- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Praha už několik desetiletí trpí tím, že primátorem je buď náplava nebo zloděj a kretén. Normální (nezkorumpovaný ani mocí, ani penězi) Pražák by řadu věcí, které Praze nevratně ublížily nemohl nikdy připustit. Škoda.
Byty v kolejišti?????, páni pisálkové vzbuďte se.
Mimochodem, komu patří pozemky ?
Tak tohle až moc zavání korupcí.
Těžko se mi věří, že radní vedou pohnutky zjištné. Dle dosavadních zkušeností z podobných případů lze nabýt podezření, že hlavním motivem je tučná provize od některého developera.
Radní vlakem nejezdí ani tramvají a nechodí pěšky. Rovněž jejich rodinní příslušníci se naspoléhají na nic jiného než na jejich auto. Nadráží pro ně proto není věc nezbytná a když příjde taková nabídka od zástupce developera, potom už jenom zbývá být chytrý a neudělat chybu. Chybu, která by znamenala nezpochybnitelný důkaz o korupci. Nějaká ta menší chybička, z ní se už lehonce vysoudí, jak ukazuje současná praxe. Ty penizí za to stojí.
Takže se smiřme s tím, že se z nádraží stanou kanceláře, obchody a byty, protože nikdo nezvedne zadek a nezačne řvát "tak to moment pánové..." naopak všichni se přizpůsobí jako vždycky - na to se lze spolehnout.
Argumenty proti nádraží nebude problém vyrobit. Za patřičný peníz lze
určitě zadat zakázku například v tomto duchu: Proč nepotřebujeme Hlavní
nádráží, nebo proč vlastně jezdí tolik vlaků. Dotyčný uvažuje takto: je úplně jedno, pro co si
zadám vyrobit argumenty. Důležité je vyrobit zisk. A když mi v tom
nikdo nezabrání, byl bych hlupák kdybych to nezkusil...
i když tam příjde sám Klaus s krupáčem v ruce a začne nádraží bourat.....
Co takhle možnost modernizovat, propojit s Hl.N. tunelem s pojízdným chodníkem prostě ne současný stav, ale lepší
Nově zrekonstruované hlavní nádraží by to zase kapacitně nepobralo a volalo by se po dalším jeho rozšiřování (za miliardy). Také by byl problém s budováním rychlodráhy na letiště. V neposlední řadě by to stálo ohromné investice, na které dráhy, stát ani magistrát nemá. A také by mě zajímalo, jak Praha vystrnadí nádraží z centra, když jí to nádraží a ani ty pozemky nepatří
Až se vlády opět zmocní ČSSD, tak to prostě znárodní.
Pro nepražáka je opravdu někdy těžké přebíhat mezi nádražími jen kvůli tomu, že něco jede odněkud jinud.
Tak nám chtějí zrušit Masaryčku, paní Müllerová, mohl by říci Švejk po přečtení tohoto článku. Opravdu jsme národ Švejků, kteří zruší vše, co se zrovna teď nepotřebuje a až se po letech zjistí, že to potřebné je, postaví se to za drahé peníze znovu v podzemí. Zvláštní je, že tyhle nápady nemají v Německu a vůbec ani jinde v Evropě. Ale my zkrátka lítáme ode zdi ke zdi, už jsme si párkrát natloukli, ale nerozsvítilo se... Asi už je žárovka rozbitá...