Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zdravotní stav pobodaného Jakuba se zlepšuje

Pro rodiče neonacisty pobodaného a ochrnutého Jakuba je to naprosto skvělá zpráva - jejich dvaadvacetiletý syn už může sedět na invalidním vozíku a sám si podá telefon a napíše sms. Jeho zdravotní stav se zlepšuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

Nemecko melo nejsilnejsi komunistickou zakladnu v Evrope?

A jakou to melo souvislost se zabranim CSR  Nemci, "petr_sleder"?Doplatila CSR na tu komunistickou zakladnu v Nemecku a nebo na rozpinavost Hitlera?8-oRvMimochodem po prvni valce byla situace v Nemecku takova,ze nebylo divu  co se tam delo!I zapad  si namlouval ze byl po te prvni valce na Nemce moc prisny,prezto ze kdyby zvitezili oni,tak by asi lepe nejednali!Kdyby jsou sice chyby ,ale ze ve vetsinne tech evropskych valkach meli prsty Germani,otom zadna!A zda si v Nemecku chteli vybudovat komunismus nebo ne,bylo myslim lidem v CSR u "P"!Osud CSR zpecetila Hitlerova rozpinavost a ne nemecti komancove!

0/0
30.5.2008 23:48

petr_sleder

Re: Nemecko melo nejsilnejsi komunistickou zakladnu v Evrope?

A co jako? :-) Já ti tu tvojí analýzu neberu.

0/0
31.5.2008 4:04

osvetitel

Re: Re: Nemecko melo nejsilnejsi komunistickou zakladnu v Evrope?

No ja jen ze tak obhajujes to hajlovani!Ja ti pouze davam priklad proc asi muze u nekterych Cechu vyvolavat takove reakce,at uz to byl pripad toho Jakuba,nebo ne!;-)

0/0
31.5.2008 16:37

osvetitel

Re: Re: Re: Nemecko melo nejsilnejsi komunistickou zakladnu v Evrope?

Ps.Kde zese to zacala vyvijet ta Atomova bomba a museli se delat nalety na ty  tovarny,a pritom doufat ze ji spojenci budou mit drive?Dalsi plus za ktere muzes podekovat Hitlerovskemu Nemecku!To ze dnes ji bude mit v rukach diky velmocim a jejich neopatrne politice kdejaky bambula,nic nemneni na tom, ze to dal Hitler a spol.do pohybu!Svet by byl zarucene dnes lepsi a bezpecnejsi,kdyby k te nacisticke agresi a vsemu co poni  nasledovalo diky ni,  nedoslo!Paradoxne Hitlerovi vdeci svet za urychleni technologie i za vse co z toho jeste v budoucnu vypline!;-)Kazdopadne CSR natom prodelala "BIG TIME", a proto asi vetsinna Cechu nema duvod hajlovat!

0/0
31.5.2008 17:14

gazda2

Re: Nemecko melo nejsilnejsi komunistickou zakladnu v Evrope?

Německo bylo hlavně po prohrané válce, do níž bylo mimo jiné vtaženo "naším" mocnářstvím a srbskými nacionalisty tak totálně zchudlé, frustrované a vykolejené, že se tam příliš silně usadila nákaza nejpříšernějších nemocí světa  - kumunismu a fašismu. Další vývoj je již poměrně znám.

0/0
20.6.2008 11:37

honza1979

Díky

Děkuji přispěvovatelům za link na nadaci, prostřednictvím které lze Jakuba podpořit.

Dobrá práce ! R^

0/0
30.5.2008 14:45

EWCZ+

To jsou takove pripady.

