Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž porodil dítě. Nová doba? Ne, nová hloupost

Film Junior s těhotným Arnoldem Schwarzeneggerem měl být před čtrnácti lety příjemnou komedií. Výsledkem byla trapná taškařice. Americký transsexuál Thomas Beatie však přišel do jiného stavu skutečně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vilemina

Naprosto souhlasím s autorem

Díky za bezvadný článek. Reakce opravdu ukazují obrovskou osobnostní nezralost i to, jak hluboko jsme se už propadli...nejen, že tradiční hodnoty nikomu nic neříkají, ale dokonce se pochybuje o jejich oprávnění! Člověk není ostrov, potřebuje jiné lidi. A uznávání společných hodnot soužití rozhodně usnadní, dají stejné směřování. Vznikaly pradávno a zůstávají, vycházejí z našich základních potřeb...

Tolerují-li  se jevy mimo normu, představuje to silné trhliny. Ano, různé nekalosti vždy byly, ale taky se vědělo, že to jsou nekalosti, ne jako dnes, kdy se vše ještě adoruje...a je-li možné, aby u nás premiér veřejně žil se svou konkubínou, co tím ukazuje ostatním? Výchova v rodině se nepřežila, jen jsou lidé již tak orientovaní na sebe, že zkrátka často nefunguje...krom toho stabilita homo párů je obecně ještě mnohem nižší než u heterosexuálů, takže tím to nezachráníme:-)

0/0
10.7.2008 11:01

chajimek

Re: Naprosto souhlasím s autorem

Až na to, že vůbec nevíš o čem tady píšeš. A jestli tady je někdo osobnostně nezralý , tak jsi to jedině ty, když se musíš jako berličky držet tradičních hodnot. Navíc směšuješ zcela odlišné věci - narození zdravého dítěte heterosexuálního páru milujících rodičů a život premiéra s konkubínou trochu divné. Kdybys byla trochu vzdělanější, věděla bys, že zde nejde o homosexuální, ale heterosexuální pár. Takže až se budeš zase k něčemu vyjadřovat, tak si ověř, jestli víš o čem vlastně píšeš.

0/0
2.8.2008 23:28

Hail Eris

Euroatlanticka civilizace stojí na svobodě jednotlivce

Takže ten pan B. civilizaci přispěl.

"Jen stále více opouštíme tradiční svět už ověřeného, osvědčeného." - to je ale přeci dobře, říká se tomu pokrok.

Právě kvůli Evropě a naší civilizaci mě velmi těší, že jsou taková konzervativci jako ty čím dál více rozčarovaní. Jsou to totiž právě oni, kdo civilizaci nijak neprospívají.

0/0
9.7.2008 8:23

chajimek

Autrovi s přáním všeho dobrého

Kdo jsi ty, autore tohto článku, že máš právo určovat, co je a co není normální a v pořádku!!! Tradice? S tím běž do háje, to bychom se z tradice mohli nechávat léčit babkami kořenářkami, a to bys viděl, jak bys dopad. Dávno bys nebyl na světě, chatráku jeden. Mluvíš o nějakých vše základech. Myslím, že hlavním základem naší civilizace by mělo být starat se o blaho VŠECH lidí, nejen tzv. zdravých a normálních, kteří se považují za elitu tohoto světa a myslí si, že se kolem nich bude točit svět. Ať žijí těhotní mužové, kteří budou svět takových lidí jako jsi ty nabourávat. Fandím jim!!!

0/0
8.7.2008 19:44

sageorg

Některé ......

příspěvky potvrzují oprávněnost článku.Že západní svět parchantí je evidentní.

0/0
7.7.2008 14:13

ecuse

Nejsem bigotní katolík,

ale pod názory uvedené v článku se rád podepíšu. Neberu nikomu z diskutujících jejich pohled na věc, ale právě jejich názory jen potvrzují to, co je obsahem článku. To, co dosud bylo normální, se stává nenormálním či alespoň nemoderním a extrém se stává novou normou. Západní civilizace byla po dlouhé časy postavena na tradiční rodině. To, že v posledních desetitetích polovina dětí vyrůstá v rozbitých zbytcích rodin a současně sílí tlak na umožnění výchovy dětí homosexuálními dvojicemi, nese své ovoce. Neúctu k hodnotám, popírání jakýchkoliv autorit, prosazování sebe sama za každou cenu, atd.

Tak a teď se do mě můžete pustit.

