Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Miroslav Macek svádí boj o tlačenku s redaktorem MF DNES

Je lepší tlačenka s nasekanou šalotkou a balsamikovým octem nebo česká klasika s octem kvasným lihovým? Je vám to putna? To Miroslavu Mackovi ne a neváhá se kvůli této staročeské pochoutce pohádat s redaktorem MF DNES Ladislavem Vereckým.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Charles Boner

.

Pravdu má Macek, i když je jistě doopravdy snob a nemám ho rád. Tlačenek je ale spousta druhů, některé vysloveně luxusně lahůdkové - třeba domácí rakouské krvavé - a tak se jistě dají servírovat různým způsobem - i s balsamikovým octem a šalotkou. Navíc mi ta kritika připadá hodně laciná - ve stylu "lopaty smějte se mu".

0/0
23.6.2008 14:02

Bonelord

Co to je za blbosti???

8-o

0/0
19.6.2008 11:25

volvo -saab

zubař Macek- snob

Hroší kůže Macka

Tvrdé politické pády se nevyhnuli ani členům ODS. Nikdo však nedorostl hroší kůže bývalého místopředsedy Miroslava Macka. Tento zubař byl z vedení strany vypoklonkován hned dvakrát. Koncem roku 1992 neobhájil funkci místopředsedy v důsledku aféry Knižní velkoobchod. Macek tehdy čelil podezření, že se jako vicepremiér federální vlády podílel na pochybné privatizaci tohoto podniku. Když jeho podnikání skončilo krachem, přišel s mimořádně logickým vysvětlením, které ale věřitele nenadchlo a ilustrovalo Mackovo chápání kovbojského kapitalismu: „Firma Telegraf již právně neexistuje, čili těžko může někomu něco dlužit.“

0/0
19.6.2008 11:14

volvo -saab

Re: zubař Macek- snob

To však nebyl vrchol jeho podnikatelský eskapád. Roku 2001 MFD přišla na to, že politik deset milionů korun pomáhal rakouské bance Erste získat státní podíl v České spořitelně. Macek zavázal “zajistit poradenské a konzultační služby vedoucí k získání státního podílu v České spořitelně”. Po zveřejnění obratem Václavu Klausovi napsal dopis a vyhnul se tak odvolání: „Na příští výkonné radě jsem chtěl oznámit rozhodnutí neucházet se na listopadovém kongresu ODS o funkci místopředsedy. Atak na moje zcela zákonné podnikatelské aktivity toto moje rozhodnutí pouze a jen urychlil.“

0/0
19.6.2008 11:14

Andee

Hm...

A není to náhodou celý o houně? ;-D

0/0
19.6.2008 10:12

Bouše

Řekl bych, že máslo mají na hlavě oba -

Verecký v tom, že se v citaci Macka dopustil pár nepřesností, kterými znehodnotil jinak dobře mířenou kritiku, Macek zase v tom, že se těch nepřesností chytil, aby od sebe odvrátit podezření, že skutečně je kulinární snob. Tu svou "skvostnou domácí tlačenku s jemně nakrájenou šalotkou, zalitou jemně ředěným vinným octem a okořeněnou vynikajícím, v hmoždíři utlučeném, mangalorským pepřem, který Vám nedávno Vaši známí vlastnoručně importovali přímo z Východní Indie" si pane Macku strčte do špic, já si dám raději "tláču s cíbou a octem". ;-D :-P

0/0
19.6.2008 9:44

dzindz

tlačenku jedině s povidly !!!!

co to tady řešíte :-o !!!

0/0
19.6.2008 7:50

Jan Žižka z HK

Verecký dostane facku

;-D

0/0
19.6.2008 7:06

Polárníliška

Re: Verecký dostane facku

Leda by si nedal pozor a otočil se k Mackovi zády....

0/0
19.6.2008 9:00

Better red than dead

.

kdyz mackoval ratha tak byl dobrej... ...ted uz to je jen krec...