Co je vrazda a zo je zabiti? ted maji v Britanii takovy pripad: Jisty pan Khan (pakistanskeho puvodu) si prebudoval svuj dvojdomek na orientalni palacek se slouporadim. Kvuli tomu se dostal do sporu se sousedem, jistym pane Brownem a jeho synem. Padala oskliva, nepekna slovicka, a jednoho dne, kdy se hadka priostrila, pan Khan vrazil panu Brownovi do zad nuz a zabil ho a zranil i jeho syna. Pan Khan byl rovnez mistnim muslimskym starsim. Soud uvazoval a rozvazoval a vysledek znel "zabiti v sebeobrane", nikoli vrazda, a to proto, ze zavrazdeny na vraha rasisticky pokrikoval a byl clenem British National Party. Takze lze miti za prokazane, ze vrazit nuz do zad lze i v sebeobrane, hlavne kdyz zavrazdeny zastava nespravne nazory...

0/0
30.5.2008 12:31

petr_sleder

Re: To jsou takove pripady.

Hezkej příklad. R^

0/0
30.5.2008 12:52

petr_sleder

Zajímala by mě jedna věc.

Kdyby toho kluka pobodali cikáni, jestli by se taky pořád dokola v médiích opakovalo "Jakub pobodaný cikány".

Jsem si jist, že ne. Nejspíš bychom se ani nedověděli etnikum pachatelů.:-/

0/0
30.5.2008 10:31

xs123

Re: Zajímala by mě jedna věc.

Nepřeháněj. Ne, že by mi cikáni byli nějak sympatičtí, ale za to, že je cikán, dotyčný nemůže, ale být skinem nebo neonacistou  - pro to se každý sám rozhodne. Podobně jako být Čechem - to není také žádná výhra. Ale být pitomcem - o tom si rozhodneme sami.

0/0
30.5.2008 10:41

petr_sleder

Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Může, nemůže. V každém případě by to mělo informační hodnotu. Ovšem jak je u nás v poslední době dobrým zvykem, dozvídáme se ze zpráv pouze to, co je v té správné politiky korektní linii.

0/0
30.5.2008 10:59

xs123

Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Nechápu, v jaké poslední době. Dneska si každý mele, co chce. To dříve jsme se dovídali jenom o úspěších ČSSR pod vedením SSSR. Nechápu, že tady mají lidi pořád pocit, že tady je nějaká "vládnoucí politika", proti které nikdo ani nepípne. Spíše to komunisty štve, že tomu tak už dávno není, a tak chtějí pořád vyvolávat dojem, že cosi je v poslední době. V poslední době je taková svoboda, že to ani není možné, a kdejakej blbec si dělá, co chce, a nikdo proti němu ani nesmí zakročit.

0/0
30.5.2008 11:47

petr_sleder

Re: Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Samozřejmě, že si každý povídá co chce. Ovšem až na masmédia. A ta "vládnoucí vrstva" (ne vládnoucí politika) tady je a jede si svojí linii. Že ty to nevidíš, za to já nemůžu.

0/0
30.5.2008 11:58

gazda2

Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

R^

0/0
20.6.2008 11:45

GEORGE MICHAEL

Re: Zajímala by mě jedna věc.

Tohle bych vůbec neřešil - nemám totiž rád slovo "kdyby"... Takhle bych mohl říct, že toho kluka podobal člověk mluvící německy - čili v tu chvíli bychom měli podezřívat a především nenávidět - což nám Čechům velice dobře jde - všechny Němce, Rakušáky a Švýcary???? Jo, právě proto nemám rád slovo "kdyby". A pokud jde o ty cikány  - tak mám pocit, že v poslední době už tu je lepší klima - čili lidi jsou kapičku tolerantnější a umí oddělovat dobrého cigoše od špatného a především, když něco provedou, tak už jsou i pojmenováni - slovíčkem Róm.... Nedávno jsem toto zažil při jedné reportáži na ČT1.

