Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříleté dítě vypadlo v sedmdesátikilometrové rychlosti z vlaku

V Lysé nad Labem vypadl po poledni tříletý hoch z rychlíku. Vlak jel podle mluvčího Českých drah asi sedmdesátikilometrovou rychlostí. Dítě vyvázlo s lehčími zraněními, vrtulník je ale pro jistotu převezl do motolské nemocnice v Praze, aby se podrobilo důkladným vyšetřením.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan Kolář

Dušku a Luxi, děkujeme...

....když před cca desítkou let chtěla vláda udělat pořádek v molochu ČSD, měli soudruzi odboráři na dráze v čele velkého sociálistu (nyní již velkého kapitálistu) Duška a v pravicovékoaliční  vládě byl člověk lidumil. Člověk lidumil Lux se rozhodl ukázat své sociální cítění a (bohužel i lidoveckou proradnost) a když Klausova vláda chtěla mermomocí šlápnout na kuří oko rozmazleným eisenboňákům, vládu docela jednoduše podrazil. A tak nádražácký šlendriján přetrval dosud. Občas si zastávkují, abychom nezapomněli, že chtějí z našich daní více peněz, ale bordel z doby bolševika tam přez všechny snahy vytrvale zůstává. Dušku a Luxu, toť i vaše dílo.

0/0
13.7.2008 14:19

surucucu

Dobré ráno

Dobré ráno soudruzi cenzoři z Idnesu.Dva příspěvky včera smazané,tak už jste podali tr.oznámení jak Vám někdo tak totálně nadělal do hlavy?A jak se zastáváte těch "odborníků" co generálně řídí ČD,obdivuhodné.Tiskový mluvčí,ty jeho žblebty k události,to je také vrchol PR profi práce,u obyčejného soukromníka by letěl.

0/0
13.7.2008 12:14

Ernesto Rafael Guevara

A rodiče byli kde?

0/0
13.7.2008 9:12

kill7

Re: A rodiče byli kde?

hulili na hajzlu

0/0
13.7.2008 9:23

Milan Kolář

Re: Re: A rodiče byli kde?

Myslíš, že to byli opálenější Češi??

0/0
13.7.2008 14:22

21378

Re: Re: Re: A rodiče byli kde?

to byl radar a amici 8-o

0/0
13.7.2008 15:12

lekaj

Nechci tam hledat souvislosti

Ale vlak z Lyse nad Labem smer Usti nad Labem ..... no neco mi rika, ze to nebyli Cesi.....co to dite meli hlidat.

0/0
12.7.2008 23:31

seppikub

Unikum!

Cely dolik je jedno unikum!

0/0
12.7.2008 21:17

sud__Urquellu

Re: Unikum!

Deutschland ueber alles?

:-©

0/0
13.7.2008 9:15

Chytracisko

Dneska začíná být problém...

...zbavit se i pitomýho děcka.

0/0
12.7.2008 20:41

21378

Re: Dneska začíná být problém...

no tak vono to vypadlo ;-O

0/0
12.7.2008 20:45

Darik H

Hmmmm

To bylo tiskovych zprav a prohlaseni, ze se to nemuze u CD stat, ze jsou vsechny vozy vybaveny jistenim dveri atd. atd .....

Skoro to vypada, jakoby svym lzim sami verili ...... a ejhle - dalsi pripad !!!!!

Mimochodem, ta pani z minuleho pripadu pry byla odsouzena. Mozna by stacila jedna otazka prislusnemu soudnimu znalci - "Zda je z technickeho hlediska mozne, aby bylo X lete dite schopno otevrit (zabezpecene) dvere ve voze jedouciho vlaku" !!!

0/0
12.7.2008 20:07

benway

Re: Hmmmm

To, jak se k tomu staví ČD a jak tvrdí, že mají všechny dveře blokování, je bez debaty maximální trapnost, sami se zamotávají do vlastních lží a navíc celkem zbytečně, když jsou ty vozy takhle schválené a stejně to zná každý, kdo vlakem jezdí. Nakonec pořád je tam aspoň nějaké zabezpečení, mají tam kliku. V porovnání s vlakem v Indii, kde je jako zabezpečení akorát nějaký výčnělek na střeše, za který se dá jednou rukou držet, to taková bída není :0

Druhá věc je, proč děti z těch vlaků padají. Mě vždycky říkali "nechoď k těm dveřím, vypadneš", jezdil jsem vlakem už v tomhle věku a ze dveří jsem měl respekt :) , ono i kdyby byly všechny dveře blokované, tak pokud jde o vlastní zdraví / život, je lepší i tak dávat pozor, nespoléhat jen na techniku.

