Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záměna dětí v Třebíči: rodiče stále smutní po „tom druhém“

Mysleli si, že to spraví čas. Že na tu šílenou historii se záměnou svých holčiček v porodnici zapomenou. Jenže tak jednoduché to není. Je to už téměř osm měsíců, kdy se roční batolata Veronika a Nikola, která omylem krátce po porodu vyměnili zdravotníci v třebíčské nemocnici, vrátila ke svým pokrevním rodičům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wendolene

Jiste, ale uplne nejvic teskni po odskodnem

Jsou to lakomi venkovani. Kdyby se uz netahali po soudech, mohou uz davno zit normalne.

Spis by me zajimalo, zda si pan ublizeny vezme matku sveho ditete. Vsude se objevuje jako otec ditete, ale ne manzel. Do manzelstvi se mu nechce, ale penize chce shrabnout.

0/0
28.7.2008 17:13

Zirkon

pár mega to spraví

Dokud  nedostanou ta  milionová odškodnění, tak budou  mít   těžká traumata.

To je  jisté !

0/0
28.7.2008 17:07

zbynek._s

Stát by měl za své chyby platit, platit, a platit!

Stát by měl za své chyby platit, platit, a platit! Toptéž z aodcizování dětí soudkyněmi přiu rozvodech, samozřejmě.  

0/0
27.7.2008 18:03

Lilith+

Re: Stát by měl za své chyby platit, platit, a platit!

Ano, obě maminky by měly dostat odškodné...:-).

0/0
28.7.2008 17:48

Blanka z Bejrůtu

Sem slyšel

že Bush vyměnil batolata Paroubka s Topolánkem :-P

0/0
26.7.2008 20:43

bývalý volič ČSSD

Re: Sem slyšel

Paroubek je reinkarnovaný Hitler. Jen předsednictví sociální demokracie jim zůstalo.

0/0
28.7.2008 16:48

qoknu

Ano,

tak je to jen správné. Čím déle budou smutnit tím dostanou větší odškodné za psychické utrpení.

0/0
26.7.2008 15:51

Pilát

Re: Ano,

;-D R^

0/0
26.7.2008 19:45

mpes

Návrh řešení!

Koupit jim dva byty ve stejném paneláku, na stejném patře, vedle sebe. Potom budou bydlet v soukromí a přitom budou o těch druhých vědět všechno...  Jenomže to by asi nefungovalo - ti jedni už chtějí mít svůj klid a asi jim jde spíš o děcko než o prachy. To jenom Broža potřebuje ze sebe smýt ten pocit, kdy ho měli v hospodě chlapi za impotentního de/bila a tu jeho za kur/vičku.

0/0
26.7.2008 13:57

sageorg

Děkuji .......

za důležitou zprávu.Hned je mi líp.

0/0
26.7.2008 13:54

dedecekzpohadky

Ať si udělají veselou párty,

a budou mít naše děti , vaše děti a budou jedna veliká rodina. Stát ušetří z našich daní 12 mega a všichni budou spokojeni.

0/0
26.7.2008 12:34

Pán všech moří

proc my...?...

prijde mi jen dost nespravedlive...ze ty penize ktere vysoudi za ujmu jsou penize statni nemocnice...potazmo penize z nasich dani...proc mam ja platit odskodne nekomu za neco co udelala nejaka nablbla sestricka v trebici...chapu ze ona dvanact milionu asi zaplatit nemuze...ale proto to musime zaplatit vsichni...?...vinni i nevinni...?...to je nespravedlive...

0/0
26.7.2008 12:12

godys

můžou se navštěvovat, tak o co jde...?

:-)

0/0
26.7.2008 12:09

wo_co_go

cenzor (-ka) mi smazal(a) delší příspěvek

nechápu proč...jen stručně: kolik peněz má žádat muž, vychovávající cizí dítě cca 25 let, než se přijde na to, že není jeho? 25x6 mega? kdo je zaplatí? nemocnice, že neprovádějí hned u všech dětí DNA, jinak se nic vyloučit nedá? stát? nebo matka zlatokopka, která si vybere "otce-živitele" ? jaká je jeho psychická újma? zajímaly by mě názory citlivých žen-matek, které tady soucítí s rodinami a vyžadují finanční plnění

0/0
26.7.2008 11:20

paskudilek

Re: cenzor (-ka) mi smazal(a) delší příspěvek

já nevím, když si to neprožiješ, tak to nedovedeš objektivně osoudit.

0/0
26.7.2008 11:38

wo_co_go

Re: Re: cenzor (-ka) mi smazal(a) delší příspěvek

ok, a co s tím mají v tomto případě společného ty peníze? zabrání dalším přehmatům v nemocnici? určitě ne, takové věci se bohužel stávají a stávat budou...jedině odběr DNA je jistota, pak ovšem ženy nebudou moct klamat sebe, manžela, úřady a naonec i dítě...

