Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté zastřelili dogu, která pokousala muže a ženu

Policisté museli po poledni zastřelit argentinskou dogu, která napadla muže a ženu v ulici U Hájku v Kolíně. Pes se podhrabal na jejich pozemek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ssamorek1

......

To musel byt silenej zazitek. Au...;-(

0/0
18.7.2008 16:04

cromagnon

jediné řešení

Použití střelby na arogantního jedince bylo jediné možné řešení. Škoda, že se použilo tak pozdě.

0/0
18.7.2008 12:42

killy

Jo, dědovi to tu nohu...

..nezachránilo před amputací....

0/0
18.7.2008 16:25

Bouše

Stále čekám, kdy za podobné provinění

bude majitel psa konečně   e x e m p l á r  n ě   (=natvrdo) potrestán, aby se jeho případ stal výstrahou pro všechny ty nezodpovědné  majitele psů, kteří k pořízení psa přistupují jako ke koupi silného motocyklu - hlavně ať je mě vidět a slyšet, a že na to fyzicky a mentálně nemám, je vedlejší. :-P

0/0
18.7.2008 8:14

tojefuk

Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Tady bych si ale nejdřív zjistila fakta, ono to skutečně může být tím, že sousedi psa provokovali (i tací idioti se najdou). Nevíš, nesuď.

Jinak souhlasím, pokud by se prokázalo, že vina je na straně majitele psa, měl by být potrestán.

0/0
18.7.2008 8:51

Bouše

Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

I kdyby psa provokovali (ne že bych to schvaloval), pes neměl mít nárok se podhrabat. Neboli - opět vina na straně majitele, že řádně nezajistil výběh psa. 

0/0
18.7.2008 9:05

český venkovan

Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

..otázka zní...čí to byl plot...????

0/0
18.7.2008 9:11

Bouše

Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Plot mezi dvěma pozemky je společný, ale jak už jsem psal níže, povinností je zabránit úniku psa na cizí pozemek, nikoliv jeho průniku na váš pozemek.

0/0
18.7.2008 9:24

tojefuk

Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Pokud by psa provokovali, byla by vina na obou stranách a trest by k tomu měl přihlédnout. Pokud chcete, aby někdo neomezoval vaši svobodu, nesmíte omezovat i tu jeho. Pokud přecházíte přes silnici, aniž byste se rozhlédli, zodpovídáte za nehodu spolu s řidičem, který vás srazil.

0/0
18.7.2008 9:48

Bouše

Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Podle zákona je pes věc. Jak provokováním psa omezujete svobodu jeho pána? :-P Jinak souhlasím s tím, že by to měl soud vzít jako polehčující okolnost, i když na druhou stranu důkaz, že by se pes bez provokování nepodhrabal a nepokousal jej, neexistuje. Třeba ho ten soused nevědomky dráždil svou vodou po holení. :-)

0/0
18.7.2008 10:54

tojefuk

Re: Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Podle zákona je pes věc... Bohužel ano. Nepovažuji to za správné, ale asi jsme ještě nedozráli. :-/

Pokud soused provokuje mého psa, je to podobné, jako když např. nechává růst plevel, který pak zaneřádí moji zahradu, pálí mi oheň pod pověšeným prádlem atd. Kdo má sousedy, zná. A svobodu to skutečně omezuje, už jen nepříjemným pocitem. Beru to tak, že já nehážu odpadky sousedovi na zahradu, on neprovokuje moje psi (u nás to funguje celkem v pohodě :o).

0/0
18.7.2008 11:01

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Stejným způsobem bych mohl (hypoteticky) argumentovat, že soused může trpět fóbií z psů a výskyt psa v těsné blízkosti (byť za plotem) mu může bránit v pobytu na vlastní zahradě, což je rovněž omezování osobní svobody. :-) 

0/0
18.7.2008 11:09

Moravský Slovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Jo jo, bydlet ve dle uřvaného psího neurotika, který většinu času stojí na zadních opřený o váš plot je opravdu nevšední zážitek.

0/0
18.7.2008 11:16

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

:-) R^

0/0
18.7.2008 13:21

zluta-rozinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

argentinská doga není uřvanej psí neurotik :-/ ,

já bych toho neurotika viděla u sousedů.

0/0
18.7.2008 13:40

Moravský Slovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Při špatném (popřípadě žádném)  zacházení se stane neurotik ze psa  jakéhokoliv plemene.

0/0
18.7.2008 13:57

tojefuk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Pokud by trpěl fakt fobií, tak s tím se nedá opravdu nic dělat :o) Ale pokud by ho pes neustále obtěžoval štěkotem, dorážel apod., tak to omezování svobody skutečně je a dá se něco dělat - vše záleží na domluvě. Hypoteticky můžete argumentovat čímkoliv, ale chce to trošku soudnosti :o)

0/0
18.7.2008 15:17

Moravský Slovák

Re: Re: Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Třeba ho soused dráždil svou přítomností na vlastním pozemku.