0/0
18.6.2008 23:43

enpassant

Jak napsat článek a přitom lhát jak když tiskne

Autor je obyčejný šejdíř. Podstatou sporu Macek a Verecký není kdo je větší snob ani jak se jí tlačenka, ale že Verecký lže a překrucuje text Macka. Tento článek jenom pokračuje v manipulaci. A protože se jedná o Macka, tak fakta nefakta, je si na koho zanadávat.

0/0
18.6.2008 23:41

Hrochomut

Re: Jak napsat článek a přitom lhát jak když tiskne

mám z toho přesně stejný dojem

0/0
18.6.2008 23:42

Zoro.Vomáčka

Re: Re: Jak napsat článek a přitom lhát jak když tiskne

Kromě toho, co jsem napsal níže -  co si myslím o obou dvou - se v rámci objektivity přidávám...idnes to nemá zapotřebí - ale vlastrně asi jo - jsme u nás doma u rybníka, ne? A to se pak může, mu tu máme jiný domácí kritéria.

0/0
18.6.2008 23:50

Waugust

Re: Jak napsat článek a přitom lhát jak když tiskne

Absolutní souhlas! Kdo sleduje články  za každou cenu "pravdoláskového" pisálka Vereckého ví,že vůbec nejde o šalotku ,cibuli,ocet takový nebo onaký,ale o to že jde o Macka.Mimochodem četl jsem oba články,tedy jak ten v Mackův v Reflexu,tak ten Vereckého v MF.Okamžitě jsem si věděl,že tolik překrucování a polopravd,které V. napsal,nemůže zůstat bez odezvy.Mimochodem,pobavilo mně,jak zařadil Reflex mezi masmedia .-)) . Pokud by tomu tak bylo,patřil by český národ mezi intelektuální elitu světa."Novináři "Verecký,jděte psát do AHA (v Blesku by Vás pro neserioznost totiž nevzali)

0/0
19.6.2008 6:56

zorro007

Re: Jak napsat článek a přitom lhát jak když tiskne

Souhlas, MFD počítá s tím, že čtenář je pitomec a sežere každý její slint... Rv

0/0
19.6.2008 8:10

Í.Á

Každej si může jíst co mu chutná

a nikdo nikoho nenutí, aby přebíral cizí recepty     ..............  A voco tady tedy vlastně de?

0/0
18.6.2008 23:39

Zoro.Vomáčka

Jak se dva přes noviny hádaj a posilují ego a lid má z toho

Prča musí bejt- a s dr. Mackem je přinejmenším vždy jistá. Ačkoliv jsem prezidentem Kontrolního orgánu stany -viz můj mail- a tedy klepu na prsty komoušům, Macek z prava (nebo zezadu) je fakt už i na mně, pravičáka přes tu jeho skvostně nasekanou šalotku i přes lahodnéhé rovněž skvostné víno v Rakousích a tam ve skvostném střešním pokojíčku, ba i přes jemně naředěnej vinný ocet ke skvostné tlačence trochu silný vodvar. Ale pan doktor našel soupuníka -kdo se již v prvním odstavci chlubí, že stoloval v nejlepších restauracích Londýna, Njujoirku či Laswegas a dále jen tak mimochodem zdůrazňuje, v kolika to nejdražších restaurací měl tu čest i v našem Práglu, ba co navíc!, byl pozván - lidi bděte - velmi ale velmi bohatým známým, co by z fleku mohl letět na voběd do Honolulu, ten je hodně podobnej snob jako náš fajnovej zubař. Oba dva to dělaj okatě, jeden v skvostných zdrobnělinkách, druhej bez. Ale bez nich by sme neměli prču, takže klucí jen houšť a častějc. Pokud je to jen na papíru...

0/0
18.6.2008 23:37

Pouchetty

Cetl to nekdo?

Osobne snoba Macka dost nesnasim, ale cetl nekdo ten jeho canc? Ja o nej uplne omylem vcera zakopl a ten clanek, ani blog VUBEC neni o tom, jak se ma servirovat tlacenka.

Proste MF klasika...

0/0
18.6.2008 23:35

kontrola_nemocnych

chyba redaktora je

ze se zminuje o nule jako je macek. nebo to dela zamerne , protoze o mackovi se uz dlouho nepsalo.

