Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Evropa se smaží v irské šťávě

Irsko by mělo prokázat zbytku Evropy laskavost a vystoupit z Evropské unie. Podle všeho je to jediné smysluplné řešení situace vzniklé v důsledku irského odmítnutí Lisabonské smlouvy. Irové si sami sobě vytvořili problém. Neměli by dopustit, aby se z něj stal problém i pro ostatní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ptolemaios

UF UF ELLEMANN je ale divný pán

nejdříve si stanoví pravidla, a pak když podle nich / pravidel/ někdo -Irové- neskáčou podle Bruselu ,by je chtěl nějaký chlapec hned vyhnat

- co kdyby vyrazili oni jeho?

Irové řekli hlasitě NE, a kdyby se otázali v referendu v dalších státech, tak můžou Unii / tu polde jejich představ/ zabalit. Tihle byrokrati chtějí mastodonta, ale poslušného "na cukříček". Normální lidi jsou ¨pro spolupráci , dobrovolnou, ale ne vynucenou a hlavně NE spoustě přebyrokratizovaných a přímo bláznivých předpisů , podle kterých země mají "jet".

0/0
20.7.2008 23:25

barbudo

Irové nechtějí Lisabon a poslechne je celá Evropa ...

... Češi nechtějí zradar a neposlechne je ani jejich vláda ...

0/0
24.6.2008 12:31

skot_2007

Irové a EU

Tak nevím. Víckrát jsem slyšel. jak by měli být Irové vděčni EU. Co jsem četl, mě vede k názoru, že Irové za svůj úspěch vděčí :

-daňové politice a vůbec rozumné vládě,

-umí anglicky a tedy

-investicím z USA

-a že jim do toho nikdo z EU nekafral. Ale já jsem blb a nejpravděpodobněji se mýlím.

0/0
21.6.2008 20:36

Humprey sir

Re: Irové a EU

tak to nebudeš socan ;-)R^

0/0
21.6.2008 20:38

komentator-1

Re: Re: Irové a EU

nejen to, příjde mi naprosto neuvěřitelné předpokládat, že všichni ostatní automaticky lisabonskou smlouvu příjmou. Byl bych rád, kdyby referendum o ní proběhlo i u nás. Jednoznačně totiž jde o zásadní dokument týkající se samotné naší státnosti.

0/0
24.6.2008 11:35

Cocotus_Interruptus

Autor je skutecny eurodemograt...

Z vas by, soudruhu exministre, meli sveho casu v Moskve radost. Jen nekolik poznamek k tomuto nehoraznemu paskvilu z vaseho pera:

1/ "Stejně jako nyní se tehdy obtěžovala hlasovat jen menšina oprávněných voličů..." - LEZ, referenda se zucastnilo pres 53% volicu

2/ "Po této skličující zkušenosti se měla řešit i nešťastná irská tradice referend. Nestalo se." - Nevazeny soudruhu, o tom, ze se v Irsku musi konat referendum o podobnych zalezitostech, rozhodl tamejsi Ustavni soud a vyplyva to z irske ustavy.

3/ "Proto by Irové měli projevit velkomyslnost a říci ostatním, aby pokračovali bez nich." - Soudruhu, mozna byste si tu smlouvu mel precist. Nevim, jak by se velkomyslne mohlo pokracovat bez jednoho z plnopravnych clenu EU, ktery se proste rozhodl rici ne. Ona ta smlouva totiz vyzaduje souhlas VSECH clenu.

Suma sumarum, z vaseho clanku je mi blivno. :-©

0/0
20.6.2008 20:26

Humprey sir

Re: Autor je skutecny eurodemograt...

R^R^R^

eurohujer z Dánska

0/0
21.6.2008 20:43

honzajaka

Irové

prostě nechtějí, aby ty prachy co nyní dostávají dostal někdo jiný, to se konečně dalo čekat

0/0
20.6.2008 10:01

komentator-1

Re: Irové

milý troubo, irové už řadu let přispívají do fondů EU daleko více, než z nich dostávají. Zjisti si fakta, než se pustíš do žvanění.

0/0
24.6.2008 11:33

honzajaka

Re: Re: Irové

Nemusíte mi nadávat, tohle by měla být korektní diskuse. Postoj Irů mě nepřekvapuje, byl jsem tam tak je znám velká většina z nich jsou venkovští burani a ti ostatní jsou přistěhovalci. Pokud vím tak jsou pár let spíš na nule a vděčí EU opravdu za hodně. Tohle bych viděl spíš jako nevděk.

