Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vietnamci z Česka zásobují marihuanou západní Evropu

Vietnamské gangy v Česku ovládly nelegální trh s marihuanou. Podle znalců této komunity využili rozšíření schengenského prostoru a začali drogou zásobovat západoevropské překupníky. Vydělávají na tom ale i domácí pouliční prodejci - "velkoobchodní" cena marihuany totiž výrazně klesla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nonnos

a Vietnamcom z Vietnamu

Topolánek tak pekne spieva...až hanba

0/0
3.6.2008 20:20

VyMeTaky

...

Proč je sakra problém každýho, "zahradníka" i s familií šupem odeslat do země jeho původu? Že má české občanství? Jak je potom možné se doslechnout od těchto ehm... občanů že "neumííím sééśky"?

Už to vidím jak živý, kdybych chtěl dělat byznys v Namu, jak se každej žluťásek padne na prdel, když na něj spustím češtinou.

0/0
3.6.2008 17:29

ctenar1970

Zlata prilezitost k pospineni,urazeni,ponizeni vsech vietnam

???

0/0
1.6.2008 10:56

zdeseny obcan

Re: Zlata prilezitost k pospineni,urazeni,ponizeni vsech vie

Vy mate jednoho kazdeho Vietnamce automaticky za zlocince?

0/0
1.6.2008 17:40

jarda1530

njn

už jim trička asi nenesou

0/0
31.5.2008 23:15

nahradniinteligenceprocenzora

Vietnamci z Česka zásobují marihuanou západní Evropu

Cesko odjakziva bylo, je a asi navzdy zustane rajem simulantu, podrazniku, podvrataku, krivaku, zlodeju, komacu, mafii a vseho zleho! Proc si komanci asi dotahli Vetnamce? No protoze to jsou prece pokrevni bolsevicti bratri, stejne jako Azbuci, ne? Musulmani z celeho sveta se tam slezaji uz delsi dobu, tak ted' jeste zbyva "Zlute (Cinske) Nebezpeci", ktere uz vlastne zacalo s temi komanci pritahlymi Vietnamci a je to v pikach.R^:-P;-D Sakra proc se ji tam vsem tak libi?8-o:-P

0/0
30.5.2008 14:28

Scy.

Otřesný blábol.

Panebože, to jsou bláboly... Otřesné. Winter si nevidí do huby, tvrdí-li, že za to Vietnamci v podstatě ani nemohou a konzumenti "trávy" jsou padlí na hlavu, že na něčem takovém "ujíždějí". Vcelku se mi to posuzuje a odsuzuje lehce, protože drogu jsem si nikdy nevzal, neberu a předpokládám, že ani brát nebudu. Viděl jsem ztroskotance, kteří leželi zhroucení v pochcaném podchodu, z úst jim cosi teklo, kývali se sem a tam a z žíly cosi trčelo, atd. Viděl jsem, co dokážou abstinenční příznaky. Viděl jsem, co dokáže člověk pro to, aby sehnal peníze na další dávku, udělat a čeho všeho je schopen. Viděl jsem jednoho z nich umírat (skutečnost, že býval inteligentní coby absolvent mat.-fyz., ho nijak neochránila). Po těchto zážitkách budu s chutí "ujíždět" při pití teplého mléka s nohami v teplých bačkorách či při sbírání známek, fakt. Drogy do našeho běžného normálního života nepatří. Chce-li je někdo vyzkoušet, prosím. Každý je svého štěstí strůjcem. Ale ať pak nikoho neotravuje.

0/0
30.5.2008 13:21

Lombardo666

Re: Otřesný blábol.

Taky jsem viděl spousty bouraček, spousty mrtvých a rozsekaných lidí.... Jednoznačně auta nepatří do našeho života. A´t si klidně někdo auto půjčí a vyzkouší, ale hlavně ať neotravuje :-)

0/0
30.5.2008 13:45

Montaigne

Re: Re: Otřesný blábol.

a co takové války, patří nebo nepatří do našeho života?8-o

0/0
30.5.2008 14:21

Scy.

Re: Re: Re: Otřesný blábol.

