Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Turečtí novináři se ocitli v Gruzii pod palbou

Čtyři turečtí novináři se v Gruzii ocitli pod opakovanou palbou, když jeli autem z města Gori do Cchinvali v Jižní Osetii. Zprávu přinesla v pátek turecká televize NTV.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ježkovyvoči

střílení po novinářích

Američané bombardovali štáby televize Al-Jazeera jak v Afganistánu, tak i v Bagdádu.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2927527.stm

0/0
15.8.2008 21:46

Hrdý Budžes

Re: střílení po novinářích

No jenomze to bylo uprostred bojove akce, ze, kdezto ted je to uprostred bujiciho primeri. Mimochodem co tam ti rusti docasnici delaji ze nedokazou aspon pacifikovat carostrelce ze svzch kavkazskychl loupezniku? Chlastaji, sukaji a drancuji?

0/0
16.8.2008 0:19

Pilat

Re: Re: střílení po novinářích

ty jsi placeny agent iDnes? nebylo v clanku jasne napsano, ze neni jasne ktera stranapo nich vlastne strilela? urcite to byli gruzinci ;-D

0/0
16.8.2008 3:58

ježkovyvoči

Re: Re: střílení po novinářích

Dohodu o příměří podepsal Medvěděv oficiálně teprve dnes (sobota) ve 13 hodin, a tedy příměří začalo platit až od té doby. Čili podle tvé logiky je střílení po novinářích zavrženíhodný čin teprve od toho okamžiku (předtím to bylo podle izraelského a amerického receptu přijatelné, protože probíhaly bojové akce :-)).

0/0
16.8.2008 18:11

windystreet

Pro vsechny kteri umi alespon trosku anglicky

Zajimavy pohled F Williema Engdahla.....

http://therealnews.com/t/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=74&jumival=187

A jeden bonbonek pro ty co zapomeli a na co se mohou od USA dal tesit

http://www.youtube.com/watch?v=PdJUCU1UH2w&eurl=

A ohlednuti zpet, rok 2002 a Ron Paul predpovidajici konflikt v Gruzii http://www.youtube.com/watch?v=ya6JfFK_lYQ

0/0
15.8.2008 21:40

John Coffey

+++++

Kdyby to byl ostrelovac, predpokladam ze by to byla jeji posledni reportaz.

0/0
15.8.2008 21:08

windystreet

GRUZINSKE JEDNOTKY STRILI NA REPORTERY FOX - VIDEO

Neco pro vyvazene zpravodajstvi na iDnes kdyz si to nemohou dovolit samy asi z idelologickych duvodu.....

http://www.breitbart.tv/?p=151953

0/0
15.8.2008 20:31

mysak_25

Re: GRUZINSKE JEDNOTKY STRILI NA REPORTERY FOX - VIDEO

Dobra prace!R^

0/0
15.8.2008 20:35

jamming

Re: GRUZINSKE JEDNOTKY STRILI NA REPORTERY FOX - VIDEO

so what? me to prijde, ze novinari to maji jako konicek provokovat kohokoli a pak jsou strasni hrdonove. o celem konfliktu vedi ho/vno. ani by Gruzii nenasli na mape. mel toho reportera v behu trefit aspon do nohy, aby to bylo zajimave

0/0
15.8.2008 20:51

pf07

Re: GRUZINSKE JEDNOTKY STRILI NA REPORTERY FOX - VIDEO

Tak Ruslani se tam roztahují v Gori a někdo se diví, že místní po nepřátelích pálí. Že to odsere novinář, civilista, prostě kdokoliv je smutný ... hlavně, že nebyly oběti na životech. To je myslím důležitý.

0/0
15.8.2008 21:26

Kubulinek

Tedy

po shlédnutí těch videí čest novinářům a zpravodajům v podobných oblastech, my si jen doma za stolem můžeme o všem diskutovat, ale oni nasazují krky a je celkem jedno za kolik, je to dost riziková práce. mě by stačilo to "škrábnutí" oné reportérky a nejsem si jist, zda bych příspěvek dokončil jako ona.

0/0
15.8.2008 20:15

jamming

Re: Tedy

ale hov/no nasazuji. jen cekaji, ze to preziujou a budou za hvezdy. stejne je to jen medialni masirka. hlavne me vadi, jak pak kdyz je postreli tak skuhraj. moc dobre vedi co se jim muze stat kdyz tam jedou. si mysli, ze kdyz drzi kameru, tak je neprustrelnej. je videt, ze neni

0/0
15.8.2008 20:24

František Koudelka 4.Kyju

To je toho,

ruští vojáci se zase ocitli pod parou.