0/0
24.6.2008 14:12

TrueRobos

Kdo není s námi, je proti nám

říkali bolševici. Koho překvapuje, že to samé říkají i eurobolševici? Že si myslí, že lid je tupý a musí být ovládán komitétem komisařů z Bruselu? Po přečtení názorů dánského eurotovařišče musím jen o to více aplaudovat Irům...

0/0
19.6.2008 17:59

Makarov

kozel zahradníkem

Autor chtěl zřejmě touto malinkou naznačovanou výhružkou poněkud podivným způsobem podpořit euroúsilí v Česku. Obávám se, že neodhadl povahu Čechů. Řekl bych, že spoustě lidí, kterým byl dosud osud LS ukradený, a kteří si přečtou tenhle článek, si nyní na její osud (a na EU) názor vytvoří.

0/0
19.6.2008 17:32

ŠumavskýBřeťa

Já to nechápu !

Tak super a EU je, největším úspěchem je Euro a eurozona a ti Dínové se na tom nechtějí podílet? Neměli by z EU vystoupit , když nechtějí přijmout € ????? a brání tím v rozvoji novým zemím!

O zákazu pracovat v Dánsku pro lidi z nových zemí už vůbec ani nemluvím......

A co si myslím o bývalém ministrovi, nemohu napsat, to by bylo žalovatelné, ale mohu si to myslet. TAK SI TO MYSLÍM !!!

0/0
19.6.2008 17:30

Inkvizitor Johny

Jste to vzal docela vostře...

Co takle místo vyhazov nabídnout např. přidružené členství. Mám takový dojem, že by to bylo možné. Neumím si představit, že by rozšíření neslo také vykopnutí Irska z EU.

0/0
19.6.2008 17:10

Zmuda

Jsem pro naší integraci v Unii..,

.., ale né v té evropské !!

0/0
19.6.2008 17:07

Hail Eris

Re: Jsem pro naší integraci v Unii..,

pokud se chces integrovat v unii africke, nikdo ti nebrani. pristehovalecke vizum do somalska urcite sezenes ;-)

0/0
19.6.2008 17:50

Agent-přisluhovač

.

Irové myslím dali najevo, že současná podoba EU se jim zdá lepší než podoba po schválení Lisabonské smlouvy - tak proč by měli se současné EU vystupovat?

Dále - způsobem, jakým se politici LS snaží protlačit, akorát naštvou běžné lidi.

Je v ní v zásadě totéž co Ústavě EU schvalované před pár lety v referendu - nezdařilo se kvůli obsahu - a teď najednou na schválení téhož stačí politici?

0/0
19.6.2008 17:06

J i ř í

Demokracie

K demokracii patří nejen respektovat výsledky referend, ale i respektovat právo mít jiný názor než ostatní. Většina diskutujících se rozčiluje nad nedemokratickými názory pisatele, ale místo věcné diskuze mu velmi nedemokraticky nadávají. To, že s druhým nesouhlasím, ještě neznamená, že ten druhý je lump. Ale to naši politici i spoluobčané ještě nepochopili.

0/0
19.6.2008 17:01

Z-S

Re: Demokracie

K demokracii patří nejen respektovat výsledky referend, ale i respektovat právo mít jiný názor než ostatní.

Pokud nekdo (autor) nerespektuje to prvni, nezaslouzi si to druhe ;-D

0/0
19.6.2008 17:06

J i ř í

Re: Re: Demokracie

Obávám se, že budeme-li rozhodovat, kdo má právo na svůj názor, dostaneme se tam, kde jsme byli za bolševika. Chci ale hlavně vyjádřit, že pokud s někým nesouhlasím, měl bych se snažit jeho názor vyvrátit argumenty a ne nadávkami a zesměšňováním.

0/0
19.6.2008 17:30

Makarov

Re: Re: Re: Demokracie

 Souhlas. Snad bych ješte dodal ."...  ne nadavkami a zesměšňováním a hrozbami."

0/0
19.6.2008 17:37

Hail Eris

LS je nutno schvalit

neni duvod, aby Irsko nedostalo druhou sanci, treba na podzim

0/0
19.6.2008 16:58

bubacik

Re: LS je nutno schvalit

Tak to mohli nekde v Bruselu urcit, kto zvitezi ve fotbale, treba CR ... a pak ty zapasy pakovat, opakovat, opakovat ... az zvitezi ten spravny urceny tym. Tomu rikam druha, treti .. x-ta sance :-©

0/0
19.6.2008 17:01

Hail Eris

Re: Re: LS je nutno schvalit

tohle neni fotbal

0/0
19.6.2008 17:39

Lord of Baskerville

Re: Re: Re: LS je nutno schvalit

Neo tak přeci jen druhý vítěz mistrovství. Jako u nás, v Paroubkově.[>-]

0/0
19.6.2008 18:19

letajici cestmir

pan Uffe Ellemann-Jensen

bude asi tezky renault. Takove nazory, to nabral kde? :-©Rv

0/0
19.6.2008 16:55

Makarov

pryč s nimi

Tak tohle je tedy dost silné kafe. A od Dána, jako představitele malé země, mě to hodně překvapuje. Divím se, že nikdo nenavrhoval vystoupení z EU Francii a Nizozemí před dvěma lety, když neschvalili víceméně totožný text. Takže ti malí jít můžou (Irsko), zatímco kvůli velkým se musí hledat kompromis. Zajímavé pojímání rovnosti.!?