No, tohle přece není diskuse o válkách. Nesrovnával bych hrušky s jablky. Nicméně jako téma je to zajímavé. Nepatří a neměly do patřit, ale přesto přese všechno jsou jeho součástí. Otázkou může např. zůstat, zda je válka přirozená selekce našeho druhu, atd., ale to je na déle.

0/0
30.5.2008 15:11

duhastrecht

Studenti jsou dneska

chudí, kouří v pěti jednu cigaretu a ještě se tomu smějí...

0/0
30.5.2008 13:20

inedible

a co s tim? LEGALIZE IT

0/0
30.5.2008 12:57

Tassadarr

hmm

Pokud se GANJA prodava, pak zni delate drogu jako kazdou jinou....vytraci se samanismus a nastupuje jen tupy konzum...Tj zneuzivani a to je ta vec pred kterou by se mel clovek chranit...Samotneho neni na Marihuane spatne nic...stejne jako skoro na vsem, jenz se uziva v rozumne mire.

0/0
30.5.2008 12:40

Karelur

Vážený pane Winter

zbalte si ty vaše šikmooké dealery a vypadněte zpět do Vietnamu ! 

Tvrdit, že si Vietnamci neuvědomují, že páchají trestnou činnost, můžete třeba v Thajsku. Tam by vás pověsily všechny !;-O

0/0
30.5.2008 12:39

pohranicnice_Jasanka

Tady máte

písničku http://mp3.hudebni-scena.cz/mp3-zdarma/download/?id_mp3=8298&s=1#  brko si holt musíte vobstarat sami  R^

0/0
30.5.2008 12:02

tom206

pisálek idnes

Skoro nemám komu prodávat, na jejich ceny se nikdy nedostanu," prozradil jeden z nich iDNES.cz.  Vo co, že  tohle si pisálek vycucal z prstu. :-)

0/0
30.5.2008 11:47

Hype39

Re: pisálek idnes

tohle mohl říct jedině tak člověk co sem v minulosti dovážel z hollandu jinak je to kachna;-D

0/0
30.5.2008 11:49

jaropaix

To jsem zvědavý,

jak se s  problémem pěstování porve Přemek Podlaha a jeho kozlík čipera, resp. Pták Loskuták

0/0
30.5.2008 11:24

Pavlos Krutý

Vítej

Vítej naše multi kulti společnosti

0/0
30.5.2008 11:14

golemič

Úžasní závisláci

Hulič říká - tráva je fajn, ostatní /perníkáři, heráci, alkoholici/ jsou shit, Perníkář říká - perník je síla, ostatní jsou shit. Alkoholik opovrhuje huličem a ostatní sebrankou co si pere sajrajt do žil.... Copak nevidíte, že jste na jedné lodi, která vás táhne ke dnu všechny?

0/0
30.5.2008 11:12

CubA21

Re: Úžasní závisláci

A co děláš ty, aby ses alespoň na chvíli odtrhl od každodenních problémů a shonu? Ujíždíš na běhání, nebo jezdíš na kole do strhání těla, či snad medituješ. Každý máme nějakou metodu, jak vysadit. Neodsuzuj ostatní jen pro to, že máš "zdravý" způsob relaxace.

0/0
30.5.2008 11:23

golemič

Re: Re: Úžasní závisláci

od problémů neutíkám, řeším je - ale v podstatě jste to trefil - celé to vaše hulení je utíkání od problémů, zahulíš a je to easy...

0/0
30.5.2008 11:28

CubA21

Re: Re: Re: Úžasní závisláci

Já od nich také neutíkám, ale občas chci mít chvíli jen pro své myšlenky, bez starostí a tlaku. Nemůžete přece problémy řešit neustále, rád si zahulím a jen vychutnávám krásy přírody, projevy života a drobné detaily všedních dnů kolem sebe. Které normálně jen přejdu pohledem a nemám čas a náladu se nad nimi pozastavit. A v těchto chvílích si odpočinu.

0/0
30.5.2008 11:33

Hype39

Re: Re: Re: Re: Úžasní závisláci

přesně tak.. tráva pro mne znamená kvalitní relax, uvolnění z pracovního stresu atd.

