- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
špatné na tom je že tato trať je silně frekventovaná v běžné dny a natož v pátek, dnes jsem jel z Prahy Mas. nádraží v 10.46 a v Mstěticích na nás čekla pouze jeden BUS, do kterého se nikdy nemohli vejít všichni cestující jelikož soupravu tvořili dvě elektrické jednotky(zvané pantograf)
že chybička bude v trati. Zatím se lejou miliardy do koridorů a třeba i rychlíková trať Havlíčkův Brod - Kolín je místama "lahůdka". O vedlejších lokálkách radši nemluvit.
Někdy je to šok, když lokálka najede na úsek, který je čirou náhodou opravenej. To mám pocit, že stojíme a motor šukafonu vrčí naprázdno. Ale ono se přitom furt jede, jen to s náma najednou nikam neháže, nedrncá, kola neskřípou v zatáčce...
Každej malej kluk, který si hraje s vláčky ví, že na tomhle musí vagón zákonitě vykolejit...
jo oni to montují na každou vyhybku aby každý vlak vykolejil, on to vymyslel Perner jelikož to byl tajný ochrance formanů
proc je zablokovana trat do 16 h, kdyz tam vedou paralelne dalsi 4 koleje, coz je videt i z fotek
Jestli bylo příčinou podmáčení trati, tak by byla delší výluka logická. IMHO mám dojem, že souprava zasahuje do průjedního profilu protisměrné koleje. A taky budou muset někde ustavit jeřáb s nehodovým vlakem + potřebný manipulační prostor kolem něj, to by to pomalu museli objíždět po poli
Třeba se spletl a začal přehazovat výhybky z mašiny :)
Podle posledních zpráv za vykolejení mohla podmáčená trať...
Tak hymbajs jak je to s těma vlakama ? Stojí nebo jedou nebo zrovna leží....? Zlaté auto, to jede stále!
IMHO, resp. podle fotek souprava vykolejila na vjezdové výhybce. První půlka jela na jinou kolej než druhá. To vypadá na důsledek stáří trati, která je mezi Prahou a Lysou dost špatná. A nebo chyba v obsluze výhybky...
Třeba je to jedna z těch dětských nemocí City Elelefantu,jak psali včera.
Anebo někde opálení právě slaví lehký a rychlý metalický výdělek...
kdyz se ucili v NDR