Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Langer: Národní strana může být zakázána, pohár ale ještě nepřetekl

Ministr vnitra Ivan Langer nevylučuje, že bude zakázána extremistická Národní strana. Podle něj ale "pohár ještě nepřetekl". Řekl to v diskusním pořadu Otázky Václava Moravce v České televizi. Národovci se rozpuštění nebojí, ve své reakci označili Langera za šaška a hlupáka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

činčo

Langere!

Nápisy,: pomáhat a chránit, jenom nestačí!

0/0
6.7.2008 9:24

wogi

Langere, tahni do haizlu!

vem sebou toho krupana Topola. dekuji.R^

0/0
6.7.2008 4:00

wogi

nebyl tenhle dickhead Langer v KSC?

tohle delali s oblibou rudi, kdyz zakazali Sokol, Skauty a dalsi male prizdisrace.

Vubec ta langerova usata kreatura je schopna postrilet novej prevrat, jen aby si udrzel sve postkomunisticke kreslo? Da se rict,  ze komunisti jsou hadra v tomto pripade grazla Langera.(Y)

0/0
6.7.2008 3:58

volvo -saab

holomci

Plně souhlasím, k Čurdovi bych přirovnal i další sprosté zrádce,jako Melčák, Pohanka , Snítilý, kteří ve strachu o vlastní krk doslova zradili miliony svých voličů a přál bych jim, aby taky dopadli jako Čurda /který byl po válce popraven/ s takovými parchanty by neměl mít nikdo slitování a s modrými komunisty ,to jest s celou ODS bych provedl obdobu Norimberského procesu za zločiny proti lidskosti.

0/0
1.7.2008 21:04

1_130_202_135

Re: holomci

Jaká ČSSD, takový madqwert...

0/0
1.7.2008 22:15

velitel

Zase se to potvrzuje

 Zase se potvrzuje jakou demokracii zde máme , na novinkách.cz je zablokována diskuze na téma romové , proč se tak obávají věhlasný média jáký má řadový občan názor . Mimochodem žádný politik by nekoupil byt v domu který je obsazen romskou národnostní menšinou , a který toto  popírá  , lže jak když tiskne . Možná že by tu byla vyjímka u ministryně D. Stehlíkové , se svým

rozbujeným sociálním cítěním , nějaký ten recesista /šílený/ taky možná , ale to asi by bylo tak vše .

            

                                 ing.  Pertlíček .

0/0
1.7.2008 17:50

S-hihi-ma

Všem teploušům!

Koutské Ditě:  Přeju ti aby ti pochcipaly všecky co máš ráda aby sis uvědomila co tu píšeš za sračky!

Jo a k těm zrudam: Nehodlám se jen tak dívat jak dva teplouši vychovávají dítě! To je nepřípustné, netolerantní a je to nutno zastavit! Zrůdy jste leda tak vy!

0/0
1.7.2008 13:47

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Všem teploušům!

R^R^

0/0
1.7.2008 14:03

Ulrich

Tajemný guru Pavel Sedláček

Národní strana má jednu velmi neobvyklou vlastnost - utajeného předsedu. Je jím jistý Pavel Sedláček, který podle dostupných zpráv předsedá "poradnímu orgánu" strany  - Politické radě. Na webu NS se lze o složení rady dočíst jen to, že je "neveřejné". Sedláček prý přitom stranu autoritářsky řídí. Oficiální předsedkyně Petra Edelmannová je pak nastrčenou figurou.

0/0
30.6.2008 16:22

nonick

Co přejí "tolerantní" homosexuálové

 "netolerantní" Národní straně:

„Moc se budu modlit, aby dítě paní Edelmanové umřelo na rakovinu v těžkých bolestech. A vůbec aby všem vašim členům v bolestech umřely děti. Děti zrůd nemají právo žít. Vy jste zrůdy. Koutská Dita“

0/0
30.6.2008 13:11

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Co bys cekal od lesbicke deviantky??8-o8-o:-©:-©

0/0
30.6.2008 13:24

Hail Eris

Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

nikdy bych nerekl, ze nackope pouzivaji unix like systemy :-©

0/0
30.6.2008 20:39

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Jak vis co pouzivaji nackove za systemy?? Podle zdejsich imbecilu nejsou dost inteligentni ani na zakladni obsluhu pocitace..(Y):-©Rv