0/0
18.7.2008 11:13

bkr

Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Myslím, že vyprovokovanej pes by se spíš uskákal a uštěkal, než by se cíleně prohrabával pod plotem.

0/0
18.7.2008 13:15

tojefuk

Re: Re: Re: Stále čekám, kdy za podobné provinění

Popravdě právě to, že se podhrabal pod plotem, je divný. Ono podhrabání trvá celkem dlouho a pokdy by jeho příčinou byla agrese, musel by ten pes být skutečně magor nebo ho sousedi neskutečně dráždit. Spíš se pes pokusil zdrhnout, prokopal se vedle a sousedi se ho třeba pokoušeli zahnat, místo ab zavolali majitele.

0/0
18.7.2008 15:20

docno

koukám...

...jak to tady žije!!...jojo, bojové plemeno dycinky zvedne nějakou tu emoci....a každý přece ví přesně, jak to opravdu proběhlo, páč to psali v bulváru a vysílali na Nově..Navíc všichni (novináři a zákonodárci obzvlášť) přesně vědí, o čem mluví, o čemž nás názorně přesvědčuje foto rozzuřené bojové argentinské dogy přiložené k výše uvedenému článku....

0/0
17.7.2008 21:12

Bouše

Re: koukám...

Je vcelku jedno, jak to proběhlo, jisté je, že pes vnikl na zahradu, to znamená, že jeho majitel zanedbal řádné oplocení výběhu a zavinil tak těžká zranění dvou lidí a smrt svého psa. :-/ 

0/0
18.7.2008 8:27

taksi

Re: Re: koukám...

no protože majitel si špatně oplotil zahradu byl pokousán a zavinil si zranění sám :-)

0/0
18.7.2008 8:42

Bouše

Re: Re: Re: koukám...

Řekl bych, že podstatnější je zabránit   ú n i k u   a ne   p r ů n i k u   psa. Podle tvé teorie by si musel každý oplotit svůj pozemek tak, aby na něj nevnikl cizí pes. :-)

0/0
18.7.2008 9:09

taksi

Re: Re: Re: Re: koukám...

to byla nadsázka, žádnej pes neútočí bez důvodu, buď ho to majitel naučí nebo nenaučí a to je ten problém , nebo je tam strach a pak zaútočí jak ořech tak ušlechtilé plemeno:-/

0/0
18.7.2008 9:19

+Granit+

chudák pes

0/0
17.7.2008 18:00

tenisovejloket

Re: chudák pes

jo.. odprdl to za majitele:-/

0/0
17.7.2008 20:00

wcbaba

Re: chudák pes

nejhorší je blbej soused který dráždí psa

0/0
17.7.2008 20:51

tenisovejloket

Re: Re: chudák pes

je to divný, ale asi poprvé s tebou souhlasím

0/0
17.7.2008 20:58

sugoll

Raději nechápu lidi,

co si pořizujou takhle nebezpečný plemena. Sám mám malého mírumilovného voříška a dobrý pocit, že kvůli nám se nikdo nemusí bát vyjít ven.

0/0
17.7.2008 17:57

Kleki Petra

Re: Raději nechápu lidi,

Asi neznáš vesnický vořechy.;-D Kam se ma měkterý z nich hrabe Fíla!;-)

0/0
17.7.2008 18:01

sugoll

Re: Re: Raději nechápu lidi,

Myslím, že můj je celkem v pohodě. A i kdyby motyka spustila a on se rozlítil do nepříčetna, tak oběť určitě neskončí na ARU. :-)

0/0
17.7.2008 18:03

Ernesto Rafael Guevara

Re: Raději nechápu lidi,

argentinská doga je čokl výborný na canis terapii. Ovšem jde o to, že tady ten mentální majitel čokla nezvládl. A měl by jít na osm let natvrdo do lochu za úmyslné ublížení na zdraví. bohužel v našem buranově dostane 6 npodmíněně a poškozenému zaplatí Kč 7.800,- odškodného.

0/0
17.7.2008 18:43

pinguone

..pes nejlepsi pritel

..cloveka...;-D

0/0
17.7.2008 16:08

Vírou eser

Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

 jen pro zlost. Módnost by se měla týkat jen snad účesů, ale proboha né plemen psů. Koukám, jak mě kolem baráku chodí nešt´astníci s těmito obludami a já se jim jen směju se svým lehce vycvičeným ovčákem.

0/0
17.7.2008 15:45

Ernesto Rafael Guevara

Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

Nó, jó vobyčejnej vlčák. S tím v Praze moc vody nerozčeříš. ;-D

0/0
17.7.2008 15:47

Kleki Petra

Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

Tyhle psy si pořizujou lidi, protože jim někdo řekne, jak je to úžasně módní, sexy a cool. Pak na to prděj, protože bestie doroste do váhy, kdy (nezvyklá na vodítko) vláčí páníčka v průběhu dvou procházek za měsíc po sídlišti, takže to není žádná frajeřina.