0/0
7.7.2008 13:44

Kleki Petra

Re: Nejsem bigotní katolík,

Díky. Fakt už jsem měl hlad.

0/0
7.7.2008 13:46

chajimek

Re: Nejsem bigotní katolík,

Co je obsahem článku? Že se máme držet ,,normálních" zavedených zvyků. A kdo tyto normy určil? Kdo byl tak veliký, že na to měl právo? Ano tradiční rodina nějak fungovala, těžko však posoudit, zda to bylo skutečně takové dobro, jak se dnes tvrdí. Vezměme jen kolik škod, hrůz a neštěstí se v ,,tradiční " rodině často odehrává. Já za sebe rozhodně zastávám ten názor a denně se přesvědčuji o tom, že ,,tradiční" rodina NENÍ zárukou toho, že vše dobře funguje, obzvláště pak ve výchově dětí. Za rozhodně nepravdivý názor pokládám, jak píšeš, že by výchova dětí homosexuálními páry popírala nějaké hodnoty. Hodnoty předává člověk, která je má v sobě a který jimi žije a nezáleží na tom, jaké je orientace. Připadá mi logické (a divím se, že to mnoha lidem nedochází), že podstatné je to, jací ti dva vychovatelé jsou jako osobnosti, nikoliv jestli jsou zamilovaní do opačného či stejného pohlaví. Ne, to skutečně ,,podstatu" člověka netvoří!! To bychom měli mít na paměti.

0/0
10.7.2008 10:19

Endy01

Re: Re: Nejsem bigotní katolík,

R^R^R^

0/0
18.7.2008 16:40

Kleki Petra

Viliame Bucherte, film JUNIOR

byl velmi veselou a povedenou taškařicí. Nejseš nějaký podivný?8-o??

0/0
7.7.2008 11:11

Sarka-3

Kolik netolerance, nejste náhodou bigotní katolík

či jiný fanatik ?

RvPokud vím, tak změnu pohlaví podstupuje mizivé promile lidí, žijících na této planetě, takže dětí s matkootci a otcomatkami zase až tolik nebude. Nějak jste pominul, že k této vyjímečné události došlo také proto, že partnerka rodícího muže nemůže mít děti. Proč jim to tedy neumožnit ?

Jak daleko by bylo vhodné se ve vývoji civilizace a vědy vrátit ? Umírat na mor, neštovice, při porodu, při infarktu i na zápal slepého střeva? Vlastně proč ne, vždyť je to přirozené, tisíce let se tomu tak dělo. Jen škoda, že i vy neokusíte těchto tisíciletími ověřených praktik.

0/0
7.7.2008 11:07

Hail Eris

Re: Kolik netolerance, nejste náhodou bigotní katolík

R^R^R^

0/0
9.7.2008 8:25

aron

Naprosto zbytečný článek

Bez jakéhokoli obsahu.

0/0
7.7.2008 6:45

Gandalff

Re: Naprosto zbytečný článek

Okurková sezóna, no jo. Vymysli tedy lepší článek!8-o

0/0
7.7.2008 10:12

rbb

Honem, katastrofa

"Jen přispěl k dalšímu poboření už tak vratkých základů, na nichž euroatlantická civilizace stojí."

A co to jako jsou, ty zaklady? Keltska kultura? Recke tradice, nebo Rimska? Tam v nekterych dobach patrila treba homosexualita ci volny sex pro radost, ktere se take oznacuji za ukaz zacatku konce .... atlantickeho babylonu.

Hele, vase starosti na moji havu. Prazdne cancy bez konkretnich udaji, pouze popularni povrchni zvolani: Pani, kam to ten svet speje!!

Do haje.

Ruda, Taiwan

0/0
7.7.2008 4:44

Cynyc

Re: Honem, katastrofa

R^ Naprosto přesné. Kromě toho se nám tu zase někdo pokouší namluvit, že existují nějaké "zájmy celku", neřkuli že jsou důležitější než zájmy jednotlivce. A opravdu mě pobavila formulace "konzervativní v dobrém slova smyslu". Tak hezký oxymorón už jsem dlouho neviděl.

0/0
7.7.2008 4:55

Hail Eris

Re: Re: Honem, katastrofa

prostě klerofašistický článek :)

0/0
9.7.2008 8:26

Hail Eris

Re: Honem, katastrofa

R^R^R^

0/0
9.7.2008 8:25





Najdete na iDNES.cz