Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANKETA: Potřebuje Česko zelené karty pro cizince?

Sněmovna v pátek i přes nesouhlas opozice těsně schválila zelené karty pro cizince. Podnikům mají zajistit přísun levné pracovní síly ze zemí mimo EU. Zákon vyvolává rozporuplné reakce i u senátorů a europoslanců, které redakce v anketě oslovila. Řízenou imigraci potřebujeme, shodují se. K zákonu ale mají výhrady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IoannesM

Pravdivý článek o důsledcích

zvedavec.org/komentare/2008/08/2724-posledni-hrebik.htm

Fakt se to vyplatí přečíst! [>-]V[>-]

0/0
26.8.2008 22:14

Kakarel

RE: PROČ?

Twok: máš ve všem naprostou pravdu! Souhlas!R^

0/0
26.8.2008 13:26

unbelieving dog999

Hmm, tak v UK, Dansku atd muze makat kdokoliv

a v Cechackove to cechackum smrdi?? Trh prace je jednoduchej, bud budes makat a vydelas si, nebo jdi delat neco jineho. V CR je x tisic pracovnich mist, ktera nikdo delat nechce. Proc teda nezamestnat cizince?? Jestli cizinci budou delat problemy, porad je moznost je vyhostit a to je prace PCR. Ty vietnamske mafie atd budou v CR vzdycky, pac sypou politikum prachy za svoji existenci, tak nechapu proc se to tady furt nekomu nelibi..8-o

0/0
26.8.2008 12:34

prasak1

Re: Hmm, tak v UK, Dansku atd muze makat kdokoliv

pepé, když ty tak krásně ze sebe umíš udělat debila a popřít se v pár větách, učiněný  vyšnovlkodlacký Homér ... ;-D;-DR^

0/0
26.8.2008 12:53

unbelieving dog999

Re: Re: Hmm, tak v UK, Dansku atd muze makat kdokoliv

Copak jsem poprel? Jestli budou ti udajni cizinci delat bugr, muzou mazat zpatky odkud prisli. V CR uz dnes dela x desitek tisic Ukrajincu a jedinej problem je s lidma co od nich vybiraji vypalne, ale to je opet otazka PCR, ktera na to kasle. Tihle lide makaji 7 dni v tydnu, aby rodine na Ukrajine vydelali prachy, nemaji cas ani vuli pachat tu udajnou kriminalitu. "Diskriminovani" spachaji kriminality daleko vice, nez pracovni imigrant, kterej navic maka..(Y)

0/0
26.8.2008 12:58

armyshop

Re: Re: Re: Hmm, tak v UK, Dansku atd muze makat kdokoliv

"Jestli budou ti udajni cizinci delat bugr, muzou mazat zpatky odkud prisli" ??? To těžko, dopadne to stejně jako ve Francii, VB, Německu a dalších státech, které se spolehly, že jim cizinci pomohou makat. Ale většina cizinců nemaká, bere sociální dávky a dělá "bugr":-©:-©

0/0
26.8.2008 13:24

Zly_Soused

Re: Hmm, tak v UK, Dansku atd muze makat kdokoliv

Fajn, a kdo bude platit práci PČR při vyhošťování problémových cizinců?

0/0
26.8.2008 14:19

ctenar1970

Re: Hmm, tak v UK, Dansku atd muze makat kdokoliv

Mas obavu,ze cizinecke mafie kradou praci mistni mafie?;-D

0/0
27.8.2008 0:43

juniorms

nejdřív....

nejdřív at vyprázdní úřady práce od všelijakých nefachčenků a donutí tyto lidi pod pohrůžkou odebrání všech přídavků pracovat a uvidíte, že nebudeme žádné cizince potřebovat....na úřadech práce je určitě 200 000-500 000 lidí

0/0
26.8.2008 12:22

fidel.zlobi.bolseviky

Re: nejdřív....

těch 200 000 nikdy pracovat nebude...máš to marný, je to tak všude na světě, že určité procento společnosti prostě pracovat nedonutíš...500 000 je nesmysl.

0/0
26.8.2008 12:29

kapkuvulgarniplastovalahev

anketa:

mám si dát čínskou polífku ?

0/0
26.8.2008 12:07

kapkuvulgarniplastovalahev

Re: anketa:

vidím, že účast je hojná

0/0
26.8.2008 12:32

Hobo

Nikdo nechce dělat

Dělám ve stavebnictví. Průměrný ČISTÝ příjem nekvalifikovaných dělníků je 110,- při 200hod to dělá 22000,-Kč. A žádný Čech to jít dělat nechce, a když už nějaký náhodou projeví zájem tak je za 2dny v hajzlu. Takže nejdřív zrušit sociální dávky a pak se uvidí. A jestli si někdo myslí, že když se zavřeme před světem, tak to bude výhra, tak je to taky na zamyělenou.;-(

0/0
26.8.2008 12:04

redpower

Re: Nikdo nechce dělat

No nekteri lidi jeste zijou v dobe normalizace. Kdyz pominu to, ze bez ukrajincu se dnes nepostavi ani psi bouda... tak je tu fakt,ze ilegalove se tu dostanou vzdycky, at sou zakony jakekoliv a jejich vymahani sebelepsi.

