gruzínci nespáchali, toť fakt. To co píšeš je prachsprostá ruská propaganda a zamysli se nad sebou, co tě vede k tomu, ji zde šířit. Je to pořád stejné-nejdříve lži o 30000 uprchlých osetincích, 2000 mrtvých, stovkých upálených v kostele, házení granátů do sklepů plných dětí.......... Teď , když je to vyvráceno, tak alespoň budou predikovat nějaké kdyby, co by se stalo, kdyby tam nevtrhli...:-©

0/0
27.8.2008 16:06

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ,

je to vyvráceno. já vím jen, že rusové nyní místo 2000 už uvádějí jen několik set mrtvých. ale kdo co a kdy vyvrátil. můžeš mi zase pomoci s nějaké zdrojem informací ?

0/0
27.8.2008 16:09

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ,

za první a třetí větou má být otazník

0/0
27.8.2008 16:10

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ,

Všichni- novináři, pozorovatelé z UNOMIG a ano i ten rusák, který hovoří o nějak= zhruba stovce. Mimochodem opět se ptám zda je to záměr, když píšeš "několik set", když sám rusák říká jedno konkrétní číslo tuším 134.  Spíš se ptej, jak rusák dospěl k 2000 mrtvých, 30000 vyhnaných. stovkách upálených v kostekle atd. Odpověď je jednoduchá-prostě si to vylhal...

0/0
27.8.2008 16:13

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ,

já bych spíše zeptám, komu věřit ? to je zásadní otázka. ale taválka byla teprve "včera" . asi to chce čas a aby tam přijeli naprosto nestranní lidé. absolutně ne evropané, amíci nebo rusové, ale třeba někdo z afriky

0/0
27.8.2008 16:23

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ,

Pokud rusák, který má enormní zájem na prokázání nějakých zvěrstvech gruzínců, sám už si nedovolí opakovat lež o 2000 zavražděných, tak to něco ukazuje. Když před více než týdnem, kdy ještě šířil tuto lživou propagandu (2000 mrtvých,30000 uprchlých, o tom že nejsou v Gori/Poti apod. nemluvě) a přitom již nějakých 5 dní ovládal plně Chinvali, a přitom nedokázal přes masovou propagandu ukázat nic než pár fotek vytlučených oken a dvou mrtvol, které nějaké osoby přesouvají z místa na místo, je důkaz sám o sobě.

Takže je spíše důvodné , mít podezření i o těch 130 mrtvých které uvádí. Mimochodem dle zpráv OSN je obětí konfliktu 100-200 bez udání národnosti, takže klidně to může být i většina gruzínců jako obětí ruských náletů a osobně se domnívám, že nejvíce obětí je po řádění nepravidelných rabujících osetinských bojůvek...

0/0
27.8.2008 16:33

Nobleman

Re: Re: ,

Nejenom že pokud se týče Kosova, tak vůbec nevíš, o čem mluvíš, ale navíc klasicky jako starý Machiavelli nemášj problém si ospravedlnit použité prostředky bohulibým (z tvého pohledu) účelem...

FUJ

0/0
27.8.2008 15:52

samson

Prezident Klaus

Bol som veľmi prekvapený, keď som čítal reakciu prezidenta Klausa na udalosti v Gruzínsku. Popísal veci tak ako sa majú a nereagoval ako typický politik, ale skôr ako občan. Za jeho názory si ho veľmi vážim a rozhodne by som ho neprirovnával ku Castrovi resp. Lukašenkovi. Jeho rečnícka otázka: " kto nás chce postaviť voči Rusku? " je výstižná

0/0
27.8.2008 15:32

mtis

Re: Prezident Klaus

To nebylo přirovnání, to byl jen prostý výčet spolusympatizantů ....

0/0
27.8.2008 15:34

Ventre__Saint__Gris

Re: Prezident Klaus

"Popísal věci ako sa majú" ???

Naopak ten ješita a rusofil záměrně zapoměl na posl. 17 let událostí v tomto regionu a účelově začal až odstřelováním separatistů od vládních jednotek Gruzie. Nevěřím, že už tak díky senilitě zblbnul,to je účel.....

0/0
27.8.2008 15:37

ma-jkl

Re: Re: Prezident Klaus

myslím si, že je velmi inteligentní...ale nicméně opravdu souhlasím, že ustřelil...jestliže záměrně dáš národnost "ruskou" určité skupině...a ta posléze napadá gruzínce...a navíc, když gruzínci obsadili město cchhianvali bo jak se píše, tak rusáci byli tři hodiny cesty od něj...z toho vyplývá, že gruzínci začali rozmístovat své jednotky v této oblasti poté, kdy zjistili, že se tam přesouvá armáda...čili jednoznačná agrese ze strany rusů...

0/0
27.8.2008 15:41

júLinek šíšaL

Re: Re: Prezident Klaus

nojo, ventříku ...ale že jsi zblbnul ty, věří svět už dost dlouho ... a to ani nemluví o senilitě ...

0/0
27.8.2008 15:42

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Prezident Klaus

ovšem, jak se dívám na majkla, nejen ty ...;-D

0/0
27.8.2008 15:45

Helios, god of sun

Re: Re: Prezident Klaus

Ano pred 17 lety skoncilo cpani do nasich hlav jaci jsou americane barbari a zvirata, ano, ale uz 17 let nam je medii, zapadnimi a nasimi prevzatich ze zapadnich clanu masirovano do mozku, jak je spatny rusko a vsechno na vychod od nas...

0/0
27.8.2008 16:55

ma-jkl

Re: Prezident Klaus

vidíš to...já se rozcházím víceméně poprvé v názoru s klausem...jinak vždy velmi inteligentní, v tomto s ním vůbec nesymptatizuji..;-)

0/0
27.8.2008 15:38

pechovick

Re: Re: Prezident Klaus

to je sranda:) to já se s ním zas snad jen v tomto shoduji, jak je ten svět zvláštní místo.;-D

0/0
27.8.2008 15:43

mtis

Re: Re: Prezident Klaus

Já se s Klausem rozcházím už po mnohé a nedělá mi to žádné problémy ...;-);-);-)

0/0
27.8.2008 15:44

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Prezident Klaus

a divíš se tomu, matýsku? ... právě ty? ...;-D

0/0
27.8.2008 15:47

Pilát

tady v Kanade

nase vlada podporuje uzemni suverenitu Gruzie  ;-)

 

0/0
27.8.2008 15:25

Ventre__Saint__Gris

Re: tady v Kanade

Druhý Pilat by ti řekl, že je to proto, že v kanadské administrativě je asi 20 židů, jak svým investigativním pátráním prý objevil..;-D

0/0
27.8.2008 15:29

mtis

Re: Re: tady v Kanade

Taky jsou tam nepochybně Albánci v množství většíém než velkém, protože samostatnost Kosova taky uznali záhy ...:-):-):-)

0/0
27.8.2008 15:30

odpurciradaruseodkopali

Re: Re: tady v Kanade

;-DR^

0/0
27.8.2008 15:32





Najdete na iDNES.cz