- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den, když kopíruji film na disketu, tak když dám "vložit", objeví se mi hláška, že na disku A není dostatek místa. Potom dám "vložit zástupce" a to už se film na disketu vejde. Problém však nastane, když ho chci pustit na PC u kamarádky, protože se mi objeví hláška "zástupce neyl nalezen", přitom v mém PC ten film z diskety normálně pustím. Co s tím můžu dělat?
Odpověď z hotline:
Vážená uživatelko, do Vaší kabelky nenacpete svůj kožich. Lístek s tím, že kožich máte ve skříni, se Vám však do kabelky vejde. Takže pokud jste doma a přečtete si lístek z kabelky, že kožich máte ve skříni, tak si ho tam také najdete. Horší je to, pokud jste u kamarádky, vytáhnete lístek z kabelky a přečtete si, že ve skříni máte kožich. Ve skříni u kamarádky můžete hledat jak chcete, ale ten kožich tam určitě nenajdete. Ještě nápověda:
Kožich=film, kabelka=disketa, lístek=zástupce, skříň=počítač, mol ve skříni=počítačový virus, soused ve skříni=hacker
V řízení auta dominují muži, to je prostě stejně nevyvratitelný fakt, jako že geniálních skladatelek vážné hudby či malířek je oproti mužům jako šafránu. Sem tam nějaká výjimka jen potvrzuje pravidlo. Ženy naopak vynikají v jiných oborech lidské činnosti (momentálně mě žádný nenapadá ), kde by zase ony mohly nasazovat mužům psí hlavu. Takže když emancipace, tak jenom tam, kde je to na místě, např. platy mužů a žen na stejných funkcích, a pod.
Tak mě kromě obligátního "chovu dětí" pár oborů napadá, například advokacie, některé obory medicíny, biochemie... obecně ženy excelují v oborech, kde není nutné se rychle rozhodoval, za to je nutná velká trpělivost.
Není to nic hysterického. Smlouvy jsem vypověděla, protože nehodlám nechat vydělávat firmu, která své klientky uráží.
A prostě mi vadí , když stále rádoby vtipně v rádiu slyším, jak nemožné ženy za volantem jsou. Je to stejné, jako kdyby se tam stále vysmívali, jak nemožní jsou muži v nějaké více ženské činnosti. Stále dokola, několikrát denně. Ta reklama běží už asi rok ... Asi by jste taky moc netleskal.
PS: Mě řízení auta moc baví, ale jen jako taxikářka alkoholizovaného muže bych taky jezdit nechtěla.
Ale tak je to vaše volba, já třeba tu reklamu vůbec neznám, protože reklamy se mi nedaří poslouchat. Reklama na muže-blbouna, co pere dohromady bílé a barevné taky jela nějakou dobu, ale nijak se mě nedotýkala.
P.S. něčím se začít musí. Mě řízení taky celkem baví, ale po 1000 km už toho mám dost.
Nestačím se divit: feministická slepice, přitroublá ženská, pipinky ... ozvali se "Inteligenti" , kteří takové pitomosti sami šíří. Jen dykl napsal slušný příspěvek.
Kooperativa ženy uráží s dělá z nich neschopné pitomce. Nechápu jak je možné, že tuhle reklamu ještě nikdo nezakázal. Já jsem na ní reagovala jednoduše:
V Kooperativě jsem zrušila už 4 pojistné smlouvy.
Řidičák mám 20 let, ročně najezdím 30 tisíc km a nikdy jsem neměla nehodu. Doma mám muže, který nemá nic proti tomu, abych řídila v jeho přítomnosti a se kterým si zásadně do řízení nemluvíme. Bohužel si většina chlapů myslí, že jejich místo je jen za volantem. A když už ženu nechají řídit, tak jí rádi poučují, co všechno dělá špatně. Hodně žen proto raději moc nejezdí a chybí jim pak potřebná praxe.
Já naopak nesnáším blbečky, kteří si ve městě hrají na formuli 1 a bezohledně šlapají na plyn svých naleštěných "poplenic" co to jen dá. Tohle ale dělají jen mladí muži ...
Mno tak naposledy šlapala na plyn ta dvacetiletá slepice, co kromě sebe rozmázla o barák bráchu a čtrnáctiletou kámošku.
.
Že tak hystericky reagujete na přiblblou reklamu jenom dokazuje, že má ve vašem případě reálný základ, který se třeba projevuje jinde, než na silnici.
.
Že je možné za volantem auta, provádějícího nepochopitelné jízdní úkony velmi často vidět ženu, je holý fakt. Ovšem to nesouvisí s nehodovostí, paní Dokonalá (P.S. žádná žena z mého okolí řídit nechce, přestože by si to muži v mém okolí přáli, aby si mohli dát pivko).
Účelem reklamy je zaujmout, což se v případě p. Blažkové podařilo tak úspěšně, že dělá pojišťovně ještě další reklamu.
Stará Blažková je přitroublá ženská,bylo to v radiu a ne u vedlejšího stolu, paní Blažková totiž do hospody nechodí,že?
rodině je 5 žen které vlastní řidičák a to déle než rok ale najeto mají všech 5 dohromady max 500 km.Takže s tou statistikou bych celkem úspěšně polemizoval!