0/0
12.7.2008 20:56

Milan Kolář

Re: Re: Hmmmm

Možná mají dětí více - tedy dost. A třeba k tomu navíc zjistili, že od nějakého počtu dětí chce současná vláda další sociální výhody utnout......

Ale konec černého humoru. Starajícím se rodičům děcko nevypadne. I když na dráze je stále bordel jak v tanku, fakt je, že na vině je stejně hlavně nedostatečná péče rodičů.

0/0
13.7.2008 14:29

belgian chocolate

tak ty nepřestaneš ječet, spratku?

0/0
12.7.2008 19:56

21378

Re: tak ty nepřestaneš--

nepřestal 8-o no co mu zbejvalo ? vypadnulo to 8-o8-o

0/0
13.7.2008 15:07

kotatkoxxl

Nepsalo se původně z rozjíždějícího vlaku

a teď už 70 km/h. To by asi vypadalo to dítě jinak 8-o

0/0
12.7.2008 18:55

Miroslav Zikmund

Re: Nepsalo se původně z rozjíždějícího vlaku

To není v rozporu. Rozjezd vlaku skončí v okamžiku, kdy je dosaženo stanovené rychlosti, takže v Německu, kde jezdí vlaky na vysokorychlostí trati rychlostí 250 km/h se při rychlosti 200 km vlak mající stanovenou rychlost 250 km/h stále rozjíždí.

0/0
13.7.2008 13:38

Příspěvek bude smazán

nadpis

Koukám, původní nadpis moc netáhl, tak ho museli trochu zdramatizovat ;-D

0/0
12.7.2008 17:55

herdekflek

Re: nadpis

"Tříletý chlapec vypadl z jedoucího vlaku, vyvázl s lehkým zraněním."

0/0
12.7.2008 18:24

wildge

Jenom aby

to nebylo dite nejakeho vojaka z Caslavi.

0/0
12.7.2008 17:24

paskudilek

Dítě cestoval

?

0/0
12.7.2008 16:25

Chytrakz hospody

To by nedokázal ani kaskadér

"Vlak jel asi sedmdesátikilometrovou rychlostí. Dítě zřejmě utrpělo jen lehká poranění"  Nový text článku. Komentáře ne třeba 8-o8-o

0/0
12.7.2008 16:15

Moc uřvaný našeptávač

Zajimava klientela Ceskych Drah...

Cestujici ve veku 3 let... moc jeste ani neumi mluvit, tedy si nestezuji na kvalitu prepravy. Ze by nova preferovana skupina cestujicich, ktera ma vytahnout zeleznicarsky moloch z cervenych ucetnich cisel??? ;-D;-D;-D

0/0
12.7.2008 15:24

Chytrakz hospody

Re: Zajimava klientela Ceskych Drah...

Já se domníval, že přeprava dětí pod 6 let je zdarma. Vlakem jsem však asi 100 let nejel a tak se možná mýlím:-)

0/0
12.7.2008 15:32

Lusinda

Re: Re: Zajimava klientela Ceskych Drah...

ano, přeprava dětí do 6-ti let je zdarma - za předpokladu, že jsou se zletilým doprovodem. Pokud nejsou, platí jakésik přepravné junior :-)

ale byl by nerozum, nechat cestovat dítě 6 let a níže samotné ;-D

0/0
12.7.2008 16:48

__XXXX___

Re: Re: Re: Zajimava klientela Ceskych Drah...

V 6 letech děti normálně jezdí do školy...

0/0
13.7.2008 11:46

Blbec z Xenemunde

<>

no ty vogo, doktoři budou volat vrtulník pro jistotu už i k modřině - asi proto, že se jednalo o tříletýho chlapečka a ne šedesátiletýho dědka - tomu by zavolali pro jistotu akorát tak :-©

0/0
12.7.2008 14:37

Chytrakz hospody

Re: <>

No pokud  to byl preferovaný občan, mohlo by nezavolání vrtulníku k bouli na hlavě zavánět rasismem

0/0
12.7.2008 15:34

babacek

Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Vlak byl sestaven ze starších vozů, které nedisponují blokováním dveří a centrálním zavíráním. Jsou takto schváleny pro provoz v České republice!

Jinak řečeno pro Čechy je všechno dobré i žebřiňák!Rv

0/0
12.7.2008 13:58

Chytrakz hospody

Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Babáčku, Babáčku, staré vozy to sice byly, pokud by tříleté dítě vlítlo pod Trabanta, taky bys říkal, že pro Čechy je dobrej i žebřiňák. Raději se zeptej, co dělal dozor na klukem.  Dříve z vlaku vypádávali pouze vožralí a dementi. ;-D

0/0
12.7.2008 14:25

babacek

Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Co dělal …, to je další otázka v řadě.:-/

A Trabant by také neměl být účastníkem silniční dopravy pokud nejde zrovna o závod veteránů a kuriózních vozidel.