Jsem přesvědčený milovník psů. Proto mám fenu německého ovčáka. Optimální stvoření. Je u baráku, ne v bytě, aspoň jedna procházka denně, o víkendu mimo Prahu někam do přírody, a hlavně - povely, povely, povely a naprostá zásadovost. Pes není plyšový medvěd, kterého večer fláknu do kouta.

0/0
17.7.2008 15:51

Ernesto Rafael Guevara

Re: Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

Klekí, jak by to bylo hezké, kdyby byl každý majitel psa jako ty. R^

0/0
17.7.2008 15:53

Vírou eser

Re: Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

U mě si pes může vybrat, kde chce být, jestli doma, nebo venku. V autě mi slouží, jako dokonalé zařízení proti zlodějům na parkovišti. Jsou s tím chlupy navíc, ale s tím se dá naučit žít.

0/0
17.7.2008 15:55

Bouše

V první chvíli jsem zděšeně četl, že ti v autě souloží

8-o

0/0
18.7.2008 7:59

júLinek šíšaL

Re: Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

je fakt, že za mlada jsem snil o pořádném vlčákovi ... ale nějak jsem postupně zjišťoval, že německý ovčák má vůči svému páníkovi příliš mírnou, málem otročí povahu ... to šarplaninec byl vychován na medvědech ... a podobně jako jezevčík má příliš často dilemma, má-li se zachovat podle přání páníka anebo dle svého rozumu ... a tak po postupné náhradě vlastních psů nalezenci jsem dospěl k přesvědčení, že pejskové žijou se svými páníky proto, že kdo by jinak na tz nerozumy dával pozor ... a to si předstvte, že kvůli svému stáří už mám jenom čtyři a to menších plemen ...:-)

0/0
17.7.2008 16:00

tojefuk

Re: Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

Akorát škoda, že v počtu pokousání je právě německý ovčák na vrcholu žebříčku. ;-D  Není to o plemeni, ale o výchově a o soudnosti. Jsou lidi, kterým bych nesvěřila ani morče a oni sáhnou po německém ovčákovi a jsou lidi, kteří mají sedmdesátikilového "medvěda" tak zvládnutého, že nepotřebují vodítko.

0/0
18.7.2008 7:17

Kleki Petra

Re: Re: Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

Nevím, ze kterého žebříčku čerpáš, možná jde jen o vážná poranění. Obecně vede podle mých informací jezevčík.

0/0
18.7.2008 8:16

tojefuk

Re: Re: Re: Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

Správně, jezevčík vede, němec je ale slušně umístěný (rozhodně lépe než argentina :o). Ale ono stačí si to zkusit na vlastní kůži, špatné zkušenosti s německými ovčáky má spousta lidí (je to dáno především oblíbeností plemene, rozhodně ne tím, že by byli agresivnější, ale tím, že si je pořizuje kde kdo). Mě se často stávalo, že když mě s mým belgickým ovčákem potkávali lidi, reakce byla taková, že je to moc hezký pes, "skoro jako ovčák", ale ovčáka bych se bál, můžu si tohohle pohladit. Dnes bohužel je ten "strach" ze psů tak rozšířenej, že už se lidi bojí i mého dvacetikilového ořecha (nedávno mu ukouslo morče fousek, takovej je to zabiják :-P)

0/0
18.7.2008 8:50

tojefuk

Re: Tahle plemena zavlečená k nám po převratu, jsou

No, němec taky není původní :o) Já mám obě plemena "zavlečená", jedno z Belgie a jedno z Anglie, a taky se směju paní, co ji kolem nás na vodítku vleče německý ovčák, ovšem z druhé strany chodníku, páč nechci riskovat. ;-D Zato se v klidu minu s páne s obrovským asiatem...

0/0
18.7.2008 9:00

Pikot

Kdyby se napadeny branil treba zbrani

tak by mohl jit primo do veznice...

0/0
17.7.2008 15:37

Ernesto Rafael Guevara

Re: Re: Re: Kdyby se napadeny branil treba zbrani

dávej si bacha. Mohl bys tvrdě narazit. S nutnou obranou byly problémy možná před 15, 10 lety. Ale dnes již ne.

0/0
17.7.2008 15:49

Ernesto Rafael Guevara

Re: Kdyby se napadeny branil treba zbrani

cenzore, a majitelce toho čokla co jsem mu prostřelil plíci, jsem ještě nápalil pěstí do xichtu. ;-D

0/0
17.7.2008 15:50

Dimitar Toškov

Rami

Pro podobné případy je lépe být vybaven.:-)

http://www.czub.cz/index.php?p=32&idp=1&ids=1&idz=2&lang=cz

0/0
17.7.2008 15:28

calypsol

Re: Rami

Hmmm....hezke. Ale to asi neprodaji jen tak, ze?

0/0
20.7.2008 1:14





Najdete na iDNES.cz