0/0
1.7.2008 14:03

Forrrest

Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Trosku krute receno, ale souhlas - bez takovych lidi by vsem bylo lepe!R^

0/0
30.6.2008 13:24

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Souhlas, bez leseb a kurburtu by bylo lepe..R^R^

0/0
30.6.2008 13:25

Forrrest

Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Znovu a pekne pomalicku si precti prispevek, na ktery jsem reagoval... pro jistotu nekolikrat;-)

0/0
30.6.2008 13:36

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Ja to pochopil, ale snad si muzes precist JAK jsem reagoval a ne na co..:-)R^

0/0
30.6.2008 13:42

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

No, bohuzel jsem si to precetl. A reagoval jsi kazdopadne na muj komentar:-) Je to, jako by jeden rekl: 1 + 1 = 2. A druhy odpovedel: Souhlas, 3. ;-D;-D

0/0
30.6.2008 14:11

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Piss of bukvo..(Y)Rv

0/0
1.7.2008 14:01

sudo rm /home/CR/iDnes999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

piss offRv

0/0
1.7.2008 14:02

Ulrich

Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Myslíš děti Petry Edelmannové?

0/0
30.6.2008 13:35

nonick

Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Také souhlasím, s tím, že homosexualita je svým způsobem zrůdnost, neboť jedinci stejného pohlaví nejsou schopni zajistit pokračování života v další generaci, ale takovou netoleranci bych u těch, co sami sebe vydávají za tolerantní,   tedy skutečně nečekal... :-/

0/0
30.6.2008 13:40

Forrrest

Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

A dalsi "iqac";-D;-D Viz. 14:11

0/0
30.6.2008 14:14

nonick

Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Zapsals to slušně Gumpe - Kapitola 14, verš 11 - a teď ještě Kniha...? ;-D

0/0
30.6.2008 14:29

nonick

Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Btw - P O C H O P I T E L N Ě jsi měl na mysli jiné zrůdy...;-D Inu - ne každý jí maso, ne každý pochopí vtip...

0/0
30.6.2008 14:31

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Rasismus, netolerance odlisne sexualni orientace... to jsou zrudne nazory. Na tom se shodne vetsina lidi. Rozhodne necekam, ze my dva take...

0/0
30.6.2008 15:04

nonick

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homosexuálové

Patologické myšlenky, svolávající coby výplody chorobných mozků rakovinu na děti - to už není pouhá netolerance - to je zrůdná nenávist...My dva se opravdu neshodneme - každý máme o zrůdnosti názorů jinou představu...

0/0
30.6.2008 15:28

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homos

Vzdyt jsem na zacatku rikal, ze to vyjadrili krute. Ale s tim, aby se zli lide nemnozili - nemeli "nasledovniky", od kterych lze ocekavat podobne smysleni - proste jednoznacne souhlasim. Celkove se zde jedna o nenavist nenavisti - coz je v podstate dobro... My dva zastavame presne opacny nazor - podle me jsi jeden z tech zaporaku;-)Rv

0/0
30.6.2008 15:59

nonick

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantní" homos

Důsledky své nenávisti a toho, co přála jinému, si ponese jen ona sama...

Dita Koutská...jak asi tahle žena skončí...? Á propos - pokud jde o rozmnožování, to se neřídí rozlišováním na "zlé" a "hodné" - ale příchylností k opačnému pohlaví...;-)R^

0/0
30.6.2008 16:19

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co přejí "tolerantn

?

0/0
30.6.2008 16:41

velitel

Kde je ta zaklínačka s rakovinou ?

 Cenzůro proč jste odstranili ten článek co psala ta "paní" která psala tak hezky o přání aby postihla členy NS rakovina . Toto mi ve velkém připomíná nově se objevující termín kterým se v neposlední době častují právě "slušní" romové , samozřejmě si neuvědomují ve své jednoduchosti do jakého obrazu se vměstnávají před celým národem až na součastné přecitlivělé politiky , příkladu vůbec nic nechápající Džamili Stehlíkové . Tato ministrině ale ani v tom nejmenším % nemá tušení co se v tomto státu odehrává .

                               ing.  Pertlíček

0/0
30.6.2008 12:25

velitel

Re: Kde je ta zaklínačka s rakovinou ?