0/0
30.5.2008 11:48

petr_sleder

Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

No tak to gratuluji. Zjevně jsi náhodně trefil tu správnou reportáž. Jestli máš zájem, dám ti sem několik linků (jenom z iDnes) z posledních dvou měsíců a schválně v kolika z nich bude označeno to "Romské" etnikum pachatelů. Budeme počítat jo? :-)

0/0
30.5.2008 12:02

GEORGE MICHAEL

Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Jo, s tímhle souhlasím - máte svatou pravdu... Řekl bych dokonce, že iDNES se v tom "vyžívá" - i když je obecně MF Dnes podobně seriozní médium jako ČT1 - tak v tomhle trošku pokulhávají... Na druhou stranu - lidé rádi všechno paušalizují - a to taky není fér.... Já míval třeba předsudky vůči Źidům - pak stačilo poznat spolužačku, pak kámošku a viděl jsem, že jsou normální - jako Ty, jako já apod. Já jinak dělám s lidmi - čili proto tyhle věci odděluju...

0/0
30.5.2008 12:06

petr_sleder

Re: Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Potom by tedy bylo správné důsledně oddělovat a psát o násilníkovi, nikoli o neonacistovi. Až někoho příště pobodá ožralej člen ODS, taky se nebude v každém článku zdůrazňovat jeho politické smýšlení. 

0/0
30.5.2008 12:56

GEORGE MICHAEL

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Ťeď jste to vystihl - ano, je to o tom smýšlení.... Jenže porovnáváme neporovnatelné... Jedno smýšlení je standard - třeba dejme tomu toho voliče ODS, ale pak je smýšlení nestandardní - až extremistické jako v tomto případě - a tam to musí být napsáno. Takhle bychom mohli říct, že když budeme porovnávat muže a ženy, tak chlapi jsou supersvině, zatímco ženy hodńoučké, akorát občas zlobí nebo někoho zabíjí.... I z tohohle důvodu jsem principiálně proti paušalizování....

0/0
30.5.2008 13:01

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Co by psali kdyby Jakuba pobodal ožralý cikán?

Samotného Jakuba je mi líto ale opravdu se vmontoval sám a dobrovolně do záležitosti která se ho netýkala. Kdyby přišel ke zranění v souvislosti s krádeží poklopů, autorádií anebo čehokoli kriminálního mohli jsme psát o hrdinovi anebo kdyby se zastal babičky které cikán vytrhuje tašku z ruky mohli bychom mluvit o hrdinství ale tohle "hrdinství" je hrdinství o ničem. Kluci se poprali a trochu to přehnali. Záminkou bylo hajlování. Kdyby nešlo o hajlování poprali by se o něco jiného protože se poprat chtěli. Počkejme si na výsledky vyšetřování a výrok soudu. Samozřejmě že se nemá bodat nožem tam kde šlo o souboj pěstí. Tak přejme Jakubovi uzdravení bez následků a nedělejme z klukovské rvačky politickou záležitost.

0/0
30.5.2008 13:31

petr_sleder

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Kdepak omyl. Žádné smýšlení není standartní. To se nám jenom někdo snaží naočkovat. Sice je možné, že se na nějaké věci shodne velká část populace, ovšem v dalších věcech už to tak většinou není.

Tohle je zcela jasný kriminální případ a montovat do toho politické smýšlení je irelevantní.

0/0
30.5.2008 13:37

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Ve zcela jasnem kriminalnim pripade, nikdo nenosi verejne nacistickou vyzbroj jako je ta dyka a nevyjadruje svuj postoj arijskym pozdravem!Obvzlast ne v Zemi ,kde byli podobnejma "nepolitickejma" bambulama vyvrazdeny Lidice a Lezaky!Muzes zase odvracet pozornost na komance a nato co delali Cechoslovakum v padesatych letech,ale tu cestu jim k tomu umoznili ti prvni hajlujici bambulove!To po tehle strance maji Srbove lepsi pamet nezli Cesi!Hadej jak by tam dopadli ti hajlujici bambulove?!;-)

0/0
30.5.2008 23:59

petr_sleder

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímala by mě jedna věc.

Ty to komentuješ, jako bys stál vedle nich. Přitom víš stejný prd, jako většina ostatních. :-) Jak by dopadli v Srbsku, to skutečně nevím.