0/0
26.8.2008 12:08

fidel.zlobi.bolseviky

Re: Nikdo nechce dělat

lol...nemáš stavět v Praze:-):-):-)

0/0
26.8.2008 12:28

redpower

lol

Buuu nemam zadnou skolu, neumim nic, rekvalifikovat se nechci a strasne se bojim cizincu, ze mi zaberou pracovni misto ;-D

0/0
26.8.2008 11:59

fidel.zlobi.bolseviky

Re: lol

tak si to hoď;-D;-D;-D

0/0
26.8.2008 12:06

armyshop

Re: lol

To máš opravdu zlé.;-D;-D tebe bych nechtěl zaměstnat ani zadarmo

0/0
26.8.2008 13:29

fidel.zlobi.bolseviky

svůj k svému...

ODShit...

0/0
26.8.2008 11:51

freak2

...

Už vidím jak odsaď někdo tu pakáž, po té co se jí přestane chtít makat, lifruje tam odkaď přišla. ;-€Rv

0/0
26.8.2008 11:45

redpower

Re: ...

Skoda ze nemuzem odlifrovat pakaz jako si ty ;-(

0/0
26.8.2008 11:48

freak2

Re: Re: ...

Nikdo ti nebrání odsaď vypadnout do nějakého multikulti ráje, když ti lidi jako já tak vadí.:-)

0/0
26.8.2008 11:52

redpower

Re: Re: Re: ...

Ja se staram o sebe a sve blizke, misto abych se bal vseho ciziho, zkus to taky.

0/0
26.8.2008 11:54

freak2

Re: Re: Re: Re: ...

Tak se do mě laskavě neser a starej se o svoji rodinu.;-)

0/0
26.8.2008 11:58

redpower

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Ses nejaky stahovacny. Malo sexu?

0/0
26.8.2008 12:01

Harry Hammer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Třeba jen nemá rád komunisty. Ani ty převlečené ve vládě a v Bruselu..:-)

0/0
26.8.2008 12:26

armyshop

Re: Re: Re: Re: ...

tak se starej o sebe a nenavážej se do druhých, kteří mají jiný názor. Zkus to;-D;-D;-D

0/0
26.8.2008 13:25

zdeseny obcan

Re: ...

Budou se zivit kriminalitou. Viz Vietnamci a jejich gangy, pasovani a drogy. Ti sem puvodne prisli take "na praci".

0/0
26.8.2008 11:49

redpower

Re: Re: ...

No hlavne oni tu budou tak jako tak. Pak je otazka jestli se snazit tomu poskytnout nejaky legislativni ramec a snazit se to resit.... nebo delat socanskou politiku, to jest nedelat nic

0/0
26.8.2008 11:51

fidel.zlobi.bolseviky

Re: Re: Re: ...

už si škodovka zažádala o 5000 lopat z pakistánu?:-):-):-) nějakej link by nebyl? když tvrdíš, že tu budou tak jako tak...:-):-)

0/0
26.8.2008 11:52

redpower

Re: Re: Re: Re: ...

wtf? vzdit je tu tak 70% pracujicich cizincu nelegalne

0/0
26.8.2008 11:56

fidel.zlobi.bolseviky

Re: Re: Re: Re: Re: ...

já ještě žádného cizince v ČR nepotkal...:-):-):-) myslím pracujícího;-D

0/0
26.8.2008 11:59

redpower

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

zajimave, asi zijes nekde na vesnici, ja potkavamam pracujici ukrajince a vietnamce vsude

0/0
26.8.2008 12:03

armyshop

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

já potkávám Vietnamce taky všude, ale ne ty pracující;-D. Jestli tedy nemyslíte ty za stánkaře převlečené podvodníky se "značkovým" oblečením a cigaretami a alkoholem, případně pěstitele konopí ve velkém. Ti "pracují" velmi pilně:-©:-©

0/0
26.8.2008 13:28

volic_plukovnik

Re: Re: Re: Re: Re: ...

A jak nějaký cár zeleného papíru donutí podniky zaměstnávat cizince legálně? Stačí důsledně vymáhat současný zákon, tvrdě postihovat práci na černo a nic takového jako zelené karty nebude potřeba.

0/0
26.8.2008 11:59

redpower

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

No dneska je zamestnat cizince legalne daleko slozitejsi nez nelegalne a skryt to.

0/0
26.8.2008 12:04

zdeseny obcan

Re: Re: Re: ...

Staci prijmout patricne zakony a take je dusledne uplatnovat. Napriklad trestat firmy vysokymi pokutami za  zamestnavani nelegalni cizincu, at uz primo ci neprimo, takoveto cizince okamzite vratit zpet atd.

To ze dnes se na vsechno kasle a import chudoby a kriminality roste neni duvodam slozit ruce do klina a rezignovat na zajmy vlastnich lidi.