0/0
26.7.2008 11:58

paskudilek

Re: Re: Re: cenzor (-ka) mi smazal(a) delší příspěvek

prostě zkoušejí, co se dá na tom vytřískat, ať rozhodne soud, jestli to je hodně, nebo málo, podle mě mají být rádi, že děti jsou zdravé.

Jinak co rodiny, které přišly díky Zelenkovi o příbuzného, kdo jim dá odškodnění a kolik to bude? Jaká je náhrada za život? Jaká částka by stačila, aby na to zapomněli a smířili se?

0/0
26.7.2008 12:09

wo_co_go

Re: Re: Re: Re: cenzor (-ka) mi smazal(a) delší příspěvek

souhlasím

0/0
26.7.2008 12:35

paskudilek

Mysleli si, že na to za 8 měsíců zapomenou.

To přece nejde, zapomenete ještě na soud.

0/0
26.7.2008 11:12

wo_co_go

Re: Mysleli si, že na to za 8 měsíců zapomenou.

po soudě zapomenou, buď dostanou peníze, nebo nic, ale bude klid, teď jim jde rozvířit veřejné mínění, jací že to jsou chudáci, aby ty miliony dostali

0/0
26.7.2008 11:14

Jacinda

vděčné téma pro naše závistivé spoluobčany

Tady je to horší jak na Novinkách, jedna závistivá socka vedle druhé:-©. Doufám, že se obě rodiny brzy dočkají řádného odškodnění, protože já osobně si vůbec neumím představit, že bych někomu musela vrátit dítě, které od narození pokládám za své vlastní. Ale to asi dokážou pochopit jen ti vyzrálejší rodiče.

0/0
26.7.2008 10:51

wo_co_go

Re: vděčné téma pro naše závistivé spoluobčany

tak ho nevracej, nebo peníze tě přesvědčí a vzdáš se ho? nebo se pak budeš cítit lépe? pak jsi socka Ty!

0/0
26.7.2008 10:58

paskudilek

Re: vděčné téma pro naše závistivé spoluobčany

Jak dostanou řádného odškodnění, tak na to zapomenou?

0/0
26.7.2008 11:14

Lilith+

Re: vděčné téma pro naše závistivé spoluobčany

R^R^R^

0/0
28.7.2008 17:45

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

Asi už utratili prachy z odškodnění ..........

0/0
26.7.2008 10:35

fantomas III

Záměna dětí v Třebíči:touha po penězích

Ne smutní,ale lační po odškodném.

0/0
26.7.2008 9:54

j@ck

Re: Záměna dětí v Třebíči:touha po penězích

presne tak, pochybuju ze Broza ma vubec nejake hlubsi emoce krom lakoty.

0/0
26.7.2008 10:13

wo_co_go

je to určitě smutná událost ale domnívám se, že

budou smutnit jen tak dlouho, dokud z toho na soudu nevytřískají ty miliony, co si naplánovali, pak na druhé dítě zapomenou

0/0
26.7.2008 9:23

kiliannedory

Re: je to určitě smutná událost ale domnívám se, že

přesně tak, lze očekávat, že mezi mírou smutnění a výšší odškodného bude přímá úměra...

0/0
26.7.2008 9:28

wo_co_go

Re: Re: je to určitě smutná událost ale domnívám se, že

R^ 

0/0
26.7.2008 9:35

marvinka

Re: je to určitě smutná událost ale domnívám se, že

Asi nevíte, co je to mít dítě :-P

0/0
26.7.2008 9:55

DeeKay

Re: Re: je to určitě smutná událost ale domnívám se, že

A vy zase nevíte, jaké to je, mít v ruce šest mega...

0/0
26.7.2008 10:02

dwart

Ach jo...

Měli si to rozmyslet než to udělali a s nějakým odborníkem se poradit.....ikdyž nevím jaký odborník jím radí teď, když se stále vídají. To podle mě situaci jenom zhoršuje, kdy matky v podvědomí cití, že to svoje původní dítě mají "na dosah". Nejlépe kdyby rodiny sami sobě zmizely a matkám se dalo tvrdě najevo, že to původní dítě nikdy neuvidí a hned by poznaly, že jediné dítě je to co mají doma...navíc bych takové setkávání ukončil už kvůli těm holčičkám, dospělí si léčí mindráky, ale asi jim nedochází, že tím mohou poškodit i ty děti až odrostou. I děti nejsou tupé a pak se samy budou cítit odstrčené, že je vlastní rodiče sice mají rády, ale jaksi jiné dítě je bere víc...

0/0
26.7.2008 9:13

marvinka

Re: Ach jo...

Vždyť se s odborníky radily a jak dlouho!8-o Jak to, že to nevíte, psychologové a doktoři byli u toho, když k výměně docházelo..