0/0
31.5.2008 4:08

Buster

Redaktore!

Nezněla by první věta článku lépe takto: "Pro rodiče ochrnutého Jakuba, pobodaného neonacisty .." ? Takto to zní, že rodiče mají doma neonacistu Jakuba.

0/0
30.5.2008 9:35

honza1979

POMOC

Zdravím,

chtěl bych Jakubovi přispět na léčbu. Prosím jeho přítelkyni / redaktory o kontakt, poslal bych rád menší částku. Děkuji

0/0
30.5.2008 8:55

cotijepotom

Re: POMOC

Taky jsem přemýšlel nad tím, že by mohli něco takového k tomu článku napsat ...

0/0
30.5.2008 9:47

CubA21

Re: Re: POMOC

http://www.nadacnifonduinvest.cz/clanky.php?id=1

Každá kačka, tomu klukovi pomůže. Určitě, že si vaši pomoc zaslouží.

0/0
30.5.2008 11:15

moznanemozna

On k tomu Jakub

přišel pomalu jako slepý k houslím. Ti, kteří ho a jeho kamaráda napadli, už se chtěli rvát v nedaleké restauraci, odkud byli vyhozeni.

0/0
30.5.2008 8:48

honza2007

proč redaktor zamotal dvě zprávy do jedné?

První zpráva, že se kluk uzdravuje (ať udělal cokoliv) je super. R^

Druhá zpráva o platbě v nemocnici je trošku hodně pomatená. Sice chápu, že to nemá manželka jednoduchý, ale pokud by měla doma manžela (nebo druha...) tak by utratili určitě víc...;-€

0/0
30.5.2008 8:27

hasmen

Re: proč redaktor zamotal dvě zprávy do jedné?

No a ta třetí je taky "výživná"

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A080529_981588_brno_atk

0/0
30.5.2008 8:38

moznanemozna

Re: proč redaktor zamotal dvě zprávy do jedné?

A nezdá se Ti rochu na hlavu, že musí zaplatit za něco, na čem nenese vinu ?  A určitě si vše pak bude muset vymáht v občansko právním řízení. 

0/0
30.5.2008 8:43

Buster

Re: Re: proč redaktor zamotal dvě zprávy do jedné?

Na palici to sice je, ale to bychom pak museli mít úřad na posuzování vyjímek ze zákona. A to je na palici ještě více.

0/0
30.5.2008 9:33

cotijepotom

Re: Re: Re: proč redaktor zamotal dvě zprávy do jedné?

Myslím, že právě toto je chvíle, kdy by měla zafungovat lidská solidarita. Kdyby se míň odvádělo státu, více by se různě platilo a lidé by si navzájem sami museli pomáhat, tak by, myslím, i na tu charitu apod. šlo více peněz. ;) A lidé by si to více uvědomili než když to za ně dá stát ...

0/0
30.5.2008 9:49

Hanyz01

Super!

Zaplaťpánbu, že se ten kluk uzdravuje! Snad existuje alespoň nějaká spravedlnost...

0/0
30.5.2008 8:20

ivah29

Ježíší

konečně nějaká dobrá zpráva, hned je ten den lepšíR^

0/0
30.5.2008 7:53

CarolusIV

Jsou horší problémy

než hajlování. Například kapsáři,  krádeže deklů od kanálů, krádeže  kovů,...

Zkuste těm domluvit. Taky dostanete kudlu do břicha.

0/0
30.5.2008 6:41

osvetitel

Re: Jsou horší problémy

Vypravej to tem kterym ti ,co ti bezmozci oslavuji,nekdo umucil pribuzne!Normalni kriminalita je vsude a je to vec vasich bezpecnostnich organu!

0/0
30.5.2008 6:53

osvetitel

Re: Re: Jsou horší problémy

nekdo z nich

0/0
30.5.2008 6:54

Jan.Emil

Komu tím pomohl?

Jakkoli všichni obdivujeme hrdinné Jakubovo napomenutí aby nácci nehajlovali zůstává otázka komu tím pomohl?

