- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neříkal jsem to? Když cena letenky klesá, cena ropy roste a zavádí se drahá antiteroristická opatření tak se to někde musí projevit a platí "Co oči nevidí, to srdce nebolí."
V 70tých letech taky spořili na údržbě a drželi ceny i přes ropnou krizi. To se jim vrátilo v 80tých letech jako bumerang a v 90tých sekali latinu. Historie se opakuje a "nejbezpečnější" doprava začíná být pěkně nebezpečná.
A to se nikde nevedou veřejně statistiky zpožděných a zrušených letů pro technickou závadu. To by bylo zajímavé počteníčko jak nám to roste.
Taktika "když nevím jaký i/y tam patří, tak tam dám měkký" nefunguje.
Jinak lítám každý týden a nebojím se. Jestli mám spadnout, tak spadnu.
Hlavne ze jsme primarne usetrili za naklady pri udrzbe, ne? Toto bylo "vis major" a veschno se jednou rozbije. Tak nase rozpoctove oddeleni za to nemuze...
zaběhnuté schéma, když se stane něco, co má velkou sledovanost, tak se toho drží a drží a drží a drží a sledovanost klesá a klesá a klesá a klesá, až se jejich zprávy stanou nezajímavými, tak hledají něco dalšího, čeho by se chytli a drželi a drželi a ..., ale to už znáte. Nejhotší na tom je, že své zprávy podávají tak, jako by to byl trend, na který upozorňují právě oni, osoby s patentem na rozum.
u lítání je to o to horší že se spousta lidí lítat bojí...zajímavý, že do auta si málokdo sedá s tím, že se zabij...do letadla naopak
no vidis, ja taky, a primo s touto aerolinkou a tim samym letadlem
Každý den spadne několik letadel...zbytečně se dělá z komára ještě větší komár. Mediálové se chytli toho, že se zrovna během několika dní zřítily dva dopraváky, ale celkově oprpti roku 2006 je situace příznivější. Nedělejte z toho takovou vědu
To letadlo v Mnichově patří Alpi Eagles, patřící do skupiny Lufthansa Regional.