0/0
18.6.2008 23:09

cvergl

Guláš se šesti ja

Jábych panu Mackovi doporučil guláš se šesti knedlama,nebo tak týden o chlebu a vodě.Potom by bylo jedno co dostane k tlačence pan supergurmán.Nechápu ten problém.To je vidět co mají pánové za důležitý starosti.Co takhle něco pořádnýho dělat?!

0/0
18.6.2008 23:08

Ex-treme

Re: Guláš se šesti ja

třeba souložit s děvčaty a chodit nahatej po zahradě

0/0
18.6.2008 23:12

volvo -saab

Re: Guláš se šesti ja

pan Macek si toho uz hodně nakradl,proto se muze zajimat o ptakoviny.

0/0
18.6.2008 23:13

Hrochomut

Re: Guláš se šesti ja

on už je v důchodu.. ale dobře, znamenám si a až budeš v důchodu ty, vezmu na tebe karabáč a taky tě poženu do práce, holoto líná.. :-P

0/0
18.6.2008 23:41

volvo -saab

po vytunelovanem Kniznim velkoobchodu se

tento exministr za ODS zajima o tlacenku.

MUDr. Macek byvaly zubař expert pres ekonomiku a bankovnictvi radi pri privatizaci jako clen vlady ceske spor. za honorař 15 milionu,jasny stret zajmu.

Proti panu M. Mackovi je standa grossu bridil,kristalovy tunelar macek -snob nam to porad pripominá.;-D;-D;-D

0/0
18.6.2008 23:06

volvo -saab

Re: po vytunelovanem Kniznim velkoobchodu se

pan Macek -zubař, exministr,tunelář v dresu ODS ,expert přes bankovnictvi a privatizaci Ceske sporitelny,snob,buran,klientelista ,typicky vzorek ODS!

0/0
18.6.2008 23:12

Prcas

Re: Re: po vytunelovanem Kniznim velkoobchodu se

Pan Macek nikdy nebyl členem ČESKÉ vlády a poradce při prodeji ČS dělal řadu let po tom co skončil ve vládě federální. Musel se něčím živit a holt ho napdalo založit poradenskou firmu... Peníze řádně zdanil, předpokládám.

0/0
18.6.2008 23:22

volvo -saab

Re: Re: Re: po vytunelovanem Kniznim velkoobchodu se

Někdejší místopředseda ODS a vicepremiér Miroslav Macek je ostatně znám nejen jako

0/0
19.6.2008 8:19

mattiCZ

Pan Doktor Macek je zralej na to...

aby konečně padla kosa na kámen a někdo mu jeho vlastní nebetyčnou drzost a agresivitu vrátil důrazně a fortelně i s úroky. Naposled se to povedlo Davidu Rathovi, když po zubařově srabácké ráně zazadu a následné potyčce vykryl chabou Mackovu ránu směřující na obličej a nasadil mu razantní pravý hák. R^R^R^

0/0
18.6.2008 23:02

Ex-treme

nějakej Macek mě nezajímá

0/0
18.6.2008 22:58

emilup

Recepty podle p. Macka v REFLEXU

No udělal jsem si podle p. MAcka tu bábovku a byla to ta nejvobičejnější co jsem jedl...NUDA!

0/0
18.6.2008 22:51

blekkal

Re: Recepty podle p. Macka v REFLEXU

Tak teď ještě zkus něco podle některého z nejlepších kuchařů na světě a třeba zjistíš totéž. Proč? Koukni do zrcadla, třeba ti to dojde, vobič ;-):-P

0/0
18.6.2008 22:55

xaeris

Verecký?

No, jestli je to  ten " spisovatel" Verecký, co "napsal" narcisistní životopis revolucionářského gamblera Forutny Horáčka k jeho nějakým narozeninám, tak od něj se dá čekat leccos, jen ne pravda. 

0/0
18.6.2008 22:31

John Coffey

+++++

Spor o  !-!0\/NE ... stejne jako cely clanek o dvou nulach...

0/0
18.6.2008 22:30

Hekynen

Ať si na to nastrouhají třeba i sušené velbloudí...

Zbytek textu jsem musel odstranit, bo mi to cenzura idnes nepustila. Jen jsem si dovolil citovat z jednoho filmu ohledně krys z kanálu a jahodách...

