- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si tedy nemůžu pomoc, ale nějak mi nesedí to, že tato trať opravovala v roce 1982. Co si tak vzpomínám, tak tomu není tak dlouho (max. 5 let?) co to bylo rozkopany. Vyměňovaly se tu panely, dokonce tu pokládali plynovod. Od této výluky jsou před tunelem (na straně Podolí) ty ostrůvky, zamezující autum vjezd na koleje. Takže jak to je s kvalitou úžasných tramvajových tratí??
To je to samy jako je trať do Modřan. Za 13 co je v provozu, tak jen jeden rok nebyla uzavřená, jinak každý rok je tam nějaká výluka. Jsem zvědav, kdy se bude opravovat Palackého náměst, které se dělalo jen vloni a Biskupcova (předloni). Dávám tomu pět, maximálně šest let:(
Doplnění: Za 13 let co je v provozu, tak jen jeden rok nebyla uzavřená, jinak každý rok je tam nějaká výluka.
po mne potopa... odkládat a zatloukat pokud to ještě jde...
kde se Dopravnímu podniku dělaj vrásky na čele
a já se tak těšil na náhradní lodní dopravu jako tomu bylo v roce 1982. Pěkně na cvakací lístky za korunu, označovací strojek v každé lodi, to se hned tak nevidí.
a to se jezdilo z Výtoně k podolský vodárně? To se bojim teď nezavedou, spíš se zavede doprava na Pražskýho povstání z Výtoně.