0/0
26.7.2008 9:57

Ginny

To si to vážně nedovedete představit?

Aspoň vy, co už děti máte?

Nechtěla bych být v kůži Trojanové, ani v kůži těch druhých rodičů.

O Brožovi si myslím svoje, ten žádný citový vztah k dítěti neměl.

0/0
26.7.2008 8:56

Roumen

Re: To si to vážně nedovedete představit?

Ja deti mam a predstavit si to umim...brrr. ;-(

0/0
26.7.2008 9:13

_m-

Re: To si to vážně nedovedete představit?

Přesně tak. Ovšem buďme spravedliví - jaký si mohl vytvořit vztah k dítěti, když do něj od jeho narození matka a sestra se švagrem hučely že není jeho. Ty musely paní Trojanovou sakra nenávidět. a teď na tom ještě vydělají - hnus.

0/0
26.7.2008 10:12

slavex

Nic...........................................!

Nic jim přece nebrání v tom aby se občas i se svými ratolestmi navštívili. Taky se přikláním k tomu že jim jde spíš o publicitu,  zviditenění a vytlouci z této smutné události ještě co se dá.;-(

0/0
26.7.2008 8:31

vtech

Re: Nic...........................................!

Psychicka rana se napravit neda, takze je podporuju v tom, aby se zahojili alepson materialne.

0/0
26.7.2008 9:03

wo_co_go

Re: Re: Nic...........................................!

to tedy znamená, že když se zhojí materiálně, už budou v pohodě a za druhým dítětem nebudou tesknit? obávám se, že v jejich případě ano

0/0
26.7.2008 9:24

Jacinda

Re: Re: Nic...........................................!

R^R^R^

0/0
26.7.2008 10:38

_m-

Re: Nic...........................................!

To myslíš vážně? Kolik máš dětí?

0/0
26.7.2008 10:13

mpes

Pořád stejná otázka...

Když je to pro obě strany tak strašně těžké, tak proč si ty holčičky měnili? Si každá matka měla nechat tu co si donesla z porodnice a hotovo... :-/

0/0
26.7.2008 8:24

damianx

Re: Pořád stejná otázka...

Protože z toho by neměli žádné peníze a hodinovou slávu v místě bydliště.

0/0
26.7.2008 8:31

fonteyn

Re: Re: Pořád stejná otázka...

To je teda hodně krutý komentář.

Já je naprosto chápu. V té situaci se nešlo nijak uspokojivě rozhodnout. Jedno dítě je jejich biologické, s druhým prožili první rok života, který je opravdu velmi krásný. To dítě se mění každý den a je úžasné sledovat ten vývoj a poznávání světa.

Je mi těch lidí hodně líto, že tomuto byli vystaveni. Myslím, že se rozhodli správně, že mají své biologické děti...avšak chápu tu bolest. Myslím, že lidé, co to nechápou a mají kruté komentáře, nemají děti. Až je mít budete, představte si být v takové situaci a potom odsuzujte a plácejte. Podle mne ani nejde penězi odškodnit to, že přišli o první rok života svého dítěte, nemají žádné rodinné fotografie apod.

0/0
26.7.2008 8:44

LUF

Re: Re: Re: Pořád stejná otázka...

Co  píšeš je pravda, ale furt si myslím že zaměnit dítě je přijatelnější než o svoje dítě přijít úmrtím (kdybych si měl vybrat). A přitom oni chtějí jako odškodnění částku která je 10 krát větší než jakou se odškodňuje úmrtí. To lidem vadí - jejich nenažranost; bylo by nespravedlivé kdyby těch 12 milionů dostali ...

0/0
26.7.2008 8:49

joyFX

Re: Re: Re: Re: Pořád stejná otázka...

srovnáváš nesrovnatelné. Ale přesto, troufnu si říct, může to být bolest podobná té, když by o dítě přišli. To je totiž definitivní.

Jejich tzv. "nenažranost" mi nevadí. Soud jim jistě nepřiřkne celou částku a peníze bolest nezahladí, ale aspoň potrestají pasivně legitimované viníky.

0/0
26.7.2008 9:13

vtech

Re: Pořád stejná otázka...

To bys nepochopil. To souvisi s citem, coz roboti nemaji.

0/0
26.7.2008 9:01

mpes

Re: Re: Pořád stejná otázka...

Co to blábolíš? Buď chtějí vlastní děcko anebo děcko, které vychovávali předtím. Obě mít nemůžou, to je snad jasné. Rozhodli se jak se rozhodli, tak proč o tom pořád znova dokola psát? O 12-ti mega za "újmu" si myslím svoje...  Brožovi se do kamionu zpátky asi moc nechce :-/

0/0
26.7.2008 9:50

LUF

Je to jasné, potřebují 12 milionů, to je rozveselí

.

0/0
26.7.2008 8:13





Najdete na iDNES.cz