0/0
15.8.2008 20:11

ježkovyvoči

VIDEO

Novinář Reuters zabit v Gaze izraelským tankem:

http://www.youtube.com/watch?v=m9FP7VKGlc8

Izraelská armáda nedávno vyhlásila, že velitel tanku jednal "přiměřeně".

0/0
15.8.2008 20:00

jamming

Re: VIDEO

samozrejme ze ano. nemel cas zjistovat jestli je to vojak, terorista, novinar. jsou tam boje a nedivim se, ze nejdrive strili a pak se ptaji.

0/0
15.8.2008 20:26

mysak_25

Re: Re: VIDEO

Nebyl cas zjistovat kdo je kdo,rozkaz znel jasne:Nikdo nesmi projet!...;-D

0/0
15.8.2008 20:32

jamming

Re: Re: Re: VIDEO

presne tak ;-D

0/0
15.8.2008 20:47

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: VIDEO

Tela tech co se ptali meni Hizballah za propusteni zivych vrahu deti.

0/0
16.8.2008 0:24

Hrdý Budžes

Re: VIDEO

Clovicku - v Gruzii je primeri uz aso treti den, v Hamastanu byla bojova akce.

0/0
16.8.2008 0:22

ježkovyvoči

Re: Re: VIDEO

Chceš tím naznačit, že když Izrael střílí po novinářích, je to přijatelné, protože probíhají bojové akce, ale když Rusko nebo kdokoli jinej v Gruzii střílí po novinářích, je to hnusné, protože by mělo platit příměří?

(A mimochodem, dohodu o příměří podepsal Medvěděv teprve dnes (sobota) ve 13 hodin, čili příměří začalo platit až teď, čili podle tvé logiky je střílení po novinářích zavrženíhodný čin teprve od toho okamžiku...:-))

0/0
16.8.2008 18:06

mysak_25

Hmm?

http://uk.youtube.com/watch?v=ffJjyHhnjXM  !!!

0/0
15.8.2008 19:58

papullus

když jsem byl na vojně

když někdo řekl že se střílí kulkama,tomu hned vysvětlili že kulky má pes a střílí se střelama ...

0/0
15.8.2008 19:46

Tezeas

"...jeli autem z města Gori do Cchinvali v Jižní Osetii"

Vzhledem k tomu, že v této oblasti jsou jenom Rusové a jejich osetínští poskoci, je celkem jasné kdo střílel.

0/0
15.8.2008 19:44

Lanta2004

Re: "...jeli autem z města Gori do Cchinvali v Jižní Osetii"

No jasně - ty gruzínský bandy,který rabujou a zabíjej na potkání se nepočítaj;-D

0/0
15.8.2008 19:46

Tezeas

Re: Re: "...jeli autem z města Gori do Cchinvali v Jižní Osetii"

No, jak myslíš. Ale pochybuju že by je Rusové na svém písečku trpěli.

0/0
15.8.2008 19:49

1_130_202_135

Re: Re: "...jeli autem z města Gori do Cchinvali v Jižní Osetii"

Nežer to Putivi tolik - on sice nikdo zatím neví kdo po novinářích střílel ,ale tobě už je jasno;-DSeš přesně případ ovce,která se nechá masírovat propagandou

0/0
15.8.2008 19:53

Lanta2004

Re: Re: Re: "...jeli autem z města Gori do Cchinvali v Jižní Osetii"

Tak to byla reakce trochu vedle,co trochu,úplně vedle.Já totiž narozdíl od autora původního příspěvku nikde nepsal nic o tom kdo to byl;-);-D

0/0
15.8.2008 19:55

Englishman

Ruská specialita

Cílené zabíjení novinářů je ruská specialita. V tomto případě se však asi od Rusáků poučili Osetínci. I když kdo ví, kdo je vlastně členem osetínských bojůvek. Možná také Rusáci.

0/0
15.8.2008 19:35

Lanta2004

Re: Ruská specialita

Nežer to Bushovi tolik - on sice nikdo zatím neví kdo po novinářích střílel ,ale tobě už je jasno;-DSeš přesně případ ovce,která se nechá masírovat propagandouRv

0/0
15.8.2008 19:42

ego_primo

Re: Ruská specialita

V těchto náhodně vybraných případech byli ti Rusové dokonce tak rafinovaní, že se vydávali za Američany. Tak úspěšně, že obelstili i Pentagon, který potvrdil, že novináře "omylem" zabili "jejich hoši":

Taras Protsyuk, Reuters cameraman from Ukraine, killed in US tank attack (he had a wife and an 8-year-old son) * Jose Couso, Spanish TV cameraman, killed in US tank attack * Ali Abdel Aziz, cameraman for Al-Arabiya satellite news channel, shot and killed by US fire * Ali al-Khatib, correspondent for Al-Arabiya satellite news channel, shot and killed by US fire * Tareq Ayyoub, producer and correspondent for al-Jazeera television, killed at 7am when two US rockets were fired on the local bureau of the Arab satellite network, cutting him down live on camera...

