Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Provoz na D1 byl po smrtelné nehodě dvacet hodin omezen

Provoz na dálnici D1 zůstal po večerní nehodě omezen téměř dvacet hodin. Všechny pruhy se podařilo zprovoznit až v 15 hodin. Kolony se ale během této doby tvořily jen minimálně. Na 76. kilometru se včera střetly tři kamiony a pět osobních aut. Český a litevský řidič kamionu zemřeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prochy

Odpor proti kamionům

Milí Diskutéři (pokud se to dá tak říct) tento článek popisuje obrovskou životní tragédii dvou rodin a většina z vás se nezmůže ani na to aby při svích výlevech mluvili slušně. Je mi vás líto myslím že ti o kterých mluvím se poznají a dají mi to náležitě navědomí.

Žádám slušné lidi nereagujte na ty vulgární příspěvky Děkuji

0/0
23.7.2008 16:17

killy

Tak na okraj... a vypadnu z diskuze ?

Fungujou mýtný brány ? Fungujou ! Dá se lehce zjistit dodržování 80 u kamionů ? Dá ! Dokážou to i poliši změřit radarem ? Dokážou ! Dokáže někdo někoho patřičně vosolit za nedodržení rychlosti u kamionů ? Zatím ne..........

0/0
23.7.2008 12:15

Jonathan 007

Re: Tak na okraj... a vypadnu z diskuze ?

Ne,protože čekají někde zašitý uprostřed města na 30, kde můžou víc buzerovat . . . . . .:-/

0/0
23.7.2008 13:09

rychloslimejs

Re: Re: Tak na okraj... a vypadnu z diskuze ?

radsi je vidim buzerovat na tricitce u skoly, kam chodi me deti, nez na dalnici...

0/0
23.7.2008 13:40

u.boat

Re: Re: Re: Tak na okraj... a vypadnu z diskuze ?

těžko říct, ale toto nevypadá na nehodu způsobenou rychlostí - to je prostě prasácký styl jízdy - pokud jeden kamion vytlačí druhý ze silnice až do protisměru...

0/0
23.7.2008 14:05

Caretaker

Re: Re: Re: Tak na okraj... a vypadnu z diskuze ?

samozřejmě, protože se jako socka nemáš auto, tudíž Ti nedochází, že i na dálnici může dojít kvůli nepřiměřené rychlosti ke smrtelným nehodám. jen doufám, že tvoje děti nejsou tvoje a díky tomu mají šanci pobrat trochu více rozumu.

0/0
23.7.2008 14:52

malý červ

Re: Tak na okraj... a vypadnu z diskuze ?

co mají společného mýtné brány, poliši, radar a mikrospánek nebo inkfart? Asi trochu chaos v hlavě, ne?

0/0
23.7.2008 15:47

Leonidas

lehké zranění

otevřená zlomenina ramenního kloubu je lehké zranění? Od kdy?

0/0
23.7.2008 12:11

procensora@seznam.cz

Re: lehké zranění

odtedRv:-©...jestli ten kamion vezl neco pro vlivne,napr.na rekonstrukci snemovny,za tyden napisou,ze se spletli...Rv

0/0
23.7.2008 12:33

killy

Lehké zranění......

..........má podle policie lehké zranění a leží s otevřenou zlomeninou ramenního kloubu v pelhřimovské nemocnici.....   :-/

0/0
23.7.2008 12:10

ifka.

nebo

já četla na seznamu, že 2 kamiony jely vedle sebe, a ten v pomalém vytlačil toho druhého přes svodidla do protivky, podle svědka nehody.

0/0
23.7.2008 12:06

rychloslimejs

Re: nebo

ano, i ja to cetl

0/0
23.7.2008 13:27

Kokso

Re: Re: nebo

Spetku morbidni, zeby takhle http://www.youtube.com/watch?v=hBsKsJLebMI ;-€

0/0
24.7.2008 11:18

-Pes-

kde jsou ? ?

0/0
23.7.2008 11:23

procensora@seznam.cz

Re: kde jsou ? ?

na D1:-P

0/0
23.7.2008 11:46

-Pes-

"provozu" OPRAVA

0/0
23.7.2008 11:21

-Pes-

řídim pouze osobní vůz

 A každopádně nejsem zástánec řičdičů kamionů,ale i řidič kamionu je člověk,kterej by nechtěl zrušit ostatní účastníky silničního proozu.To fakt asi v popisu práce nemaj.Hold je toho moc na ně.Takže více odpočinku a možná někde více odpovědnosti

0/0
23.7.2008 11:19

tmf

Re: řídim pouze osobní vůz

no jo, ale kdy mají odpočívat, když je šéf nutí jezdit i v pátek odpoledne a v sobotu, neděli

0/0
23.7.2008 11:23

-Pes-

poptávka je veliká

 po řidičích kamionů.Tak odejdu k tomu zaměstnavateli,který ma nejlepší podmínky.

