Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jestli je tu někdo deviant, tak náckové a národovci

V Brně se s pochodem gayů a lesbiček střetly dva druhy nacionalistů: dost primitivní náckové a o něco méně primitivnější a zato rafinovanější národovci. Ti přihlouplejší zaútočili slzným plynem. Ti rafinovanější označují lidi odlišné sexuální orientace za devianty a doufají, že tak veřejnost nakloní na svou stranu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wogi

kavu sneci? mam zrnkac!

no jo sneci jdou rano makat!

0/0
7.7.2008 2:06

Stein-X

Re: kavu sneci? mam zrnkac!

Kdes byl ty tlamo, tak co jak se dari v Cechach?

0/0
18.1.2009 0:08

wogi

to je nesmysl, narodovvce potrebujem a nastesti

vetsina z nach jimi jsou! To uz rovnou muzeme dat zemi s majetkem stale prichazejicim muslimum a budeme pak na ne delat! Co pak? Odpor vuci temto muslimum co nam pak maji vladnout? Takze sneci, narodni strana je potrebna!!!!!

0/0
7.7.2008 2:05

Terrurek

njn

může být homosexuál rasista? bude pak deviant jako nácek nebo ne? Lidi tolerujou gaje (ikdyž žádnýho neznaj) a netolerujou nácky (ikdyž žádnýho neznaj) protože jim to pouštíte v TV.

Veřejný mínění tolerovalo kuřáky a po dvou letech masírování už je netoleruje... takže použité argumenty jsou nesmysly jako celej článek. Když utočej anarchisti na průvod nácků tak jsou devianti pořád náckové (předpokládám)?

Od tý doby co se toleruje levorukost leváků přibývá :) je to genetická porucha a snad by to mohlo být i dominantní. Teplý zvířata jsem viděl, ale jenom domestifikovaný - zdegenerovaný s potlačenými pudy. Zápasit lvi o lva jsem neviděl, a pokud taková mutace u zvířete  vznikne tak umře s jedince (žádný umělý oplodnění - vyjma těch krav atd. kde podojej bejka a ikdyž byl teplej tak to stříknou do krávy... on sám by to neudělal).

Nic proti gayům - já je toleruju - ale normální nejsou uplně stejně jako pedofil - kterýho akorát tolerovat nelze

0/0
7.7.2008 1:01

:-(

Vidim to optimisticky

Cesko se musi ucit demokracii a toleranci. CSD se v techto dnech poradaly v mnoha evropskych mestech. V Berline se jich seslo 500.000, v Parizi na 600.000.. a. vsude mirove a pratelsky, vesele a zabavne - zkratka civilizovane. :-)

Jen v Bulharsku a v Cesku doslo k fyzickemu napadeni ucastniku pochodu. :-(

Neztracim vsak nadeji, az se Cesko zbavi postkomunistickych mozku, bude i tam CSD probihat pokojne.

0/0
30.6.2008 19:13

jajaja00

Re: Vidim to optimisticky

A co kdyby se takto začali scházel i lidé normální ?

Toto jsou prostě přírodní úchylky, slepá cesta vývoje (nic není dokonalého, ani příroda) a basta.

0/0
30.6.2008 19:32

:-(

Re: Re: Vidim to optimisticky

Vzdyt se tam schazeji normalni lidi - v Berline a v Parizi se seslo pres milion normalnich lidi. Jen v Praze a v Sofii to zatim jeste nefunguje. :-(

0/0
30.6.2008 19:39

Arganthe

Re: Vidim to optimisticky

copak "normálním" lidem někdo někdy upíral nějaký práva? homosexuálové je snad diskriminujou a omezujou, že by potřebovali průvody?

0/0
18.1.2009 0:00

jajaja00

Re: Vidim to optimisticky

Podívej se. Je to slepá ulička vývoje, tak ať jsou rádi že jsou rádi.

0/0
18.1.2009 7:08

Kirken

Líbí se mi,....