 Už žádná reakce na hrubky : ministrině nebo ministryně  .

No , přefiltrovaný jsou už asi přefiltrovaný , tak začneme psát bez gramatický chyb , zvláštní praxe ale účinná praxe . pár jednodušších jedinců zareagovalo a skočilo na cílený chyby .

                                                          ing.  Pertlíček

0/0
30.6.2008 18:37

gaDzin

hezky vychytrale

To je pekny, Narodni strana je dle Langera vychytrala nebot neporusuje pravidla. To je ovsem i pan Langer a vetsina obcanu tyhle republiky, nebot take neporusujeme pravidla. Diky bohu za tuto "vychytralost", jinak by jsme tu vsichni zili na hnoji s holyma zadkama

0/0
30.6.2008 12:01

Tomach

Narodni strana vs Narodni odpor ???

Mozna se pletu, ale neni Narodni strana jiny subjekt nez Narodni odpor?

Odpovedi typu ze je to jedna smecka mne nezajimaji, to se da rict i o CSSD a ODS a pritom jsou rozdilni.

Tak proc se tu mluvi o zruseni Narodni strany, ktera pokud se pamatuju zadne problemy se zakonem nedela - jsou dost chytri na to aby si kazdou akci nechali povolit a nedelali na ni bordel. V Brne delal bordel Narodni odpor (alespon dle agenturnich zprav).

0/0
30.6.2008 12:00

Holy Diver

Re: Narodni strana vs Narodni odpor ???

NS je zcela odlišná strana, i svým zaměřením. Národní odpor jsou neonacisté čili vyznávají ideologii, která vznikla v hitlerovském Německu. Národní strana má jako svou prioritu vlastenectví a velmi často se naopak s Národním odporem dostává do křížku. Panu Langerovi je to ovšem jedno. Oba subjekty mají v názvu Národní a to mu stačí. Prostě podle hesla holinky-hodinky jedno jest, oboje se natahuje.

0/0
30.6.2008 12:05

Tomach

Re: Re: Narodni strana vs Narodni odpor ???

Diky, mel jsem to tuseni, ale neziju v CR tak jsem si nebyl 100% jisty. Jen mne zarazilo ze Narodni odpor udela bordel a chteji zakazat Narodni stranu. A co mne mrzi nejvice je ze mozna asi hodne lidi si to pak plete take. A uz mnohokrat jsem slysel ve zpravach spojeni Narodni strana a "neonaciste" coz mi take neslo moc dohromady... Jo sila medii spojena s inteligenci davu...:-(

0/0
30.6.2008 13:30

cartouche

Re: Re: Re: Narodni strana vs Narodni odpor ???

Dřív jsem myslel, že si to pletou jenom naši duchem mdlejší spoluobčané. Ale teď to vytáhl i pan Langer, takže se už nedivínm ničemu. I když - je tu naděje, že Langer je též mdlého ducha! ;-D

0/0
30.6.2008 14:13

Holy Diver

Co takhle zakázat pana Langera ?

Když takhle blábolí ministr vnitra, aniž si ověřil, kdože to v tom Brně dělal binec ( cž nebyla Národní strana, ale neonacistický Národní odpor), mělo by se vážně uvažovat, zda je pan ministr zcela při smyslech nebo snad, nedej pánbůh, zda není nesvéprávný. Když tak občas vidím či slyším úlety naší politické garnitury a srovnám to s bolševickými politiky před rokem 89, tak musím konstatovat, že bolšáni, i přes svou zjevnou stupiditu a omezenost (zářný příklad "kůl v plotě" Milouš Jakeš a nebo Vaska Bilak - vyučený krejčí, kterého ovšem nesměli pouštět na šití sak, protože by je ve své omezenosti zmastil) na současné exoty nemají ani omylem. Občas mám při pohledu na výplody některých politiků dojem, že dotyčný právě utekl z ústavu pro choromyslné.

0/0
30.6.2008 11:56

Ulrich

Jednou by mohli zakázat ODS

1. Svoboda slova by měla být posvátná. Právní předpisy umožňující rozpuštění nebo nezaregistrování politické strany kvůli jejím postojům, omezují veřejnou kontrolu moci a jdou proti duchu demokracie.

