Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při závodech motocyklových veteránů v Hořicích zemřel otec s dcerou

Při závodech motocyklových veteránů v Hořicích na Jičínsku dnes odpoledne zahynuli dva lidé. O život přišel řidič motocyklu a jeho spolujezdkyně v sajdkáře. Potvrdil to operační důstojník hradecké krajské policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lombardo666

ach

Zase mi ukápla slzička, to je hrozné.

0/0
23.6.2008 10:15

vver440

nj, stane se

ale kdy už nás, motoristy, přestanou vobtěžovat cyklisti? dobytek jeden

0/0
23.6.2008 0:56

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

pozoruhodné

jojo motorkáři každým víkendem je jich nějak méně

0/0
22.6.2008 22:01

Pan Navratil

Re: pozoruhodné

Vstanou noví bojovníci...

0/0
22.6.2008 22:31

gambleralkac

Dalsi dukaz

ze by se meli gerontci prezkusovat kazdej rok!

0/0
22.6.2008 20:12

Martin Jirousek

Re: Dalsi dukaz

Jsi sprostý idiot. Taky se možná dožiješ věku 57 let a do důchodu ti bude zbývat v lepším případě osm, v horším deset let.

0/0
22.6.2008 20:17

gambleralkac

Re: Re: Dalsi dukaz

Hlupacku (nemluvim vulgarne jako ty smejde) ja se duchodu nedoziju, uchlastam se, ale apson nezabiju svou dceru

0/0
22.6.2008 20:31

3x pro pravdu zabanovany astatic

Re: Re: Re: Dalsi dukaz

Dobrý by bylo, kdyby ses uchlastal tak příští týden...

0/0
22.6.2008 20:53

3x pro pravdu zabanovany astatic

Re: Re: Re: Dalsi dukaz

Jen dodatek... idiot není vulgární nadávka (hlupáčku), ale diagnoza. A ta na tebe sedí naprosto přesně... :-/

0/0
22.6.2008 20:55

gambleralkac

Re: Re: Re: Re: Dalsi dukaz

Zkus si udelat nekdy IQ test a jestli se dostanes pres 130 (ja 157) smis me oslovit.

0/0
22.6.2008 21:06

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Dalsi dukaz

ó, ty jsi úžasný. Všichni tě tady šíleně obdivujeme.

0/0
22.6.2008 21:15

gambleralkac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dalsi dukaz

Dekuji, jsem na to zvykly, ale rad to slysim znova a znova!

0/0
22.6.2008 21:17

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dalsi dukaz

;-D;-)

0/0
22.6.2008 22:32

pinguone

Re: Re: Re: Re: Re: Dalsi dukaz

..Tebe meli prezkouset hnedka po porodu a nasledne hodit ze skaly...:-/

0/0
22.6.2008 21:22

hlupák

Re: Re: Re: Dalsi dukaz

taky je možný že jestli budeš takhle s někým mluvit z oči v oči, že ti takovou treskne že bude po tobě, ty sráči hráči.

0/0
22.6.2008 22:14

ADK

Re: Dalsi dukaz

Ilju jsi neznal, není dobré soudit. Tenhle člověk rozhodně nebyl žádný gerontek, jak jsi ho nazval!! Měl to v hlavě srovnané, byl nesmírně vzdělaný, měl spoustu energie a žil naplno. Gerontek fakt ne.

0/0
24.6.2008 21:13

dendi

Re: Dalsi dukaz

Prosím, vole??! Ješte jednou a dostaneš mezi baterky,  že je vykulíš, jako když kočka sere do řezanky!

0/0
25.6.2008 14:11

Sorensen

Závody na okruhy

Tyto závody nepatří na běžné komunikace. Od čeho máme závodní okruhy? Kdo chce tyto závody jezdit nebo aspoň vidět, cestu si na specializovaný okruh, kde je mnohem více postaráno o bezpečnost posádek i diváků,  najde. Nikomu neberu jeho zájem o motoristické závody, ale kdy už skončí divoký západ na našich silnicích? Příští víkend se pojedou podobné závody u nás ve Dvoře Králové nad Labem. Půlka města bude ochromená dopravním omezením, lidé bydlící u "závodní tratě" budou od rána do večera poslouchat ten kravál, svobodně se nebudou moci pohybovat okolo vlastního domova. Bude uzavřen hlavní průjezd městem, bude omezené spojení do nemocnice a jak se zdá, nikomu to nevadí. Já se ani normálně nedostanu do zaměstnáíní, když to bude potřeba. Takže si říkám, když přijde víc zájmových sdružení, s tím že pro své koníčky potřebují uzavřít půlku města, a že budou všechny obtěžovat, bude jim jejich akce povolena? Asi bude muset umřít ještě moc lidí, aby už tyto nesmyslné závody skončily.