...jak politicky korektní pinďourci Janďourci ignorují význam slov. Např. deviace je úchylka (statistický pojem). Pokud se 96% populace chová určitým způsobem a 4% způsobem odlišným jedná se o deviaci, i kdyby se Pinďourek zbláznil. Ledaže budeme přepisovat učebnice statistiky...:-/

0/0
30.6.2008 17:09

arahat

pro všechny ty pisálky

uvědomte si jednu věc: v přírodě existují všechny typy vztahů - od homosexuálních vztahů, přes polygamii až k polyandrii. To znamená, že zas tak proti přírodě to není. Spíše se jedná o "odchylku"- v řeči přírody to znamená, že právě odchylka (v obecném principu) od normálu zapříčiňuje evoluční vývoj. Bez možnosti mutací by veškeré organismy neměly šanci přizpůsobit se změnám vnějších podmínek. A pro všechny ty fašisty a pánbíčkáře - třeba právě vám se jednou narodí dítko a jednoho dne vám vesele sdělí: tati, mami,  jsem gay....pamatujte ne to, je to reálné!

0/0
30.6.2008 16:55

jajaja00

Nerad to říkám,

ale v něčem měl Hitler přece jen pravdu......

0/0
30.6.2008 16:17

:-(

Re: Nerad to říkám,

Hitler mel pravdu v mnohem, nevidim vsak souvislost s touto diskusi. :-/

0/0
30.6.2008 18:59

jajaja00

Re: Re: Nerad to říkám,

To je pouze tvoje chyba. A navíc, toto bylo to jediné, v čem měl pravdu.

0/0
30.6.2008 19:30

:-(

Re: Re: Re: Nerad to říkám,

Co bylo "jedine, v cem mel pravdu"? Ze zil stridme? Vegetarsky? Ze podporoval kulturu, dramatickou operu... Ze se zaslouzil o zakonnou ochranu zvirat?

0/0
30.6.2008 19:44

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Nerad to říkám,

Jsi prostě evidentní vůl. Pokud si neděláš srandu..

0/0
30.6.2008 20:09

jajaja00

Příroda je příroda.

Pane Jandourku, uvědomte si laskavě, že úchylka je ÚCHYLKA.

0/0
30.6.2008 16:15

chroustík

Nevím,

proč ta 4% ní menšina trpí potřebou exhibovat a pořádat pochody. Dostali zákonem všechno co chtěli. Pochybuji, že občané ČR jsou na jejich exhibice zvědaví.

0/0
30.6.2008 13:19

foxtrotl

homosexovat už není trestné,

zbývá tedy dekriminalizovat ještě exhibicionismus

0/0
30.6.2008 13:25

igamenir

Re: Nevím,

pokud jsi pamatuju v jednom článku psali 3000 lidí z toho 500 účastníků. Tedy 2500 diváků - to mi přijde jako dost zvědavých lidí :D

0/0
30.6.2008 14:06

12345hanka

Když se dva maj rádi

na pohlaví nezáleží.

P.S. Může být i různé :-).

0/0
30.6.2008 11:46

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Když se dva maj rádi

Proc ne? Proc jim ale dovolit se promenadovat mezi lidma, aby se decka mohly divit, proc ze ma ta "pani" vedle te druhe "pani" takovej smesnej oblek a ve finale to jsou 2 kurburti...8-o8-oRv

0/0
30.6.2008 12:09

xblack13

Re: Re: Když se dva maj rádi

tak tam svý děcka nevoď, když se ti to nelíbí. Já tam taky nebyl ;-D

0/0
30.6.2008 12:11

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Re: Re: Když se dva maj rádi

Ja tam nebydlim, ale nekdo treba jo a jak jim chces branit, aby nesly ven??8-o8-oRv

0/0
30.6.2008 12:25

igamenir

Re: Re: Když se dva maj rádi

je takový problém těm děckům to vysvětlit, že se mají rádi, a že jdou oblečení jako na maškarní.... ? Jak by se ale dětem vysvětlovalo proč ti holohlavý mlátí a kopají ty ostatní, to vážně netuším