Ale rozhodně má tráva narozdíl od ostatních drog alkoholu nevyjímaje i pozitivní účinkyR^

0/0
30.5.2008 11:47

golemič

Re: Re: Re: Re: Re: Úžasní závisláci

dobře jste to řekl ...od ostatních drog... málokterý hulič uzná, že tráva je droga

0/0
30.5.2008 11:51

Hype39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úžasní závisláci

tak je to samožrejmě droga.. to je i káva ale je potřeba rozlišovat měkké od tvrdých

0/0
30.5.2008 11:57

Tassadarr

Re: Re: Re: Úžasní závisláci

Jde videt, ze nevis o cem mluvis...Marihuana do jiste miry pusobi jako zrcadlo, ktere ti obcas ukaze odraz duse...obcas v rausi prijdes na veci, na ktere by si normalne neprisel a nenapadly te...Ganja ti od problemu opravdu ani na chvili nepomuze - spis je jeste zintenzivni..

0/0
30.5.2008 12:45

chickensalad

Re: Re: Re: Re: Úžasní závisláci

Tak tady bych uplne nesouhlasil. Mas pravdu v tom, ze ganja dokaz navodit stavy, kdy clovek premysli a veci vidi jinak, a ¨muze to byt hodne  zajimave a inspirativni. No a je to samozrejme i vyborny relax, napr po narocnem dni v praci,ja proste umim tzv. vypnout a relaxovat.

0/0
30.5.2008 14:19

Hype39

Re: Úžasní závisláci

klídek mesiáši, tady nikdo neříká že ty lidi jsou "shit", jen prostě z užívání trávy(až na pár vyjímek ty zmíním dole) neplyne žádné podobne nebezpečenství jako třeba z perníku(nebo si snad viděl někdy někoho kdo by se vlivem užívání trávy změnil v 30kg parodii na člověka? ) nebo chlastu a heroin už radši vůbec nekomentuju))

Jinak nebezpečnost trávy tu je, ale jen pro úzký profil lidí, např. lidé s kardiovaskulárním onemocněním (tito mají při konzumaci trávy až 50x větší šanci na infarkt), lidé s naběhem na schizofrenii(u nich se zvyšuje pravděpodobnost propuknutí při pravidelném užívání, sám znám dva takové případy a o dalších jsem slyšel/četl) a pak je tu ještě jeden (hodně individuální) aspekt a to sociální nebezpečí pro psychicky slabší jedince - rapidní snižování okruhu zájmů, nespolehlivost, roztržitost, v případě abstinence nespavost etc.

0/0
30.5.2008 11:42

golemič

Re: Re: Úžasní závisláci

kolik, podle Vás je, z huličů těch ohrožených,  /v %/? Těch co mají smůlu?

0/0
30.5.2008 11:48

Hype39

Re: Re: Re: Úžasní závisláci

mno nevím jak u těch srdečních onemocnění ale u toho posledního typu případu jak jsem popisoval bych podle svých zkušeností řekl 15-20% je to ale jen můj subjektivní odhad .. jak jsem psal je to hodně individuální a zaleži na osobnosti dotyčného ale lidí co postupně ztratili zájem skoro o všechno kromě trávy znám celkem dost

0/0
30.5.2008 11:54

golemič

Re: Re: Re: Re: Úžasní závisláci

A TO NEPOVAŽUJETE ZA KATASTROFU?

0/0
30.5.2008 11:56

Hype39

Re: Re: Re: Re: Re: Úžasní závisláci

mno je to volba každého zvlášť.. jako katastrofu to nehodnotím protože v kontextu ostatních drog je tráva absolutně nevinná a nemůže u zdravého člověka způsobit totální úpadek nebo fyzické ohrožení.. je potřeba říct že lidé které řadím do těch 15-20% jsou prostě k zavislostem náchylnější.. většina z nich má závislostí několik.. cigarety, hazard, chlast či nějaká forma zábavy(např. pc) atd.

ale ty čísla berte opravdu s rezervou ruku do ohně bych za ně nedal na to by musela být nějaká větší studie jakože jich určitě dost je stačí hledat;-)

0/0
30.5.2008 12:05

Hype39

Re: Re: Re: Re: Re: Úžasní závisláci

řeknu to takhle - rozhodně je větší katastrofa to co způsobují cigarety a alkohol o tvrdých drogách nemluvě