0/0
12.7.2008 14:29

Chytrakz hospody

Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Ale pokud ti vlítne pod kola malé dítě, které je na silnici bez dozoru, tak obvykle už nestačíš zareagovat a pak je jedno zda máš Trabanta nebo poslední model FerariRv

0/0
12.7.2008 14:59

babacek

Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

To je pravda, jenže na silnici nevedou dveře jako na koleje z vlaku.:-)

0/0
12.7.2008 15:04

Chytrakz hospody

Re: Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

To je sice pravda, ale tříletý dítě bez dozoru udělá malér prakticky kdekoliv. Dříve si rodiče jaksi děti lépe hlídali. Málo kdy se tříletý capart promenádoval po bytě bez dozoru, natož po vlaku nebo po ulici.

0/0
12.7.2008 15:25

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Ano a proto jsem také napsal, že je mnohdy lehčí uhlídat ´´ pytel blech ´´ jako takové děti. Zde člověk musí být opravdu jako ostříž a především být nekompromisní.

0/0
12.7.2008 15:29

Chytrakz hospody

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Takže za malér může zanedbanej dozor a ne starší typ vagónu!

0/0
12.7.2008 15:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Oboje!!!

0/0
12.7.2008 15:41

trenchard

Re: Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

... to je sice pravda, ale opět to skončí u otázky: Co dělal dozor toho tří-letýho chlapce?

0/0
12.7.2008 15:27

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Já v tom vlaku opravdu nebyl tak, že mne kladeš otázku kterou nemohu zodpovědět.

0/0
12.7.2008 15:37

doktor_bota

Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Asi to není ten případ, ale když jsem ještě jezdil vlakem hodně často, zažil jsem například, že průvodčí chytil matku, jdoucí za dítětem, za ruku a intenzivně se dožadoval jízdenky.

0/0
12.7.2008 14:36

kraxna

Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

No,to by mi udělal jen jednou...;-)

0/0
12.7.2008 15:07

objektivny

Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

ono se počítá s inteligencí lidí... jako že jen idiot nechá pobíhat své malé dítě po vlaku bez dozoru...

0/0
12.7.2008 14:29

babacek

Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Sice s tebou souhlasím, ale pokud je těch dětí více tak je snadnější uhlídat ´´pytel blech ´´ než-li je.:-)

0/0
12.7.2008 14:31

Lusinda

Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

tak teda nic proti, ale mám syna, kterému je tři a půl roku a vlakem jezdíme. Synátor je naprostý rebel, neposeda, ale! Nikdy bych ho nenechala ve vlaku pobíhat! je to totální nezodpovědnost a dozor (doufám, že to nebyli přímo rodiče) by potřeboval pořádně na prdel - do háje, tak jednou si pořídím dítě, tak se chovám dle toho, jak mám ne? :-P:-©;-O

0/0
12.7.2008 16:43

hlupák

Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

někdo, třeba ty,  né, jinej, třeba někdo jinej, jo. lidé sou různé. některé lidé sou přímo hrůzné.

0/0
12.7.2008 17:06

babacek

Re: Re: Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Já s tebou souhlasím a myslím, že většina rodičů jedná tak jako ty. V době kdy jsem to psal článek neobsahoval zda dětí neměl dozor a více apod.

Teď již vím, že tam byla matka a dokonce prarodiče což opravdu potvrzuje, že šlo o zanedbání.

Avšak i tak je nutno si položit otázku, stalo by se tak pokud by bylo centrální zamykání když již matka byla nepozorná?;-(

0/0
13.7.2008 6:10

hlupák

Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

tak se holt, po zkušenostech, bude uvádět že vlak disponoval necentrálním zavíráním a neblokováním dveří. a pak to unikne pozornosti rejpalů.

0/0
12.7.2008 17:02

babacek

Re: Re: Tříletý chlapec vypadl z vlaku.

Když již selhala matka a prarodiče neselhala by jistě i technika a nemuselo dojít k další nehodě, tentokrát alespoň ne smrtelné.

0/0
13.7.2008 6:13

doktor_bota

Zažil jsem,

jak z vlaku vypadla starší paní. Vlak tvrdnul bez jakéhokoliv vysvětlení půl hodiny ve stanici, tak otevřela dveře a rozhlížela se. Škubnutí při rozjezdu jaksi neustála. Věřím, že v ČD je možné absolutně všechno.

Pro případné rýpaly "od fochu" doplňuji, že šlo o nekrytou stanici, vlak byl model "zelený fujtajbl" a za tu půl hodinu v něm stoupla teplota tak na 50°C.

0/0
12.7.2008 13:34





Najdete na iDNES.cz