0/0
22.6.2008 19:48

djlukasek

Re: Závody na okruhy

Přesně tak. Je opravdu nehorázné, že kvůli pár bláznivým sobcům (končícím často na stromech) je paralyzovan běžný život normálních lidí ... Když mají potřebu se honit v autech, at si k tomu účelu pronajmou nějaký opuštěný vojenský prostor apod. Opravdu nechápu co mají tyhle pro většinu lidí naprosto zbytečné benzinové dostihy co dělat na veřejných komunikacích

0/0
22.6.2008 20:18

barbudo

Re: Re: Závody na okruhy

... hádejte, proč se to jelo v Hořicích ...

0/0
22.6.2008 20:23

Sorensen

Re: Re: Re: Závody na okruhy

No to by mě zajímalo.

0/0
22.6.2008 20:34

barbudo

Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

... a hádejte, po kolikáté se tam jezdilo ...

0/0
22.6.2008 20:38

Sorensen

Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

No to nevím, zase tak moc mě ty závody nazajímají.

0/0
22.6.2008 20:40

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

... no vidíte, nemáte nejzákladnější znalosti a stelete tu ...

... tak které slavné závody se kdy jezdily na našem území?

0/0
22.6.2008 20:47

Sorensen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Počkejte, co má nesmyslné omezování běžných občanů se slávou? To jako protože se tyto nesmyslné závody pořádají spoustu let, to je důvod, že se pořádají dál i přestože ve městě prostě taková činnost nemá co dělat?

Podle vaší logiky, když se založí něčemu (ač sebevíc nesmyslnějšímu) tradice, tak se s tím nedá skončit? Například na jihu severní Ameriky takhle měli hódně dlouho tradici otrokářství. Když to má tradici, nezavedem ho i tady? Fanoušci historických závodů by samozřejmě byli otrokáři, nebojte.

Podle vaší logiky by měl kterýkoli zájmový spolek právo na to, obtěžovat ostatní občany města provozováním svého koníčku. Víte kolik existuje koníčků? Jenom kolik odvětví má motoristický sport.... Já nemám nic proti autům, sám rád jezdím, ALE PROBOHA, TÁHNĚTE S TÍM MIMO MĚSTO!

0/0
22.6.2008 20:59

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

... máte něco proti konzervativcům?

0/0
22.6.2008 21:22

Sorensen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Jak proti kterým.

0/0
22.6.2008 21:35

blekkal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Už jsi se málem barbudovi líbil. Barbudo je takový místní zastydlý komunista.

0/0
22.6.2008 22:34

hlupák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

otrokářství né, ale třeba takový právo první noci....

0/0
22.6.2008 22:17

Pecatko

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Ty jsi blazen to srovnavat s otrokarstvim :-) Jestli tak rad jezdis jak pises tak to bude vesely. By me zajimalo kolik zajmovych zajmovych spolku neobtezuje sve okoli?

0/0
23.6.2008 1:28

Sorensen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Asi jsi to nepochopil. Nesrovnávám závody s otrokářstvím. Šlo o to obecně vysvětlit, že když má  něco má tradici, neznamená to, že to má svoje opodstatnění.

0/0
23.6.2008 9:30

Pecatko

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Ja myslim ze to chapu moc dobre :-) Tak rekni tem lidem co se chodi divat ze ty zavody nemaji sve opodstatneni a za jsou zbytecny. Kdyby tam nidko nechodil asi by byly zbytecny ale takhle...

0/0
23.6.2008 11:35

Sorensen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Někdo se jde podívat, spousta lidí tam ale nejde. Navíc dost místních lidí zmízí na víkend pryč, aby se toho nemusela zúčastnit. Mám pár známých přímo z okolí "trati", tak vím, co píšu. Rozhodně jim není milé, že musejí poslouchat ten kravál a že prakticky nemůžou vylézt na ulici z vlastního baráku.Co se týká lidí, které ten sport zajímá, ti si najdou cestu i na okruh, když bude třeba. Takže neříkám, že ten sport nikoho nezajímá, říkám, že víc lidí ten sport nezajímá. Mimochodem, nejste někdo z pořadatelů?

0/0
23.6.2008 20:58

Pecatko

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na ok

Ne ne poradatel rozhodne nejsem :-)

0/0
23.6.2008 23:15

Pecatko

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na ok

Jestli myslis ze to tu tak obhajuju tak to je pouze z duvodu ze se mi takoveto zavody libi a mam k nemu trosku vztah. Urcite bych se sel podivat ikdyby to bylo na okruhu. Nicmene kolik tech okruhu v republice mame? Prumerne tolerantni spoluobcan nemuzeme mit s touto akci problem...