0/0
23.7.2008 11:27

papirex

Re: poptávka je veliká

nejlepší podmínky zřejmě nejsou nejlepší prachy... a propos... i sebeleší firma může chytnout zakázku, kde je třeba honem honem bez ohledu na bezpečnost. njn, každá mince má dvě strany...

0/0
23.7.2008 11:39

Hufo

Re: řídim pouze osobní vůz

já mám pocit že někteří mají v popisu práce závody s kolegy a deptání okolí. zatím jsem to rozdejchal, stálo mě to jenom peníze za opravu podvozku po výletu do trávy u středových vozidel. holt chlapci závodili kdo má větší ..... a tak to jeden nakouřil z nájezdu přímo do levýho. bohužel se mi tohle nestalo poprvý

0/0
23.7.2008 15:58

richi77

kamionova doprava

oni ty zm*di ješte dostali slevu na poplatky ! ne že by se težká doprava přesunula na železnici kam patří, ona jim vládá ješte dává slevy ! ;-O (Y) (Y) (Y) viz: http://www.ct24.cz/doprava/22881-dopravci-opet-uspeli-dostanou-slevy-na-mytnem/ 

0/0
23.7.2008 11:14

Erciyes

nekdo to má lehké, jiný těžké

;-D Řidič s otevřenou zlomeninou ramenního kloubu má lehké zranění (píše iDnes)a po ambulantním ošetření byl propuštěn domů, ne...

0/0
23.7.2008 11:13

modem

.

Ono to je strašně jednoduchý na TIRáky nadávat.Jsou i mezi nima doslova hovada,ale i normální lidi.Za hovado považuji takovýho,který se rozhodne ausgerechtet předjíždět do kopce a zároveň ten druhý prostě a jednoduše nezvolní,aby se mohl co nejrychleji zařadit. Takhle pak před sebou vidím 10 minut 2 závodící kamióny. Ale pak jsem viděl (tuším na Nově),jak přepravci nutí řidiče podepisovat papíry,že měli odpočinek a přitom furt jezdili. Byly tam čachry s těmi tachografy. No pak následuje mikrospánek,on pak projede svodidla a je v protisměru. Něco podobnýho bylo cca před rokem mezi UL a Lovosicemi.Tam zatáčce u Žernosek byla čelní srážka 2 kamiónů (tuším 2 mrtví). Prý následek po mikrospánku. Takže zase nelze na 100% říct: kamioňák=hovado.

0/0
23.7.2008 11:12

papirex

Re: .

souhlasím. když mě někdo předjíždí a vidím, že by to nestihl, nebo se blíží zatáčka, tak prostě uberu a nechám ho jet ne?...ale u kamioňáků mi to připadá, že prostě maj velký auto, tak "uhni". závodníci. jezus marja, co by se mu stalo, kdyby ubral plyn a nechal druhýho jet? to je etika jako prase. myslím jen na sebe, abych ujel o 2 km v limitu více a byl na hranicích o 3 minuty dřív... ať se na mě zlobí kdo chce, ale nás v autoškole učili  "bezpečnost především". pro skupinu C se asi učí "risk je zisk"Rv

0/0
23.7.2008 11:34

Caretaker

Re: Re: .

seš ňákej chytrej, myslíš, že je jednoduchý sledovat, jestli se druhej řidič stíhá zařadit aby nezdržoval, když se zrovna kouká na film notabene s titulkama???

0/0
23.7.2008 14:56

svazak1

...

nerad bych se ted vyjadroval ke kvalite ridice kamionu ale k cemu se teda vyjadrim je "kvalita" kreteeenu kteri si musi pribrzdit aby se podivali jak ze ta bouracka vlastne vypada... To dycky tecu kdyz predemnou jede vul co cumi okolo sebe na bouracku, jede 30 a pred nim je uz prazdna dalnice..... to je na 5000 na miste...

0/0
23.7.2008 11:08

u.boat

Re: ...

to víš, nejhezčí pohled je na cizí neštěstí.

0/0
23.7.2008 14:08

občan

výsledek lobování

Kolik ještě musí být mrtvých , aby si toho všiml náš inteligentní premiér a přestal lézt do .... dopravcům Nebo mu zastinil mozek výlet do Číny a podpora komošů co zaplavují svět šuntem plagiáty a jedovatým zbožím ve fabrikách kde pracují i malé děti

0/0
23.7.2008 11:08

Kleki Petra

Dement za volantem.

A zrovna jak na potvoru řídil kamion. Já tedy mám papíry jen na osobák, ale musím říct, že hovad za volantem osobáků je nepoměrně víc, než za volantem kamionů. Z čehož pro sebe vyvozuji následující závěr: kretén jako kretén, bez ohledu na velikost vozu.

0/0
23.7.2008 10:49

Kleki Petra

Re: Dement za volantem.

Jo, a zapomněl jsem dodat, že jsem tvrdým zastáncem striktního zákazu předjíždění pro kamiony na všech dálnicích v ČR.