2. Pokud se někdo dopustí zločinu či jej prokazatelnjě připravuje, nechť je potrestán jako fyzická osoba podle trestního zákona. Trestání organizace za názory by mělo být nepřípustné.

3. Zesiluje tlak na omezování politické soutěže. Do budoucna mají být přípustné pouze strany sociálně demokratického, případně ekologistického typu. Vyplývá to z textu odmítnuté Evropské ústavy a nyní prosazované Lisabonské smlouvy. Takže by se klidně mohlo stát, že i ODS se ocitne mimo mantinely přípustné politiky. I když vlastně asi těžko. Vždyť je to vlastně taky taková umírněná sociální demokracie.... 

0/0
30.6.2008 11:12

KUK !

Re: Jednou by mohli zakázat ODS

R^R^

0/0
30.6.2008 11:14

Forrrest

Re: Jednou by mohli zakázat ODS

Pointa je v tom, ze pro kazdeho rozumneho cloveka je svoboda slova v podstate neomezena. Teprve pokud je clovek deb*l, tak to omezeni citi. A cim je vetsi... tim vic!

0/0
30.6.2008 11:18

Ulrich

Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

1. To není pravda. Před několika lety se brněnský intelektuál Václav Linkov pokusil o zaregistrování politické strany. Nazvla ji Liberální strana. Její program byl poněkud radikální, ale rozhodně ne šílený. Byl to v podstatě pravý opak nacismu a komunismu. Ministerstvo přesto dmítlo stranu zaregistrovat. Prý proto, že programové dokumenty odporují ústavnímu pořádku.

2. Jde tu o posvátný princip. O tom, co je rozumné a co ne, mají rozhodovat občané ve volbách a ne úředníci či politici.

0/0
30.6.2008 11:23

Forrrest

Re: Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

Deb*l nebylo mysleno jen jako neinteligentni, ale take jako "podivne" (napr. etice odporujici) myslenky snazici se rozsirit. Pravy opak nacismu a komunismu je blbost, protoze: 1) ty 2 ideologie jsou uplne odlisne, 2) ne uplne vsechny jejich myslenky jsou spatne, proto ne vsechny myslenky opaku budou dobre. Ale popisovat to tu nebudu - neco si o tom precti.

Omyl. Princip demokracie je v tom, ze obcane si svobodne voli pol. strany, ne ze by rozhodovali o vsem sami. O mnoha vecech, s prominutim, ho...  vi;-)

0/0
30.6.2008 12:00

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

1. Nacismus a komunismus jsou si v řadě ohledů podobné. Konkrétně ( ve vztahu k Liberální straně Václava Linkova ) jsou kolektivistické ( vymezují entity jako národ nebo třída, na kterých má stát spočívat a jejichž údajné společné zájmy mají být nadřazeny individuálním právům a svobodám ), centralistické ( stát řídí všechny důležité činnosti ve společnosti ) a despotické ( navzdory proklamované lidovosti je stát řízen úzkou skupinkou všemocných lidí, kteří šlapou po svobodách druhých ). Linkovova strana měla bý antikolektivistická, anticentralistická a antidespotická.

2. Netvrdím, že opak nacismu a kom,unismu je autom,aticky v pořádku. Jen poukazuji na to, že ačkoliv oba jmenované ideové systémy jsou deklaratorně největšími nepřáteli demokracie, byl za protiústavní označen program jim opačný.

3. Moje teze spočívá v tom, že o správnosti té které idelogie nemá rozhodovat úředník. V podstatě tedy rozhoduje soutěž, jejímž vyústěním sjou volby.

0/0
30.6.2008 12:29

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

...ale v mnoha ohledech odlisne. Proto je nelogicke uvazovat o opaku. Takove uvazovani je spis ideove nez prakticke. Celkove je velmi zjednodusene, protoze ideologie neni myslenka, ale komplex obrovskeho mnozstvi jednotlivych myslenek. A je treba hodnotit kazdou oddelene. A pokud neznas detaily - v cem konkretne byl problem, proc ji odmitli zaregistrovat - je zbytecne o tom debatovat.

Ideologie by obecne mela ovlivnovat, omezovat zivoty lidi co nejmene. Pritom je treba mit na pameti: svoboda jednoho zacina tam, kde konci svoboda druheho.

