Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Agresivní rétorika Ruska kvůli radaru Evropu neznervózní, myslí si Pentagon

Úterní hrozba Ruska, že umístění systému protiraketové obrany ve střední Evropě si vynutí vojenskou odpověď, má znervóznit evropské partnery Washingtonu. V úterý místního času to prohlásil mluvčí Pentagonu Geoff Morrell. Podle něj je varování Moskvy "agresivní rétorikou", jež nebude fungovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cestář

Agresivní rétorika Ruska kvůli radaru Evropu neznervózní, my

Neustále mě šokuje přístup ke dvěma stranám,které ovládají svět. To si vážně někdo myslí,že Rusové budou mlčky přihlížet,jak USA se roztahuje bezohledně velkopansky po světě? To přece nemá nic společného s politikou. To je jen snahaUSA obládnout naprosto celý svět. Udělat z něho poslušného nevolníka. Jen to maskuje jakýmisi humanitárnímu slovíčky.

0/0
5.8.2008 11:10

Tetex

Jen ať přijdou,

ať to vyřešíme jednou pro vždy. Možná měl fakt Patton na konci 2.sv. rozsekat rusáky, jak měl v  úmyslu. Jenže dostal jiné rozkazy. :-/

Rusáci, táhněte do (Y), už jste to tu podělali dost!A jestli si myslíte, že se z Vašich výhružek zase poděláme, tak jste doufám vedle. [>-]

0/0
10.7.2008 7:19

tim340

rusko gfys

0/0
10.7.2008 1:44

Pilát

to je legracni

kdyz se Rusko vzteka  ;-)

0/0
9.7.2008 16:14

sageorg

Agresivní rétorika (generálů) Ruska ........

 může být světu u (Y) !Naštěstí!

0/0
9.7.2008 15:05

vmvanjan

Jistě,

naši dva krakenové, megablb-pablb a dráth se o to posléze postarají.;-D

0/0
9.7.2008 11:29

Ruger

JASNÝ DůKAZ TOHO, ŽE TĚM VÝCHODNÍM

mužikům se prostě nesmí ustupovat. Nebýt Reagana, tak dodnes v tesilových kalhotách  musíme chodit na oslavy VŘSR. :-©

0/0
9.7.2008 11:01

Fidel Castro v plne sile

Takže i pentagon

potvrzuje, že zradar je proti rusku:-) ale nemáme být nervózní, vše je v all rightu friends;-D;-D

0/0
9.7.2008 10:53

VLDX

Víte co je ale nejlepší

že Pentagonu je úplně jedno co se tady stane.... Nikdo po ČR ani neštěkne, až se něco semele a všichni dají ruce pryč jako obvykle, historie se opakuje 1938 - Mnichovská dohoda (zrada), 1948, 1968, 2008. A lidi si tady pořád myslí, že je všechno vpořádku, no není, ale to poznáte záhy!

0/0
9.7.2008 10:46

Ruger

Re: Víte co je ale nejlepší

Jen Hlupák napíše takový příspevek , jako Ty....

Byla to evropa, která nás zradila a byly to USA, které vyhráli druhou světovou válku...

0/0
9.7.2008 11:00

VLDX

Re: Re: Víte co je ale nejlepší

Jen hlupák jako ty tomu věří co jsi právě napsal!

0/0
9.7.2008 11:35

honzajaka

Re: Víte co je ale nejlepší

Myslím, že jediní kdo to nechápou spíš nechtějí chápat je naše vláda

0/0
9.7.2008 11:24

cestář

Re: Víte co je ale nejlepší

Konečně jeden rozumný pohled na svět. Díky.

0/0
5.8.2008 11:13

Yaroukh

Drzá kolonie ČR...

...si dovolila obrátit se k Velkému Bratrovi (lterý ji 40 let znásilňoval) zády, a vzpomněla si, kdo se v roce 1918 přičinil o její vznik.

0/0
9.7.2008 10:27

djrhedy

Agresívní a namyšlené Rusko?

