Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nacistický „doktor smrt“ prý dožívá v Chile, Židé nabízejí sedm milionů

Lovci nacistů z centra Simona Wiesenthala tvrdí, že jsou na stopě jednomu z posledních "velkých" nacistů. Aribert Heim, lékař z Mauthausenu přezdívaný Doktor Smrt, se podle nich ukrývá v Patagonii. Do Jižní Ameriky už za ním vyrazil vyšetřovací tým.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hezoun

Čau jedu do

Chile,7,5 mega?já ho najdu zmetka,vzal jsem si fotku paroubka,je mu podobný;-)

0/0
4.9.2008 21:09

Monstrum Anonymič Anonymov

Pokud žije

tak z toho logicky vyplývá, že izraelská armáda popravuje nevinné lidi. :-P

0/0
14.7.2008 9:31

mimouch

Re: Pokud žije

Ano, to zní logicky.... Pokud žijí předáci KSČS, znamená to, že Česká armáda popravuje nevinné lidi.... Chápu to správně? ;-)

0/0
15.7.2008 0:49

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: Pokud žije

Si přečti článek vole a pak tu kecej...

0/0
15.7.2008 7:02

yhoyteepicin

Topolánek by mu měl nabídnout ochranu.

Demokraté musí držet spolu.

0/0
10.7.2008 11:25

Kleki Petra

Re: Topolánek by mu měl nabídnout ochranu.

Jak jsi vtipný, jak jsi bystrý. Hotový delfín.

0/0
11.7.2008 12:10

tenisovejloket

Re: Re: Topolánek by mu měl nabídnout ochranu.

hele taťko, neurážej delfíny, jo?;-€;-D

0/0
16.7.2008 18:42

Princess Consuela

Tak zatkněte tu jeho dceru

a stříknete jí injekci s jedem do srdce. A bude po problému. Stejně toho dědka už nikdo nenajde

0/0
10.7.2008 9:31

Ahaman

Deník jako důkaz ?

Docela nevěrohodné.......mohl si tam navymýšlet, co chtěl.

0/0
9.7.2008 20:33

Miodrag Milovánovič

A jak je možné, že

Rakousko je v EU a NATO, když ještě všichni váleční zločinci nebyli potrestáni8-o8-o8-o? Srbsko takové privilegie nemá:-/:-/:-/

0/0
9.7.2008 20:01

Ludánek Homolka

Re: A jak je možné, že

nevim, jestli se nepletu, ale mam dojem ze Rakousko neni v NATO.. :-P

0/0
3.9.2008 13:39

Predators

Re: A jak je možné, že

Rakousko není v NATO, má statut neutrální zeměR^

0/0
5.9.2008 12:47

Pilát

toho

nacistickeho doktora by mel soudit nezavisly soud  ;-)

0/0
9.7.2008 18:21

Ahaman

Re: toho

Ten by měl soudit i Bushe. A nesoudí.:-)

0/0
9.7.2008 20:26

Terrurek

:(

to je ale hovadina :) Doufám že až padne demokracie tak taky budou honit každeýho joudu s funkcí... za to že v ní normálně žil a měl tu drzost se přizpůsobit době.

To je dementní...ikdyž chápu že Židi by odsoudili každýho, kdo měl drzost za ně nepadnout.

0/0
9.7.2008 17:33

Charles Boner

Re: :(

Co to žvaníte, vy trapný tupoune? Ten zločinec podle vás "normálně žil"? A co chcete říct tím "že Židi by odsoudili každýho, kdo měl drzost za ně nepadnout"? Takovouhle zrůdu by přece odsoudil každý normální soud v demokratické zemi. Kde vy berete tu drzost jej pardonovat, zvlášť jestli nezpůsobil nic nikomu z vašich blízkých? Jděte se fakt radši zabít, než abyste takto demonstroval ubohost celého lidského rodu, vy rasistický demente.

0/0
9.7.2008 18:18

Ahaman

Re: Re: :(

Vem si něco na uklidnění, vzteklej štrajchpudliku, nebo tě trefí šlak.;-D

Jestli ty nebudeš taky nějakej ten obřezanec.........Přiznej se !

0/0
9.7.2008 20:20

Charles Boner

Re: Re: Re: :(

Ano, rozčiluje mě neuvěřitelná tupost, zákeřnost a zloba lidí, jako jste vy nebo můj předřečník. Protože mě to naplňuje beznadějí pokud jde o budoucnost lidstva - a je přitom jedno, proti komu je taková zhovadilost namířena. Ale vás právě toto uspokojuje, že? 

