Diskuze

Jak vrátit dítěti život, to neví nikdo z nás

Nic horšího jsem nikdy nečetl. Nejraději bych to nikdy nečetl. A pak jsem se podíval na zlomek z více než šesti stovek příspěvků (teď to bude tak dvakrát tolik) v diskusi pod internetovým článkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

janacz

13. 8. 2008 11:45
Úřad péče o dítě

existuje reálně nebo jen virtuálně proč nepojmenujete kdo měl tuto rodinu na starosti.

0 0
možnosti
RV

baron2

12. 8. 2008 17:19
Policisté a soudci, že by si zasloužili odškodnění?

Za to, že se podle autora musejí hrabat v té hrůze? Ale vždyť za to můžou právě oni! Vykašlali se na otce, když unesené dítě hledal, dokonce tu vražedkyni i s dítětem měli na služebně a nechali ji odejít! Tady by měly padat hlavy,  únos dítěte tu nikoho nevrzušuje.

0 0
možnosti
PV

VODNAR

12. 8. 2008 16:24
jen si dovolim sem zkopirovat jiny svuj prispevek

Na dnesek jsem toho moc nenaspal. Ne kvuliva bource, ale protoze se mi v hlave porad honily vety ze vcerejsiho clanku k tomuto tematu. Je to neskutecna a nepopsatelna hruza, ceho se dopustila ona dve individua, ktera si snad ani nezaslouzi byti zvana lidmi. Jejich vina je nesporna a je na soudu aby jejich pocinani popravu potrestal. Me vsak zajima jeste jedna vec. Mnohokrat jsme slyseli, ze policie, socialni pracovnici jakoz i vsichni ostatni zamestnan ci statu, kteri v tomto sehrali velmi vyraznou roli, jednali plne v souladu se zakony. Pak to ovsem znamena, ze ty zakony jsou nejen spatne, ale veskrze barbarske(!). Jak jinak je nazvat dovoluji-li, vlastne vyzaduji-li zabit dite a az na pote je o cem jednat?! Vy vsichni, kdoz jste v tomto (ne-)zafungovali, mate na krute smrti maleho Honzika svuj dil viny. Snad jste jednali v souladu se zakonem, ale to bylo zalostne malo. Kez byste kazdy vecer usinali s myslenkou na toho kluka, kteremu jste mohli a hlavne MELI zachranit zivot.

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

12. 8. 2008 14:58
Pane Škrabale (opravdu se nějaký novinář jmenuje Škrabal?),

ačkoliv snad nikdo nezpochybňuje úroveň svinstva, kterou disponovali oba obžalovaní, nejsou rozhodně jedinými viníky smrti pětiletého syna. Nezanedbatelný podíl na ní má taky soud, který dle dostupných informací vražedkyni původně preferoval a hlavně policie, která vražedkyni chlapce neodebrala, ačkoliv v té době existovalo už předběžné rozhodnutí soudu, které to policistům nařizovalo - a o kterém policisté věděli.

0 0
možnosti
SM

slečna Marplová

12. 8. 2008 8:58
Ještě nikdy mi nebylo tak špatně,

jako po přečtení detailů ve včerejším článku. Navíc jsem se ještě podívala na Reportéry na rozhovor s oběma vrahy. Chodila jsem po bytě a opakovala: "Neměla jsem to číst!" Scéna, která se mi při tom otevřela byla příšerná...a stále je

0 0
možnosti
JM

Hulimír

12. 8. 2008 8:52
Policie?

Tak to snad ne, ze by si policie zaslouzila uznani? Dle informaci co jsem o tom cetl, je policie primo odpovedna za smrt toho Honzika.... tak nevim. Ten prislusnik co ji nechal odejit z te sluzebny s Honzikem, by mel bejt pred soudem s nima. Kdyz ne s nima tak hned po nich.....:-/

0 0
možnosti
MM

malinem

12. 8. 2008 8:51
NESOUHLASIM s autorem

- ani trochu. tyto zrudy jen tezko muzou kdy v zivote zazit takove peklo, jako zazil mrtvy hoch. srovnavat jeho smrt - a hlavne jeho umirani - s prubehem celeho procesu je nesmyslne a nebojim se rict ze primo hloupe a urazejici.

nejsem zastancem trestu smrti, ale v tomto pripade bych zpravu o poprave obou obzalovanych prijal s klidem.

0 0
možnosti
MP

tridvaraz

12. 8. 2008 14:49
Re: NESOUHLASIM s autorem

a navíc oni žádné peklo zjevně neprožívají, je jim to vlastně jedno (viz reportéři)

0 0
možnosti
TB

Todd Berrttuzzi

12. 8. 2008 8:45
To je právě ono

Pravdoláskoví blábolové, co pořád melou o tom, že má trest napravovat vychovávat a další podobný kraviny. Trest má být prostě trest. Bez ohledu na nějaký vychovávání nebo bez ohledu na to, že stejně život dítěti nevrátí. TY DVĚ ZRUDY MAJ VISET !!!!

0 0
možnosti