- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...že to druhý auto nebyl nějakej solidnější kousek železa.
takto to byly alespoň vyrovnané síly.
se až do včerejška kasali kolik na autě ušetřli a jak to můžou "oslavit" v Tescu.
Napriklad takto:...Vozidlum byla pri havarii zpusobena skoda, ktera nebyla slucitelna s jejich pokracovanim v provozu na pozemnich komunikacich......
ta silnice vede podél přehrady, tudíž je to samá zatáčka, ale není mi jasné, jak se to mohlo stát. jedině snad, že by jedno auto vyletělo ze zatáčky do protisměru. kdo to tam nezná a jede rychleji, tak je v protisměru raz dva - takových míst tam je víc a před 14 dny mě vletěl za dělící čáru motorkář - nepříjemný okamžik, ale jela jsem hodně u kraje, tak to dopadlo ok. mám auto 2 roky staré, 4x4, se spoustou bezp. prvků, které na silnici sedí líp, jak 120, takže pokud ho to vyneslo, tak snad. to že je na fotce kolmo přes cestu může být jen výsledek srážky. vypadá to, že se mohl vracet z protisměru a byl šikmo k té škodovce, co ho nabrala ve svým pruhu
Jestli tomu dobre rozumim, tak ridic do jehoz dveri sel naraz to prezil... to je tedy docela zazrak, z boku to auto ma jen jednu srandavyztuhu ve dverich a je vyrazne vic nebezpecny nez pri narazu zepredu.
to je logicky pze u ty druhy se ten kufr slisoval jak harmonika....ne bez vtipu, je to zvlastni no
..jak za staré modely lidi i položit život neváhají...
dneska sem viděl dalšího hormona ve 120-tce, jak se furt tlačil ve městě na auta před sebou, páč mu bylo málo že jeli tachometrových 60. stačilo jenom prudčeji zabrzdit a dotyčnej si prohlídnul zevnitř vlastní kufr
Stodvacítka versus Mercedes... A ta stodvacítka z toho nevyšla až tak špatně:
Ti v té stodváce měli ale kuefskou kliku, že ten čumák nevystrčili víc. Ta pecka šla na kufr a kabině se celkem nic nestalo, jinak by z toho oni i stodváca vyšli o moc hůř....
Co je to zase za kravinu že Š.120 nemá bezpečnostní prvky!? Ač nerad, zvykám si že iDnes je prostě jen sprostý bulvár, ženoucí se za senzací. Absence bezpečnostních prvků u stodvacítek je jen klišé dnešní doby. Už Škoda 1000MB má progresivně deformovatelnou přední a zadní část karoserie s tužším prostorem pro cestující. Š. 120 má navíc bezpečnostní pásy, oblou a měkčenou palubní desku, místo kovových kliček na stahování oken plastové, kotoučové brzdy vpředu, atd. atd.
Když už si říkáte nejdůvěryhodnější zpravodajský portál na českém internetu, zkuste se alespoň zamyslet, než něco napíšete.
Jak mám věřit zbytku článku, když hned ze začátku si přečtu takovou blbost?
Čekám, že nám redaktoři z iDěsu objasní, proč se zabila na rallye posádka Fóbie, která má bezpečnostních prvků habakuk...
A výsledek je prakticky tentýž. Jak už tu bylo několikrát řečeno, nejen Š 120 je nebezpečná.
Když je za volantem vůl, tak může sedět třeba v tanku a zabije se taky. Otázka je, kolik lidí vezme s sebou...
V tomhle je (pro záchranáře) motorka lepší, člověk nezůstane rozmačkanej uvnitř plechový konzervy, ale stačí jen sesbírat...