Asi žiju na jiné planetě, ale v mnoho zemích kolem Ruska od Japonska přes Afgánistán, Uzbekistán Irák až po Turecko, Kosovo či Bulharsko mají Amaričané své základny. Být Rusem, tak jsem poměrně dost nervózní. Kdyby to bylo obráceně, tak si vůbec nedovedu představit, co by se dělo, ale takhle se tomu v klidu přihlíží. A rozhodně mi nepřijde v pořádku, že se na tomto podílíme. Věty typu "Jeho účelem není čelit ohrožení z Ruska" si můžou nechat od cesty, mají stejnou hodnotu jako výmysly o ZHN v Iráku. Navzdory tomu že 70% místních obyvatel odmítá základnu, tak si jí sem Amíci v klidu dají, tomu říkám agresivní a namyšlené.

0/0
9.7.2008 10:12

romsky aktivista

Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

Co je Rusum po tom, co tady budeme / nebudeme mit za stavby? Rusove nemaji zakladny nikde nebo co?

0/0
9.7.2008 10:18

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

co tady budeme mít? A my tady chceme tyhlety stavby mít. Domnívám se, že přes roční výplach mozků tady ty stavby nechceme mít a že nám je USA přes svoje koně tady vnutili.

0/0
9.7.2008 10:20

Yaroukh

Re: Re: Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

Chceme.

0/0
9.7.2008 10:24

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

tak chcete

0/0
9.7.2008 10:26

cestář

Re: Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

Když si Rusové jednou dovolili podobnou akci jako Amíci,byla z toho málem 3 světová válka. Vzpomeňte si na karibskou krisi!!!

0/0
5.8.2008 11:17

VLDX

Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

Tak to musíte rozhodnout v další volbách, jak vidíte české politiky vůbec nezajímá co si mylsí 70% národa o umístění radaru a raket! Takže se očekává, že lidé u uren rozhodnou, že takhle teda ne, tak se ta pseudodemokracie co tady máme dělat opravdu nedá. Já bych volil radikálnější řešení ale to je jedno

0/0
9.7.2008 10:49

vmvanjan

Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

Mno, Rusko by asi mělo být zařazeno do osy zla, jako Severní Korea, Irán, SA a některé africké státy:-/

0/0
9.7.2008 11:20

Tetex

Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

A podle tebe máme zase dělat to, co nás ruský bratr řekne? Děkuji, ale já chci žít ve svobodné zemi. A sověti se nás tenkrát ptali, co by jsme si přáli? Tak proč by jsme jim měli zase lézt do (Y)?

Jasně, odpověď bude, že lezeme do (Y) USA, ale já s tímto souhlasím (až na ten zadek). Amíci nám alespoň nediktují, co musíme a nemusíme dělat.

0/0
10.7.2008 7:31

cestář

Re: Re: Agresívní a namyšlené Rusko?

To je dost naivní pohled,jednostranný

0/0
5.8.2008 11:20

Filip II

mala oprava:

Agresivni retorika Ruska ohledne radaru v Evrope Pentagon nezneklidni...

***

Konec koncu, ruske rakety budou mirit na Brdy a ne na Pentagon. 

0/0
9.7.2008 9:52

vaclavj1

Re: mala oprava:

to je fakt, na Pentagon urcite Rusove nemiri :-)

0/0
9.7.2008 10:42

Plzeňák

vary

Doufám, že mají ty rakety namířený taky na "svoje" Karlovy Vary  www.krusnoborec.bloguje.cz ;-) [>-]

0/0
9.7.2008 9:19

Fanatic.Dz

Re: vary

Už jsi viděl namířenou raketu? To myslíš, že v tom podzemním silu je skladují špičkou směrem na Prahu? ;-D