0/0
26.8.2008 18:06

zdeseny obcan

dovoz chudoby a kriminality

Ti co sem prijdou uz nikdo nikdy nevrati zpet. Vzniknou tady slumy,

budou se zapalovat auta, zkratka to co pokazili v zapadni Evrope my

zopakuje.

0/0
26.8.2008 11:34

unbelieving dog999

Re: dovoz chudoby a kriminality

Slumy na zapade nevznikly diky imigraci za praci, ale diky super socialni politice zapadnich statu. Patrne jsi na zapade nikdy nebyl, pac bys videl, ze obyvatele slumu v zivote neodpracovali ani hodinu. Lina zber co pritahne v ramci multkulti nepracuje a to nikde. Vyjimky ale asi najdou vsude..

0/0
26.8.2008 12:37

armyshop

Re: Re: dovoz chudoby a kriminality

A jak je zabezpečené, že ti nekvalifikovaní, kteří u nás dostanou zelenou kartu, budou  stále pilně pracovat a nebudou oni a jejich rodinky zneužíval soc. systém. Jak víte, že ti co přijdou, nejsou také jen líná sběř, která přitáhne za lepším sociálním systémem a ten máme jistě příjemný, když vyhovuje té naší "líné sběři"8-o:-©

0/0
26.8.2008 13:32

regulator

Re: Re: Re: dovoz chudoby a kriminality

R^R^R^...je to tak,..pak se jich nezbavime diky humanistickym zakonum.

0/0
26.8.2008 16:28

__XXXX___

Výborně

dovážíme vysokoškolské specialisty, a nyní budeme dovážet i lidi bez vzdělání. Proti těm prvním bych vůbec nic neměl. Když nám chybí, tak je nemůže kdekdo nahradit. Ale ty cizince bez vzdělání může nahradit úplně každý náhodně vybraný český nezaměstnaný:-/

0/0
26.8.2008 10:40

redpower

Re: Výborně

Cesky nezamestnany to za ty prachy delat nebude. Radsi bude delat deti, valet se u televize a brat vsechny mozne paroubkovne.

0/0
26.8.2008 11:49

armyshop

Re: Re: Výborně

možná ani ten dovezený nezaměstnaný časem za ty prachy dělat nebude a raději se bude válet a brát soc.dávky.8-o:-©

0/0
26.8.2008 13:35

jacobsen

zbytečný strach

Dnes se se zaměstnanci ze zahraničí zachází jako s otroky. Dělají na černo, nemají žádná práva a to přes to, že by jich zde mohla spousta pracovat legálně. Jenže obstrukce našich zastupitelských úřadů a lačná touha úředníků po úplatku, který zlepší příjmy z liknavé práce na ambasádě, to znemožňují. Nevím, co zelené karty změní, protože se o nich lidé stejně nedozví a pořád jich bude spousta makat ilegálně a polovinu příjmu odvádět svým bossům. Dokud lidem, kteří přijíždějí za prací ze zahraniční nezaručíme stejná práva a nezajistíme jejich doržování, zakládáme si na francouzské problémy s nevzdělanými leč línými dětmi alžírských přistěhovalců. Práce je dost a spousta přistěhovalců, není to příliš libozvučné slovo, s sebou nepřináší problémy, o kterých rádi referují xenofobní nacionalisté, ale přínosy celému systému. Například nevysedávají celé dny na pracáku. Jejich legální zaměstnávání nebude pokřivovat trh práce, kdy na nelegálního dělníka má firma třetinové náklady.

0/0
26.8.2008 10:35

Hellmoon

Re: zbytečný strach

Jo budeme zase platit nějakýho pitomce navíc !

0/0
26.8.2008 10:41

zdeseny obcan

Re: zbytečný strach

50% imigrantu v Norsku zije na podpore (odpovidajici cislo u Noru je 13%):

http://www.aftenposten.no/english/local/article1514123.ece

Budou tu parazitovat na socialnim systemu a kriminalita naroste exponencialne. Stalo se tak v uplne kazde zemi zapadni Evropyu a nevyhne se to ani nam.

0/0
26.8.2008 11:38

1049an

Jedinou pomocí ...

... je tyto lidi nepřijímat mezi sebe, na pracovišti jim nepomáhat, neradit, nepředávat zkušenosti, dávat jim pasívně najevo, že sem nepatří. Ti inteligentnější z nich snad pochopí, že někteří z nás je tu nechtějí. Ne všichni, nerad mluvím "za masy a kolektiv" ale někteří včetně mne. [>-]

0/0
26.8.2008 10:30

jacobsen

Re: Jedinou pomocí ...

jen abys nepotřeboval pomoct ty sám [>-]

0/0
26.8.2008 10:36

Hellmoon

Re: Jedinou pomocí ... je zvyknout si

Za mě stopro nemluvíš! Je mi jedno že u nás maká Vojta z Jamejky nebo Véna z Ruska. Tu práci kterou vykonávají bych osobně nedělal! A jak koukam tak ty taky zrovna nehákuješ někde za pásem když máš přístup k PC.V[>-]

0/0
26.8.2008 10:39





Najdete na iDNES.cz