0/0
23.6.2008 23:45

Tomáš Nemravný

Re: Závody na okruhy

Souhlas. Další příklad: závody motocyklových veteránů v Branné na Jesenicku. Objížďka? Směšných cca 50 km...

0/0
22.6.2008 21:54

Pecatko

Re: Závody na okruhy

Zdravim, moc nevim o cem to tu mluvis. Duvod ze neberes nekomu zajem o motoristicke zavody mi podle tveho clanku prijde lehce mimo a srovnavat ho s divokym zapadem na nasich silnicich mi uz vubec prijde ujety. Srovnavat situaci na silnicich a byt upravenem mestkym okruhem muze jen clovek, ktery tam vzivote nebyl a nevo o co jde. Urazy mas v kazdem sportu at je to motoristicky nebo jakykoliv jiny, pamatuji si jeden uraz co tu kdy byl u nas (na novem okruhu v D.K.). Jsem taky ze Dvora a asi me problemy s dopravou a kravalem nejak minuly nez tebe ale asi bydlim na jinem konci mesta nez se jedou zavody (bydlim u Korsiky) a jeden vikend v roce mi taky nedela problem. Kdyz uz mluvis o zajmovem sdruzeni, jine uzavirky ve meste Ti zrejme nevadi? Ale zkus treba navrhnout at se zrusi zavody v Monte Carlu nebo TT na ostrove Man tam to urcite nikoho nerusi a vsem se to libi. A vlastne zrus ragbi, fotbal, hokej a muzem se doubat v nose...

0/0
23.6.2008 1:18

Sorensen

Re: Re: Závody na okruhy

1. nesrovnávám běžnou (mizernou) situaci na silnicích se závody na "městských okruzích"

2. uzavírky frekventovaných komunikací ve městě mi samozřejmě vadí. V některých případech se prostě nedá nic dělat (rekonstrukce vozovky, vodovodního řádu, elektrických rozvodů, havárie apod.), ale závody je úplně jiná kategorie.

3. vysvětli mi, od kdy se hraje ragby, fotbal nebo hokej na veřejných komunikacích

4. Monte Carlo mě absolutně nevzrušuje, já žiju ve Dvoře a tady mi to opravdu vadí. A věřím, že i v Monte Carlu se najdou lidi, kterým ty závody vadí.

0/0
23.6.2008 10:06

Pecatko

Re: Re: Re: Závody na okruhy

Mestske okruhy byly a budou a ne nadarmo se i ted cpou zavody do mesta asi to ma neco do sebe. Nejsem toho taky velkym priznivcem ale zavody ktere maji nejakou tradici u tech by to snad lidi mohli tolerovat. S tim uzavrenim to taky neni tak horke vsude se da dostat a jestli ti vadi ze treba musis pockat 30min abys mohl prejit nez se dojede kategorie tak..., nehlede na to ze mas nejaky casovy rozpis a jeden vikend se to da vydrzet. S tim ragby to bylo reakce na tvou posledni vetu ze bude muset umrit vice lidi.Tam taky umiraj lidi ale to je asi normalni. Mas pravdu ze nekteri lidi v MC se odstehovavaji kdyz tam jsou zavody ale to je asi z jineho duvou nez ze by jim to vadilo...

0/0
23.6.2008 11:30

Sorensen

Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Jo, asi máš pravdu, že lidi umírají i při jiných sportech, ale nedělají to na veřejné komunikaci. Mají pro to svá sportoviště.

Myslíš, že je to opravdu takový problém, uspořádat ty závody na specializovaném okruhu? Tady to totiž závodní okruh opravdu není. Aspoň městská policie, která u něj v poslední době ráda stává s radarem, si to nemyslí.

0/0
23.6.2008 14:05

Pecatko

Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Na verejnych komunikacich se deji mnohem mnohem horsi veci nez jsou takovydle zavody. Myslim ze je dost rozdil kdyz nekdo bude zavodit na legalnich poradanych zavodech na mestkem okruhu (ktery teda neni specializovany v tom s tebou souhlasim) nicmene je zabezpecen tak aby se minimalizovalo riziko (bezpecnostni opatreni,poradatelska sluzba, stanoviste pp). A nebo si da za normalniho provozu nejake free zavody i treba po stejne trati ale nezabezpecene, to mu pak preju at ho ti mestaci klidne zmerej. To se proste neda srovnavat. a pocitej i s tim ohledem za na takovydle zavody nepusti cloveka ktery nema licence a ta motorka musi taky odpovidat predpisum.. S tim ze bys to chtel jezdit pouze na okruhu zrusis spoustu motoristickych kategorii (rally, vrchy atd.) a to nejde. A pokud vim takovydle zavody historickych motorek na takovychto okruzich se poradaji na spouste mistech a neni to jen v CR a neni to jen v Horicich nebo u nas.

