Diskuze

Starostové zabojují o Masarykovo nádraží peticí s třemi tisíci podpisů

Představitelé několika středočeských měst a obcí, kterým se nelíbí záměr pražského magistrátu zrušit Masarykovo nádraží, shromáždili třítisícovou petici. Protože je podpisů přes tisíc, musí se iniciativou zabývat radnice. Starostové na ni vyrazí příští týden v úterý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

armyshop

28. 8. 2008 14:58
Starostové

přišli s "křížkem po funuse". Včera se to probíralo ve zprávách na ČT1 a tam bylo jasně řečeno, že nádraží se rušit nebude. Právě z důvodů dopravní obslužnosti. Kdyby se mělo rušit, musela by být adekvátní náhrada a ta v současnosti není. Takže nejméně 10 až 15 let se provoz na Masarykově nádraží nezruší. Jenže než ty informace ke starostům dojdou:-/;-D

0 0
možnosti
KK

keni

27. 8. 2008 0:05
zrusit Masarycku bych chapal, ale tahat vse na hlavak ne

Nazdarek,

predpokladam, ze nekdo ma dobrou provizi z prodeje domu ci pozemnku. Ale popravde, zruseni Masarycky bech se nebranil. je to sice nadherne nadrazi, ale predpokladam ze dosti komplikovane.

Hlavni nadrazi ma sice perfektni napojitelnst na MHD, ale tu polohu primo v centru bych moc ruzove nevidel. Muj nazor je, ze ma slouzit pro mezinarodni vlaky a rychliky a regionalni trate maji koncit na nakterych jinych, perfektne dopravne obskouzenych nadrazi. Bohuzel, je to asi jen Smichov. Ale po troste pomoci by Strasnice, Vrsovice, Krc, Hradcanska nebyla spatna. Ale pak jeste udelat nejake metro dokola. Pak jiste skoronikdo z regionalnich vlaku po Hlavaku a Masarycce ani neskytne. Nebo kdo z Vas dojizdi do prace vlakem do centra ?

0 0
možnosti
XY

m-v

27. 8. 2008 9:46
Re: zrusit Masarycku bych chapal, ale tahat vse na hlavak ne

ty ostatní stanice, které jsete uvedl, by asi moc nepomohly.... Strašnice svou existenci nemají jistou, uvažuje se o přeložce trati v jiné stopě, Hradčanská(Dejvice) bude asi jen zastávka, zůstavají jen ty Vršovice a možná Krč

ale o příměstských vlacích bych na území Prahy neuvažoval ani tak jako o klasické železnici, ale spíše jako o další "trase metra". A to by se asi do centra dostat mělo;-)

A to, že je to hlavové nádraží, přece nemusí být problém při použítí ucelených souprav Elefant, Regionova nebo při použítí řídících vozů 954+054+854 nebo 954+vložený+lokomotiva http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/954026.jpg R^ takže se dá obejít úplně bez jakéhokoliv přepřahu a soupravy mohou odjíždět zpět během pár minut

0 0
možnosti