0/0
10.7.2008 11:21

Ahaman

Re: Re: Re: Re: :(

Mimochodem: z té tvojí reakce je vidět, že jsi obsah příspěvku mého předřečníka moc nepochopil. Už jsem ti jednou psal, že máš potíže s psaným textem, měl bys na tom zapracovat. :-)

0/0
10.7.2008 11:39

Charles Boner

Re: Re: Re: Re: Re: :(

Klidně mi to vysvětlete. Jsem opravdu zvědav na váš výklad.

0/0
10.7.2008 14:04

Terrurek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :(

vážený pane. Poud spočítáte možnosti německého občana v tomto období, tak vám musí vyjít (pokud myslíte hlavou a ne p*delí) že tohle je jedna z mála, kde se zvýšenou pravděpodobnostízůstává naživu.

0/0
15.7.2008 11:48

Charles Boner

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :(

Takže podle vás omlouvá sadistické mučení a vraždy - spáchané navíc v bílém plášti - snaha zůstat naživu? Fuj - vás bych tedy nechtěl mít za souseda... Já bych totiž řekl, že jen zlovolně pindáte a nevíte o tom lautr nic. Dr. Heim rozhodně nemusel jednat tak, jak jednal a vaše snaha bagatelizovat jeho činy a líčit jej jako oběť doby by byla směšná, kdyby nesvědčila o vaší naprosté imbecilitě, amorálnosti a ubohosti ducha. 

0/0
15.7.2008 14:42

Terrurek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :(

:) vím toho o Dr. Heimovi minimálně tolik co vy o mě... Nemá smysl to tu dále rozebírat. Skutečně netuším, kde berete jistotu, že kdyby jednal jinak než jednal - tak by byl tram kde byl a neošetřoval vojáky v první linii. Evidentně je můj chorý duch schopen zvažovat a kobinovat mnohem více alternativ ze známých i neznámých proměných než váš - a i chápu, že vás to přivádí do varu. já znám mnoho různých výkladů pro jednu historickou událost a nevidím důvod proč té aktuální přikládat 100% pravdivostní hodnotu. S pozdravem. IMBECIL

0/0
16.7.2008 18:40

Forrrest

Re: Re: :(

Souhlas. Jsou to antisemitska hovada. Krvi Nemcouri, zadni CesiRvRv

0/0
9.7.2008 21:14

Pilat

v cesku by mohl MOssat honit kazdeho pateho doktora

;-D;-D;-D

0/0
9.7.2008 17:23

chosemm

sova

Tak operace sova hmmm to jako Dr. Sova? ;-D

0/0
9.7.2008 15:53

lukinoo

proč jsou blbé vtipy o židech?

Když dají za nacistického zločince 7 mega Kč!;-D;-D Kdyby to bylo v EUREch tak neřeknu ani popel, ale tohle mínění o jejich štědrosti nenapraví.

0/0
9.7.2008 14:52

jack_rupnick

pozn.

podle mě nacisty morálně odsuzoval a morálně odsuzuje každý normální člověk, protože režim, který podporuje zabíjení civilistů podle jakéhokoliv klíče nikdy žádný normální člověk nemůže akceptovat v žádném směru

0/0
9.7.2008 14:42

jack_rupnick

Re: pozn.

oprava: to je reakce na 09.07.2008 14:19 pakoss

0/0
9.7.2008 14:44

Better red than dead

Re: pozn.

v kazdy diktature se zabijej nepratele diktatury - at uz podle rasy, vyznani, spolecenskyho postaveni etc, a vobycejni normalni lide bud tise diktaturu tolerujou, nebo sou nepratele... ...normalni clovek s ni nesuhlasi, ale pokud zije v zemi, kde diktatura panuje, tak s tim povetsinou moc nenadela...

0/0
9.7.2008 14:46

jack_rupnick

Re: Re: pozn.

protože mají strach a chtěli by normálně žít, hrdinů byla vždycky menšina

0/0
9.7.2008 14:47

Better red than dead

.

samozrejme - taky proto ma smysl trestat jen ty spicky rezimu, ne vsechny lidi...

0/0
9.7.2008 14:50

jack_rupnick

Re: .

ale pokud se u těch špiček najde stovky výjimek jako Barbie, kteří nejenže nebyli hned po válce zajištěni a odsouzeni, ale dostali práci a pohodový život v západních demokraciích, tak to není v pohodě

0/0
9.7.2008 14:59

Terrurek

Re: pozn.

jó? A co ten vrah co je teď v čele kosova?

0/0
9.7.2008 15:01

jack_rupnick

Re: Re: pozn.

myslím, že je normální odsoudit jakoukoliv vraždu bez vyjímky

0/0
9.7.2008 15:13

Charles Boner

Re: Re: Re: pozn.

Co atentát na Heydricha? Zbyly po něm přece dvě malé děti, že? A ubohá vdova...