0/0
23.6.2008 16:28

Sorensen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Peacatko, tohle nenií o tom, jestli je to zajištěné nebo není. To je o tom, že po těch silnicích jezdí lidé do práce, na nákupy, do nemocnice, že lidé chodí po chodnících, které vedou podél "trati" atd. Že musejí poslouchat ten neskutečný kravál po dva dny a jejich jedinou šancí je někam na víkend zmizet. Počet matrací, starých pneumatik a pytlů se slámou na tom nic nemění.

Pokud budu doma a o celém víkendu budu poslouchat ten kravál, tak je mi upřímně jedno, jestli má někdo licenci nebo nemá.

Ve Dvoře Králové se jezdí závod na hlavním tahu od Trutnova a od Hostinného. Člověk se nedostane ani do nemocnice (osobní zkušenost), když budu chtít jít za známými nebo kamkoli do prostoru, který obepíná trať závodu, nedostanu se tam, nebo se budu dohadovat s nějakým blbečkem od pořadatelů, který po mně ještě bude chtít vstupné. A nevysvětlím mu, že mě ty závody opravdu obtěžují.

0/0
23.6.2008 21:09

Pecatko

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Závody na okruhy

Tobe proste jde jen o to ze jeden vikend v roce budes poslouchat ten tvuj kraval a ze budes muset chvili pockat nez prejdes tu silnici. Akce je to predem nahlasena takze kdo chce muze se pripravit a kdyz mu to tak vadi odjet. Vsude se da dostat celkem v pohode a jestli jsi mel nejaky problem musel jsi narazit na vola ktery si hraje na mistra sveta a mel jsi proste smulu. Nicmene ten tvuj blbecek poradatel tam ma taky svuj duvod a neni tam jen pro srandu kralikum. To ze to je na hlavnim tahu z Trutnova a Hostinneho, to sice je ale kolik lidi tam jezdi o vikendu. A ta objizdka ktera je kvuli tomu vytvorena (asi 3km, je vcas vyznacena) myslim ze nemuze trosku tolerantniho cloveka snad ani nastvat. Chtelo by to proste trosku tolerance pro lidi kterym se to libi. Jako ja toleruju zavody cyklistu, akce na namesti (ktere je kvuli tomu zavrene a poslouchat dechovku me taky nebavi) proste akce jinych spolku ke kterym nemam ja zadny vztah ale neberu jim to.

0/0
23.6.2008 23:35

wogi

nestesti.

;-(

0/0
22.6.2008 19:28

martiXXXX

hmmm

Smrt číhá za bukem, je to ta nejjistější věc na světě...číhá i na vás a vaše rodiny; a dostane vás na 100% radši se s ní naučte žít než jí odsuzovat

0/0
22.6.2008 18:54

chachara

Mistni nazvy

Zadny Tachovy tam nejsou,kdyz uz tak Dachovy;-)

0/0
22.6.2008 18:27

Depek

Nejhorší piráti silnic jsou hadr.

Kdo kdy zblízka viděl jak tihle motorkáři na těch svých veteránech závodí, ten se spíš diví, jak to možné, že se jich zatím přerazilo tak málo.

0/0
22.6.2008 17:46

zlababa.dvur

hmm

Takhle to dopadá, když se tlupa senilních staříků snaží "závodit", a jezdí rychlostí, která neodpovídá ani stavu venkovské silnice, ani stavu jejich amatérsky udržovaného vraku, a ani zdaleka ne jejich řidičským schopnostem. Kolik ještě bude potřeba mrtvých, než úřady tyto úchylárny přestanou povolovat?

0/0
22.6.2008 16:52

forhend

Re: hmm

staříků??? Podívej na statistiky, kdo na motorkách hyne nejčastěji.8-o

0/0
22.6.2008 17:01

zlababa.dvur

Re: Re: hmm

co má tenhle "závod" společného se statistikami běžného provozu??

Navíc ty statistiky jsou nesmyslné, o ničm nevypovídající. Ono je velmi snadné říct, že řidiži do 30 let jsou nezodpovědní, protože mají na svědomí nejvíc nehod, když už se neřekne ta druhá stránka - že řidiči do 30 toho najezdí nesrovnatelně víc, než jiné kategorie.

0/0
22.6.2008 17:11





Najdete na iDNES.cz