Ted uuuplne odbocim - pamatuji si te jako sileneho odpurce potratu (z jine diskuse), mam pro tebe neco k zamysleni:

http://forrest.bloguje.cz/701515-potrat-obrovske-moralni-dilema-1.php

0/0
30.6.2008 12:58

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

1. Předně, teze o opačnosti Linkovovy strany vůči nacistům a komunistům není myšlena doslova ( ve všech detailech; viz "v podstatě" ). V tom podstatném opačná je. V té souvislosti trvám na tom, že obě jmenované ideologie jsou variacemi na totéž téma ( falešné dělení společnosti vedoucí k iracionální zášti a posléze k plošnému postihu "nepřátel", kontrola státu nad společností, jediná oficiální a povolená ideologie, teror proti zastáncům odlišných názorů, militarismus .... ).

2. Tezi o tom, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého, považuji za nesmyslnou a bludnou.

3. Tvůj článek o potratech je souhrnem argumentů pro - choice. Nemám žádný důvod rozebírat jeden po druhém. Svoji odpověď shrnu tak, že žádným množstvím slov, žádnými složitými teoriemi ( mimochodem značně nedokonalými ) nelze odůvodnit něco tak nelidského, krutého a sobeckého jako je úmyslné zabití dítěte, v případě matky navíc vlastního.

0/0
30.6.2008 13:22

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

ještě ad2) ( svoboda a její konec ). Je to sice v podstatě pravda, ale neříká to, kde je hranice. Je to asi jako říci, že jeden pozemek končí tam, kde začíná druhý. Je to pravda, ale naprosto nic z toho neplyne. Důležité je, čí je pozemek a jak je velký. Není pravda ( v souvislosti s obvyklými komunistickými interpretacemi onoho pravidla ), že by každý měl ( musel, měl mít ) půdu ani to, že všechny pozemky jsou stejně velké.

0/0
30.6.2008 13:27

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

Jak jsem napsal, pokud nezname ty sporne detaily, tak je zbytecne o tom debatovat:-/

No, to srovnani s hranicemi pozemku beru. Ale pak uz jsi zas ujel. Kazdy pozemek - tedy PRAVA kazdeho cloveka - MUSI byt stejne velky! Jeden zvetsis pouze na ukor druheho. A to je pointa - proto prava MUSI byt statem omezovana!

Co se tyka potratu, tvuj mozek je vymyty nabozenstvim a/nebo Prolife. V clanku jsem prave vysvetlil, proc je nemozne oznacit jej za vrazdu, ze vas humanismus je v dusledku pseudohumanismem, ze tu sobeckost v podstate vnucujete tomu budoucimu diteti. Zkus se nad tim zamyslet trochu hloubeji, snad to tak neboli;-)

0/0
30.6.2008 14:01

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

Program Linkovovvy strany obsahoval poněkud amatérsky formulovaný bod "zrušení právní kontinuity s komunistickým režimem". Byl míněn tak, že se má odejmout legalita určitým konkrétním chováním, která by za normálních okolností měla povahu zločinu ( vyvlastnění, persekuce protirežimních aktivit ) a která komunistický režim svým právem kryl. Tento bod programu byl ovšem ministerstvem i soudy vyhodnocen jako obecně nepřípustný zákaz retroaktivity.

Článek o interrupcích jsem si přečetl. Vše podstatné jsem napsal. Je zrůdné zabíjet lidi, ať už ve kterémkoli stadiu jejich životní dráhy.

0/0
30.6.2008 14:25

Ulrich

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jednou by mohli zakázat ODS

Jednoznačně odmítám myšlenku, že všichni mají mít stejná práva. Navrhuji něco jiného, a sice katalog čtyř práv, která mají mít všichni. V ostatním pak má panovat přirozená nerovnost. Ta tři práva: 1. Na ochranu před úmyslným násilným zásahem do fyzické integrity s výjimkou tzv. nutné obrany ( včetně zásahů policie při snaze dopadnout pachatele a činů armády při obraně země před vnějším nepřítelem ) 2. Na ochranu před násilným odnětím majetku s výjimkou případu exekuce nařízené na základě rozhodnutí soudu o existenci dluhu. 3. Na smluvní svobodu. 4. Na svobodu vyjádřit veřejně a beztrestně jakýkoli názor na cokoli.

0/0
30.6.2008 14:27





Najdete na iDNES.cz