0/0
9.7.2008 9:23

marzena

Re: Re: vary

ano videl :-P

0/0
9.7.2008 9:46

wo_co_go

Rusáci nás mají přečtené

že na nás stačí jen dupnout....i teď se spousta lidí domnívá, že nemáme Rusa dráždit...tak jako jsme neměli dráždit Hitlera, ...vždy se najde nějaký důvod, proč ustoupit síle bez boje... odkazy na to, že jsme malý národ neobstojí, jsme spíš národ bez sebevědomí a bez hrdosti...Rusáci jsou teď zase velmi silní a velmi arogantní, ale nemusí nám vyhrožovat, že na nás namíří své rakety (ty stejné rakety, na které se o náš souhlas vůbec neptali a dávno je mají) ...rakety jsou totiž na nás namířeny ještě od existence sovětského socbloku

0/0
9.7.2008 9:11

Fanatic.Dz

Re: Rusáci nás mají přečtené

Bla bla bla - vydáváš tvrzení redaktora iDnes za přesvědčení národa? ;-D Bzum bzum ;-D

0/0
9.7.2008 9:19

wo_co_go

Re: Re: Rusáci nás mají přečtené

to byl můj názor, ne tvrzení redaktora...a ty máš názor? nebo si vystačíš s bzum bzum celý život? ;-D

0/0
9.7.2008 9:24

Fanatic.Dz

Re: Re: Re: Rusáci nás mají přečtené

1. rakety nikam nemíří, ale leží v podzemních silech. Ty co neleží v silech leží někde jinde - rozhodně však nikam nemíří. Potenciálně mohou rusové rakety zamířit na kterékoliv místo na Zemi takže tohle jsou jen bezpředmětné kecy.

2. vystrašená není EU ani ČR (jak vidno z kroků naší vlády) - radar bude a raktey taky.

3. takže suma sumárum jedinej vystrašenej jseš tu ty, pan redaktor a možná ještě pár naivků, kteří věří na bubáky.

0/0
9.7.2008 9:29

wo_co_go

Re: Re: Re: Re: Rusáci nás mají přečtené

tak sorry, asi jsme si nerozuměli....komentoval jsem jen náladu ve většině české společnosti z mého pohledu..z mých jiných komentářů na jiných diskusích tady lehce zjistíš, že jsem pro radar a nenechám se Rusákama ani vydírat ani znervóznit ...

0/0
9.7.2008 9:38

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: Re: Re: Rusáci nás mají přečtené

naopak, nálady většiny nevychází ze strachu z Rusů, ale z rozumného poznání, že rakety i radar nepotřebujeme nejen my, ale ani USA. A že ta hra je o něčem jiném, než se nám bulikuje. A že se nechceme podílet na agresívní politice USA vůči světu a jen a jen v zájmu jedné společenské kamarily v USA.

A že taky propagandistické kecy už nefungují po tolika obelháních tohohle národa.

0/0
9.7.2008 10:26

Tetex

Re: Re: Re: Re: Rusáci nás mají přečtené

Rakety někam MÍŘÍ. K čemu by asi byli, kdyby pro odpálení bylo potřeba třeba 2 dny času na přípravu letu, ty chytráku? Mám takový pocit, že ICBM(inter-continental balistic missile) jsou z Ruska v Americe a naopak za cca 8min (alespoň řádově to bude sedět). Pokud by jsi za tuto dobu nestihl odpálit protiúder, tak máš jad. zbraně na nic, už to chápeš??! :-P

0/0
10.7.2008 7:37

sojkal

Re: Rusáci nás mají přečtené

Ale to oni musí pokud chtějí zajistit svoji bezpečnost. Typuji že radar bude terč spolu s družicemi /možná i preventivně/ první vlny.

0/0
9.7.2008 9:29

Fanatic.Dz

Re: Re: Rusáci nás mají přečtené

Voe - o jaký první vlně to mluvíš? Nekoukej už na ty bondovky. V případě jaderného konfliktu není žádná první či preventivní vlna - je pouze jedna vlna. ;-D

0/0
9.7.2008 9:32

topič elektrárenský

Vzhledem k tomu,

jak je Evropa závislá na dodávkách surovin z Ruska, tak bych to znervóznění nebagatelizoval. Rusku stačí natáhnout ropovod a plynovod do Číny, trochu utáhnout kohoutky pro Evropu a je vymalováno.