Jakubovi přeji uzdravení bez trvalých následků ale k oslavě bych spíše doporučil statečného občana který napomenul různé sběrače kovů, vykrádače automobilů nebo kapesní zloděje aby se zdrželi svého kriminálního jednání.

Hajlovat je sice zakázáno ale vykradené auto anebo silnice bez kanalizačního poklopu mi vadí víc.

0/0
30.5.2008 8:18

osvetitel

Re: Komu tím pomohl?

Otazkou je zda ti budou take ty kanalizacni poklopy vice vadit,az bude vice jak polovina CR hajlovat?!;-)Kazdopadne i pokud k tomu nedojde,tak chapu zlobu nekterych co tu dobu zazili,nebo jejich potomku!Nakonec ti co zabrali CSR,maji velky podil i natom jak potom CSR dopadla i po valce!Bez jejich puvodni agrese vuci CSR,by jste nemuseli narikat na bolseviky ve vlade!

0/0
30.5.2008 8:27

Jan.Emil

Re: Re: Komu tím pomohl?

Dnes má hajlování úplně jiný rozměr nežli mělo před pětašedesáti lety.

Hajlování je dnes paradoxně formou protestu proti potlačování svobody slova,  pozitivní diskriminaci a toleranci romského parazitismu a cikánské kriminality, pseudohumanismu a etnobyznysu.

Hajlovalo by se mnohem méně kdyby kolem každé zvednuté pravice nebylo tolik hysterie.

0/0
30.5.2008 8:38

osvetitel

Re: Re: Re: Komu tím pomohl?

A jinak nezli uctivanim nacistickych symbolu,ktere mohou byt opravnene vetsinne Cechum v CR  neprijemne to nejde?

0/0
30.5.2008 9:16

Charles Boner

Re: Re: Re: Komu tím pomohl?

Nesmysly. Tento dojem se snaží vyvolat jen náckové - a je hloupý, kdo jim to žere.

0/0
30.5.2008 9:58

petr_sleder

Re: Re: Re: Re: Komu tím pomohl?

No hlavně že ty tu židopropagandu nežereš. ;-D

0/0
30.5.2008 10:35

Charles Boner

Re: Re: Re: Re: Re: Komu tím pomohl?

Poslyšte - kde to dřevní antisemitské výrazivo berete? Nemáte porouchu? :-)

0/0
30.5.2008 14:02

Vyprodej

Komu tím pomohl?

Pro mě je asi tak 128X horší hajlování, než ukradnutej poklop a s Vašima "nekonvenčníma" názorama nesouhlasím.

0/0
30.5.2008 11:53

petr_sleder

Re: Komu tím pomohl?

Schválně co ti víc ublíží. Když uvidíš hajlujícího nadšence, nebo když spadneš do kanálu, ze kterého před chvílí nějaká kofola ukradla dekl. :-P

0/0
30.5.2008 12:04

Charles Boner

Re: Re: Komu tím pomohl?

A co teprve, kdyby spadl do Kanaánu... ;-D

0/0
30.5.2008 14:05

xs123

Re: Re: Komu tím pomohl?

Přesně. O tom se nikde nepíše - nebýt Hitlera, v životě by ruská vojska nepřekročila území Československa, natož aby došla do Prahy. A byli bychom někde na úrovni Holandska, Dánska, Rakouska a jiných zemí. A což teprve ta obětovaná generace - dnešní důchodci, kterým bylo 20, když spadla železná opona. Však i ty kanalizační poklopy jsou toho důsledkem. Ve Švýcarsku nechybí ani jeden.

0/0
30.5.2008 10:54

petr_sleder

Re: Re: Re: Komu tím pomohl?

Coby kdyby...

Nebýt první světové, nebýt třicetileté, nebýt napoleonských válek atd.... Politická fikce. ;-)

0/0
30.5.2008 11:01





Najdete na iDNES.cz