0/0
18.6.2008 22:18

Hrochomut

Redaktor MF Dnes

nemůžu si pomoct, ale ten pán ve mně vzbuzuje pocit, že j to buran.. ale to je vedlejší, mnohem horší je, že ve svém článku lže, což lze snadno ověřit, když si dá někdo tu "práci" a přečte si jím kritizovaný mackův článek.. Je mi jasné, že to lidi neudělají a budou soudit podle (ne)sympatií k Mackovi.. známe lidskou povahu :-) na tom je například postavena celá politika jedné nejmenované opoziční strany :-)

0/0
18.6.2008 22:15

deatomizator-treti-generace

Re: Redaktor MF Dnes

clanek je to stupidni ale ja sem se fakt dobre zasmal u prispevku nize takze i tak to ma nakej smysl ;-D

0/0
18.6.2008 22:25

Zabyják Smažek

kde se to dá koupyt?

Co to je ten balzamykovej ocet nebo co u nás u vjetnamců to nemaj ani tu šulotku nebo co tam nemaj, docela bych to vochutnal třeba je to dobrí ale zase se bojim abych pak nebil nějak agresyvní protože ten macek prej zmlátil někde nějakýho doktora a prej neni úplně psichicki vyrovnanej nebo co

0/0
18.6.2008 21:50

Zabyják Smažek

Re: kde se to dá koupyt?

To je omil já dal jenom znovu načíst stránku o vono to udělalo to co sem psal přet tim podruhí omlouvam se všem RvRvRv

0/0
18.6.2008 21:53

Zdrť Mrmlmný

.

Opřel se do Macka dobře, ale bohužel byl prostředník. Verecký je blb.R^

0/0
18.6.2008 21:43

Ahmad Žalud

Nejlíp chutná.....

,,,knižní velkoobchod na modro;-D

0/0
18.6.2008 21:31

Zabyják Smažek

kde se to dá koupyt?

Co to je ten balzamykovej ocet nebo co u nás u vjetnamců to nemaj ani tu šulotku nebo co tam nemaj, docela bych to vochutnal třeba je to dobrí ale zase se bojim abych pak nebil nějak agresyvní protože ten macek prej zmlátil někde nějakýho doktora a prej neni úplně psichicki vyrovnanej nebo co

0/0
18.6.2008 21:30

Erciyes

Re: kde se to dá koupyt?

;-D

0/0
18.6.2008 21:39

deatomizator-treti-generace

Re: kde se to dá koupyt?

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.6.2008 22:16

deatomizator-treti-generace

Re: kde se to dá koupyt?

ja z tebe slzim.. ten tvuj vtip ma minimalne 10 point... fakt srand R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
18.6.2008 22:17

matesakoid

Re: kde se to dá koupyt?

;-D

tak toto se mi libilo

;-D

Jen me zarazej vetnamci co prodavaj tlacu - to tady v Praze nemame....

0/0
18.6.2008 22:31

Bouše

Re: kde se to dá koupyt?

,,,;-D,,,  ,,,;-D,,,  ,,,;-D,,,

0/0
19.6.2008 10:12

Shob34

ten redaktor musi peknej blbec

Kazdej ma pravo experimentovat ve vareni jak chce. A komentovat takto jidlo, ktere jsem v zivote nezkusil muze jen pako.

Hodi se francouzke slovicko "cretin".

p.s. Macek navic podle clanku s nikym nebojuje.

0/0
18.6.2008 21:21

pipator

cha,cha...

Pan macek, je jenom domýšlivý komik,a opravdu nemá cenu se zabývat jeho výroky... A o jídle se takovým trdlem bavit nebude fakt nikdo...(Y);-D

0/0
18.6.2008 21:19

Shob34

Re: cha,cha...

Macek uz napsal jednu kucharku, ty nulo.

0/0
18.6.2008 21:22

Dell17

Re: Re: cha,cha...

...a pár jich i vrátil když rozkrad Knižní velkoobchod ty nuláku (Y)Rv

0/0
18.6.2008 21:31





Najdete na iDNES.cz