Diskuze

Praha už nepočítá s Masarykovým nádražím, chce tam byty

Praha už nepočítá s Masarykovým nádražím, místo něj by tam ráda viděla nové městské centrum. Radní dnes schválili změny územního plánu, které umožní na místě dnešních kolejí stavět. Konečné rozhodnutí budou mít pražští zastupitelé, kteří se budou otázkou zabývat v polovině září.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Feo

18. 9. 2008 18:03
Náplavy

Praha už několik desetiletí trpí tím, že primátorem je buď náplava nebo zloděj a kretén. Normální (nezkorumpovaný ani mocí, ani penězi) Pražák by řadu věcí, které Praze nevratně ublížily nemohl nikdy připustit. Škoda.

0 0
možnosti

Feo

18. 9. 2008 17:59
To snad ne ....?!

Byty v kolejišti?????, páni pisálkové vzbuďte se.

Mimochodem, komu patří pozemky ?Rv

0 0
možnosti

psychiatr

15. 8. 2008 22:22
pravděpodbně se jedná o korupci

Tak tohle až moc zavání korupcí.

Těžko se mi věří, že radní vedou pohnutky zjištné.  Dle dosavadních zkušeností z podobných případů lze nabýt podezření, že hlavním motivem je tučná provize od některého developera.

Radní vlakem nejezdí ani tramvají a nechodí pěšky. Rovněž jejich rodinní příslušníci se naspoléhají na nic jiného než na jejich auto.  Nadráží pro ně proto není věc nezbytná a když příjde taková nabídka od zástupce developera, potom už jenom zbývá být chytrý a neudělat chybu. Chybu, která by znamenala nezpochybnitelný důkaz o korupci. Nějaká ta menší chybička, z ní se už lehonce vysoudí, jak ukazuje současná praxe. Ty penizí za to stojí.

Takže se smiřme s tím, že se z nádraží stanou kanceláře, obchody a byty, protože nikdo nezvedne zadek a nezačne řvát "tak to moment pánové..." naopak všichni se přizpůsobí jako vždycky - na to se lze spolehnout.

0 0
možnosti

psychiatr

15. 8. 2008 22:26
Re: pravděpodbně se jedná o korupci

Argumenty proti nádraží nebude problém vyrobit. Za patřičný peníz lze

určitě zadat zakázku například v tomto duchu: Proč nepotřebujeme Hlavní

nádráží, nebo proč vlastně jezdí tolik vlaků. Dotyčný uvažuje takto: je úplně jedno, pro co si

zadám vyrobit argumenty. Důležité je vyrobit zisk. A když mi v tom

nikdo nezabrání, byl bych hlupák kdybych to nezkusil...

0 0
možnosti

godys

12. 8. 2008 12:53
po volbách 2010 se tenhle hloupý nápad doufám zastaví....

i když tam příjde sám Klaus s krupáčem v ruce a začne nádraží bourat.....:-)

0 0
možnosti

nccch

12. 8. 2008 12:46
To je ale blbá anketa

Co takhle možnost modernizovat, propojit s Hl.N. tunelem s pojízdným chodníkem prostě ne současný stav, ale lepší !

0 0
možnosti

__XXXX___

9. 8. 2008 12:15
S tím bych souhlasil, ale:

Nově zrekonstruované hlavní nádraží by to zase kapacitně nepobralo a volalo by se po dalším jeho rozšiřování (za miliardy). Také by byl problém s budováním rychlodráhy na letiště. V neposlední řadě by to stálo ohromné investice, na které dráhy, stát ani magistrát nemá. A také by mě zajímalo, jak Praha vystrnadí nádraží z centra, když jí to nádraží a ani ty pozemky nepatří!Rv

0 0
možnosti

bývalý volič ČSSD

9. 8. 2008 13:16
Re: S tím bych souhlasil, ale:

Až se vlády opět zmocní ČSSD, tak to prostě znárodní.

0 0
možnosti

Monstrum Anonymič Anonymov

7. 8. 2008 15:08
S tím souhlasím

Pro nepražáka je opravdu někdy těžké přebíhat mezi nádražími jen kvůli tomu, že něco jede odněkud jinud.

0 0
možnosti

bumbrlicek

7. 8. 2008 14:49
Zase jedna blbost

Tak nám chtějí zrušit Masaryčku, paní Müllerová, mohl by říci Švejk po přečtení tohoto článku. Opravdu jsme národ Švejků, kteří zruší vše, co se zrovna teď nepotřebuje a až se po letech zjistí, že to potřebné je, postaví se to za drahé peníze znovu v podzemí. Zvláštní je, že tyhle nápady nemají v Německu a vůbec ani jinde v Evropě. Ale my zkrátka lítáme ode zdi ke zdi, už jsme si párkrát natloukli, ale nerozsvítilo se... Asi už je žárovka rozbitá...8-o

0 0
možnosti

vejtraska

6. 8. 2008 21:26
AŤ JDOU FAKT DO ........

0 0
možnosti

barbudo

6. 8. 2008 12:42
Zdá se, že ani s letištěm ...

0 0
možnosti