0/0
30.6.2008 12:12

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Re: Re: Když se dva maj rádi

Proc bych jim mel vysvetlovat neci deviaci?? At si kurburti delaji co chteji, ale DOMA!!! To same komunisti a vsichni ostatni...:-©

0/0
30.6.2008 12:24

igamenir

Re: Re: Re: Re: Když se dva maj rádi

doporučuji abys svoji radu "dělat to doma" aplikoval i na své zvracení nenávisti ;)

0/0
30.6.2008 12:30

foxtrotl

nezáleží

nejen na rase a ani na živočišném druhu

0/0
30.6.2008 13:18

KUK !

Zákony jsou tolerantní

vůči homosexuálům, v tom máte pravdu, pane redaktor. Ovšem uvědomte si, že vy nejste žádný zástupce veřejného mínění ani vykladač jeho názorů. Myslím, že v sobotu dalo veřejné mínění jasně najevo , že podobné pochody se mu hrubě nelíbí. A  bylo to vystoupení velmi důrazné, v ČR málo obvyklé a o to více vypovídající. Občanská společnost již splnila všechny požadavky homosexuálů a má tedy právo se bránit, pokud by jí někdo dále provokoval nějakými oplzlými pochody.

0/0
30.6.2008 11:11

xblack13

Re: Zákony jsou tolerantní

těch několik málo křiklounů, kteří mají mozkových závitů stejně jako vlasů na hlavě je "reprezentativní vzorek veřejného mínění" ? 8-o

0/0
30.6.2008 12:05

Pan Navratil

Re: Re: Zákony jsou tolerantní

Nene, KUKovi miláčci.;-)

0/0
30.6.2008 12:07

KUK !

Re: Re: Zákony jsou tolerantní

tam nebyli jen oni, ale i další skupiny

0/0
30.6.2008 20:14

foxtrotl

názor většiny lidí,

myslím tím demokraticky všechny lidi na Zemi, na homosexualitu je v rozporu s krátce platnými zákony v zemích, které jsou zbytkem světa považovány za dekadentní.

0/0
30.6.2008 13:23

Arganthe

Re: Zákony jsou tolerantní

to že ti, kteří stojí na jejich straně, nikoho nemlátili a nehulákali, neznamená, že veřejné mínění udávají agresivní jedinci s IQ králíčka Duracella

0/0
18.1.2009 0:06

godys

náckové a národovci devianty jsou....

ale ani homosexualita není úplně košer, je to něco nepřirozeného....naštěstí to nemá tak tragické následky jako má ideologie nácků...:-)

0/0
30.6.2008 11:02

foxtrotl

odlišnost ~ deviace

deviace JE cizí výraz pro odchylku, odlišnost od většiny;

nacionalismus je česky vlastenectví a ubývá ho tak, že to začíná být deviace.

0/0
30.6.2008 10:51

Bouše

Souhlas s autorem -

jenom nevím, proč se naváží do názvu Bohemia. ´To, že ho zneužije nějaká dementní skupina ještě nutně nemusí znamenat, že jde o "cizácky nečeský" název. Mně zní Bohemia libozvučně až poeticky a klidně bych takový nápis umístil například na dresy reprezentantů místo fádního Czech republic. :-)

0/0
30.6.2008 7:37

igamenir

Re: Souhlas s autorem -

Myslím, že pana redaktora spíš zaujalo proč nacionalisti používají cizí označení pro čechy místo krásného českého Čechy. Jinak souhlas, Bohemia je hezčí slovo než Czech Republic, ale to by si pak stěžovala morava a slezsko ;)

0/0
30.6.2008 12:15

Ventre__Saint__Gris

hmm

Deviace není jen pojem ze sociologie, ale i z biologie. A zatím se politicky korektně přírodní zákonitosti odstranit nepodařilo...:-P

0/0
30.6.2008 6:56

Blbec z Xenemunde

viva la Husak

místo národní strany, anarchistů aj. měl průvod podle představitelů homo zřejmě procházet hustými špalíry  nadšených diváků vybavených mávátky z krepovaného papíru a skandujících DO TOHO, DO TOHO, HOP HOP HOP ....