0/0
9.7.2008 8:53

rohatey

Re: Vzhledem k tomu,

To je blbá úvaha, ono se těží ropy tolik a ten trh funguje tak že je vyrovnaná nabídka i poptávka, pokud Čínané začnou nakupovat v Rusku tak potom přestanou nakupovat někde jinde, takže koupit tu ropu na mezinárodním trhu to lze vždycky, je to jen otázka ceny. Pokud  by hrozilo přerušení dodával plynu tak bychom holt museli nakopat zelené do jejich zadnic a honem dostavět ty dva bloky v Temelíně, ona tržní ekonomika si časem poradí se vším. Akorát je problém když do toho krafou nějací zelení fanatici jako dnes s tím že bychom měli stavět elektrárny na plyn a zvyšovat svoji závislost na Rusku.

0/0
9.7.2008 9:13

Fanatic.Dz

Re: Vzhledem k tomu,

Neboj dokud bude v případě Ruska masivně převažovat import nad exportem tak se ničeho takového obávat nemusíme. V nejhorším případě když rusové utáhnou kohoutky ropa zdraží .. to je děsný ... jako by se to dosud nedělo. ;-D

0/0
9.7.2008 9:21

J i ř í

Všechno zlé je k něčemu dobré

Alespoň lidi nezapomenou, že od agresivního Ruska je lépe držet se dále (podíváme-li se na správný význam slova Imperialisté, tak to jsou právě Rusové) a věřím, že někteří z protiradarových protestujících časem zmoudřejí a poznají, komu se zaprodali.

0/0
9.7.2008 8:15

zdeseny obcan

Re: Všechno zlé je k něčemu dobré

Kdoze to buduje vojenske zakladny okolo Ruska? To se maji nechat dobrovolne vyhubit kvuli americke chamtivosti po prirodnich zdrojich?

0/0
9.7.2008 8:51

CART09

Re: Re: Všechno zlé je k něčemu dobré

Myslíte třeba prakticky totožný radar, který Rusové už dávno staví málem v desítkách kusů? Nebo snad nové raketové ponorky, které spouští Rusáci na vodu? Nebo zkoušky nových a nových mezikontinentálních raket? Opravdu mírotvorci, ti vaši maladci...

0/0
9.7.2008 9:00

Fanatic.Dz

Re: Re: Všechno zlé je k něčemu dobré

Občane - radar přes veškerá tvrzení paní Kuchtové nikoho nehubí. :-)

0/0
9.7.2008 9:23

MychalB

ať jdou do hajzlu, rusáci

tady je Krakonošovo a ne jejich! :-P

0/0
9.7.2008 8:04

Fanatic.Dz

Re: ať jdou do hajzlu, rusáci

;-DR^;-D

0/0
9.7.2008 9:24

nahradniinteligenceprocenzora

Agresivní rétorika Ruska kvůli základně Evropu neznervózní,

X má znervóznit evropské partnery WashingtonuX

.

Jak ma znervoznit?8-o Cela "hrdinska" Evropa je uz delsi dobu pos..a strachem, takze jen o nejakem znervoznovani nemuze byt rec. To uz je samo sebou, ze kdyz mam nasr..o v kalhotech, tak jsem z toho nerozni, ne?:-P;-D

0/0
9.7.2008 7:49

Fanatic.Dz

Re: Agresivní rétorika Ruska kvůli základně Evropu neznervózní,

EU pos.. strachem není. Ty možná spolu s panem Grebeníčkem. ;-D Rétorika ruských generálů je namířena do Ruska a nikoliv pro nás. Ruský mužik prostě potřebuje být motivován - u nás zase máme křiklouny co volají po žádných daních, volné ruce kapitálu, neomezených možnostech podnikání atd ... to zase platí na českého židáčka. ;-D

0/0
9.7.2008 9:26

nahradniinteligenceprocenzora

Re: Re: Agresivní rétorika Ruska kvůli základně Evropu neznervózní,

R^;-)

0/0
9.7.2008 12:01





Najdete na iDNES.cz