0/0
30.5.2008 12:09

Geremi

Re: Úžasní závisláci

presne takoveto lidi mam rad...mluvis o vecech o kterych nic nevis...jednou za 2 mesice se zhulim uziju si to a je to...a stahlo me to nejak ke dnu?:))..vzdy zalezi na tech lidech co chcou od zivota...mam vystudovanou vysku pracuji radne odvadim dane a mam urcite vetsi vyznam pro spolesnost a stat nez nefakcenko na podpore co ma jen svuj pullitr piva nebo smazka....nechtej nejak poucovat ze nas neco tahne ke dnu..kazdy sveho stesti strujce....a nejvic me sere Komorous a ta jeho banda..furt se chlubi kolik zabavili marihuany a tezke drogy serou..proc by taky neco delali kdyz jim z toho kapou tezke prachy ze??

0/0
30.5.2008 12:09

Pan Navratil

---

Samozvaní spasitelé jsou ovšem jednoznační vítězové! :-)

0/0
30.5.2008 13:41

samout

Jak praví klasik

http://www.youtube.com/watch?v=JB6QQIwGC_c ;-D

0/0
30.5.2008 11:10

Hype39

Re: Jak praví klasik

i love u mary jane:D

0/0
30.5.2008 12:22

NelsonM

Re: Re: Jak praví klasik

0/0
4.6.2008 11:05

Hype39

..

jo dokud nebude legalizace tak se s tím nic udělat nedá.. takhle to akorát stát stojí xx peněz místo možnosti to zdanit a rejžovat miliony)

0/0
30.5.2008 11:00

hnedka_zdrapana

legalize

LEgalizovat :-P[>-]R^

Koho zajima proc, tak zde kratsi text:

http://www.libinst.cz/clanky.php?id=591&highlight=písař

a zde 70 stránkove pdf:

http://www.libinst.cz/etexts/pisar_drogy.pdf

0/0
30.5.2008 10:57

kapkuvulgarniplastovalahev

jéééééééééééééééééééééé

to je hezká botanická zahrada

;-DR^

0/0
30.5.2008 10:53

Pan Navratil

Mno,

já tomu moc nerozumím, neznám nikoho, o kom bych věděl, že za to platí.

.

Navíc ve zprávách nějaký učenec vykládal, že tenhle matroš má velký obsah účinné látky, takže se blíží tvrdým drogám, haha, to je jako tvrdit, že absinth je tvrdší jak vodka. :-P

0/0
30.5.2008 10:51

Hype39

Re: Mno,

mno to ja jich znam stovky)

0/0
30.5.2008 10:54

golemič

Vážení huliči a závisláci

Sestupte z výšek svých kouřových clon, koukněte se v každém parku na letité konzumenty - trávy, alkoholu, perníku atd, to je vaše budoucnost. Každý feťák si myslí, že on má drogu pod kontrolou. Když zjistí, že je to naopak, je už hodně pozdě.

Ukazovat, že alkohol je větší zlo, to na věci nic nemění, závislost je vždy průšvih. Proč máte tak rádi to, co vás chce zničit? Vysvětlete mi to.

0/0
30.5.2008 10:47

Hype39

Re: Vážení huliči a závisláci

hele už jenom to že srovnáváš trávu a perník s hulením mluví za vše)

0/0
30.5.2008 10:49

po 5. zcenzurovanej Kei

Re: Re: Vážení huliči a závisláci

;-DHeh, ty budeš dobře sjetej to takhle poplíst

0/0
30.5.2008 10:52

Hype39

Re: Re: Re: Vážení huliči a závisláci

sjetej nejsem) v práci by to asi moc nešlo)) každej se občas přepíše no;-D

0/0
30.5.2008 10:56

tripik

Re: Re: Re: Vážení huliči a závisláci

;-D dobrej postreh:) az na to ze sit to popletl tak s nim trocha souhlasim

0/0
30.5.2008 11:00

Hype39

Re: Vážení huliči a závisláci

hele už jenom to že srovnáváš chlast a perník s hulením mluví za vše)

0/0
30.5.2008 10:50





Najdete na iDNES.cz