0/0
9.7.2008 16:06

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: pozn.

po tom Heidrichovi, jak se strašně styděl za svůj židovský původ, že ho i hitler musel chlácholit, že on je jiný a lepší, zbyly také lidice a ležáky a hromady dalších českých mrtvol

0/0
9.7.2008 16:12

Charles Boner

Re: Re: Re: Re: Re: pozn.

Jeho původ s tím přece nemá vůbec nic společného. Já se vás ptal, jestli i vražda na takovém tyranovi je podle vás zločinem.

0/0
9.7.2008 18:20

TrnkaT

Re: Re: Re: Re: pozn.

její smůla, nemusela si ho brát, myslím si že moc dobře čerpala z postavení manžela, takže taky musela počítat s tím co se stane Asi těžko si říkala: On je tak hodný a dobrosrdečný člověk, tomu se přece nic nestane. Kdo by mu chtěl ublížit. (pokud si ho tedy vzala dobrovolně :-) )

0/0
10.7.2008 10:57

Forrrest

Re: pozn.

Presne! Nackove jsou v tomto mnohem horsi nez komousi - ti se za to aspon castecne "stydeli" - snazili se to omlouvat smyslenymi procesy atd... Naciste vrazdili naprosto prirozene, jeste se tim chlubili. Hnusna zvirata!;-€

0/0
9.7.2008 16:16

jack_rupnick

simone a zuroffe, spěte dál

Příslušníci Gestapa a SIPO, kterým již bylo zřejmé, že Reich prohraje válku, navrhli francouzským kolaborantům, kteří se zjevně měli po osvobození čeho obávat, že je budou deportovat jako politické nepřátele. Protrpí si pár měsíců, ale budou „vypraní“ a očištění, budou se moci vracet se vztyčenou hlavou jako hrdinové odboje. / AKCE VAMPIR v provedení francouzského Gestapa! Lyonský kat Klaus Barbie osobně vysvětloval, když v Německu po válce pracoval pod ochranou poručíka americké kontrarozvědky Leo Hechta (židovského původu), že v řadě případů „jsme dokonce určovali, ke které skupině nebo síti se ten či onen po návratu do Francie má připojit, na koho se obrátit...“ V roce 1947 Barbie neměl žádný důvod, aby si vymýšlel. Věřil, že je nedotknutelný a taky byl - pod ochranou židů

0/0
9.7.2008 14:14

jack_rupnick

simone a zuroffe, spěte dál

Jedním z nejprominentnějších fyziků, kteří se do Ameriky dostali v rámci operace Paperclip, byl Hubertus Stronghold, později známý jako otec kosmické medicíny a v roce 1977 byla podle něho pojmenována Knihovna kosmické medicíny při Škole kosmické medicíny amerického letectva. Ve zprávě tajné služby z dubna 1947 se o něm píše, "Jeho úspěšná kariéra za Hitlera naznačuje, že musel plně souhlasit s Hitlerem." Přesto byl pod ochrannými křídly operace Paperclip přijat do Spojených států se zdůvodněním, že nebyl "horlivým nacistou".

0/0
9.7.2008 13:51

Better red than dead

.

a? meli ho za to souhlaseni s hitlerem - ktery jako u vsech normalich lidi bylo jen aby jim rezim dal pokoj jako v ceskoslovensku za komancu - meli ho za to zastrelit nebo co?

0/0
9.7.2008 13:54

pakoss

ten nacistický zločinec zaslouží tvrdý trest....

za zvěrstva, která páchal na nevinných civilistech.....:-©!

Snad ho Mossad najde a........  !R^

0/0
9.7.2008 13:44

Better red than dead

.

94 let... ...bych rek, ze uz to ma par let za sebou... ...a i kdyby ne - tak v tom veku uz to nic neresi...

0/0
9.7.2008 13:47

pakoss

Re: .

Ale je to důležité, jde o morální odsouzení řádným soudem !!!

0/0
9.7.2008 14:19

Better red than dead

Re: Re: .

ale jo proc ne...

0/0
9.7.2008 14:38

jack_rupnick

Re: ten nacistický zločinec zaslouží tvrdý trest....

předá německému soudu

0/0
9.7.2008 14:46

Better red than dead

.

...nase deti se budou uz i ve skole ucit, ze za ww2 umirali jen zidi ;-D

0/0
9.7.2008 13:31

unbelieving dog999

Super, funguju..

R^

Tahle zber byla daleko horsi nez samotni fasouni. Rakusak, Adolfuv krajan se musel pred fasounama vytahnout..:-©

Jenom at ho najdou a treba na miste sejmou. Pak si muzou dojit i pro ty tupce z NO a z iniciativy Ne zakladnam..;-DR^

0/0
9.7.2008 13:28





Najdete na iDNES.cz