0/0
19.6.2008 16:53

Hail Eris

Re: pryč s nimi

tomu se rika demokracie

0/0
19.6.2008 16:54

Agent-přisluhovač

Re: pryč s nimi

Při čtení mě napadlo totéž.

0/0
19.6.2008 17:01

TrueRobos

Re: pryč s nimi

To víš, jak už pravil Orwell, všechna zvířata jsou jsi rovna, ale některá jsou si rovnější...

0/0
19.6.2008 18:01

aljav

co to je za blábol ?

takže když někdo nebude s něčím souhlasit, tak ho vyloučí ? Kdo bude další ? To že možná v LS je pár užitečných bodů, nepřebije fakt že je v tom dokumentu spousta věci špatných ! 

0/0
19.6.2008 16:50

Hail Eris

Re: co to je za blábol ?

cituj nejakou spatnou vec

0/0
19.6.2008 16:51

Shob34

Re: Re: co to je za blábol ?

Tobe nevadi, ze si CR pak nebude moci sama urcovat zahranicni politiku? Ze USA pak budou jednat uz jen s Brusselem, protoze jednotlive zeme budou mit tak omezeny vliv, ze se s nimi jednat nevyplati?

0/0
19.6.2008 16:59

Hail Eris

Re: Re: Re: co to je za blábol ?

Nevadí, stejně jako mi nevadí, že si zahraniční politiku sama neurčuje třeba Morava.

0/0
19.6.2008 17:48

Martin Kostera

Pravý euroborec

Autor článku je neuvěřitelný ignorant. Irové spoluvytvářejí EU a nikdo nemá právo jim za jiný názor doporučovat odchod z EU.

Už jenom kvůli takovým eurohujerům je dobře, že euroústava(pardon Lisabonská smlouva) byla odmítnuta. Očividně nenastal čas na drastické změny v rozhodovacích procesech, když tento canc byl odmítnut občany Francie, Nizozemí a Irska...

0/0
19.6.2008 16:46

Libor76

co je to za názor?

Irové byli jediní, komu bylo umožněno se k té smlouvě vyjádřit a kdyby se zeptali obyčejných lidí kdekoliv, dopadlo by to podobně! Irové nevytvořili problém, problém vytvořilo stádo úředníků, které sjednalo takový paskvil omezující všechny a dávající neskutečnou moc do rukou pár jedinců!

Co je to za spolek, ta EU, když dá ke schválení nějaký dokument, určí pravidla hry, že pokud to jedna země neschválí, tak to celé padá a pokud se to skutečně stane, najednou na dotyčnou zemi plive?

Jedna věc je evropská integrage na ekonomické úrovni, druhá věc je tohle politikaření. Ostatně, ani ta integrace není, co bývala, jinak by neexistovaly několikaleté výjimky pro zaměstnávání např. Čechů v Německu apod.

0/0
19.6.2008 16:44

Hail Eris

Re: co je to za názor?

ekonomika je to posledni dulezite v EU, ostatni apsekty integrace jsou mnohem dulezitejsi

0/0
19.6.2008 16:51

TrueRobos

Re: Re: co je to za názor?

Bohužel. Původně jsem si myslel, že EU jde o ekonomický růst a konkurenceschopnost, ale jim jde o více regulací a přerozdělování. ;-(

0/0
19.6.2008 18:03

P.S

Lži

V článku se píše "Stejně jako nyní se tehdy obtěžovala hlasovat jen menšina oprávněných voličů" - už tato lež a způsob psaní článku vůbec ukazuje na to, že se autor jistě vyučil u Kojzara.

Skutečná čísla zde: http://www.ireland.com/focus/thelisbontreaty/analysis/graphics/

0/0
19.6.2008 16:42

bubacik

je mi ...

 .. z toho clanku zle :-©

0/0
19.6.2008 16:38

José Antonio

Re: je mi ...

Paráda, po jeho přečtení si už dokážu představit, jaké to asi je polykat cizí zvratky.

0/0
19.6.2008 16:42





Najdete na iDNES.cz