Ideologická snaha za jedna, Englishmane, příště jen trochu více respektu k faktům a bude to fajn. Rv

0/0
15.8.2008 20:12

svedomie

Nezapominejme

panove, informacni valka je vecna, nikdy nekonci.

Takhle to dela Reuters:

http://www.prop.sk/klamanie.html :-P  a jak delaji objektivni spravodajstvi profizapadni TV (videa):

http://www.tvina.sk/index.php?program=2 ;-(

Taky doporucuji viciny U.S. boys in IRAQ - Americka verze "Svojrazov narodnoj ochoty" - ale tohle je lovecka sezona na zivych lidech:8-o http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&hraj=150

0/0
15.8.2008 19:34

fj08

Re: Nezapominejme

mas pravdu ... amici se ve lhani musi od rusu musi jeste hodne ucit ...

0/0
15.8.2008 19:52

Likvid

Re: Nezapominejme

K tomu prvnimu odkazu: Jasne, uplne vidim jak fotograf neco vyfoti a pak celou cituaci UPLNE PRESNE prenese o kus dal - vcetne vsech okolnich kamenu a cihel. Ten zdanlivej posun vzdalenosti je docela obycejna opticka iluze, dana jinym typem objektivu.

0/0
15.8.2008 23:26

Lanta2004

No jestli to byli novináři jako ti naši ze stanice Z1

...pak se ničemu nedivím.Ti naši se chovali jako když jedou na dovolenou k Jadranu a ne do země zmítané válkou.:-/

0/0
15.8.2008 19:29

Brainwashington

Asi stříleli automatickejma vzduchovkama!

Pokud je mi známo, po zásahu samopalem do oka dotyčnoj už toho moc nenakecá .:-/

0/0
15.8.2008 19:19

Two-by-four

Re: Asi stříleli automatickejma vzduchovkama!

Moc informaci tam nebylo tak tezko muzes delat takovyhle "chtytry" zavery.

Nikde tam nebyla rec o primem zasahu. Odrazene (treba i ponekolikate) strela ci nejaka strepina je uplne neco jineho. Na poraneni oka pritom staci dost malo.

0/0
15.8.2008 20:02

Adam.Cipisek

Rozdil

Vite, jaky je rozdil mezi ceskym a ruskym vojakem? Cesky vojak, kdyz ma pocti, ze je nekdo za rohem, tak se zepta: 'kdo je tam?", ale rusky tam 10x vystreli a pta se: "je tam jeste nekdo?". ;-D

0/0
15.8.2008 19:13

tenisovejloket

Re: Rozdil

hahaha

0/0
15.8.2008 19:21

hlupák

ale ať ten střílející byl

z kterékoliv strany tak měl v každém případě "dobrý" příklad v chování vojákú us army v iráku a afganistánu. střílej na to co viděj že se  k nim blíží. pak teprve zjišťujou kdo to byl a proč. jako ta jeptiška, sichr je sichr.

0/0
15.8.2008 18:54

clickman

Re: ale ať ten střílející byl

mas pravdu s tim nickemR^

0/0
15.8.2008 19:16

hlupák

Re: Re: ale ať ten střílející byl

mám pravdu i bez nicku, klikající muži.ať chceš nebo nechceš. podívej se kolikrát se to už stalo. takhle zabili i vojáky nato.to jestli se ti to líbí či nelíbí je málo pro to aby to přestala být pravda.

0/0
15.8.2008 19:42

John.Major

Re: Re: ale ať ten střílející byl

Takovej nick si může dát akorát blbec8-o

0/0
15.8.2008 20:10

hlupák

Re: Re: Re: ale ať ten střílející byl

zatímco inteligenti se skrývají pod nickem " john major", viď, velkej honzo ?.

0/0
15.8.2008 20:48

fj08

rudá fronta dnes

Proč není v článku zmíněno kdo střílel (byli to separatiské pod kontrolou Ruské armády), a ke článku je navíc provokativně přiložena fotka Gruzínských vojáků ....?

0/0
15.8.2008 18:33

hlupák

jistě,

v článku není ani slovo o tom co to bylo za vojáky. ale to je tobě asi jedno, viď ?rusáci se nezapřou.

0/0
15.8.2008 18:26

duhacenzor

Ano, ruští

soudruzi se nezapřou...

0/0
15.8.2008 18:18





Najdete na iDNES.cz