0/0
23.7.2008 10:50

dj giovanni

Re: Re: Dement za volantem.

no ale pokud by ten zákaz byl, tak by k tomuto neštěstí nedošlo - teprve na ČRo říkali dnes ráno, že ty dva kamiony  jely vedle sebe když jeden přejel do protisměru - takže stará klasika. A co teď řeknete, rozumbrado jeden? 

0/0
23.7.2008 11:00

-Pes-

Re: Re: Re: Dement za volantem.

 to je jako když skočím z letadla bez padáku                                                                 X

0/0
23.7.2008 11:11

papirex

Re: Re: Re: Re: Dement za volantem.

když skočíš z letadla bez padáku, tak asi víš na 99.73% jak to dopadne. pokud letadlo nestojí na ranveji. ale když jedeš po dálnici s krávou, naloženou 20 tunama... tak co? asi nevyjíždíš s tím, že přeješ do protisměru, sestřelíš pár maličkých autíček a zemřeš... to by asi pak nikdo moc nechtěl řídit kamion...

0/0
23.7.2008 11:20

papirex

Re: Re: Re: Dement za volantem.

ono asi tak... jeden jede kilo, druhý jede 101,5 a předjíždějí se tak dlouho, že ten co předjíždí chytne mikrospánek. a už je v protisměru ... ono na tom není nic moc vtipného, ale myslím, že omezení rychlosti pro kamiony, zákaz předjíždění a nějaká ta úprava dálnic, např aspoň ty blbý svodidla mezi směry by měly pomoct....[>-]

0/0
23.7.2008 11:17

Pan Navratil

Re: Re: Re: Dement za volantem.

Co by měl jako říkat? Neumíte číst?

0/0
23.7.2008 11:23

szagi

Re: Re: Re: Dement za volantem.

Přečtěte si, prosím, ještě jednou příspěvek na který reagujete. Rozumbrado.....:-/

0/0
23.7.2008 12:35

u.boat

Re: Re: Re: Dement za volantem.

pokud by se ten zákon taky dodržoval. Když to nebude nikdo účinně vymáhat... Už dnes nesmí kamion do levého krajního tam kde jsou tři pruhy, ale obecně se na to dost ser.e

0/0
23.7.2008 14:12

kiv

Brekot na špatným hrobečku

Nemá cenu tu nadávat námezdní síle s označením řidič kamiónu. Děaljí pouze svou práci po které je poptávka a jako v každé profesi, nekteří dobře, jiní blbě.  Bohužel jejich chyby mají poněkud horší důsledky než když pekař spálí rohlíky:-/ 

Je otázka, jak závážný a obrovský průšvih se bude muset stát, aby začali dělat svou práci hlavně  lidi, které si za to, platíme - tedy byrokraté a zákonodárci ... Řešení není kamióny zakázat od někdy do někdy. Je potřeba především změnit podmínky tak, aby se nevyplatilo nesmyslně převážet skrz Evropy nesmysly :-( 

0/0
23.7.2008 10:42

aljav

Re: Brekot na špatným hrobečku

nemyslím si že mají v popisu práce blokovat díálnici předjížděním se rozdílnou rychlosti 2km/h. Jinak máš celkem pravdu !

0/0
23.7.2008 10:44

vladino

Lehké zranění?

"... má podle policie lehké zranění a leží s otevřenou zlomeninou ramenního kloubu ..."

0/0
23.7.2008 10:38

-Pes-

Re: Lehké zranění?

 Jde o to jak se k tomu vyjádřil ošetřující lékař.Pokud to zranění ohodnotil jako lehké tak tkz.policie papouškuje pouze konstatování lékaře.Ale dle meho soudu otevřena zlomenina rameniho kloubu je záležitost velmi bolestná a jisté je že bolesti budou přetrvávat do konce života

0/0
23.7.2008 10:46

procensora@seznam.cz

Re: Re: Lehké zranění?

a dodal bych.ze temer jista je chirurgicka lecba...Rv

0/0
23.7.2008 11:45

Leonidas

Re: Re: Lehké zranění?

Kromě zlomeniny prstu je jakákoliv zlomenina vážné zranění, nota bene otevřená...

0/0
23.7.2008 12:14

neverest

Ruleta

I kdyby byla D1 rovná jak pravítko, před kamionem co si prorazí cestu z protisměru tě to stejně nezachrání. Život je ruleta aneb Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní....

0/0
23.7.2008 10:37

matkoslav1

Re: Ruleta

Kamion jedoucí v protisměru definitivní je...

0/0
23.7.2008 10:39

procensora@seznam.cz

Re: Re: Ruleta

vsichni kdo potkaji kamion v protismeru to maji definitivni...

0/0
23.7.2008 10:41

aljav

Re: Re: Re: Ruleta

pokud nejedou v tanku ! ;-D

0/0
23.7.2008 10:45

matkoslav1

Re: Re: Re: Re: Ruleta

nebo ve Volze, ta vykolejí i vlak ;-)

0/0
23.7.2008 10:47

aljav

Re: Re: Re: Re: Re: Ruleta

ještě mě napadla ponorka ! ;-D

0/0
23.7.2008 10:54





Najdete na iDNES.cz