0/0
30.6.2008 6:54

xblack13

Re: viva la Husak

nevšímaví kolemjdoucí a žádní čumilové by jim byli dostatečnou kulisou a nikdo by tomu nevěnoval moc pozornosti.  takhle se to bude probírat ještě měsíc ;-)

0/0
30.6.2008 12:10

babacek

Odpad splečnosti.

Mezi protestanty jsem zahlédl i staršího pána ( v TV ) který skandoval slova: ODPAD SPOLEČNOSTI.

Tak nevím zda tím chtěl představit nějakou novou stranu za kterou tam byl nebo měl na krku hlavu pouze proto aby mu nepršelo do krku?;-D

0/0
30.6.2008 6:51

Pan Navratil

Re: Odpad splečnosti.

Ten pán se jenom slušně představil, babáčku....;-)

0/0
30.6.2008 9:55

babacek

Re: Re: Odpad splečnosti.

Tak to jsem rád, že jsem se nemýlil.;-D

0/0
30.6.2008 13:21

rezjir

Skutečně doufám, že

autor komentáře považuje svůj postoj toliko za příspěvěk do diskuse, nikoliv za návod k použití pro policii a soudy. 

0/0
30.6.2008 6:20

BedlamW

jj

Kdyz jsem teply, proc bych mel mit potrebu konat "prvni maje"??!! Kdyz ma nekdo nejakou uchylku, tak nevidim duvod s tim chodit do pruvodu......:-) A buzici tu uchylku maji, protoze strkat chlapovi svoje prirozeni do zadku neni, opakuji neni normalni.

0/0
30.6.2008 6:03

Blbec z Xenemunde

Re: jj

neboj, až se mu v zadku vyvine plod, tak už to normální bude - šak oni si to těma průvodama vymodlí - věda je na vzestupu, třeba se úchylka změní v normalitu [>-]

0/0
30.6.2008 6:47

igamenir

Re: jj

A proč ti tak vadí, co ti dva chlápkové s těma svýma dělají a kam je strkají? Myslím, že pokud se je nesnaží strčit je tam tobě, tak ti to může být úplně jedno ;)

Ale jinak souhlasím, taky ty průvody nechápu....

0/0
30.6.2008 12:20

TrueRobos

Pojmy a dojmy

Za prvé: Homosexualita je tolerovatelná. V tom souhlasím. Za druhé: Existuje celá řada definicí deviace, z nichž ta sociologická je nejkomičtější. Ach, deviace je to, co je za deviaci prohlášeno, to zní skoro jako definice kacířství. Ještě před nedávnem homosexualita za deviaci medicínsky považována byla a z klasifikace vypadla v podstatě nedávno. Z biologického hlediska homosexualita deviace JE, jde o vývojovou poruchu blokující evoluci. Výroba muže nebo ženy z téměř identického genotypu není jedoduchý proces a často se porouchá, jak autor může vědět, porucha na behaviorální úrovni nebrání životu a je tedy v pozorování častější než porucha na celulární úrovni, jako je neschopnost metabolizovat cukr. S tím daleko nedojdete, s homosexualitou přežijete celý život v pohodě a dokonce můžete zplodit i normální potomky. Ohánět se tím, že "něco je u zvířat, je to tedy přirozené" je VELICE o čumák, protože takto vzato bychom mohli do plné normality upgradovat zoofilii, fetišismus a incest.

0/0
30.6.2008 3:16

_verdi_

Re: Pojmy a dojmy

;-D;-D

0/0
30.6.2008 3:49





Najdete na iDNES.cz